Šta je novo?

Gran Turismo 5

A bre Borise nishta ne razmishljash, pa logichno je da volan koji ima manji otpor bude tishi :)
 
Ne bih bas mogao da ga opravdam sebi finansijski u ovom trenutku.

kako mislis u ovom trenutku? :) pa opravdaces ga jer ces voziti gt5 za par meseci. sta mislis, da sam ja kupio g25 za 70e zato sto mi je bas bas trebao hitno toliko? :). jok, uzeo sam ga jer je bio povoljan, isprobao ga nekoliko dana i zapakovao dok ne izadje gt.

to je problem vecine ljudi, sto kupuju kad im nesto treba odma a ne malo ranije kad je jeftino. klasican primer je poslednja nedelja i zimske gume. niko nije kupovao u oktobru, niko nije kupovao u novembru, niko ne kupuje u decembru (!!!) i sad ih je sneg, je li, iznenadio i sad hvala bogu, nigde ne mozes da nadjes gume jer se rasprodaju pre nego sto stignu :)

edit:
A bre Borise nishta ne razmishljash, pa logichno je da volan koji ima manji otpor bude tishi :)

pa s jedne strane da. ali g27 je tisi od df gt (koji je opet, primetno tisi od g25), a opet g27 ne zaostaje ni u cemu (mislim na ff) u odnosu na g25. sta vise.
 
Poslednja izmena:
kako mislis u ovom trenutku? :) pa opravdaces ga jer ces voziti gt5 za par meseci.

Vise sam mislio jer mi jos uvek radi trenutni volan, koliko toliko. Isto kao sto ne menjam mobilni kao carape, vec kad prestane da radi.
A GT5 (demo) ti je izasao, koristi taj G25 :)
 
G25 za 70 eura? :wall: Ako ne vidim barem 1:39 dolazim sa ekipom da ti ga otmem..
 
pa s jedne strane da. ali g27 je tisi od df gt (koji je opet, primetno tisi od g25), a opet g27 ne zaostaje ni u cemu (mislim na ff) u odnosu na g25. sta vise.

Pa nisi slushao shta pishem :) Rekao sam da je buka volana direktno povezana sa time koliko se on teshko okrece, DFP i Momo se najteze okrecu od svih, G27 najlakshe :) A s obzirom da je Boris probao G25, sigurno je primetio koliko je "lakshi" od Momo-a.

A shto se tiche fazona "kupuj kada izleti povoljna kombinacija a ne kad ti treba", ja sam na tu "foru" dobar minimum 2000e ove godine :) A ima i druga kombinacija, nikad ne kupuj novu stvar (osim ako ti neko ne dolazi iz USA:)), jer se jedva korishcena chesto nalazi upola cene :)
 
Trenutni svetski rekord, pa kupite forice ako vam nije jasno kako se takvo vreme pravi..

[YOUTUBE]kKi8NrB1RRY[/YOUTUBE]
 
Odlicna voznja nema sta. Jos mi se cini da je ovo izvozio na joypadu, pogledajte kako se indikator gasa i kocnice podizu/spustaju ili na polovinu ili do daske.
 
Trenutni svetski rekord, pa kupite forice ako vam nije jasno kako se takvo vreme pravi..

[YOUTUBE]kKi8NrB1RRY[/YOUTUBE]

Pa mi svi vozimo ovako, problem je ubosti taj jedan krug a da sve krivine prodjesh savrsheno, i zato to nema nikakvog smisla raditi do u beskonachnost :)
 
Razlika u hotlapovanju na GT5P/demo i hotlapovanju na ostalim igrama, za mene, je u tome sto vozim GT i tacno znam gde gubim desetinke, ali mi prosto moje znanje, koncetracija, taktika ne dozvoljava da odvozam bolje... dok kod ostalih voznji vec posle nekog vremena hotlapovanja ne vidim sta ne valja, vec samo ono vozim ko zombi i nadam se da ce na kraju da mi bude bolje vreme :)...
 
Definitivno treba volan za one koji jure odlicno vreme. Jednostavno, volan je za one 2-3 sikane keva!
 
Volan ti za ovakve voznje treba da bi uopshte mogao da uzivash u igri i imash neki osecaj da vozish automobil. Ista pricha je i sa bilo kojom drugom vrstom "custom" kontrolera.
 
