Šta je novo?

Gigatron reklamacija - Veoma lose iskustvo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

RealMaki

Zapažen
Učlanjen(a)
30.11.2022
Poruke
7
Poena
12
Kako bih uopste zapoceo ovo. Probacu da dam sto kracu pozadinsku pricu da ne davim puno. Dakle, kupim ja pre manje od 7 meseci (6 meseci nedelju, dve...) laptop uredjaj. Lenovo Ideapad Gaming 3 je u pitanju. Laptop ocuvan, pazio sam ga ko dete lol... Nebitno... Ja 18 novembra uocavim kvar, laptop nije emitovao zvuk, to je pravilo neki problem i u samom sistemu, zakuca mi ceo taskbar ne mogu ni wifi da promenim, nije cak ni hteo sa pokrene mp4 fajlove, e za ovo ubijte me ne bih znao tacan razlog, ali ok. Dignem mu ja samo novi originalni Windows 10 i skinem drivere sa zvanicnog Lenovo sajta, i posto problem nije bio tako resen, ja ga odmah odnesem na reklamaciju. Ja napomenem kako iskljucivo zelim zamenu uredjaja sa mojom zeljom cak da doplatim s obzirom na to da mi je laptop hitno potreban, da nije malo placen kako bi ga oni prckali (obarali mu cenu kad eventualno budem hteo sa ga prodam)... Na kraju krajeva i sam sam serviser i mogu sam resiti taj problem verovatno sa ne mnogo poteskoca, u roku sigurno kracem od 30 dana, koliko zakonski smeju, u uvek i drze uredjaje, ali jelte imam tu "garanciju" pa reko da ga posaljem da vide oni. Sve uredno zavedeno, prime oni reklamaciju, nista sporno, dobijem papire koje treba. Nakon 7, od zakonskih 8 dana za odgovor na reklamaciju, stize meni sledeci odgovor:

"Postovani,

Vasa reklamacija broj ********* je odbijena. Nije primecena nesaobraznost.
Detaljne informacije mozete naci na emailu.

Vas Gigatron"

I tu nastane spor. Dolazim ja u radnju da pokupim uredjaj. Planirao sam i da trazim vestacenje ili sta god, jer na laptopu ocigledno ne radi zvuk i sve napomenuto. Medjutim radnik mi tad kaze kako je to samo sistemska poruka, koja ne znaci nista, vec eto tu je da se Gigatron ogradi pred zakonom i kako su oni zapravo odbili zamenu, ali odobrili popravku i vec poslali uredjaj "dalje"... Naravno da za to nikad nisam dao saglasnost. E sad drugi spor je sto je navedeni odgovor neadekvatan i nepotpun, sto osim zakona, i sama poruka kaze govoreci da je ostatak na emailu. Meni email nikad nije bio trazen pri izjavi reklamacije, tacnije jeste, ali radnik je precrtao email i bio u fazonu, ma sibnucemo ti sve na sms. Trazim ja tu da mi uredjaj bude urucen (iako znam da nije tu), jer on mora biti tu onog trenutka kad kupca prodavac obavesti da mu je reklamacija odbijena. Na moj zahtev da se to, i dostavljanje adekvatnog odgovora o ishodu reklamacije sprovedu, bivam suocen sa drskoscu i svadjanjem radnika, govoreci mi kako oni prakticno mene nista ne moraju da pitaju, i da jedino "moraju" da rese reklamaciju u roku od 30 dana, kako oni hoce i kako njima odgovara. Naravno da tako nece moci, s toga istog trenutka sam kontaktirao call centar, gde isti odgovor i nivo nesaradnje dobijam... A da takodje su odbili da mi kazu gde tacno je moj uredjaj. Takodje sa obe strane dobijam odgovor "Jel mislis da nesto ne valja, tuzi", tim recima i drskim tonom. Logicno da je tuzba trzisnoj inspekciji ulozena malte ne osmah. U medjuvremenu prolazi zakonski rok od 8 dana, nit laptopa, nit adekvatnog odgovora. Danas je btw 12 dana od prijema reklamacije i prica je... pa nista bolja, ali evo nastavka. Kontaktiram ja Lenovo direktno, jave mi se, poguraju Gigatron i saznamo da moj uredjaj nikad nije prosao do Lenovo ovlascenog servisa, tj da ga nisu ni poslali. Lenovo je tu postupio krajnje korektno, cak izjavio da bi pristali na zamenu uredjaja ukoliko zaista nesaobraznost nije prouzrokona neadekvatnim ophodjenjem, sto nije, pritegao Gigatron i ovi mi posalju opet bez moje saglasnosti laptop u ovlasceni servis, bez da me ista pitaju. Inspekcija je u medjuvremenu primila tuzbu, verovatno i danas reagovala, imavsi u vidu da su me danas pozvali iz Gigatrona i "dali mi dve opcije": da nastavim reklamacioni proces ovakav kakav jeste, ili da ga prekinem skroz. Logicno, da sam uvideo da ovde pokusavaju da se uhvate za rupu u zakonu i navedu me da dam saglasnost o produzavanju procesa iako je rok prekoracen, izjavim da ne zelim da se izjasnim s obzirom da su prekrsili vise clanova Zakona o zastiti potrosaca, Republike Srbije, a da ja to nisam i necu uraditi. I izjavim da u ovom trenutku zelim i jurim raskid ugovora i povrat novca. Samo su mi rekli da ce zabeleziti moj odgovor, dobro znajuci da me prevariti nece, kao sto neke prevare.

