Šta je novo?

Garancija u Telenoru

srdjav

Cenjen
Učlanjen(a)
15.08.2011
Poruke
319
Poena
169
Da li neko mozda zna iz iskustva da li se telefon koji je brick-ovan prilikom instalacije custom ROM-a moze reklamirati sa objasnjenjem da se sam zapucao prilikom oficijalnog update-a ili nesto slicno?
 
Mislim da može,ali nisam 100 % siguran. Trebalo bi da prođeš sa tim bez većih problema,mislim.
 
Jesi siguran da se ne moze popraviti to sto je brick-nulo ? Koji je tel i sta si radio ?
 
Probaj ti to sam da središ. Današnji telefoni se teško potpuno brickuju.

---
desire + oxygen 2
 
Telefon mi je uredu :) Nego pitam samo informativno.. Dosta cesto flash-ujem ROM-ove, kernele, modeme i ostalo pa je samo pitanje vremena kada ce Odin da se zaglavi ili tako nesto :) Znam da je u vecini slucajeva to nesto sto se moze resiti ali ponekad ne moze... Pa sam hteo da vidim da li neko ima bas iskutvo sa tim ili je cuo da je neko tako odneo telefon da reklamira i da je proslo.
 
Kao da ljudi koji rade u servisima nemaju pojma sta je brikovan telefon. Ne bih da te smorim ali ti nece priznati garanciju 100%. Bolje prekopaj xda za resenjem ako vec nisi. Koji je proizvodjac/model u pitanju?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
A kako bi ljudi u servisu mogli da znaju da ga je on brikovao, ako je nešto crklo (zameniće taj deo i flešnuti aktualni softver) ili ako je zabagovao softver, da bi ga sredili, opet moraju da ga flešnu.
Ako prati uputsva, ništa se neće desiti.
Jednom će i naše kompanije shvatiti da je korisno imati i zajednicu iza sebe, a ne samo juriti nove korisnike.

---
desire + oxygen 2
 
Poslednja izmena:
Pa i ja mislim da oni ne mogu nikako da znaju zbog cega je brickovan... Znam da na zapadu to prolazi bez problema. Ali rekoh da vidim da li neko kod nas ima bas iskustva sa tim :)
 
Brikovan telefon ne moze da se fleshne. Da to prolazi u servisima verujte da developeri ne bi imali potrebe da pisu pocetna upozorenja na temama itd. Napolju mozda i hoce da zamene ali ovde ne. Provereno za obican desire kojeg je nas servis davno slao u Italiju jer "nisu znali" da poprave a ovi javili da je upisivan pogresan sw i ponistili garanciju. Podjite od toga da ste vi servis koji je duzan da popravi nesto brikovano i mrtvo, u suprotnom moras da platis novo...Ovo je ipak Srbija.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
brikovan tlefon ne moze da se flasne? ne u kucnoj radinosti ali svaki ovlasceni servis to odradi sa po gasa.
 
Molim te da me uputis koji to servis. Cigla je cigla i mogu samo da mu zamene celu plocu i naplate kao nov telefon jer brikovanje ne podleze garanciji. Kad brikujes tel. mozes da ga bacis (mislim na pravi a ne na usb brick).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Brikovan telefon se ne može više flešovati jer je mrtav i samim tim nema šta da fleshuješ. Provererno. TAČKA. Drugo je USB brik gde telefon još "daje" znake života.
Kod prvog se može zameniti ploča ali ta popravka nije ekonomska i košta koliko aprat.
p.s naš "ovlašćen" servis za S2 model nije mogao da fleshuje moj "stari"(star sat vremena) telefon koji sam prvog dana zamenio jer nisu imali credential password koji je instaliran uz email na poslu. Prvo su ga omašili nekoliko puta i izbrisali sve sa telefona a posle toga nisu uspeli da fleshuju telefon pa su me zvali!!! da me pitaju za šifru (koja je inače 4 pina).
Pa oni bi se samo nasmejali na brikovan S2.
 
Poslednja izmena:
Koliko sam ja čitao po xda smasung galaxy s je bukvalno nemoguće brikovati, za htc telefone znam da ima modela koji su osetljivi, ali za galaxy s ne bi trebalo da imaš ikakvih problema. Bar sam ja preko odina dobijao različite greške, gašenja i uvek sam ga normalno flešovao.
 
Ja sam mislila na htc jer je moj decko sa njim imao iskustvo total brika koji htc servis u it. nije uspeo da resi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
ja sam brickovao samsung i5700. Ubacio sam veliku boot sliku u samu instalaciju androida i umro telefon :) Odneo u servis i naravno zamenili mi celu plocu. Oladio sam se.
Srecom to je mana kod i5700,mozda i kod drugih, da kada je velika boot slika(preko 150KB) apsolutno ne daje nikakve znake zivota ni preko ADBa
 
Posto je naslov takav da pitam nesto vezano za garanciju kod Telenora, naime hocu da kupim telefon preko oglasa gde se navodi da je telefon uzet preko Telenora, postoji kao garantni list, pa me interesuje ako uzmem telefon, da li eventualna reklamacija mora da ide preko osobe koja je uzela telefon preko ugovora ili ja mogu da reklamiram samo sa garantnim listom?
 
Danas drugar nosio HTC Tattoo na reklamaciju u VIP (crkao speaker) i nisu hteli da mu prihvate telefon jer se ugovor vodi na njegovog oca. Verujem da je i u Telenoru ista politika.
 
U medjuvremenu sam otisao do poslovnice Telenora gde su mi rekli da je bitno da imam garantni list, a da nije vazno ko ce doneti telefon na reklamaciju.
 
A jel su ti rekli ko moze da podigne telefon sa garancije?
 
Nisu pominjali nista, mislis da ne mogu ja da ga podignem, nego osoba koja je vezana ugovorm?
 
Drugar je pre nedelju dana pokupio telefon sa garancije i znam da je bila tako neka prica. Samo ne znam dal je bio vip ili lelenor...
 
U VIPu ne mozes ni da predas telefon na servis a kamoli da ga pokupis :d
 
Telefon na servis u poslovnici moze da preda samo vlasnik broja. Ali bilo ko sa garantnim listom i racunom moze da preda telefon u ovlascenom servisu
 
mozes da ga odneses, mozes da ga podignes, jedino ne mozes da dobijes zamenski jer nije ugovor na tvoje ime.
ono za vip, trebalo je da se odnese u ovlasceni servis cija je garancija u pitanju i resen problem, vip se pokusati da opere ruke za svaku sitnicu, oni su tu samo kao posrednici(placaju kurira da odnese telefon u taj servis)
 
Ja uopste nisam dobio garantni list.
 
Kupio si telefon u Telenoru?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Naravno.
 
I nisi dobio garanciju? Ja već treći telefon kupujem kod njih i dobijem garanciju... Stvarno ne znam kako ti nisi dobio

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Moraju da ti daju, idi do poslovnice gde si uzeo I trazi, moraju da ti daju..2 god je garancija za sve uredjaje kupljene u telenoru..
 
Vrh Dno