Šta je novo?

Gde je Acer Specijalista?

kriket

Slavan
Učlanjen(a)
22.04.2008
Poruke
1,267
Poena
360
Da nam objasni zašto Acer ima tako jadnu servisnu podršku u Srbiji, i gde se mogu na Internetu naručiti rezervni delovi?

Znate li da su mi iz Acer USA support odgovorili na email u roku od 10 minuta poslat u nedelju, i bili spremni da mi pomognu odmah. Nažalost pošto mog serijskog broja nema u bazi laptopova prodatih u USA, nisu mogli ali su me uputili na hrvatski ili mađarski support?

Znate li da na hrvatskom support sajtu ima spisak od 5-6 ovlašćenih servisa u Hrvatskoj, od kojih su bar 3 u Zagrebu, i da kada predate sistem na servis dobijete broj sa kojim preko Interneta u svakom trenutku možete saznati u kojoj je fazi popravka?

Znate li da kad nazovete naš ovlašćeni servis prvo što vam kaže smoreni glas sa druge strane je "ne možemo ništa da vam kažemo u vezi sa rokovima, delova nemamo, ne znamo ništa, ni kolko će da košta ni kolko će da traje". Ja reko izem vam uslugu a on lakonski "takva je kakva je". Užas!

Gde je Acer Specijalista da nam razjasni kako to, a tu je bio da se hvali kako je Acer broj 1 po prodaji u EMEA a br 2 u svetu. Lako je hvaliti se, a kad kupcima treba pružiti podršku nigde je nema.
 
zato sto za acer srbija zvanicno ne postoji, a sve acere prodate u srbiji kimtec svercuje ovamo i vode se kao prodati u hrvatskoj...

no, odnesi ga gde si kupio, racunaj na tih 45 dana, a onda inspekcija... ako ti to ne odgovara, ne kupuj acer vise...
 
Nije samo problem sa Acerom vec i sa Asusom koji imaju kudikamo bolju podrsku u Srbiji.:wall:pisao sam vec u jednom topicu kako su mom prijatelju uvalili neispravan ASUS PRO5AVN- FP157 Intel-Core2 Duo 2.16GHz 4096MB 250GB DVDRW 15.4'' u Pc Practicu a uvoznik je Kimtec.Neispravni su bili maticna i procesor koji se ceka da dodje iz Tajvana?Proslo je vec mesec dana kako je u servisu a jos uvek nisu otklonili kvar.Stigao bi dosada sa Marsa procesor a kamoli iz Tajvana:mad:.
 
Poslednja izmena:
Meni je izgleda na Acer laptopu riknuo ulaz za strujni adapter :(.
 
Poslednja izmena:
ko sto rekoh gore, nazalost 45 dana i inspekcija i povracaj novca, pa HP... druge nema |) Za asus mi se nesto cini da ima vise od jednog servisa?

Meni za promenu kablica za mikrofon na aceru traze da im ga posaljem postexom, da im stoji 8 (radnih) dana dok ne pocnu servis (jer su zatrpani), pa da u zavisnosti od toga da li imaju ili nemaju deo cekam jos 7-15 dana (takodje radnih verovatno) da promene kablic za mikrofon. Na (ne)srecu nista nije pokvareno, vec je u pitanju acerov fabricki opoziv... da je kvar, odneo bih ga u ww gde sa kupio i trazio da mi daju taj sto kao nude za zamenu dok je moj na servisu, mada mi verovatno bas ne bi radio posao... no mislim da sam i sam resio problem kad sam zamenio hdd za ssd koji se ne greje...
 
mislim da neces docekati odgovor:
Acer specialist nije tu
Newcomer

Poslednja aktivnost: 26.03.2009. 12:47
 
ko sto rekoh gore, nazalost 45 dana i inspekcija i povracaj novca, pa HP... druge nema |)

Nećeš se ni sa HP usrećiti po tom pitanju. Preuzeo sam na sebe da HP od jedne poznanice odnesem na servis. Iz 3x je bio bar 2 meseca u servisu. I posle toliko smaranja kažu da je korisnik fizički oštetio računar i da to ne podeleže garaniciji, a pošto su ga držali 2 meseca i u međuvremenu zamenili matičnu ploču, zamnili su glupi firewire konektor "o svom trošku". Degeni.


Možda je Acer spacijalista promenio radno mesto, pa ako sada radi za MSI, gubi smisao da dalje pristupa forumu pod starim nickom ;)
 
Ne vredi kod nas pricati o dobroj servisnoj podrsci kad ovlasceni servisi nemaju delove, a na stotine laptopova dodje po jedan serviser. Imam Asus laptop i iskreno se nadam da mi servisne usluge nikad nece trebati.
 
bese MSI ima 72h podrsku?
 