Meni laptopa jos uvek nema, on u ovlascenom servisu je tek od juce, kad je trebao da bude nije bio. Ja ne znam gde je on bio do sad (vrv u nekom Gigatronovom nezvanicnom autsajderskom servisu gde ga je ko zna dirao, otvarao, mozda i ostetio), ali ja nemam nista sa njihovim neformalnostima i krsenjima zakona. Rok je probijen evo vec debelo i ni u jednom pogledu nisam ispostovan, mislim, cak jos uvek nemam onaj potpuni odgovor o odluci povodom reklamacije... Mislim, dajte ljudi, cist bezobrazluk, objavljujem ovaj post cisto da podelim ovo ludacko iskustvo, ciji ishod jos uvek ne znam, mozda da dobijem neki savet, misljenje... ali najbitnije je da se neko drugi ne zezne. Ne kupujte tamo, nerealno je ovoliko da prave problem zbog 125 hiljada, kad ocigledno nisu bili u pravu, a sad su jos manje.
 
Ništa bolje se ne ponaša ni Tehnomanija. Mašina za sušenje je ušla u ciklus produžene garancije. Reklamacija je odbijena uz obrazloženje da je prošlo 2 godine, te nakon tog perioda se ne smatraju odgovornim i da kontaktiram ovlašćeni servis. Na telefone se niko ne javlja i jedino što preostaje je da pišem mejl.
 
Ovo što si prošao u prodavnici jeste loše iskustvo.
Ja lično doživljavam sve gore iskustvo u Gigatron prodavnicama ali u njih ulazim "samo da vidim". Ne kupujem. Prodavci su im često lošte ili 0 tehnički potkovani.
Ima i ok prodavaca koji profi rade posao i znaju šta ih pitam.

Koliko je meni poznato, nakon tih 6 meseci nemaš pravo da zahtevaš tek tako povrat novca ili nov uređaj.
Neki fer-plej nalaže da im se omogući da srede grešku na uređaju i vrate ti ispravan uređaj. Zvuči logično?
E sad koliki su rokovi da oni uređaj poprave, ja to trenutno ne znam...ispao sam iz toka.

Čak me čudi da su uređaj primili jer se danas sve svali na ovlašćeni servis pa se ti sa njima zezaj.

Nema ovde zdrave konkurencije zato se prodavci ponašaju kako se ponašaju. Treba ipak biti strpljiv, sebe radi.
 
