ipin
Čuven
- Učlanjen(a)
- 31.08.2001
- Poruke
- 668
- Poena
- 619
Konacno se neko dosetio da resi problem i GF4 karti u prebacivanju na Quadro varijantu. Rusi (pa ko bi drugi) su doticni problem resili i istestirali u programu SPECViewPerf i ubrzanja ima! Najzad! Dosadasnja resenja su pokazivala i neka usporenja ali ovo je pomak napred.
evo doticnog linka (i to na engleskom) pa ko voli nek' izvoli!
Inace , kod mene radi i to sasvim lepo.
http://nvworld.ru/docs/sq4e.html
Sto se tice ubrzanja sa Direct3D drajverom i 3D studio Max 5 , sto je Ji 4Tze opisao (http://benchmark.co.yu/forum/showthread.php?s=&threadid=17049) , kod mene to pravi problem. Objekti ne lice na ono sto trebaju (vrlo cudan oblik se dobije) a ubrzanje se vidi mada ne tako sjajno kao sto je Ji 4Tze rekao. Naravno , ne sumnjam da to radi , vec kazem da kod mene pravi problem. U openGL-u svi objekti se vide kako treba , ali tako radikalnog ubrzanja nema.
Pozdrav
Igor
evo doticnog linka (i to na engleskom) pa ko voli nek' izvoli!
Inace , kod mene radi i to sasvim lepo.
http://nvworld.ru/docs/sq4e.html
Sto se tice ubrzanja sa Direct3D drajverom i 3D studio Max 5 , sto je Ji 4Tze opisao (http://benchmark.co.yu/forum/showthread.php?s=&threadid=17049) , kod mene to pravi problem. Objekti ne lice na ono sto trebaju (vrlo cudan oblik se dobije) a ubrzanje se vidi mada ne tako sjajno kao sto je Ji 4Tze rekao. Naravno , ne sumnjam da to radi , vec kazem da kod mene pravi problem. U openGL-u svi objekti se vide kako treba , ali tako radikalnog ubrzanja nema.
Pozdrav
Igor