Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Mozda Globaltel nema aktivne roaming ugovore sa operaterima sa Kipra.
 
Pozdrav svima. Koristim Globaltel skoro godinu dana i u Srbiji sam bio prezadovoljan. Juče sam sa ženom došao na Kipar i ni ona ni ja nemamo mrežu (ja koristim iPhone, a ona Xiaomi). Korisnici svih drugih mreža ovde imaju mrežu bez problema koliko sam video. Slao sam mejl podršci sa oznakom hitno i niko mi nije odgovorio. Da li neko zna u čemu je problem?
Problem do mreže svi se žale sa istim problemom proćaskaj malo odgovore.
 
Koristi manuelna podesavanja za mrezu. Prvbaj sve mreze i jedna ce da radi.
 
Pozdrav svima. Koristim Globaltel skoro godinu dana i u Srbiji sam bio prezadovoljan. Juče sam sa ženom došao na Kipar i ni ona ni ja nemamo mrežu (ja koristim iPhone, a ona Xiaomi). Korisnici svih drugih mreža ovde imaju mrežu bez problema koliko sam video. Slao sam mejl podršci sa oznakom hitno i niko mi nije odgovorio. Da li neko zna u čemu je problem?
Ako se kartica u romingu ne poveže na mrežu, potrebno je da klikneš na "Settings", potom na "Mobile data/Cellular data" i klikni na "SIM applications".
Nakon potrebno je da klikneš na "Connect to network manual". Prikazaće se poruka "Switching network" i opcije "Accept" i "Decline" ali ne treba kliknuti ni na jednu, već sačekati da se telefon sam poveže. Nakon toga prebaciti na "Automatic network mode". Ovo su podešavanja za iOS.

Za Android je potrebno da proneđeš aplikaciju SIM Toolkit/SIM Tools/STK, izabereš "Connect to the network (Manual)", odabereš "Roaming", sačekaš dok ne pronađe mrežu. :)
 
Slucajno, pre petnaestak minuta, procitah u Ratelovom reigstru da je Globaltel pocetkom jula zakupio jos jednu "podnumeraciju" 676. Mozda i nije neka novost, ali cini mi se da im polako ponestaje 677 brojeva, neki su se na ovom forumu zalili da tesko nalaze Globaltel kartice na trafikama. Evo i linka:

 
Nakupilo mi se kredita od reciklaze. Moze li neko to da mi prebaci na svoju Mastercard i posalje mi sa money send? Naravno uz proviziju.
ILI ako neko ima neku ideju kako to iskoristiti.
 
@Globaltel Support Zaista sam razocaran vasom podrskom preko telefona. Zvao sam vise puta da prijavim da majka ima problem sa dobijanjem sms obavestenja od komercijalne banke. Prvi put sam zvao srdinom juna tj skoro pre dva meseca. Posle nekoliko dana ste zvali i navodno sredili problem. Naravno da nije bilo sredjeno. Ponovo sam zvao i rekli su mi da ce biti prosledjeno kolegama da rese problem. Nakon toga sam zvao jos nekoliko puta i dobijao odgovor da je prosledjeno kolegama i da ce nas obavestiti. Do danas niko nije pozvao. Zaista velika neprofesionalnost i jedan veliki minus za vas.
 
@Globaltel Support Zaista sam razocaran vasom podrskom preko telefona. Zvao sam vise puta da prijavim da majka ima problem sa dobijanjem sms obavestenja od komercijalne banke. Prvi put sam zvao srdinom juna tj skoro pre dva meseca. Posle nekoliko dana ste zvali i navodno sredili problem. Naravno da nije bilo sredjeno. Ponovo sam zvao i rekli su mi da ce biti prosledjeno kolegama da rese problem. Nakon toga sam zvao jos nekoliko puta i dobijao odgovor da je prosledjeno kolegama i da ce nas obavestiti. Do danas niko nije pozvao. Zaista velika neprofesionalnost i jedan veliki minus za vas.
Kupiš normalan broj i sam si svoja podrška i sve središ
 