Ma u zakonu pise da nakon 6 meseci potrosac moze da zahteva da se saobraznost otkloni zamenom ili opravkom. E sad, meni su i radnici rekli da zahtevam zamenu uredjaja kad sam ulagao reklamaciju. Naravno da sam svestan bio da to mozda nece prihvatiti. Ali prodje prodje, ne prodje ne prodje... jelte. Spor je sve nakon toga, probijanje roka, neadekvatan odgovor, nesaradnja... Da bi mi resio nesaobraznost opravkom, prodavac mora dobiti moju saglasnost. Ovo sto su uradili bukvalno ne vidim kako drugacije da smatram sem kao gazenje potrosackih prava, pa i zaplenjivanje uredjaja (to za zaplenjivanje se sprdam al kontate). Ako se ne slozim sa tim predlogom prodavca, ja mogu ili da prihvatim sudbinu ili da tuzim pa sta bude, i nemam problem sa tim. Problem je sve ostalo, ne konkretno zamena lol... I sad trazim povracaj novca, jer sta meni garantuje sa me nece drndati opet tako... Sta vise, ako mi je stigao takav vec odgovor da je reklamacija odbijena jer je uredjaj ispravan... sta ce onda moj uredjaj u servisu na opravci. Kod njih vise posle ovoga ne ulazim.
Ništa bolje se ne ponaša ni Tehnomanija. Mašina za sušenje je ušla u ciklus produžene garancije. Reklamacija je odbijena uz obrazloženje da je prošlo 2 godine, te nakon tog perioda se ne smatraju odgovornim i da kontaktiram ovlašćeni servis. Na telefone se niko ne javlja i jedino što preostaje je da pišem mejl.
Joj za njih da ti ne pricam sta rade povodom porudzbina... koje su to tek vratolomije.
 
Poslednja izmena:
Proslo je 6 meseci, nemas pravo na povrat novca kao ni na zamenu uredjaja osim ukoliko isti nije moguce popraviti. I duzni su da ti rese problem u roku od 30 dana (8 je samo prvi shot).

Sve ono sto ti zelis, povrat novca, zamena uredjaja, saglasnost na popravku je zakonski moguce samo u prvih 6 meseci od kupovine.
 
Proslo je 6 meseci, nemas pravo na povrat novca kao ni na zamenu uredjaja osim ukoliko isti nije moguce popraviti. I duzni su da ti rese problem u roku od 30 dana (8 je samo prvi shot).

Sve ono sto ti zelis, povrat novca, zamena uredjaja, saglasnost na popravku je zakonski moguce samo u prvih 6 meseci od kupovine.
Zamolicu sve koji zele da komentarisu ovaj post, da ga makar prvo procitaju celog, pa onda kucaju sta misle, a ne ovako neupuceni da pisu genericne odgovore koje smo svi vec kontam, bezbroj puta culi, jelte. Usput, mogli bi i zakon... nije na odmet.

U sustini, sve se slazem sa tobom, nisam ni ja glup. Ali postavljam ti dva pitanja. Zasto mi je onda u Gigatronu dato pravo da zahtevam zamenu (ne da ona nuzno bude prihvacena)? Ili hajde konkretnije, zasto su mi onda iz Lenovoa (proizvodjac mog laptopa) javili da ne bi bila sporna ni zamena, samo kad bi i da je taj laptop ikad stigao kod njih? To je vec dobra volja proizvodjaca, ali mislim da ti ne treba zakon da skontas da je zahtevanje moguce i da je to jedno, a njihovo odobrenje/odbijanje i moja saglasnost potpuno drugo. Povracaj novca sam znao da nemam kao opciju nakon 6 meseci i bez da mi ti to kazes, hteo sam da vidim jel moguca zamena, ukoliko ne, mora mi biti dato pravo izbora, hocu ili necu da prihvatim njihov predlog, a ne ovako da ga on salje gde on hoce bez da ista pita i jos da se na kraju ispostavi da moj laptop ovlascenog servisa nije video. Sta vise, sta mene ili tebe ima da interesuje da li su i sta su oni medju sobom odlucili usmeno da mi kazu, bitan je formalan odgovor koji je kontradiktoran njihovom postupku. Ako uredjaj nije nesaobrazan, sta on ima dalje da se vuce po servisima? Ali da si procitao post, uvideo bi da je zakon prekrsen, da je njihov postupak neformalan i nezakonit te da sam tek u takvim okolnostima zatrazio povrat novca, iako sam se nadao da nikad nece do toga doci i da ce sve proteci civilizovano.
 
