Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Da, tako je, mogu da ga obrisu. Ja, doduse, nisam prenosio broj, vec sam kupio Globaltel karticu i na njihovom sajtu odabrao drugi broj. Prvobitni broj mi je ostao u aplikaciji, cak je postojala i mogucnost da ga kroz aplikaciju postavim kao SIM broj i da se tako saltam sa jednog broja na drugi. Nekoliko puta sam zvao njihov Korisnicki centar, trazeci da mi obrisu prvobitni broj, sto su mi na kraju i ucinili.
Ne vredi ja zvao korisnički i ništa od brisanja brojeva koji mi ne trebaju. Odgovor je glasio "Mi ne brišemo brojeve stoje vam stalno"
Baš bezveze imam dva broja koja mi ne trebaju uopšte i treći koji koristim i koji svi znaju.
 
Pozdrav, imam pitanje, imao sam aktivan paket do 12.05. i hteo sam da probam da mi obnovi paket direktno sa kartice, i sada sam skratio paket, koji traje do 07.06. znači skratio me za 5 dana, a mislio sam da će da nastavi na 12-ti, znam da je moja greška što sam to uradio, ali ipak mislim da nije pošteno. To je ipak samo moje mišljenje.
 
Početak računjanja trajanja paketa ti počinje od datuma kada ga obnoviš, i nema veze sa datumom do kada ti traje trenutni paket. Ako hoćeš da ti se paket obnavalja odmah kada ti istekne trenutni uključi "automatsku obnovu" u globatel aplikaciji.
 
Pozdrav, imam pitanje, imao sam aktivan paket do 12.05. i hteo sam da probam da mi obnovi paket direktno sa kartice, i sada sam skratio paket, koji traje do 07.06. znači skratio me za 5 dana, a mislio sam da će da nastavi na 12-ti, znam da je moja greška što sam to uradio, ali ipak mislim da nije pošteno. To je ipak samo moje mišljenje.
Zdravo, kao što je i Slaksm rekao, paket važi od trenutka aktivacije, bez obzira da li trenutno imaš aktivan paket ili ne, a nepotrošeni saobraćaj iz prethodnog paketa će se preneti. Naša preporuka je da uključiš automatsku obnovu.
 
Resio da predjem u Globaltel pre vise od dve nedelje, dobio broj i potpisao zahtev za prenos, kurir poneo nazad samo jedan primerak, to sam ukapirao tek nakon par dana kada sam bacio pogled na dokumentaciju u koverti. Poslao primerke postom nazad, koji su stigli ali iz Globaltela kazu da ih nisu dobili. Zakomplikovalo se i oduzilo,izgubio sam volju da cekam prenos jer mi je bitan ovaj stari broj.
 
Zdravo, kao što je i Slaksm rekao, paket važi od trenutka aktivacije, bez obzira da li trenutno imaš aktivan paket ili ne, a nepotrošeni saobraćaj iz prethodnog paketa će se preneti. Naša preporuka je da uključiš automatsku obnovu.
Ok, to znam, nego nije aplikacija htela da uključi opciju "za naplatu paketa koristi platnu karticu umesto kredita". Sada je aktivirana, pa me interesuje dal će raditi ili opet moram da se uzdam u boga?
 
Ok, to znam, nego nije aplikacija htela da uključi opciju "za naplatu paketa koristi platnu karticu umesto kredita". Sada je aktivirana, pa me interesuje dal će raditi ili opet moram da se uzdam u boga?
Samo malo pojašnjenje, kada si hteo da aktiviraš automatsku obnovu nisi mogao da aktiviraš opciju plaćanjem platnom karticom?
Resio da predjem u Globaltel pre vise od dve nedelje, dobio broj i potpisao zahtev za prenos, kurir poneo nazad samo jedan primerak, to sam ukapirao tek nakon par dana kada sam bacio pogled na dokumentaciju u koverti. Poslao primerke postom nazad, koji su stigli ali iz Globaltela kazu da ih nisu dobili. Zakomplikovalo se i oduzilo,izgubio sam volju da cekam prenos jer mi je bitan ovaj stari broj.
Možeš li nam poslati svoje podatke (ime, prezime i broj telefona koji prenosiš) u inbox, pa da proverimo sa kolegama o čemu je reč.
 
planirate ti li sirenje ovih automata za reciklazu ili samo na ovim lokacijama? :) to su kako vidim samo 2-3 opstine gradske
 
Gde još ima trenutno reciklomat sem kod Ruskog cara?
 
