Šta je novo?

GF4 ili ATI, brate?

flik

Čuven
Učlanjen(a)
25.01.2003
Poruke
7
Poena
601
na sta da ciljam, GF4 ili ATI. inace, bavim se animacijom ( max, maya), pa ne znam za sta da se odlucim. uzeo bih neku sa 128Mb DDR. ko ima iskustva u brzini, kvalitetu renderinga ovih kartica da mi daju savet.

hvala

pozdrav
 
ako je za prof. upotrebu onda G4TI(uf sto ne volim to da napisem),ali samo dok Ati ne napise dobre drajvere za OpenGL.
 
E na ovo sam cekao ceo zivot naravno neki GF4 uzmi neki TI4200 i sasvim ce lepo da ti radi posao evo meni trci 3ds max 5 ko lood.
 
Uzmi ti lepo Ati 9700 pro 128 DDR. I uzmi omega drajvere pa da vidis sta je uzivancija. A kasnije ako hoces mozes da je prepravis da radi kao ATi Fire GL e tu nastaje uzbudjenje. Kartica od 800 e i vise a platio si je samo 350 e. Ili Ati 9500 pro 128 koji kosta oko 200e grubo i pretvoris ga u Fire GL kasnije. Super zar ne? Jos samo da uspe!!!:D
 
jazza je napisao(la):
Uzmi ti lepo Ati 9700 pro 128 DDR. I uzmi omega drajvere pa da vidis sta je uzivancija. A kasnije ako hoces mozes da je prepravis da radi kao ATi Fire GL e tu nastaje uzbudjenje. Kartica od 800 e i vise a platio si je samo 350 e. Ili Ati 9500 pro 128 koji kosta oko 200e grubo i pretvoris ga u Fire GL kasnije. Super zar ne? Jos samo da uspe!!!:D
Pa 9700 i 4200 i nisu bas u istom cenovnom rangu :D
Jedno je cime se covek bavi i sta je bolje, a drugo koliko covek ima para.
Da je stavio cifru kojom raspolaze lakse bi mu pomogli...
 
Crni je napisao(la):
Pa 9700 i 4200 i nisu bas u istom cenovnom rangu :D
Jedno je cime se covek bavi i sta je bolje, a drugo koliko covek ima para.
Da je stavio cifru kojom raspolaze lakse bi mu pomogli...

Da to stoji, da je stavio cenu sve bi bilo ok. Ali 9500 pro i Ti 4200 jesu u istom rangu tako da moze i to da uzme. Pa kasnije ono za ono :)
 
Joj kako cu da se ugrizem za jezik dok ovo sempi. Bez obzira na cenovni rang, ako mu treba OpenGL kartica, mnogo je bolje, trenutno uzeti Gf4, iz prostog razloga sto su OpenGL drajveri za ATi opet prilicno lose uradjeni, tako da ovaj u 3D programima, ne moze da zadovolji ni najosnovnije potebe (da priusti iole pristojan frame-rate u wievportovima). U svakom slucaju neki Ti4200 ili pak nesto jace ako ima love, za Max, Mayu ili SI, nikako ATi, bar za sada....
 
koliko bih platio?

sto se tice cene dao bi do 200e za novu.
 
Kako vi kazete, ali moj izbor je i dalje Ati sa omega drajverima sve tako sljaka pod maksom da je to katastrofa. Ali izgleda da ce decko morati da baci novcic...:D
 
jazza je napisao(la):
Kako vi kazete, ali moj izbor je i dalje Ati sa omega drajverima sve tako sljaka pod maksom da je to katastrofa. Ali izgleda da ce decko morati da baci novcic...:D

nisu u isttom u cenovnom rangu te dve karte,a TI4200 je brzi u OGL aplikacijama,bez obzira na drajvere Ati jos uvek nema dovoljno dobre,ni Omega nisu nista posebno,znam probao sam ih.
 
Re: koliko bih platio?

flik je napisao(la):
sto se tice cene dao bi do 200e za novu.

Pa onda nemoj ni da razmisljas mnogo, uzmi taj Ti4200, i zavrsi sa tim. Sigurno se neces pokajati
 
Lepo ti uzmi GF4 TI200...sada su cene vise nego pristupacne...
 