Sve uredno zavedeno, prime oni reklamaciju, nista sporno, dobijem papire koje treba. Nakon 7, od zakonskih 8 dana za odgovor na reklamaciju, stize meni sledeci odgovor:

"Postovani,

Vasa reklamacija broj ********* je odbijena. Nije primecena nesaobraznost.
Detaljne informacije mozete naci na emailu.

Vas Gigatron"
To je standard vec godinama u vecini radnji i operatera, tu poruku salju zato sto za 8 dana ne stignu da odrade dijagnostiku a da izbegnu kaznu zbog neobavestavanja kupca. Posle toga sledi prava poruka o prihvatanju ili odbijanju reklamacije i resavanje (u roku od 30 dana od dana podnosenja iste). Zatrcao si se pred rudu, naleteo na slicnog takvog, osim mozda malo manje drskosti a vise ignorisanja i "ladovine" nemas sta da ocekujes bar u 95% slicnih situacija.
Takodje, nema nista hitno, tvoje potrebe i zelje su potpuno nebitne, a nema ni naknadne promene zahteva.
Trazim ja tu da mi uredjaj bude urucen (iako znam da nije tu), jer on mora biti tu onog trenutka kad kupca prodavac obavesti da mu je reklamacija odbijena.
Ovo nije tacno, kao ni to da su probili rok, prekrsili zakon, pokusali da produze proces (to se radi pred istek 30 dana), itd. Ako ne znas ispravno da tumacis propise, pitaj/plati nekog ko zna.
Ništa bolje se ne ponaša ni Tehnomanija. Mašina za sušenje je ušla u ciklus produžene garancije. Reklamacija je odbijena uz obrazloženje da je prošlo 2 godine, te nakon tog perioda se ne smatraju odgovornim i da kontaktiram ovlašćeni servis. Na telefone se niko ne javlja i jedino što preostaje je da pišem mejl.
Ovo zavisi ko daje produzenu garanciju, prodavac ili uvoznik? Ako je prodavac onda vijaj njih, ako je uvoznik onda njih i ovlasceni servis, prodavac s tim nema nista
 
Krenuo si djonom na njih i oni uzvraćaju djonom.
Da li je to u redu, nije, ali je tako.
Slanje generičke poruke nakon 8 dana je dugogodišnja praksa, od promene zakona kada je ta obaveza trgovca uvedena.

Verujem da će sve biti u redu i da će ti izaći u susret ali ne odmah i sad, i po tvojim uslovima.

U svakom slučaju javi kako se šta dalje bude dešavalo.
 
Krenuo si djonom na njih i oni uzvraćaju djonom.
Da li je to u redu, nije, ali je tako.
Slanje generičke poruke nakon 8 dana je dugogodišnja praksa, od promene zakona kada je ta obaveza trgovca uvedena.

Verujem da će sve biti u redu i da će ti izaći u susret ali ne odmah i sad, i po tvojim uslovima.

U svakom slučaju javi kako se šta dalje bude dešavalo.
Tako sam i ja prvi put kad sam reklamirao kod njih stigla mi ta genericka poruka da odbijaju. Nisam znao sta je to zvao zastitu potrosaca (ili inspekciju) i oni mi rekose da je to zbog zakona da bi produzili rok iako to NE SMEJU da rade i to je nama kupcima normalno izgleda. Ja sam za potvrdu za Samsung a50 koji je bio mladji od 6 meseci cekao tacno 29.5 dana da mi izdaju papir za zamenu. I pritom me registrovali na neki sajt bez mog odobrenja.
Secam se ranije pre 10ak godina, odnesem kod uvoznika direktno zamolim da pregledaju pregledaju za par sati izdaju papir i to je to, nekad par dana sacekam...sad bez mesec dana nista.
 
