Šta je novo?

Gde postaviti ruter???

vuki83

Slavan
Učlanjen(a)
19.08.2009
Poena
319
Pozdrav svima,
posto sam totalni laik kada je u pitanju net oprema i sve u vezi nje, nadam se da ovo moje pitanje nece biti toliko smesno-buduci da se ne odnosi na neko tehnicko pitanje vec se radi o sledecem-ako sam promasio mesto gde treba postaviti temu, neka moderator to prebaci gde joj je vec mesto.
Imam Telekomov HG520s ruter koji pruza mogucnost wireless konekcije sa mojim laptopom. Ono sto mene interesuje je sledece-koliko je takav ruter stetan po zdravlje(citao sam par tema o zracenju wireless rutera-i nista nisam razumeo:)), buduci da mi stoji pored samog laptopa (udaljenost 20cm) i prakticno iznad glave pored kreveta u kome spavam (udaljenost nekih max 200cm), a u prostoriji u kojoj provodim dobar deo vremena(kada sam u kuci). Pa me intersuje da li je bas pametno da mi ruter tu stoji :zgran: ili ga je bolje recimo prebaciti u hodnik ili vec neku drugu prostoriju u kuci, jer mi se cini da nije bas pametno da stoji u mojoj neposrednoj blizini.
Svako vase iskustvo po pitanju gde vam stoji wireless ruter u kuci/stanu ili eventualno neki link koji daje konkretno objasnjenje na moje postavljeno pitanje a koje podelite sa mnom bi mi dobro doslo. Unapred hvala svima

i radio, TV signali kao i wireless internet. Koliko tek to šteti

Poslednja izmena:
faradejev kavez oko kreveta i resena stvar :d

faradejev kavez oko kreveta i resena stvar :d[/QUOT

Neka mod slobodno obrise ovu temu jer ocigledno na ovom forumu nema niko ozbiljan ko bi mogao dati neki normlan odgovor jer mislim da tako visoka doza cinizma da ne upotrebim neku drugu rec nije potrebna.:p

Jačina signala opada sa rastojanjem, a kod omnidirekcionih antena u znatno većoj meri nego ko usmerenih, tako da "količina zračenja" nije svugde ista. S druge strane, tvoj ruter i nema neku predajnu snagu vrednu pomena tako da preterana briga i nije baš opravdana.