Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

da li se nekome desilo da je za prebacivanje broja trebalo duze od 7 radnih dana. radi se i neregistrovanom mts broju, stigla mi je globaltel kartica pre par dana, ali jos uvek prikazuje privremeni broj.
 
@kartidz Ja čekam od 26.6. još uvek je u toku, Telekom je odložio prenos broja i vuku se maksimalno što se tiče realizacije.

edit: FYI info o odlaganju sam dobio od Telekoma
 
au, ok, hvala, milane, bar znam o cemu se radi. globaltel mi je rekao da moze maksimalno da traje sedam radnih dana, sto je i meni i tebi isteklo danas, i ja sam 26.6. podnela zahtev. ne znam sta moze da se desi ako prekorace taj rok, tehnicki vec jesu.
 
da li se nekome desilo da je za prebacivanje broja trebalo duze od 7 radnih dana. radi se i neregistrovanom mts broju, stigla mi je globaltel kartica pre par dana, ali jos uvek prikazuje privremeni broj.
Ćao prenos obično traje od 7 do 10 radnih dana, ali kao što je Milan rekao u pojedinim slučajevima može da dođe do produžavanja. Nadamo se da će uskoro tvoj operater odobriti prenos. :)
 
Ćao prenos obično traje od 7 do 10 radnih dana, ali kao što je Milan rekao u pojedinim slučajevima može da dođe do produžavanja. Nadamo se da će uskoro tvoj operater odobriti prenos. :)
nadam se da mi kada prodje deset radnih dana necete reci, da je normalno 10-15, jer je do sada tako funkcionisalo: pre nego sto sam prenela broj, receno mi je maksimum 5 radnih dana, kad je proslo pet radnih dana receno mi je 5-7, sad mi kazete 7-10. neozbiljno, da ste samo na pocetku rekli da moze da traje maksimum dve nedelje, ne bih se ni zapitala.

ukoliko kredit od recikliranja stavim na privremeni broj, da li ce on biti prebacen na moj broj kada konacno bude prebacen u globaltel?
 
neozbiljno, da ste samo na pocetku rekli da moze da traje maksimum dve nedelje, ne bih se ni zapitala.
Ne bih da budem drveni advokat ali sam hteo da napomenem da je u ovom slučaju Telekom jednako ili više odgovoran za odlaganje u zavisnosti od specifičnosti konkretnog zahteva. U mom slučaju su odložili iz tehničkih razloga u koje operatorka call centra nije imala uvid. A Globaltel svakako nema uvid u to već samo ima informaciju da je zakazano za danas. Pa ćemo videti kako će Telekom da reaguje.
 
Ne bih da budem drveni advokat ali sam hteo da napomenem da je u ovom slučaju Telekom jednako ili više odgovoran za odlaganje u zavisnosti od specifičnosti konkretnog zahteva. U mom slučaju su odložili iz tehničkih razloga u koje operatorka call centra nije imala uvid. A Globaltel svakako nema uvid u to već samo ima informaciju da je zakazano za danas. Pa ćemo videti kako će Telekom da reaguje.
ma jasno mi je, nego znas kad ti neko u startu kaze do pet dana, pa se uklopis prema tome. kad mi je receno imaju maksimum pet dana ni na kraj pameti mi nije bilo da ce biti duze, jasno mi je da je do telekoma, njih vec znamo kakvi su, ali onda se treba i malo ograditi a ne reci u startu tako, gde se jos cuje prizvuk da je najcesce mnogo krace od toga.
 
Bez brige što se prebacivanja kredita sa broja na broj tiče. Najbolje je da ne prebacuje te više od 500 din. od jednom.
 
nadam se da mi kada prodje deset radnih dana necete reci, da je normalno 10-15, jer je do sada tako funkcionisalo: pre nego sto sam prenela broj, receno mi je maksimum 5 radnih dana, kad je proslo pet radnih dana receno mi je 5-7, sad mi kazete 7-10. neozbiljno, da ste samo na pocetku rekli da moze da traje maksimum dve nedelje, ne bih se ni zapitala.

ukoliko kredit od recikliranja stavim na privremeni broj, da li ce on biti prebacen na moj broj kada konacno bude prebacen u globaltel?
Proces prenosa zavisi od više faktora kao što su trenutka poručivanja (ukoliko je vikend, papiri se šalju u ponedeljak), brzina kurirske službe koja donosi zahtev na potpis kao i karticu, vraćanja papira nama od strane kurirske službe, kao i brzine obrade zahteva od strane tvog trenutnog operatora. Ceo taj proces obično traje od 5 do 7 radnih dana, osim ako ne dođe do zastoja u nekom od koraka, npr. prebukiranost kurirske službe ili odlaganja od strane trenutnog operatora.

Možeš nam poslati broj telefona koji prenosiš kako bismo proverili status.
 
Meni su ostajali aktivni oba broja - privremeni i prenet, a kredit je ostajao na novom broju. Mada ne znam neka potvrdi @Globaltel jel još uvek tako.
 
Na trafikama "Moj Kiosk" nema sim kartica. Pitao sam na vise mesta na Novom Beogradu i kazu da ih odavno nemaju, dok na sajtu prvo njih navode kao prodajna mesta.
 
ma nasao sam u trafici "Samo sekund", preksinoc bilo lepo vreme za setnju pa sam iskoristio usput i da trazim sim card. A i nisam nasao da negde pise koji je rok za aktivaciju kartice... za telenor sim kartice pise rok do kada se mogu aktivirati. Kupio sam i jednu za rezervu jer ce mi uskoro trebati, pa me to interesuje. Inace ih koristim i u nekim uredjajima, ne samo u telefonima (na pr. gps, alarm, daljinske sklopke, 3g ruter...), pa ih imam vise komada
 
@Globaltel Support

Nisam gledao cenovnik - tarifnik , verovatno negde pise...
Kolika je obracunska jedinica za prenos podataka 1 ili 100kb ???
Primenjuje se obračunska jedinica koja važi u okviru domaćih tarifa, odnosno 1Kb. :)
Na trafikama "Moj Kiosk" nema sim kartica. Pitao sam na vise mesta na Novom Beogradu i kazu da ih odavno nemaju, dok na sajtu prvo njih navode kao prodajna mesta.
Prosledili smo kolegama informaciju.
 