@PJ HP ima vise servisnih centara i tacaka... ako su jedni ******, ostali valjda nisu...
i svi lepo postoje na sajtu hp.com
 
Ključno je "valjda"....ostaje da se nadamo...

Kada kupujem nešto, skoro uvek idem logikom da se stvar neće kvariti, tako da se ne opterećujem previše servisnom mrežom.
 
Ključno je "valjda"....ostaje da se nadamo...

Kada kupujem nešto, skoro uvek idem logikom da se stvar neće kvariti, tako da se ne opterećujem previše servisnom mrežom.

Ja bash obrnuto. Hope for the Best, Plan for the Worst.
Pogotovo kod notebookova kod kojih je popravka van garancije uglavnom neisplativa, a garantni rok je godinu - dve.
Hardware barem mozesh da prodash posle godinu - dve, ali notebook jok.
 
zato sto za acer srbija zvanicno ne postoji, a sve acere prodate u srbiji kimtec svercuje ovamo i vode se kao prodati u hrvatskoj...

no, odnesi ga gde si kupio, racunaj na tih 45 dana, a onda inspekcija... ako ti to ne odgovara, ne kupuj acer vise...
Ma moj je van garancije. Nego sam sam gledao taj Kimtec servis. Deluje dosta ozbiljno ovako bar na sajtu, ako ništa drugo imaju dosta veliki poslovni prostor, i isto nude pracenje statusa popravke.

Međutim kad sam se kod ovih gde sam kupio lap raspitivao za ovl servis, oni su me uputili na taj System 1 kod kojih ne bih odneo ni u ludilu pod tim uslovima koje oni nude. Jedino što je kod njih izvesno je da dijagnostika košta 2100 din. a sve ostalo je neizvesno.

Ovaj Kimtec servisni centar piše da je "nadležan i za Acer i još gomilu brendova osim HP-a itd. Pre bih njima odneo lap na servis. No kako je kvar na mom laptopu takve prirode da samo treba da se zameni deo, što mogu i sam jednom kad ga nabavim, mislim da neću imati posla sa tim servisima.

Kvar sam ionako privremeno otklonio, tako da za sada šljaka (da kucnem u drvo:)

P.S. A sa taraba se slažem, i ja sam isto tako išao na to da se neće kvariti, pa kad se pokvario našao sam se bespomoćan. Tako da ubuduće ću dobro paziti kakva je servisna podrška obezbeđena za uređaj koji kupujem, posebno tipa laptop, koji ako ti rikne i najbanalniji deo možeš samo da ga baciš ako nemaš dobru servisnu podršku.

Pazite bezobrazluk! Pitam u PC Klinici (koja me je isto odrala za servis koji mi ništa nije pomogao), koliko bih mogao da dobijem da ga prodam u delove, kaže €50! Pazi laptop koji je pre godinu dana koštao skoro €1000! Pa samo hard, memorija, procesor i displej panel mogu da se prodaju za višestruko skuplje. To me je u najmanju ruku uvredilo.
 
Poslednja izmena:
STo se garancije tice, kupiti lap za 1000e za 1 god garanciju i ne doplatiti jos garancije, je minimum jako optimisticno...
Kimtec servis jeste ozbiljan, ali trajace koliko traje ***... al racunaj ako je ozbiljan kvar, kostace te dovoljno da ti se isplati da kupis drugi lap, a ovom sam delove da prodas
 
Sreca u nesreci je sto je problem u grafickoj koja je MXM tako da se lako vadi i menja. Nasao sam nove za naruciti iz Hong Konga za $130 sa postarinom (DHL). Verovatno cu uzeti ATI 3650 umesto nVidia 8600M/GT koje su faulty. Ovu moju sam oziveo u rerni (opisano u drugoj temi) ali bi bilo dobro da nabavim novu pre nego sto ponovo rikne.

Bar necu imati posla sa serviserima.
 
