Šta je novo?

Granično optrećenje, letačka igra

Stef

Čuven
Učlanjen(a)
29.12.2001
Poruke
154
Poena
620
[youtube]FZWGguHTfI0[/youtube]

Verzija na engleskom:
https://www.youtube.com/watch?v=zsbTvilLR68

Posle par godina upoznavanja, čačkanja, ispitivanja i sveopšte upečatljivog iskustva kako se pravi jedna (ozbiljna) igra, konačno sastavismo naš prvenac :) Radi se o kabinskoj letačkoj igri koja je više arkada nego simulacija, napravljena u duhu klasika kakav je nekadašnji Sinemaverov Vings, ili vrlo dobri Oridžinov Strajk komander. Scenario i atmosferični narativ su važni elementi igre, tako da je tome dosta pažnje posvećeno. U tu svrhu napravljen je sistem pozornice i dijaloga, zatim sistem za kadriranje i režiranje scena tokom igre, itd.

Za sad je dostupna samo rana demonstraciona verzija igre, koja omogućuje igranje jednog skrimiša tj. okršaja. Može se preuzeti sa zvaničnog sajta, a tu se takođe nalazi i mnoštvo detalja u vezi sa igrom, pa koga zanima može da poseti:

http://www.limitload.org/sr/
http://www.limitload.org/sr/media/ (galerija)

Igra je slobodna, sagrađena na takođe slobodnom endžinu panda3D u OpenGL-u, i radi pod vindouzom i linuksom. Kod je uglavnom pisan u pitonu, međutim tamo gde se ovaj vukao ko mrtav konj, moralo je da se radi u C++-u. Ovde je zapravo bilo dosta neprijatnih iznenađenja, i za mene i za programera koji je radio sa mnom. Na početku, obojica smo pošli od pretpostavke da će piton biti dovoljno brz za gotovo sve što nam treba... ajoj kako je to bila jedna pogrešna procena :p Na kraju se optimizacija igre pretvorila u rovovsku bitku otimanja svakog procenta performansi. To sve znači da optmizacija igre još uvek nije najsrećnija, odnosno trenutno postoji i dalje nezadovoljavajući jaz između hadrvera koji igra traži za ugodno igranje i tehničkih dometa koje pruža. Muziku iz gornjeg snimka odradio je Dj Nick (Nikola Tomić).

Ne bi bilo loše ako biste mogli da preporučite još neka dobra mesta, i ovde i u svetu, gde bih mogao da predstavim igru.
 
Lol, dijalozi su malo previše neozbiljni za moj ukus :p, mada kapiram da su namerno over-the-top.

Takođe, pozadinska muzika je užasno repetativna u ovom videu.
 
Thx, probacemo.

Cisto razmisljam, ali da bi igra imala neku bolju perspektivu, mislim da je barem COOP neophodan.. i... profi marketinska prezentacija na kickstarteru.

Hvala na interesovanju :)

Da, razmišljao sam o multiplejeru i znam da je to bitna komponenta koja se odvajkada provlači kao zamerka ako je igra ne poseduje. Mada mi nikad nije bilo jasno, zašto bi se igrači cimali da se organizuju oko neke skroz leve igre, kad postoji sijaset igara napravljenih baš s tom komponentom na umu. U svakom slučaju, mulitplejer odnosno sva ta konstrukcija potrebnog koda je još uvek polje o kome ne znamo gotovo ništa, pa za sad stoji po strani.

Lol, dijalozi su malo previše neozbiljni za moj ukus :p, mada kapiram da su namerno over-the-top.

Takođe, pozadinska muzika je užasno repetativna u ovom videu.

Ova kampanja što je trenutno pravim, ima tu jednu satiričnu crtu, mada se trudim da ne preteram :)

Ako se ne varam, ti dosta gotiviš ovaj žanr, tako da, svakako se ne ustručavaj od dalje kritike :)

Ovo je snimak prelaska misije okršaja koja je dostupna za igranje:

[youtube]D7v1yow6rEA[/youtube]

Budući da znam igru u dušu, ja nisam baš objektivan faktor za procenjivanje da li je misija preteška ili prelaka, tako da ako ništa drugo ovo je dokaz da može da se pređe :p
 
Htedoh napisati kritiku sa biznis strane posto mi je to profesija ali hajde prvo da pitam :

Sta je krajnji cilj projekta ? Planiras da ovo bude zavrsena single player igra koju ces monetizovati kasnije ili je ovo samo projekat kroz koji ucite kako sta funkcionise ?
 