Uplatom kredita ili bilo kog paketa master karticom, dobijate 20% kredita više do kraja 2021
 
Hvala, prosledili smo nadležnima i za Pančevo i za Suboticu.
Prošlo skoro dva meseca i dalje nema SMS da će isteći plaćeni parking, a ni odgovora od vas nema.

EDIT:
Upravo sam razgovarao sa parking servisom u Subotici, oni tvrde da opearater šalje (ili ne šalje) taj SMS, što i ima logike ako razmislim da mi na MTSov broj stiže a na Globaltelov ne.
 
Poslednja izmena:
kako se sve resilo: danas je stigla poruka o prebacivanju, telekom mi je juce rekao da su prekjuce poslali odobrenje globaltelu, tako da ide relativno brzo, da bi se broj prikazao u aplikaciji moras da se izlogujes iz aplikacije i ulogujes ponovo, nisam uplacivala kredit dok mi se nije prebacio broj, a reciklomat radi perfektno, hvala svima na odgovorima.
 
Prošlo skoro dva meseca i dalje nema SMS da će isteći plaćeni parking, a ni odgovora od vas nema.

EDIT:
Upravo sam razgovarao sa parking servisom u Subotici, oni tvrde da opearater šalje (ili ne šalje) taj SMS, što i ima logike ako razmislim da mi na MTSov broj stiže a na Globaltelov ne.
Možeš li nam poslati screenshot poruka o uplaćenom parkingu ako ti se ponovo dešavalo i tvoj broj, kako bismo mogli da proverimo direktno sa parking servisima, pošto imamo sklopljenu saradnju sa oba.
 
Pitanje za korisnički servis:
Nalazim se u Makedoniji već 5 dana, i nemam pristup internetu. Sve sam uradio kako je napisano, ali ništa. Naime, prvo sam podesio APN kako na sajtu, onda pristupim sa kodom *106# ono piše MB za potrošnju, zovnem korisničku podršku, stvarno ispravili su posle par sati, ali opet ništa, zovnem opet podršku kaže traži novu instalacionu poruku, to probam stigne SMS, kaže ne može da instalira. E mrzi me više da zovem podršku, imam čak i ikonicu gore desno piše H+ i dve strelice, (slika u prilogu), ali interneta nema. Na drugoj kartici kod drugog operatera, sve radi kako treba, tako da mislim da nije do telefona. Iskreno sam se smorio, ali malo je iritantno, što uvek kada odem u inostranstvo imam cimnje oko rada kartice. Pozdrav
 

Prilozi

  • Screenshot_20210714-082718_Chrome.jpg
    Screenshot_20210714-082718_Chrome.jpg
    21.9 KB · Pregleda: 54
Pitanje za korisnički servis:
Nalazim se u Makedoniji već 5 dana, i nemam pristup internetu. Sve sam uradio kako je napisano, ali ništa. Naime, prvo sam podesio APN kako na sajtu, onda pristupim sa kodom *106# ono piše MB za potrošnju, zovnem korisničku podršku, stvarno ispravili su posle par sati, ali opet ništa, zovnem opet podršku kaže traži novu instalacionu poruku, to probam stigne SMS, kaže ne može da instalira. E mrzi me više da zovem podršku, imam čak i ikonicu gore desno piše H+ i dve strelice, (slika u prilogu), ali interneta nema. Na drugoj kartici kod drugog operatera, sve radi kako treba, tako da mislim da nije do telefona. Iskreno sam se smorio, ali malo je iritantno, što uvek kada odem u inostranstvo imam cimnje oko rada kartice. Pozdrav
Zdravo, da li si pokušao preko SIM Toolkit aplikacije (STK; SIM alati), nacrtana je SIM kartica, da se povežeš na mrežu? Kada je pokreneš treba da odabereš ručno biranje mreže, kad se povežeš na mrežu, vrati na automatsko biranje mreže. :)
 
Da li je jos ko sa foruma koristio net u Makedoniji sa globaltelom? Ja mislio uzeti 1gb roming paket 300 din na putu do Grcke, to idpada najpovoljnije za pripejd zar ne ? Ili da nadjem neku drugu alternativu (pripejd) povoljno ?
 
Da li je jos ko sa foruma koristio net u Makedoniji sa globaltelom? Ja mislio uzeti 1gb roming paket 300 din na putu do Grcke, to idpada najpovoljnije za pripejd zar ne ? Ili da nadjem neku drugu alternativu (pripejd) povoljno ?
Pa jeste povoljno, ali imao sam probleme sa podešavanjima za net, pozivi rade perfektno, ako si registrovan korisnik imaš i neki deo koji možeš iz paketa da koristiš, ja koristim freepripaid i imam 1gb, ali u podešavanjima APN mora da se postave i neki parametri koji oni na sajtu nisu objavili. Tek kada sam postavio pored toga što ima na sajtu treba i sledeće uraditi, ima u ovoj slici ovo predzadnje da piše SPN, uradiš Save, a onda će se ovo zadnje pojaviti i onda ima neta, vrlo spor ali ima...
 

Prilozi

  • Screenshot_20210714-133623_Settings.jpg
    Screenshot_20210714-133623_Settings.jpg
    54.7 KB · Pregleda: 53
Nazad
Vrh Dno