Da nam objasni zašto Acer ima tako jadnu servisnu podršku u Srbiji, i gde se mogu na Internetu naručiti rezervni delovi?
Znate li da su mi iz Acer USA support odgovorili na email u roku od 10 minuta poslat u nedelju, i bili spremni da mi pomognu odmah. Nažalost pošto mog serijskog broja nema u bazi laptopova prodatih u USA, nisu mogli ali su me uputili na hrvatski ili mađarski support?
Znate li da na hrvatskom support sajtu ima spisak od 5-6 ovlašćenih servisa u Hrvatskoj, od kojih su bar 3 u Zagrebu, i da kada predate sistem na servis dobijete broj sa kojim preko Interneta u svakom trenutku možete saznati u kojoj je fazi popravka?
Znate li da kad nazovete naš ovlašćeni servis prvo što vam kaže smoreni glas sa druge strane je "ne možemo ništa da vam kažemo u vezi sa rokovima, delova nemamo, ne znamo ništa, ni kolko će da košta ni kolko će da traje". Ja reko izem vam uslugu a on lakonski "takva je kakva je". Užas!
Gde je Acer Specijalista da nam razjasni kako to, a tu je bio da se hvali kako je Acer broj 1 po prodaji u EMEA a br 2 u svetu. Lako je hvaliti se, a kad kupcima treba pružiti podršku nigde je nema.
Znate li da su mi iz Acer USA support odgovorili na email u roku od 10 minuta poslat u nedelju, i bili spremni da mi pomognu odmah. Nažalost pošto mog serijskog broja nema u bazi laptopova prodatih u USA, nisu mogli ali su me uputili na hrvatski ili mađarski support?
Znate li da na hrvatskom support sajtu ima spisak od 5-6 ovlašćenih servisa u Hrvatskoj, od kojih su bar 3 u Zagrebu, i da kada predate sistem na servis dobijete broj sa kojim preko Interneta u svakom trenutku možete saznati u kojoj je fazi popravka?
Znate li da kad nazovete naš ovlašćeni servis prvo što vam kaže smoreni glas sa druge strane je "ne možemo ništa da vam kažemo u vezi sa rokovima, delova nemamo, ne znamo ništa, ni kolko će da košta ni kolko će da traje". Ja reko izem vam uslugu a on lakonski "takva je kakva je". Užas!
Gde je Acer Specijalista da nam razjasni kako to, a tu je bio da se hvali kako je Acer broj 1 po prodaji u EMEA a br 2 u svetu. Lako je hvaliti se, a kad kupcima treba pružiti podršku nigde je nema.