Posle dvomesecnog iskustva toplo preporucujem Asus 8440td.
Odlicna slika,full izlazi za monitore,najbolji tv cip po testu Tvtola,
128ram-3dmax radi kao Quake.......Ocena-exellentcheers
 
Dobro pa onda majstore eto ti resenja Gforce pod misku pa u masinu... :beat:
 
samo nemoj da se nadas da ce brze/bolje da renderuje, posto je to iskljucivo procesorsko/memorijski posao, graficka se tu ne koristi...
moj savet, GF4 bilo koji...i shto jachi procesor, naravno...i to je presudno u openGL-u
 
Ji 4Tze je napisao(la):
samo nemoj da se nadas da ce brze/bolje da renderuje, posto je to iskljucivo procesorsko/memorijski posao, graficka se tu ne koristi...
moj savet, GF4 bilo koji...i shto jachi procesor, naravno...i to je presudno u openGL-u

Pa ne bih se slozio sa tim. Jer je u digital-u opisano kako jedan frejm, procesor renda 10 min. a isti taj frejm graficka karta renda 10 sec., e to znaci ako su oni to lose napisali onda sam i ja pogresio. Ali mislim da si ti tu pogresio jer zasto onda uzimati quadro ili FireGL ako taj posao moze da uradi i GForce Ti ili Radeon 9700. Ako mozes da mi objasnis to i da opvrgnes moje teorije onda si ti u pravu.:wave; Nisam nikoga hteo da uvredim samo sam i ja malo u nedoumici oko toga...
 
ne znam shta si ti i gde prochitao, ali grafichka ne moze da 'renda' previzuelizovanu sliku ni sa pribliznim, a kamoli sa istim Production kvalitetom kakav nastaje uobichajenim renderovanjem ('procesorski' posao)...Jednostavno, postoji zabuna kod ljudi, chak i profesionalaca koji se bave programima za animaciju koji misle da grafichka ima bilo kakvog udela u renderovanju...Uloga graficke se uglavnom svodi na prikaz prilikom rada, znaci dok se modeluje ili pushta preview animacije...To shto se Ati hvali opcijama poput HighDynamicRange-a to je samo marketing, ni sa jednom grafckom kartom (bar ne iz GF, quadro, Radeon, FireGL serije) to se ne moze koristiti u produktivne svrhe, mozda samo za neki preview, ali vrlo slabog kvaliteta...
Mis'im, pogledaj i sam link i vidi koliki je nivo realnosti u slikama i razmisli i sam da li Ati9700 moze tako nesto :p
Moze, ali ne sa zadovoljavajucim kvalitetom.
 
Ji 4Tze je napisao(la):
ne znam shta si ti i gde prochitao, ali grafichka ne moze da 'renda' previzuelizovanu sliku ni sa pribliznim, a kamoli sa istim Production kvalitetom kakav nastaje uobichajenim renderovanjem ('procesorski' posao)...Jednostavno, postoji zabuna kod ljudi, chak i profesionalaca koji se bave programima za animaciju koji misle da grafichka ima bilo kakvog udela u renderovanju...Uloga graficke se uglavnom svodi na prikaz prilikom rada, znaci dok se modeluje ili pushta preview animacije...To shto se Ati hvali opcijama poput HighDynamicRange-a to je samo marketing, ni sa jednom grafckom kartom (bar ne iz GF, quadro, Radeon, FireGL serije) to se ne moze koristiti u produktivne svrhe, mozda samo za neki preview, ali vrlo slabog kvaliteta...
Mis'im, pogledaj i sam link i vidi koliki je nivo realnosti u slikama i razmisli i sam da li Ati9700 moze tako nesto :p
Moze, ali ne sa zadovoljavajucim kvalitetom.

Ok hvala ti na informacijama jer sam i ja bio u zabludi. Mislim ne bavim se 3d Max-om, pa sam voleo da vidim sta moze da mi odradi graficka, a sta procesor, ali izgleda da su ovi iz digitala pogresili. Onda se zaista pitam zasto ljudi kupuju FIRE GL I QUADRO modele :confused:
 
jazza je napisao(la):
Ok hvala ti na informacijama jer sam i ja bio u zabludi. Mislim ne bavim se 3d Max-om, pa sam voleo da vidim sta moze da mi odradi graficka, a sta procesor, ali izgleda da su ovi iz digitala pogresili. Onda se zaista pitam zasto ljudi kupuju FIRE GL I QUADRO modele :confused:

Fire GL i Quadro karte imaju accelerated Lines koje ubrzavaju Wireframe mod, kao i mnogo bolji prikaz u SOLID modu, sa mnogo manjim procentom vizuelnih artefakata (pucanja poligona). Kod Profi OpenGL applikacija nije bitno da karta ima veliki texture Fillrate
vec Polygon Fill rate. To je jedan od razloga zasto su nekadasnje profi karte jedva bile u stanju da poteraju quake1 ili quake2, ali su komotno mogle da poteraju milion poligona/sekundi. Toliko poligona nema u Quake igrama, zar ne ?
 
pa izgleda gf4..

