Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@Globaltel Support Lično ne razumem ovakvu logiku, sa dve aplikacije. I samo zbunjujete korisnike, naročito što u ovoj staroj ubacujete reklame da skinu novu, a koja je trenutno beskorisna. Ali možda sam samo ja u pitanju, možda je ovo stvarno logično. :unsure:
logično je da su updateovali staru aplikaciju na novu, jedino da jedna služi za jedno, druga za drugo, možda im treba vremena dok sve ne integrišu. jer glupo je da u app piše TV vredi još 365 dana, a moraš skinuti drugu da bi to uradio :/
 
@Globaltel Support Da li postoji neki problem sa sms servisom?Vec neko vreme ne mogu da posaljem poruku sa greskom error 38.A da i odjednom mi ne stizu verifikacione poruke iako su pre uredno stizale.
 
Poslednja izmena:
Možda je već bilo reči o ovome što ću pitati ali da ne listam ceo topic… Dakle imam
Broj u Globaltelu na freepaid tarifi koji sam preneo iz Yettela, tada Telenora, pre skoro 2 godine jer mi jectrebao esim koji Tekenor tada nije nudio. Pokušao sam pre mesec dana da taj broj prebacim u mts ali su mi iz mts-a rekli da nije noguće jer sam neregistrivani prepaid. Interesuje ma da li je iko ikada probao da ide iz globaltela i kako to uopšte funkcioniše.
 
Možda je već bilo reči o ovome što ću pitati ali da ne listam ceo topic… Dakle imam
Broj u Globaltelu na freepaid tarifi koji sam preneo iz Yettela, tada Telenora, pre skoro 2 godine jer mi jectrebao esim koji Tekenor tada nije nudio. Pokušao sam pre mesec dana da taj broj prebacim u mts ali su mi iz mts-a rekli da nije noguće jer sam neregistrivani prepaid. Interesuje ma da li je iko ikada probao da ide iz globaltela i kako to uopšte funkcioniše.
Apsolutno može, samo ti treba PUK broj, koji možeš tražiti na 0677/1234 (ako nisi sačuvao plastiku od sim kartice) i to je sve
 
Apsolutno može, samo ti treba PUK broj, koji možeš tražiti na 0677/1234 (ako nisi sačuvao plastiku od sim kartice) i to je sve
Hmm. Oni su meni poslali kod za esim preko maila i tu nema info o puk kodu. Moraću ih zvati. Valjda neće biti arigantni kao što znaju da budu jer znaju zašto mi to treba.
 
Hmm. Oni su meni poslali kod za esim preko maila i tu nema info o puk kodu. Moraću ih zvati. Valjda neće biti arigantni kao što znaju da budu jer znaju zašto mi to treba.
Ja sam relativno skoro preneo jedan broj iz globaltela, koji nije bio registrovan, bili su skroz ljubazni, čak su mi i sve potrebne podatke poslali kao sms.
Mislim da će ti trebati i ICCID broj kartice, sad ne znam kako je to rešeno kod esim, verovatno i to moraš tražiti od njih.
 
Ja sam relativno skoro preneo jedan broj iz globaltela, koji nije bio registrovan, bili su skroz ljubazni, čak su mi i sve potrebne podatke poslali kao sms.
Mislim da će ti trebati i ICCID broj kartice, sad ne znam kako je to rešeno kod esim, verovatno i to moraš tražiti od njih.
Neće trebati ništa iosim PUKa. Tako barem kažu one devojčice iz Yettel KC-a.
 
Ja sam prebacivao iz Yettel-a u Globaltel i ista je situacija bila (bio potreban serijski i PUK, koji sam dobio u Yetel-u).
 
Jel jos nekom ne radi SMS ili samo meni?
Cak ni sajtu ne mogu da pristupim.
 
Kako se beše dobija godinu dana TV-a?
Jel beše bila uplata kredita u nekom većem iznosu?

Na jednoj kartici imam godinu dana (ali je najveća uplata ranije bila preko 2.000 dinara), dok mi je na novoj (tačnije skoro prebačenoj u Globaltel) TV paket samo na mesec dana, ali je najveća uplata bila 1.000 dinara.

@Globaltel Support
Ako može informacija za TV :)
 
Kako se beše dobija godinu dana TV-a?
Jel beše bila uplata kredita u nekom većem iznosu?

Na jednoj kartici imam godinu dana (ali je najveća uplata ranije bila preko 2.000 dinara), dok mi je na novoj (tačnije skoro prebačenoj u Globaltel) TV paket samo na mesec dana, ali je najveća uplata bila 1.000 dinara.

@Globaltel Support
Ako može informacija za TV :)
Meni radi nesecam se kad dopunio, ja imam staru aplikaciju mislim daje tri unazad ali radi sve i ne diram Verzija 2,6,2
 

Prilozi

  • Screenshot_20220927-114344_GLOBALTEL.jpg
    Screenshot_20220927-114344_GLOBALTEL.jpg
    88.6 KB · Pregleda: 116
  • Screenshot_20220927-114416_GLOBALTEL.jpg
    Screenshot_20220927-114416_GLOBALTEL.jpg
    74.4 KB · Pregleda: 151
Meni radi nesecam se kad dopunio, ja imam staru aplikaciju mislim daje tri unazad ali radi sve i ne diram Verzija 2,6,2
Možda će mi se produžiti kada ovaj TV paket istekne. Jedino mi pada na pamet da moju karticu ne računaju kao "Globaltel karticu" zato što je prenešen broj iz druge mreže, ali mi to nema mnogo smisla, jer ta kartica sada jeste Globaltel (dobio njihovu fizičku karticu).
 
Možda će mi se produžiti kada ovaj TV paket istekne. Jedino mi pada na pamet da moju karticu ne računaju kao "Globaltel karticu" zato što je prenešen broj iz druge mreže, ali mi to nema mnogo smisla, jer ta kartica sada jeste Globaltel (dobio njihovu fizičku karticu).
To je normalno prvi put da ti tako pise, posle se samo automatski produžuje na 365 dana
 
Зар се гаси број након овога?
 

Prilozi

  • D8EB5609-3EA9-4B3B-9F29-200833E19A4F.jpeg
    D8EB5609-3EA9-4B3B-9F29-200833E19A4F.jpeg
    93.4 KB · Pregleda: 146
ne znam kako je kod drugih operatera, je ne posaljiem preko 500 sms mesecno, i to retko, uglavnom do 300. (imam mts, yettel i globaltel karticu)
 
Ako si slao 'standardne poruke' u smislu da to nisu 'bulk' masoven poruke preko nekih apliakcija servisa namenjene za reklame i slicno, onda mi je cudno da te sankcionisu.
 
I dalje nema sim kartica na trafikama 'moj kiosk'. Danas sam nasao u lokalnoj posti, ali i oni su slucajno imali 3 komada.
 
Nazad
Vrh Dno