Pa mi svi vozimo ovako, problem je ubosti taj jedan krug a da sve krivine prodjesh savrsheno, i zato to nema nikakvog smisla raditi do u beskonachnost :)

Pa, problem je ubosti, da, ali mislis da ovaj vozi 1:39 pa onda bum, odjednom ga u*ere 1.35 :) Iako ovo izgleda prosto, ima ovde jako dobrih tehnika, recimo meni nikad nije polazilo za rukom da ovako tecno bacim auto u ovakvim krivinama kao sto je ona pred pocetak ovala, gde svi seku krivinu. Obrati paznju kako ga je lepo bacio u nju i kako na vreme pocinje da daje gas. Tu tehniku nisam nikad uspeo da usavrsim, treba jako dobar osecaj, i da je samo nolifeovanje u pitanju svako ovde bi uspeo da napravi takvo vreme, samo da dugo pokusava, tako ispada po tebi :)
 
Poslednja izmena:
Sto se toliko opterecujete tim vremenima ?
Pre svega GT je igra za ljubitelje automobila i cilj je zabava i uzivanje u dobrim automobilima a ne tu sedenje pred monitorom 48 sati dnevno da bi oborio vreme za 5 desetinki.
 
Pa, problem je ubosti, da, ali mislis da ovaj vozi 1:39 pa onda bum, odjednom ga u*ere 1.35 :) Iako ovo izgleda prosto, ima ovde jako dobrih tehnika, recimo meni nikad nije polazilo za rukom da ovako tecno bacim auto u ovakvim krivinama kao sto je ona pred pocetak ovala, gde svi seku krivinu. Obrati paznju kako ga je lepo bacio u nju i kako na vreme pocinje da daje gas. Tu tehniku nisam nikad uspeo da usavrsim, treba jako dobar osecaj, i da je samo nolifeovanje u pitanju svako ovde bi uspeo da napravi takvo vreme, samo da dugo pokusava, tako ispada po tebi :)

Pa zato ja takvu voznju ne volim jer ti bukvalno morash da pamtish u milimetar tachke kochenja, tachke gde ide pola ili pun gas i slichno, i to vishe ima veze sa matematikom nego sa voznjom (nije da ne volim matematiku :)).

I za to sve treba vremena, nije on imao 1.39 pa napravio 1.35, vec nije spavao dok to nije uradio, dok je neko vozio 20 krugova, napravio 1.39 i posle ili nije vozio, ili je vozio "za svoju dushu", i necemo da ulazimo u diskusiju zashto kod tebe ta vrsta voznje ne postoji :)
 
Poslednja izmena:
Pa znaju stazu u smislu znaju zašto je ta i ta staza bitna za auto sport i auto industriju i ne igraju se po principu "daj mi jednu stazu u planini, jednu pored mora, jednu gde pada sneg i jednu u gradu" :).
 
Sto se toliko opterecujete tim vremenima ?
Pre svega GT je igra za ljubitelje automobila i cilj je zabava i uzivanje u dobrim automobilima a ne tu sedenje pred monitorom 48 sati dnevno da bi oborio vreme za 5 desetinki.

slažem se u potpunosti
 
tj G25 u ruke i pici po GT5 :)
 
Zar se auto trke i ne svode na hot lapping u vecini slucaja , tj na iste putanje , iste tacke kocenja , iste brzine , pustanje/dodavanje gasa u isto vreme i tako po xx krugova , vremena po krugovima se smanjuju samo zbog manje mase vozila usled trosenja goriva. koliko puta sam gledao F1 gde se nije desilo nijedno preticanje samo svako za sebe pa udri po hot lapping-u. A sad da li neko voli da skida milisekunde tako sto koriguje putanje ,kocenja i ostale zebancije ili voli da vozi postojeci auto na postojecoj stazi na 1500 rpm je skroz nebitno , stvar ukusa ili trenutnog raspolozenja. Svi smo u ovoj temi zbog iste stvari , lozimo se na 4 tocka i ne mozemo da radimo u stvarnosti one stvari koje mozemo u GT zbog nedostatka para ili neceg drugog (ja zbog para) :)
 
Pa kad spominješ F1. Pogledaj ovu sezonu. Koliko su promene pravila učinile da se bukvalno svaki krug vozi pod drugim parametrima. Odnosno da moraš da voziš po osećaju, a ne po tome na kom se mestu koči, gde se i koliko dodaje gas.
 
zaboravio si trosenje guma :)

Ma bre, vozači menjaju balans kočenja, menjaju raspodelu diferencijala, menjaju čak i ugao zakrilaca na spojleru. I to upravo menjaju zbog načina vožnje, dešavanja na pisti, menjanje težine. Kakvo samo trošenje goriva. Pogotovo sada kada gume ponovo igraju bitnu ulogu :).
 
Nazad
Vrh Dno