Šta je novo?

Gears Of War

Učlanjen(a)
03.10.2005
Poruke
2,869
Poena
379
gowpm1.jpg

Genre: Sci-Fi Shooter
Release Date: Q4 2007
Players: 1-2; 8 Online

Posto je prethodna tema "ubijena" nesavesnoscu clanova, a bogami i zbog brze ruke moderatora, osecam potrebu da otvorim novu temu posvecenu ovoj igri ...

Neki su vec probali demo (mislim na novinare), pa izmedju ostalog kazu :
"Demo machines were running a smooth 60fps at 1920x1200 resolution on machines equipped with Nvidia 8800-series cards and 2GB of RAM, and the game looked great. While not in a whole new visual realm than its Xbox 360 counterpart, the game sports what are clearly more detailed textures and models and looks even tighter overall."
Izvor : Shacknews

Screenshots:

 
Poslednja izmena:
Odlicno....to gotovo sigurno znaci da ce se i sve ostale igre na Unreal engine-u 3 slicno ponasati. Jeste da trazi jak pc, ali makar radi dobro.
 
Osećam se obaveznim da odgovorim na boldovani deo, jer se taj kontekst provlači u mnogim raspravama. Bez obzira što ovo nije topik posvećen toj temi, iskoristio bih što je Goran boldovao to što je boldovao da bih odgovorio na to :) Shvatite, kada se koristi konzola onda se ljudi igraju na velikim ekranima sa barem 2-3 metra udaljenosti, neretko i više. To što su modeli detaljniji i imaju nešto detaljnije teksture apsolutno ništa ne znači, jer i da verzija za konzolu to isto ima izgledale bi obe verzije igre isto onome ko ih gleda sa 3 metra daljine. Dorada je neophodna za PC jer se on gleda sa 20 cm pa se vidi svaka falinka. I uvek će biti neke mane koja će se videti.
Što se same igre tiče, dobro je da će se pojaviti za PC. To samo govori da ne postoji dobra igra za Xbox 360 koja se neće pojaviti na PCu u dogledno vreme, odnosno da je jedina prednost Xbox 360 nad PCem što tamošnje igre neće seckati. Drugim rečima, PC igrači ništa ne gube, već će uživati u tim igrama, uz eventualno zakašnjenje od koju godinu, koje će u slučaju nekih igara biti ok, jer ih je vredelo čekati (Gears of War) a u slučaju drugih bolje da nikada nisu ni izbacili (Halo 2). Drago mi je što Gears of War izlazi za PC.
 
Osećam se obaveznim da odgovorim na boldovani deo, jer se taj kontekst provlači u mnogim raspravama. Bez obzira što ovo nije topik posvećen toj temi, iskoristio bih što je Goran boldovao to što je boldovao da bih odgovorio na to :) Shvatite, kada se koristi konzola onda se ljudi igraju na velikim ekranima sa barem 2-3 metra udaljenosti, neretko i više. To što su modeli detaljniji i imaju nešto detaljnije teksture apsolutno ništa ne znači, jer i da verzija za konzolu to isto ima izgledale bi obe verzije igre isto onome ko ih gleda sa 3 metra daljine. Dorada je neophodna za PC jer se on gleda sa 20 cm pa se vidi svaka falinka. I uvek će biti neke mane koja će se videti.
Što se same igre tiče, dobro je da će se pojaviti za PC. To samo govori da ne postoji dobra igra za Xbox 360 koja se neće pojaviti na PCu u dogledno vreme, odnosno da je jedina prednost Xbox 360 nad PCem što tamošnje igre neće seckati. Drugim rečima, PC igrači ništa ne gube, već će uživati u tim igrama, uz eventualno zakašnjenje od koju godinu, koje će u slučaju nekih igara biti ok, jer ih je vredelo čekati (Gears of War) a u slučaju drugih bolje da nikada nisu ni izbacili (Halo 2). Drago mi je što Gears of War izlazi za PC.

Da, o tom momentu razdaljine izmedju ekrana i igraca sam i ja pricao, definitivno se na vecoj razdaljini ne primecuje manjak frejmrejta kao sto je to slucaj kod PC-a, gde je igrac odaljen od monitora tu negde recimo oko pola metra ...
 
Ja mislim da primecivanje viseg ili nizeg framerate-a ne moze da ima veze sa udaljenoscu od ekrana, a za teksture i ostalo ste u pravu. Animacija kojoj fale frejmovi je ista odakle god da je gledas. A na konzolama je i nizi framerate manji problem zbog celog pristupa igranju pri kome ti nije ni na kraj pameti da se bavis takvim stvarima, narocito ogroman broj ljudi koji ne igra na PC-u, vec samo na konnzolama.

To je po meni i najveca prednost konzola, sto ti omoguce da se ne bavis nicim sem igrom. Druga stvar je sto postoje ljudi kojima je i taj drugi deo jednako zanimljiv :)
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da primecivanje viseg ili nizeg framerate-a ne moze da ima veze sa udaljenoscu od ekrana, a za teksture i ostalo ste u pravu. Animacija kojoj fale frejmovi je ista odakle god da je gledas. A na konzolama je i nizi framerate manji problem zbog celog pristupa igranju pri kome ti nije ni na kraj pameti da se bavis takvim stvarima, narocito ogroman broj ljudi koji ne igra na PC-u, vec samo na konnzolama.