...Abit-ov ce biti, videcu kako radi sa XP2.2 pa...pozdrav
 
miha\zero je napisao(la):
Fire GL i Quadro karte imaju accelerated Lines koje ubrzavaju Wireframe mod, kao i mnogo bolji prikaz u SOLID modu, sa mnogo manjim procentom vizuelnih artefakata (pucanja poligona). Kod Profi OpenGL applikacija nije bitno da karta ima veliki texture Fillrate
vec Polygon Fill rate. To je jedan od razloga zasto su nekadasnje profi karte jedva bile u stanju da poteraju quake1 ili quake2, ali su komotno mogle da poteraju milion poligona/sekundi. Toliko poligona nema u Quake igrama, zar ne ?


Hvala ti na iscrpnom odgovoru, e to sam hteo da cujem Thanks
 
miha\zero je napisao(la):
Fire GL i Quadro karte imaju accelerated Lines koje ubrzavaju Wireframe mod, kao i mnogo bolji prikaz u SOLID modu, sa mnogo manjim procentom vizuelnih artefakata (pucanja poligona). Kod Profi OpenGL applikacija nije bitno da karta ima veliki texture Fillrate
vec Polygon Fill rate. To je jedan od razloga zasto su nekadasnje profi karte jedva bile u stanju da poteraju quake1 ili quake2, ali su komotno mogle da poteraju milion poligona/sekundi. Toliko poligona nema u Quake igrama, zar ne ?

vidis, najinteresantnije od svega jeste da koliki god bio veliki Polygon Fill rate, openGL implementacija u 3dmax-u ne moze ni da pridje directX-u i njegovoj opciji keshiranja poligona (samo u shaded modu)...jedino sto directX drajver ima neke bagove i nepravilnosti koje onemogucavaju pristojan rad u samom max-u, npr. zauzece procesora prilikom vrtenja scene u wireframe modu i sl...
 
Ji 4Tze je napisao(la):
vidis, najinteresantnije od svega jeste da koliki god bio veliki Polygon Fill rate, openGL implementacija u 3dmax-u ne moze ni da pridje directX-u i njegovoj opciji keshiranja poligona (samo u shaded modu)...jedino sto directX drajver ima neke bagove i nepravilnosti koje onemogucavaju pristojan rad u samom max-u, npr. zauzece procesora prilikom vrtenja scene u wireframe modu i sl...

U pravu si, ali jer 3DS MAX kada koristi DirectX koristi vise sve ostale resurse nego resurse graficke karte. Dok kada je OpenGL u pitanju to je samo i iskljucivo karta. Osim toga jesi ikada probao neku Quadro kartu i uporedio je sa obicnom ? Siguran sam da ces osetiti razliku skoro momentalno :)
 
miha\zero je napisao(la):
U pravu si, ali jer 3DS MAX kada koristi DirectX koristi vise sve ostale resurse nego resurse graficke karte. Dok kada je OpenGL u pitanju to je samo i iskljucivo karta. Osim toga jesi ikada probao neku Quadro kartu i uporedio je sa obicnom ? Siguran sam da ces osetiti razliku skoro momentalno :)

eh da se svaljuje sve na grafichku bilo bi super..ali od toga nema nista, bar koliko sam ja uporedjivao (recimo gf3 i gf2MX); bar kad je u pitanju geometrija, sa texturama ima ubrzanja...
ako si ti odradio neki valjan test u kome se uporedjuju neke graficke karte, voleo bih da vidim rezultate i uverim se u tvoju tvrdnju da " Dok kada je OpenGL u pitanju to je samo i iskljucivo karta"
 
Ji 4Tze je napisao(la):
eh da se svaljuje sve na grafichku bilo bi super..ali od toga nema nista, bar koliko sam ja uporedjivao (recimo gf3 i gf2MX); bar kad je u pitanju geometrija, sa texturama ima ubrzanja...
ako si ti odradio neki valjan test u kome se uporedjuju neke graficke karte, voleo bih da vidim rezultate i uverim se u tvoju tvrdnju da " Dok kada je OpenGL u pitanju to je samo i iskljucivo karta"

Javi mi se pa naidji do mene da vidis kako sta radi.
 
Vrh Dno