Acer specijalista je sada u ASUS-u, presao je pre nekoliko meseci jos :D

Sada je nas Sale ASUS Specijalista :p
 
ko sto rekoh gore, nazalost 45 dana i inspekcija i povracaj novca, pa HP... druge nema |)

Evo ti što se tiče HP-a (i to u USA), i korisničke golgote koju prolaze sa defektnim nVidia grafičkim podsistemima. Da stvar bude gora, njihovi laptopovi nemaju MXM slot već su im grafičke zalemljene, pa moraju da menjaju celu ploču. Rešenje HP-a je bilo update BIOS-a koji nonstop vrti ventilator "do daske" u nadi da će prolongirati kvar taman toliko dok ne izađe iz garancije. Tek da se zna da ni HP nije bogom dan.

http://www.nvidiadefect.com/main-nvidia-defect-forum.html

Pressure mounts on HP over failing Nvidia graphics cards

A koga zanima tehničko objašnjenje zašto su nVidia GPU defektni (i desktop i laptop), može da se informiše ovde. Članci su napisani tako da i laici mogu da razumeju o čemu se radi.

Why Nvidia's chips are defective


Naravno nVidia nikada zvanično nije priznala da su svi chipovi defektni, već samo serija koja je zapala HP-u, kojem su platili $200 miliona za reparaciju. Međutim ovaj autor je u seriji članaka raskrinkao celu stvar kroz razne poteze nVidije kako bi umanjila fallout, kao i posledice koje su usledile tokom vremena (npr. izbacivanje nVidia kartica kao opcije u Dell konfiguracijama). Pošto sam direktno pogođen ovim skandalom, pročitao sam skoro sve. Koga zanima može da se informiše i usput nauči zašto bi bar za neko vreme trebalo da izbegava nVidia kartice.
 
Poslednja izmena:
Moj skromni utisak je da hp generalno najsolidnije resi hladenje na laptopovima, a to je jedan od faktora koji dosta doprinosi veku trajanja... a ovo sa 3 servisne tacke u NS je za mene licno dodatni plus... dzaba kimtecu sve kad ja moram za sitnu intervenciju da se pozdravim sa masinom na mesec-ipo i jos da razmisljam hoce li se nekom u kuriru omaci ruka, pa ga malo lansirati...
Nazalost sve sam vise siguran da laptop vredi uzeti samo onaj koga ti nije zao da se oprostis kad mu istekne garancija... takodje je vise nego pozeljno da se otplati za to vreme... al to je tako namerno... mojoj majci laptop od pre 5 godina (ibm) i danas fantasticno radi posao, a ovaj moj timeline 3410 je u sustini slabiji od njega, samo je i sitniji, pa sam ga zato i uzeo... kad se ne bi kvarili, proizvodjaci bi bankrotirali |)
 
U principu što je jednostavniji to će se manje kvariti. Znači integrisana grafika i to. Moja žena ima HP CoreDuo, Intel 950 grafika, bez kamere, bez mikrofona i šljaka već 3 godine bez greške a nije ni da se pazi nešto posebno. Drugim rečima trpi batine.

E sad, da su pre godinu i po dana kad sam ja kupovao računar postojali netbookovi, ja bih za €1000 uzeo neki relativno jak desktop i netbook umesto ovog notebooka. Tako ću naredni put i da uradim.

Netbookovi su toliko popularni da se Microsoft i Intel zajedno ubiše da spreče njihov dalji proboj na tržište, jerbo bi im prodaja klasičnih (i skupih) laptopova propala. Ograničavaju specifikacije, veličinu, kapacitet i sve ostalo ne bi li osujetili da netbookovi otkinu još veće parče notebook tržišta, jer ne zaboravimo, da bi priuštio ultra-prenosivi klasični laptop treba izdvojiti više od €1000, znači 4 netbooka. A većini korisnika ultra-prenosnika za tu razliku u ceni nisu potrebne te performanse, već im netbook sa svojom cenom i performansama upravo pruža ono što im treba.

Mislim da ipak neće uspeti protiv tržišta, i proizvođači će već naći neki način da izađu u susret potražnji za jeftinim ultra-prenosnicima. Jedino da Intel prestane da proizvodin Atom platformu, ali već bi se našao neki AMD koji bi pokrio rupu.
 
zato sam ja uzeo Acera, jer za pare koje das - dobijes ulozeno.
uzeo sam Aspire 5315, i do sada sam promenio dva CPU (trenutno T7300), stavio 3GB DDR2, HDD 250GB 7200rpm, i ovih dana cu da mu ugradim Bluetooth, samo da nadjem neki koji je jeftin, USB i da je micro adapter....
 
Hp servis u Novom Sadu zadržavaju ti ceo laptop na mesec dana zbog zamene strujnog adaptera iako je komp u garantnom roku. Lično loše iskustvo.
 
Jesi ga slao ili odneo? Prosto mi zvuci nemoguce, ja kad sam se raspitivao, pitao sam jel mora i explicitno su mi rekli ne mora...
NET ili neki drugi servis?
 
Nazad
Vrh Dno