Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Prvi put sam danas platio parking iz globatel aplikacije. Plaćanje je prošlo ok, ali nisam dobio SMS da mi parking ističe za xx minuta. To je pojedinačni slučaj ili se taj SMS ne šalje na globaltel broj?
Subotica je u pitanju.
Možeš li nam poslati vreme kada je trebao da stigne SMS kao i tvoj broj u inbox kako bismo proverili?
 
Jel se planira skoro sirenje te reciklazne mreze..ilinje to samo za te 2-3 opstine samo? :)
 
Prvi put sam danas platio parking iz globatel aplikacije. Plaćanje je prošlo ok, ali nisam dobio SMS da mi parking ističe za xx minuta. To je pojedinačni slučaj ili se taj SMS ne šalje na globaltel broj?
Subotica je u pitanju.
I u Pancevu isto ne radi, tj ne stize druga poruka koja te obavestava o isticanju parkinga. Zvao sam ih da mi rese problem. I nisu resili.
 
Da, to je veliki problem koji može dosta da košta :( Sreća pa sam danas završio posao za manje od sat vremena i otišao sa parkinga. Da sam se oslonio na SMS da bi platio sledeći sat skupo bi me koštao parking.
 
Da li je moguće da se digne Hotspot ukoliko koristim Globaltel esim? Kad je samo mt:s kartica unutra on radi bez problema, ali otkako sam skinuo esim izgubio sam tu opciju
 

Prilozi

  • 74646C9B-E8F4-4973-9E31-2D7F7A9B3FCF.png
    74646C9B-E8F4-4973-9E31-2D7F7A9B3FCF.png
    443.4 KB · Pregleda: 14
  • F5D4C395-E352-4ECF-B994-DB7C7D99E6D2.png
    F5D4C395-E352-4ECF-B994-DB7C7D99E6D2.png
    410.8 KB · Pregleda: 13
Podesi APN za hotspot na iphone-u.

globaltel je APN name, a user i pass su prazni.
 
Poslao sam vam privatnu poruku sa screenshotom, gde mozete da vidite da salju SMS obavestenja o isteku parkinga. (Danas kupljena karta za parking i SMS poslat sa A1 mreze)
 
Poslao sam vam privatnu poruku sa screenshotom, gde mozete da vidite da salju SMS obavestenja o isteku parkinga. (Danas kupljena karta za parking i SMS poslat sa A1 mreze)
Naravno da šalju.
Ja sam još u januaru poslao privatni poruku i naveo par problema sa sms porukama.
Nisam dobio sms od nacionalne korporacije da mi je odobren kredit. Neku registraciju koja je išla preko googla sam morao da obavim preko telenor broja jer nisam dobio povratni sms. Ni sms poziv na vakcinaciju mi nije stigao. A ni upozorenje da ističe parking karta ne stiže (Valjevo). Potvrda da je parking plaćen stiže.
Nisu stizale ni poruke od komercijalne banke, ali to su ekspresno sredili.
Za ovo ostalo mi je rečeno u privatnoj poruci da se radi na otklanjanju problema sa pojedinim sms servisima
 
Njihov odgovor će naravno biti da nije do njih, pošto oni nemaju uticaj na mobilnog operatera koji šalje SMS
 
Moji imaju jedan prepaid broj u Telenoru i to mesecno izadje oko 1600 dinara (4 dopune * 400 dinara, jedna na svakih 7 dana).
Razmisljam se da prebacim taj broj u Globatel a da ne idem na opciju postpaid ugovor u Telenoru na 2 godine uz 50% popusta na pretplatu.

Da li postoji nesto sto treba uzeti u obzir prilikom prebacivanja broja u Globatel, kao sto je pokrivenost signala ili slicno?
 
Pokrivenost signalom je identična kao A1 (bivši Vip).
Ako je A1 mreža dobra tu gde si, biće i Globaltel.
Potencijalni problemi mogu biti sa nekim SMS servisima (informacije od banaka itd, možda treba obavestiti banku o promeni operatera).
Drugo radi, ako želiš automatsku obnovu paketa svakog meseca, moraš da instaliraš aplikaciju njihovu. Obična aktivacija može i preko USSD koda *100# ali automatska obnova može da se uključi samo kroz aplikaciju.
 
Koliko često se prazne reciklomati?
Kod mene u komšiluku ima 2 komada i večeras sam prošao pored oba, na ekranima piše da su puni.

