[youtube]FZWGguHTfI0[/youtube]
Verzija na engleskom:
https://www.youtube.com/watch?v=zsbTvilLR68
Posle par godina upoznavanja, čačkanja, ispitivanja i sveopšte upečatljivog iskustva kako se pravi jedna (ozbiljna) igra, konačno sastavismo naš prvenac
Radi se o kabinskoj letačkoj igri koja je više arkada nego simulacija, napravljena u duhu klasika kakav je nekadašnji Sinemaverov Vings, ili vrlo dobri Oridžinov Strajk komander. Scenario i atmosferični narativ su važni elementi igre, tako da je tome dosta pažnje posvećeno. U tu svrhu napravljen je sistem pozornice i dijaloga, zatim sistem za kadriranje i režiranje scena tokom igre, itd.
Za sad je dostupna samo rana demonstraciona verzija igre, koja omogućuje igranje jednog skrimiša tj. okršaja. Može se preuzeti sa zvaničnog sajta, a tu se takođe nalazi i mnoštvo detalja u vezi sa igrom, pa koga zanima može da poseti:
http://www.limitload.org/sr/
http://www.limitload.org/sr/media/ (galerija)
Igra je slobodna, sagrađena na takođe slobodnom endžinu panda3D u OpenGL-u, i radi pod vindouzom i linuksom. Kod je uglavnom pisan u pitonu, međutim tamo gde se ovaj vukao ko mrtav konj, moralo je da se radi u C++-u. Ovde je zapravo bilo dosta neprijatnih iznenađenja, i za mene i za programera koji je radio sa mnom. Na početku, obojica smo pošli od pretpostavke da će piton biti dovoljno brz za gotovo sve što nam treba... ajoj kako je to bila jedna pogrešna procena
Na kraju se optimizacija igre pretvorila u rovovsku bitku otimanja svakog procenta performansi. To sve znači da optmizacija igre još uvek nije najsrećnija, odnosno trenutno postoji i dalje nezadovoljavajući jaz između hadrvera koji igra traži za ugodno igranje i tehničkih dometa koje pruža. Muziku iz gornjeg snimka odradio je Dj Nick (Nikola Tomić).
Ne bi bilo loše ako biste mogli da preporučite još neka dobra mesta, i ovde i u svetu, gde bih mogao da predstavim igru.
Verzija na engleskom:
https://www.youtube.com/watch?v=zsbTvilLR68
Posle par godina upoznavanja, čačkanja, ispitivanja i sveopšte upečatljivog iskustva kako se pravi jedna (ozbiljna) igra, konačno sastavismo naš prvenac
Za sad je dostupna samo rana demonstraciona verzija igre, koja omogućuje igranje jednog skrimiša tj. okršaja. Može se preuzeti sa zvaničnog sajta, a tu se takođe nalazi i mnoštvo detalja u vezi sa igrom, pa koga zanima može da poseti:
http://www.limitload.org/sr/
http://www.limitload.org/sr/media/ (galerija)
Igra je slobodna, sagrađena na takođe slobodnom endžinu panda3D u OpenGL-u, i radi pod vindouzom i linuksom. Kod je uglavnom pisan u pitonu, međutim tamo gde se ovaj vukao ko mrtav konj, moralo je da se radi u C++-u. Ovde je zapravo bilo dosta neprijatnih iznenađenja, i za mene i za programera koji je radio sa mnom. Na početku, obojica smo pošli od pretpostavke da će piton biti dovoljno brz za gotovo sve što nam treba... ajoj kako je to bila jedna pogrešna procena
Ne bi bilo loše ako biste mogli da preporučite još neka dobra mesta, i ovde i u svetu, gde bih mogao da predstavim igru.