Zamolicu sve koji zele da komentarisu ovaj post, da ga makar prvo procitaju celog, pa onda kucaju sta misle, a ne ovako neupuceni da pisu genericne odgovore koje smo svi vec kontam, bezbroj puta culi, jelte. Usput, mogli bi i zakon... nije na odmet.

U sustini, sve se slazem sa tobom, nisam ni ja glup. Ali postavljam ti dva pitanja. Zasto mi je onda u Gigatronu dato pravo da zahtevam zamenu (ne da ona nuzno bude prihvacena)? Ili hajde konkretnije, zasto su mi onda iz Lenovoa (proizvodjac mog laptopa) javili da ne bi bila sporna ni zamena, samo kad bi i da je taj laptop ikad stigao kod njih? To je vec dobra volja proizvodjaca, ali mislim da ti ne treba zakon da skontas da je zahtevanje moguce i da je to jedno, a njihovo odobrenje/odbijanje i moja saglasnost potpuno drugo. Povracaj novca sam znao da nemam kao opciju nakon 6 meseci i bez da mi ti to kazes, hteo sam da vidim jel moguca zamena, ukoliko ne, mora mi biti dato pravo izbora, hocu ili necu da prihvatim njihov predlog, a ne ovako da ga on salje gde on hoce bez da ista pita i jos da se na kraju ispostavi da moj laptop ovlascenog servisa nije video. Sta vise, sta mene ili tebe ima da interesuje da li su i sta su oni medju sobom odlucili usmeno da mi kazu, bitan je formalan odgovor koji je kontradiktoran njihovom postupku. Ako uredjaj nije nesaobrazan, sta on ima dalje da se vuce po servisima? Ali da si procitao post, uvideo bi da je zakon prekrsen, da je njihov postupak neformalan i nezakonit te da sam tek u takvim okolnostima zatrazio povrat novca, iako sam se nadao da nikad nece do toga doci i da ce sve proteci civilizovano.
Zakon ti je takav da u prvih 6 meseci mozes da trazis povracaj novca ili zamenu robe za novo i u tom slucaju nemaju pravo da popravljaju tvoj uredjaj bez tvoje saglasnosti... posle 6 meseci nemas puno izbora i ne treba im tvoja saglasnost za nista, jer ti si njima doneo uredjaj na reklamaciju i oni su duzni kako znaju i umeju da ti uredjaj vrate u istom stanju kakvom je donet mislim fizickom a da bude isprava i bez vidljivih ostecenja prilikom otvaranja istog. E sada hoce ga popravljati oni ili ce ga nose u ovlasteni servis to tebe ne zanima tebi je bitno da u garantnom roku bude sve ispostovano.

Sto su ti vec rekli nagazio si ih svojim drskim stavom i sta ocekujes da ce da se dogodi.

I sto bi ti omogucili zamenu uredjaja ako isti se popravlja, zamisli sada kada bi svakome ko donese neku stvar na servis da trazi da mu daju novi isti uredjaj a proslo vise od godinu dana od kupovine, isto tako i tebi ne sleduje zamena uredjaja nego servis, a to sto ti je Lenovo ponudio drugi uredjaj je samo da izadju korisniku u susret jer su im bitni klijenti i hoce da se svi osecaju zadovoljeno.

Drugo kazes da je zakon pprekrsen, jel proslo 30 dana od kada si predao uredjaj na servis ako nije onda nisu preksili ni jedan svoj zakon i ti hoces neces moras da cekas a tu poruku koju si dobio je kao sto zna genericka i moraju tako da napisu.
 