U subotu ujutru sam prošao pored jednog od njih, čovek i žena pune kese limenki od piva. Nekoliko takvih ljudi i eto ga 300 komada.

Ako budete širili broj načina da se iskoristi novac, fondacija Budi human može da bude dobar izbor.
 
Koliko često se prazne reciklomati?
Kod mene u komšiluku ima 2 komada i večeras sam prošao pored oba, na ekranima piše da su puni.

U subotu ujutru sam prošao pored jednog od njih, čovek i žena pune kese limenki od piva. Nekoliko takvih ljudi i eto ga 300 komada.

Ako budete širili broj načina da se iskoristi novac, fondacija Budi human može da bude dobar izbor.
Zdravo, Reciklomati se prazne minimum 2 puta dnevno, a u zavisnosti od potrebe i češće. Ukoliko primetite da je neki od Reciklomata put slobodno nam pišite na Facebook ili Instagram jer tamo ćemo odmah videti poruku i proslediti nadležnima.
Hvala na predlogu. :)
 
Zar nisu reciklomati dovoljno smart da sami pošalju poruku kada su napunjeni?
 
Zapravo bi bilo zabavno da na reciklomat.rs imate interaktvni deo koji u realnom vremenu pokazuje popunjenost svakog pojedinačnog automata. IoT u povoju :)

Ova dva što su kod mene u komšiluku, jedan u neposrednoj blizini ima kontjener, a drugi je na autobuskoj stanici i pored je samo mala kanta. Onaj ko naiđe na pun automat, gledaće gde da se reši ambalaže. i može da napuni onu kantu sa nekoliko flaša.
Vidim da je svega 5% ambalaže otišlo za dobrotvorne svrhe, a mali broj preko toga bi nosio ambalažu nazad, posebno ako je krenuo u prodavnicu, negde busom sa iste te stanice i slično.

Anyway, fantastična ideja, nemojte da posustane, razvijajte je dalje :)
 
Zapravo bi bilo zabavno da na reciklomat.rs imate interaktvni deo koji u realnom vremenu pokazuje popunjenost svakog pojedinačnog automata. IoT u povoju :)

Ova dva što su kod mene u komšiluku, jedan u neposrednoj blizini ima kontjener, a drugi je na autobuskoj stanici i pored je samo mala kanta. Onaj ko naiđe na pun automat, gledaće gde da se reši ambalaže. i može da napuni onu kantu sa nekoliko flaša.
Vidim da je svega 5% ambalaže otišlo za dobrotvorne svrhe, a mali broj preko toga bi nosio ambalažu nazad, posebno ako je krenuo u prodavnicu, negde busom sa iste te stanice i slično.

Anyway, fantastična ideja, nemojte da posustane, razvijajte je dalje :)
Zanimljiva ideja, prosledićemo je kolegama. :)
 
Da dodam u vezi nestizanja SMSova, konkretno od banke Interese isto ne stižu.
 
Ako misliš na Intesu, moraš da ih pozoveš na 0800111888 i da ti oni promene mrežu na Globaltel. Ja sam menjao prvo u poslovnici (prenet broj), izvšena izmena na mom bankovnom nalogu, ali ipak su morali i iz njihove tehničke službe da promene da bi proradilo.
 
Ako misliš na Intesu, moraš da ih pozoveš na 0800111888 i da ti oni promene mrežu na Globaltel. Ja sam menjao prvo u poslovnici (prenet broj), izvšena izmena na mom bankovnom nalogu, ali ipak su morali i iz njihove tehničke službe da promene da bi proradilo.
Da na Intesa ali ovo mi se desilo kad sam otvarao račun kod njih i tom prilikom dao Globaltelov broj baš 067, jer drugi trenutno i neman, i nije stigla ona verifikacija koja se šalje pri otvaranju.
 
Mislim da je problem slične prirode kao i kod mene, svakako pozovi Intesinu podršku, trebalo bi da reše.
 
Sredio sam ja s njima, sada stiže sve kako treba, hvala. ( :
 
Kredit sam dopunio pre 10ak dana. Danas mi stiže poruka kako je TV Paket deaktiviran i da trebam dopuniti kredit kako bih mogao pratiti televiziju putem aplikacije. U aplikaciji piše da TV Paket ističe za 353 dana, a kada pokušam neki kanal pustiti, kaže da nije dozvoljeno reprodukovanje (niste pretplaćeni na paket). Da li zna neko o čemu se radi ? Do sada je sve normalno funkcionisalo.
 
Nazad
Vrh Dno