To je po meni i najveca prednost konzola, sto ti omoguce da se ne bavis nicim sem igrom. Druga stvar je sto postoje ljudi kojima je i taj drugi deo jednako zanimljiv :)


Uh Ivane, udaljenost itekako utice na primecivanje nedovoljnog frejmrejta.
 
GoW ode na stancing

Microsoft has announced that the PC version of Gears of War has gone gold. The title will hit retail stores November 6, almost one year exactly after its November 7 release last fall on Xbox 360. In its PC form, Gears has several additional goodies for gamers: five new singleplayer chapters, a new Annex multiplayer game mode, three new multiplayer maps, and a game editor. You also get to throw down with the Brumak, that big scary thing you never actually got to fight in the 360 version.
 
Poslednja izmena:
cekajte,neki.od.vas.tvrde.da.se.na.konzolama.ne.primecuje.manjak.frejmreta.jer.gledas.u.tv(koji.je.koliko.puta.veci.od.nekog.19"monitora?)sarazdaljine.od.dva.metra??....daprostite.meni.to.smrducka.ali.necu.nista.konkretno.da.tvrdim.dok.ne.proverim....p.s.izvinjavam.se.batali.space.na.tastaturi.zbog.izvesne.mlade.gospodjice..:).otdu.ove.tackice...
 
Izlazi 6. Novembra.
 
I agree with you Goranstein, sta ima da izbacuju demo evo još 16 dana pa izlazi među PC korisnike, ko nije igrao na kutiji 360 ima da se oduševi sa gameplay-om i voice acting-om (bože što ja koristim ove engleske fraze) :)
 
^^^I to poprsje takodje:p^^^

Zahtevnost GoW-a?
Kontam na nivou UT3 demoa?
 
Auuu prijatelju reci mi molim te da se salis u vezi voice acting-a! :trust:

Pa ne šalim se, meni se baš svidelo za ovaj žanr igara baš mi je cool. Marcus Fenix je specijalno dobro odrađen lik s' obzirom na vremenski period i trud uložen u Gears of war, ko je pratio razvoj same igre i trailere sa e3 05 i druge može da vidi koliko samo izmena ima u izgledu i muzici i samom voice act-u, btw u kreiranju muzike je učestvovala Njujorkška filharmonija, Megadeth i drugi.
 
/me nestrpljivo ceka da se pojavi i da se demonoiduje .. ili ti pojavi na demonoidu :)
 
Da li su prica i sardzaj isti kao i sa XBox-a? Gledam sam neki video gde lik govori o 5 novih poglavlja. Nisam ga dobro razumeo da li su to dodati nivoi, ili je sve novo.
 
Isto sa XBox-a+5 poglavlja
 
Odlicno, ne smeta mi :)
 
http://pc.ign.com/articles/832/832195p2.html

To make full use of all the online features, however, you'll need a Live gold account, which costs money
Kupi igru i jos plati za MP!

Fans of the game are sure to be curious about the new single-player content, which consists of five new chapters stuffed into the beginning of Gears' fifth act.

Then there's the question of performance. Gears is still a gorgeous game, but in both DX9 and DX10 we noticed it would stutter on a regular basis. Things would run smoothly otherwise, but the regular occurrences of dropped frames were distracting. As for our system, we're running 32-bit Vista on a rig with an Intel Core 2 Quad CPU 2.40GHz, a 768 MB GeForce 8800 GTX, and 2 GB of high-end RAM. Granted, that's not exactly the best kind of rig to determine a game's performance, but that's all we've tried it on so far.

"For all its strengths, we've definitely seen better single-player games release for PC already this year"

Epic je na dobrom putu da postane jos jedan EA/Ubisoft.
 
Ako ja to dobro citam, performanse zavise od rasporeda planeta po kucama. Cas klizi cas krene da drnda... :( I da, bas im je jadan komp za testiranje, SAMO C2Q 2.4GHz i 8800GTX, jako jadno i nimalo merodavno. Sta, ako igra klizi na C2Q @ 4GHz i 8800Ultra SLI onda je OK????
 
Epic je na dobrom putu da postane jos jedan EA/Ubisoft.

Lepo recheno, sad bar nece biti kuknjave samo u crysis temi:-devil-:

Realno, ko hoce native rez, ultra giga high, mora i platiti, shto je oduvek i bilo tako:whip:

@max: to je na x-box-u, ovde je pc performance u igri, ako je verovati svim ti sajtovima, ipak treba sachekati igru pa onda suditi.
 
Poslednja izmena:
A šta ako ti kažem da većinu igara (moguće da nije slučaj sa GeoW, ali je verovatno tako) na druge platforme ni ne portuju originalni timovi, već se to daje u outsorcing... Ko zna ko je portovao igre koje se ne razvijaju u startu paralelno za više platformi (recimo Segin VF5 za Xbox ili Condemned za PC)... GeoW je sjajno radio na Xboxu, nije kasnio, razbio je sve rekorde (osim Halo franšize) i dobio najbolje ocene. PC im nije bitna platforma, ionako će se prodati u 100k primeraka, a ne u milionskom tiražu kao na konzoli...
 
Vrh Dno