@Globaltel Support Zaista sam razocaran vasom podrskom preko telefona. Zvao sam vise puta da prijavim da majka ima problem sa dobijanjem sms obavestenja od komercijalne banke. Prvi put sam zvao srdinom juna tj skoro pre dva meseca. Posle nekoliko dana ste zvali i navodno sredili problem. Naravno da nije bilo sredjeno. Ponovo sam zvao i rekli su mi da ce biti prosledjeno kolegama da rese problem. Nakon toga sam zvao jos nekoliko puta i dobijao odgovor da je prosledjeno kolegama i da ce nas obavestiti. Do danas niko nije pozvao. Zaista velika neprofesionalnost i jedan veliki minus za vas.
Zdravo, žao nam je zbog lošeg iskustva sa našim korisničkim servisom. Molimo te da nam proslediš broj u inbox, kako bismo proverili sa kolegama gde nastaje zastoj.
Kupiš normalan broj i sam si svoja podrška i sve središ
Ima li neko da nas ne voli više od tebe? 😂
 
Da li postoji mogućnost ili plan da se u vašoj aplikaciji doda opcija da se bira koliko želim da uplatim kredit kao kod drugih operatera? Pošto 500/1000/2000 mi ne odgovaraju. Meni mesečno treba oko 800 dinara, a ne mogu toliko da uplatim, ili barem da dodate više ovih opcija, ako ne želite da sami određujemo koliko uplaćujemo.
 
Da li postoji mogućnost ili plan da se u vašoj aplikaciji doda opcija da se bira koliko želim da uplatim kredit kao kod drugih operatera? Pošto 500/1000/2000 mi ne odgovaraju. Meni mesečno treba oko 800 dinara, a ne mogu toliko da uplatim, ili barem da dodate više ovih opcija, ako ne želite da sami određujemo koliko uplaćujemo.
Možeš bilo koji proizvoljan iznos da uplatiš, doduše zaobilaznim putrm.

Instaliraš aplikaciju iPay iWallet, napraviš nalog, dobiješ podatke za uplatu preko el. bankarstva (tekući račun i tvoj poziv na broj, naravno paziš da to ne promašiš), uplatiš koliko ti treba, sačekaš oko pola sata da proknjiže i onda u Globaltel aplikaciji izabereš iPay opciju za dopunu..

Što se iPay servisa tiče, nema provizije, jedino provizija banke za uplatu.
 
Zdravo, žao nam je zbog lošeg iskustva sa našim korisničkim servisom. Molimo te da nam proslediš broj u inbox, kako bismo proverili sa kolegama gde nastaje zastoj.

Ima li neko da nas ne voli više od tebe? 😂
Ja da vas "ne volim" ne bi koristio broj, ali kako ne vidite da se narod masovno sve više žali. Pisao sam vam šta sve morate da uradite. Ovo je onaj princip napravili ste mrežu da gledate kako se narod pati i pati i muki muči, da izludi i ništa više, a vi sa strane da nam se smejete i da nas zezate kad vam je dosadno. 😁😁😂😂
 
Da li postoji mogućnost ili plan da se u vašoj aplikaciji doda opcija da se bira koliko želim da uplatim kredit kao kod drugih operatera? Pošto 500/1000/2000 mi ne odgovaraju. Meni mesečno treba oko 800 dinara, a ne mogu toliko da uplatim, ili barem da dodate više ovih opcija, ako ne želite da sami određujemo koliko uplaćujemo.
Trenutno nije u planu, ali svakako smo prosledili nadležnima predlog. :) Ali svakako ukoliko uplaćuješ neki paket imaš mogućnost da platiš karticom i tačan iznos će ti biti naplaćen. :)
Ja da vas "ne volim" ne bi koristio broj, ali kako ne vidite da se narod masovno sve više žali. Pisao sam vam šta sve morate da uradite. Ovo je onaj princip napravili ste mrežu da gledate kako se narod pati i pati i muki muči, da izludi i ništa više, a vi sa strane da nam se smejete i da nas zezate kad vam je dosadno. 😁😁😂😂
Daleko od toga da "zezamo" korisnike i da se smejemo kada neko ima problem, uvek nastojimo da svaki problem rešimo u najkraćem roku i u skladu sa mogućnostima, ali svakako postoje stvari za koje je potrebno vreme da se implementiraju, kao i stvari koje ne zavise isključivo od nas.
 