Htedoh napisati kritiku sa biznis strane posto mi je to profesija ali hajde prvo da pitam :

Sta je krajnji cilj projekta ? Planiras da ovo bude zavrsena single player igra koju ces monetizovati kasnije ili je ovo samo projekat kroz koji ucite kako sta funkcionise ?

Trenutno ne postoje planovi za monetizaciju. Ovo je zabavno iskustvo, kako za pravljenje tako i za igranje, a takođe i poligon za učenje. Voleo bih kad bi se našlo još ljudi koji bi iz istih razloga učestvovali u radu na igri.
 
Meni izgleda skroz ok :) Naravno, možda nije za komercijalizaciju na ovom nivou ali odličan početak :) Zanimljiv video, detalji deluju dobro, bar na prvi pogled :)
Radi :)

Podeliću klip dalje :)
 
Poslednja izmena:
Zamerka za Mig-31, piše da ne poseduje top u naoružanju a to nije tačno :)

Bilo bi zanimljivo dodati i PAK-FA kad je već Craptor tu :)
 
Hvala :)

U kodu svakako Mig-31 ima top, a na sajtu u opisu neka zabuna. Ispravljeno.
 
nisam downloadovao, ali gledajući ovaj snimak najviše mi smeta taj kabinski okvir. toliko metala smeta, zaklanja skoro polovinu ekrana. može li se to isključiti i ostati na hud-u?
 
nisam downloadovao, ali gledajući ovaj snimak najviše mi smeta taj kabinski okvir. toliko metala smeta, zaklanja skoro polovinu ekrana. može li se to isključiti i ostati na hud-u?

Trenutno nema opcije da se isključi kokpit, ali imam tu mogućnost u vidu, pošto znam da postoje igrači koji ne vole kokpit. Ja lično volim (posebno kad je "agilan" :))
 
kapiram šta pričaš, ali više volim da vidim nego da mi je pogled zaklonjen.
 
Nova verzija igre je spremna. Sad je na raspolaganju i paket za Linuks, nezavisan od distribucije.

Većina problema koje su igrači prijavili bi trebalo da je opravljena, a dosta toga je poboljšano i dodato.

- Pravljenje terena i oblaka je sada preko 25 puta brže, keširanje terena uklonjeno, a zauzeće sistemske memorije prepolovljeno.
- Sistem keširanja objekata i tekstura je poboljšan tako da bi igra sad trebalo da je generalno fluidnija (bez sitnih pauza, zastoja i štucanja).
- Dodato binarno pakovanje igre za Linuks.
- Ispravljena podrška preko celog ekrana u slučaju dva monitora.
- Dorade na okršaju "Stižu". Trebalo bi da igrač sada ima malo više vremena za predah, između talasa.
- Dodat novi okršaj "Lavina". U pitanju je napad na mete na zemlji.
- Uključena u paket dva 3D modela borbenih vozila: M1 Ejbrams i M2 Bredli.
- Donekle unapređene satelitske teksture terena.
- Malo unapređen 3D model kokpita.
- Dodate tri nove vrste raketa u kodu, kao i njihovi 3D modeli: Roland, Rejpir i Osa.
- Dodat zvuk za izvučenu vazdušnu kočnicu. Kad se kočnica izvuče, zvuk protoka vazduha se značajno menja i na taj način igrač može da zna da li mu je kočnica izvučena ili ne, a da ne mora da pogleda u instrument-tablu.
- Dodat zvuk uvlačenja i izvlačenja točkova. Izvučeni točkovi imaju sličan efekat na ukupne performanse aviona kao izvučena kočnica, pa prema tome i za njih važi da se menja zvuk protoka vazduha.
- Zvuk proletanja aviona je još u prethodnoj verziji trebalo da se okida kada neki avion proleti tik pored igrača, ali to nije bio slučaj. Taj bag je sada opravljen.
- Dodat zvuk ispaljivanja mamaca.

Kao što se može primetiti na listi, iskriptovao sam jednu novu misiju okršaja, koja se bavi udarom po metama na zemlji (tenkovima i oklopnim vozilima). Napravio sam video prelaska dotičnog okršaja:

[youtube]a5OTcjkXlLw[/youtube]

U odnosu na prethodnu verziju, igra bi trebalo da ima generalno nešto bolji odziv (manje cepkanja, štucanja i slično), a i okršaji bi trebalo da se vidno brže učitavaju. Mada, prvo učitavanje nekog od okršaja, sveže otpakovane igre, još uvek može da potraje :)
 
Nazad
Vrh Dno