U prvih 6 meseci od dana kupovine, ti po zkaonu imas pravo da odbijes da se uredjaj popravi, da trazis novi uredjaj ili da trazis povracaj novca onoliko koliko pise na fiskalnom racunu. Nakon 6 mesecei od datuma kupovine oni mogu da ti poprave uredjaj i bez tvoje saglasnosti, dakle nisu u obavezi da ti daju novi ili vrate novac, u obavezi su da odklone problem na uredjaju naravno. Oko reklamacija jako su retke situacije kada nema cimanja i kada sve prodje iz prve, ali i tako nesto je moguce.
 
Ali u svakom slucaju ako mi posalju da je reklamacija odbijena, ja hocu da mi se vrati uredjaj odmah, znaci nema slanje na servis, odbili ste i gotovo. Pa cemo dalje resavati na drugi nacin.
Kakav je to nacin da posalju kao odbijeno ali kao resicemo....
Znam da to sve prodavnice rade ali to po meni nije ni fer ni po zakonu.
 
Nije citirao celu poruku.
Koliko ja znam ranije je pisalo da nisu pronašli osnov za reklamaciju pa se odbija, ali u skladu sa dobrom poslovnom praksom šalju uredjaj na dalje testiranje u ovlašćeni servis i obavestiće korisnika o daljim koracima rešavanja reklamacije.
 
preporuka je da se prelista ova tema
 
Ništa bolje se ne ponaša ni Tehnomanija. Mašina za sušenje je ušla u ciklus produžene garancije. Reklamacija je odbijena uz obrazloženje da je prošlo 2 godine, te nakon tog perioda se ne smatraju odgovornim i da kontaktiram ovlašćeni servis. Na telefone se niko ne javlja i jedino što preostaje je da pišem mejl.

Milsim da je u slučaju produženih garancija od strane proizvođača mnogo efikasnije zvati ovlašćeni servis...ja sam tako uradio ( za Candy ) i relativno brzo je sve bilo gotovo
 
Nije citirao celu poruku.
Koliko ja znam ranije je pisalo da nisu pronašli osnov za reklamaciju pa se odbija, ali u skladu sa dobrom poslovnom praksom šalju uredjaj na dalje testiranje u ovlašćeni servis i obavestiće korisnika o daljim koracima rešavanja reklamacije.
Zapravo, to je cela poruka i nista sem toga nije stiglo nikad. Bukvalno kao sto decko kaze ako si odbio reklamaciju, vrati ga pa cemo dalje da vidimo. A sto se te "dobre poslovne prakse" tice, voleo bih da mi neko navede u kom delu zakona je definisana, i kako to da ja moram i sa tim da se slozim... mislim sta je sledece, po tome oni zaista imaju svako pravo da me vozaju i godinu dana ako to dovoljno jako zele :) Ja ovde pricam o tome kako je propisano, ne kako je to u njihovoj praksi. Nesto mi tu smrdi. Da su barem sve korektno napisali, pa i ajde.
 
Ne mogu godinu dana da te vozaju mogu samo 30 dana koliko im je zakonski rok za resavanje reklamacije, ako u tom roku ne rese slucaj onda moraju da ti ponude zamenu uredjaj za isti takav ili skuplji uz to da mozes da doplatis ako zelis, nikako ne smeju da ti ponude jeftiniji ili slabiji uredjaj od tvog koji je na servisu i kao treca najcesca solucija se odlucuju da korisniku vrate iznos sa racuna.
 
U prvih 6 meseci od dana kupovine, ti po zkaonu imas pravo da odbijes da se uredjaj popravi, da trazis novi uredjaj ili da trazis povracaj novca onoliko koliko pise na fiskalnom racunu. Nakon 6 mesecei od datuma kupovine oni mogu da ti poprave uredjaj i bez tvoje saglasnosti, dakle nisu u obavezi da ti daju novi ili vrate novac, u obavezi su da odklone problem na uredjaju naravno. Oko reklamacija jako su retke situacije kada nema cimanja i kada sve prodje iz prve, ali i tako nesto je moguce.
Samo mi onda reci zasto sam ja duzan da se izjasnim u roku od 3 dana pri odgovoru na reklamaciju? Logicno da se misli na to da li zelim ili ne da nastavim reklamacioni proces. Po tvojoj prici, nista se ne pitam, to cak ni nije moj laptop, on sa njim moze da radi sta god hoce za tih 30 dana , pa sto bih se onda cimao da im se izjasnjavam kad to svakako nista ne znaci.
 