"Globaltel i Mastercard ti vraćaju 20% novca od tvoje poslednje uplate. Na tvoj kredit smo upravo dodali 200 dinara."
Lepo bogami, hvala puno.
Možda je loše sročena rečenica, ne vraćaju nego dodaju 20% na tvoju poslednju uplatu.
Svakako je odlična akcija
 
Možda je loše sročena rečenica, ne vraćaju nego dodaju 20% na tvoju poslednju uplatu.
Svakako je odlična akcija
Zavisi kako se gleda. :) Ako uplatiš paket od 1000 dinara i mi ti 200 dinara dodamo na kredit dobio si 200 dinara nazad. Mada ni tvoje tumačenje nije pogrešno, jer se može smatrati bonusom, naročito kada uplaćuješ kredit, a ne paket. :)
 
Heh, koji ste vi lopovi u Globaltelu, nemam reči. Na broju koji nije u roamingu, kroz aplikaciju aktiviram Roaming Net paket za Zonu 1. Vratim se na početnu stranu aplikacije da vidim da li je sve u redu i tamo mi piše da mi je u paketu Roaming Zona 1 preostalo 1.02 od 1.03 GB (99%).
Pa kako? Kako i kada sam potrošio taj 1% kada broj još nije ni otišao van matične mreže? Šta će tek biti kad stvarno odem u roaming?
Pozdrav
 
Heh, koji ste vi lopovi u Globaltelu, nemam reči. Na broju koji nije u roamingu, kroz aplikaciju aktiviram Roaming Net paket za Zonu 1. Vratim se na početnu stranu aplikacije da vidim da li je sve u redu i tamo mi piše da mi je u paketu Roaming Zona 1 preostalo 1.02 od 1.03 GB (99%).
Pa kako? Kako i kada sam potrošio taj 1% kada broj još nije ni otišao van matične mreže? Šta će tek biti kad stvarno odem u roaming?
Pozdrav
Ćao, pošalji nam broj u inbox, kako bi kolege proverile o čemu je reč.
 
@Globaltel Support Trenutno sam u Grčkoj i kad hoću da koristim pozive iz vaše aplikacije ne radi mi na wifi već samo kada koristim Roaming internet. Jel tako treba da bude ili mi je nesto loše podešeno? Imam iPhone.
 
Poslednja izmena:
Situacija od juče. Rešili smo da prenesemo ćerin prepeid broj iz telenora u globaltel. I lepo na sajtu uneli sve podatke, međutim na kraju je stalno vrtelo učitavanje i prijavljivalo grešku, da bih dobio mail da smo uspešno poručili broj. Malo pre me zove kurir kaže stigao paket, ja se mislim kako tako brzo, znam da je procedura za prenos duga. Otvorim paket imam šta da vidim, poslali su mi novi random broj. Ne znam šta da mislim, mogli su da me prvo pozovu da mi kažu ako je nemoguć prenos broja, pa da makar izaberem neki lep broj, ovako deluje neozbiljno.
 
Možda je privremeni broj, a ako nije svakako možeš da ga promeniš na njihovom sajtu u koji god broj hoćeš. Najbolje pozovi njihov call centar da pitaš da li je to broj za prenos.
 
Situacija od juče. Rešili smo da prenesemo ćerin prepeid broj iz telenora u globaltel. I lepo na sajtu uneli sve podatke, međutim na kraju je stalno vrtelo učitavanje i prijavljivalo grešku, da bih dobio mail da smo uspešno poručili broj. Malo pre me zove kurir kaže stigao paket, ja se mislim kako tako brzo, znam da je procedura za prenos duga. Otvorim paket imam šta da vidim, poslali su mi novi random broj. Ne znam šta da mislim, mogli su da me prvo pozovu da mi kažu ako je nemoguć prenos broja, pa da makar izaberem neki lep broj, ovako deluje neozbiljno.
Ćao, kada prenosiš broj dobijaš novu karticu sa privremenim brojem na koju će tvoj trenutni broj biti prenet. Da li ti je kurir sa karticom doneo i zahtev za prenos na potpis?
 
Nije, uz broj je stigla samo potvrda o naručenoj sim kartici. Nisam ništa potpisivao.
 
Nazad
Vrh Dno