Tako je, nije htelo, odabreš opciju i kada opet uđeš, ona je neaktivna, onda sam kliknuo obnova, i sada je zapamtio. Nadam se da će da funkcioniše...
Ukoliko dođe do greške ponovo, pošalji nam poruku ovde ili na Facebook/Instagram sa brojem telefona kako bi kolege iz tehničke podrške mogle da pomognu u otklanjaju iste.
 
Da li je još neko čuo ovu poruku prilikom pozivanja Globaltel korisnika?

A pitanje za @Globaltel Support, šta uraditi da se ovaj gospodin više ne javlja?
 

Prilozi

  • PTT-20210511-WA0004.mp3
    190.8 KB
Ne znam šta je, ali posle 3-4 pokušaja veza je najnormalnije uspostavljena.
 
Koga zanima, FUP za reciklažu je 200 din mesečno .:D Upravo sam ubacio 15 flaša u reciklomat i dobio 60 din. Dok nisam ukucao broj, pisalo je 150 din. Pre toga sam imao izreciklirano 140 din od 1. maja.
 
Izgleda da sam loše sabrao, i da je FUP 300 din :unsure: U svakom slučaju postoji maksimum koji reciklažom može da se dobije po jednom broju.
 
Možda si loše sabrao, ja sam za dva dana reciklirao za 340 din i sve je leglo na dopunu
 
E pa ne znam, više od 300 nije bilo sigurno. Onda su mi uštinuli 90 din :D A za humanitarne svrhe je otišlo 50 i nešto din, što taman odgovara toj brojci od 15 x 3-5 din

Možda bi Golbaltel support mogao da nam kaže da li postoji FUP za reciklažu? :unsure: :D
 
Poslednja izmena:
E pa ne znam, više od 300 nije bilo sigurno. Onda su mi uštinuli 90 din :D A za humanitarne svrhe je otišlo 50 i nešto din, što taman odgovara toj brojci od 15 x 3-5 din

Možda bi Golbaltel support mogao da nam kaže da li postoji FUP za reciklažu? :unsure: :D
Ćao, ne postoji FUP, odnosno ograničenje koliko se od reciklaže može zaraditi. :)

Generalno Reciklomat funkcioniše ovako:

Na ekranu se prikazuju 2 iznosa:
-Iznos kojim može da se dopuni Busplus kartica 5, 4, 3 din po ambalažom predmetu
-Iznos od 10 din po ambalažnom predmetu kojim može da se dopuni globaltel broj.

Primer:

2 plastične flaše = 2*5 din (10din za dopunu Busplus kartice) + 2*10 din za dopunu Globaltel kredita

Ukupno: 10din + 20din = 30din

Ako imate Busplus karticu možete da je dopunite sa 10 din.
Ako imate Globaltel karticu možete da je dopunite sa 20 din.
Ako nemate jedno od ta dva onda dopunjujete samo ono što imate.
Ako nemate ni jedno onda možete da donirate iznos koji je namenjen za dopunu Busplus kartice na jednu od dve fondacije. :)
 
Prvi put sam danas platio parking iz globatel aplikacije. Plaćanje je prošlo ok, ali nisam dobio SMS da mi parking ističe za xx minuta. To je pojedinačni slučaj ili se taj SMS ne šalje na globaltel broj?
Subotica je u pitanju.
 
Nazad
Vrh Dno