Xepoj87
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.12.2009
- Poruke
- 4,549
- Poena
- 475
Moja oprema
- Steam
- Xepoj_Cp6uje
- Pristup internetu
- Optički internet
Animacije se slazem da nisu bile najsjajnije, ali combat je sve, samo ne traljavo odradjen, i dan danas na prste mozes nabrojati igre koje imaju posebno udarac na levo, na desno i napred, a pogotovo kompleksne fantasy RPG-ove.
Ako radis samo jedan napad, onda sporije udaras, a ako radis levo, desno, samaras kao besan, pa ako odes ka napred, pomeris neprijatelja, na back mozes da izbegnes udarac, a sa dodatnim dugmetom unazad blokiras.
Brdo interakcija ima vise komandi, recimo action button za koriscenje tiganja, pa forward da stavis meso, back da uzmes meso nazad u inventar, isto za vrata, nije prosto dugme, nego forward i backward pokret da ih otvoris i zatvoris, sto je povecavalo immersion i davalo igri dodatnu sirinu.
I ne zaboraviti, Gothic je predvidjen da se igra samo tastaturom.
Da, u Blade Of Darkness su bolje animacije i brze, ali sam combat nije bolji, pogotovo sto je dosta ograniceniji i postane dosadno da ponavljas isto vremenom, a igra je generalno jako prosta.
Ako radis samo jedan napad, onda sporije udaras, a ako radis levo, desno, samaras kao besan, pa ako odes ka napred, pomeris neprijatelja, na back mozes da izbegnes udarac, a sa dodatnim dugmetom unazad blokiras.
Brdo interakcija ima vise komandi, recimo action button za koriscenje tiganja, pa forward da stavis meso, back da uzmes meso nazad u inventar, isto za vrata, nije prosto dugme, nego forward i backward pokret da ih otvoris i zatvoris, sto je povecavalo immersion i davalo igri dodatnu sirinu.
I ne zaboraviti, Gothic je predvidjen da se igra samo tastaturom.
Da, u Blade Of Darkness su bolje animacije i brze, ali sam combat nije bolji, pogotovo sto je dosta ograniceniji i postane dosadno da ponavljas isto vremenom, a igra je generalno jako prosta.