Milsim da je u slučaju produženih garancija od strane proizvođača mnogo efikasnije zvati ovlašćeni servis...ja sam tako uradio ( za Candy ) i relativno brzo je sve bilo gotovo
Zapravo jeste Candy u pitanju i okrenuo sam sve brojeve telefona servisa Nova tehnika, što fiksne, što mobilne i spuste mi slušalicu ili se ne jave. U međuvremenu sam našao informaciju da su nadležni za Hoover i Haier pa ću i taj mejl da stavim u cc.
 
Ne bih da raspaljujem vatru, ali i odgovor Lenovo (pretpostavljam usmeni, bez pisanog traga) je klasična šargarepa na štapu... U fazonu, rođeni, da je stiglo do nas mi bismo ti već sve završili, ma novi bi ti odmah dali... Evo laptop je kod njih drugi dan, što ti još nisu odgovorili, poslali novi?
 
Zapravo jeste Candy u pitanju i okrenuo sam sve brojeve telefona servisa Nova tehnika, što fiksne, što mobilne i spuste mi slušalicu ili se ne jave. U međuvremenu sam našao informaciju da su nadležni za Hoover i Haier pa ću i taj mejl da stavim u cc.
Oni su u pitanju.....javili mi se na trece zvono ;) Secam se da je bila subota....i ok....cekao sam nekoliko dana da dođe majstor....recimo da je bila sledeca sreda....nije idealno, ali nije ni lose
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako mi jave da je garancija odbijena, idem po svoj uredjaj… ako im je to automatski genericki odgovor, neka nameste da automatski bude da je prihvacena….

toliko imaju postovanja prema kupcu da ne mogu ni jednu poruku da mu napisu i posalju?
 
Ako mi jave da je garancija odbijena, idem po svoj uredjaj…

Tako je, uzmes uredjaj, ako je tu kod njih, ako nije, onda imaju dva dana da ga stvore u prodavnici kad se posalje iz servisa toliko treba kurirskoj sluzbi iz BG-a do NS-a ili ako je BG-BG onda jedan dan. Lepo onda vidis izvestaj sa servisa iz Lenova. Posto nema, tuzis ih i to je to.
 
To tako kod vas malih Perica. Rok za RESAVANJE reklamacije (pozitivno ili negativno) je 30 a ne 8 dana, 8 dana je rok da se izjasne i jave ti (nesto, bilo sta).
 
kakvo resavanje reklamacije, kada je reklamacija odbijena?
 
Rok za resavanje reklamacije ako je reklamacija prihvacena. Sta ima da resavaju reklamaciju ako je odbijena? No kad malih Perica verovatno je resavanje odbijanja tako. No ne kontaju svi, ali boze moj.
 
Probaj pa ces videti. Ima bar 3-4 godine kako vecina njih to radi bez ikakvih problema posto nije u suprotnosti sa propisima. Pre toga su pojedini pa videli i ostali da moze. Slicno kao sto za one koji odmah nose u servis pa idu s potvrdom o nesaobraznosti kod prodavca/operatera rok za reklamaciju (30 dana) krece od podnosenja iste prodavcu/operateru a ne servisu, samim tim ispada duze iako bi logicno bilo da je krace
 
  • 8 дана - је рок у коме трговац мора да одговари на рекламацију
Znaci u tih 8 dana samo se utvrdi da li se prihvati ili odbija reklamacija. Znaci ne da se resi.
Ako je prodavnica odbila i stigne ti poruka sta ima dalje da resavaju. Ako prihvate onda imaju 30 dana.
Sve je jasno, nema sta da se tumaci na ovaj ili onaj nacin. Ali kod sve moze pa i ovo da prvo sve odbiju pa onda resavaju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno