Šta je novo?

Garancija-trajanje. Obmanjivanje kupaca ili ne?!?

Kada sam kupovao napajanje power&cooling pre 4 godine dobio sam uredno overenu garanciju na 5 godina. Izgleda da mi idemo unazad po mnogim pitanjima pa tako su i ovi naši prodavci rešili da promene ploču. S druge strane sam na grafičku dobio 2 godine umesto 3 i nisam na vreme primetio, sad je pitanje da li to mogu da ispravim.
 
Kada se nesto kupi. Recimo garancija na artikal 3 godine. Ta ista stvar se pokvari posle godinu ipo dana. Kada se ista zameni novom, ne vazi preostala garancija od 1.5 godinu, nego nova garancija od 3 godine. To 99 posto ljudi ne zna.
 
Evo i ja da pitam nesto... Nedavno sam nosio grafu 5770 u Alti servis (pocela da se greje iz nepoznatog razloga, nikada o/c-ovana ili sl) i poslali mi poruku pre neki dan da mi je reklamacija resena i da dodjem. Dosao, zena mi dala novu PowerColor 7750 i kada sam pitao za garanciju, rece mi da se nastavlja na onu prethodnu tj. negde do aprila sledece godine (posto je od 3 godine koliko je bila na 5770 toliko ostalo). I sta sad sa tim da radim tj. da li da im napisem neki mail ili sl?

A nedavno sam klincu u Swatch-u u Knezu menjao FlikFlak satic posto je propustio vodu i dadose mi novi sa novom garancijom na 2 godine...Prosto se zacudih kako je sve ok i korektno proslo, a da nisam morao da se natezem ili bilo sta slicno...
 
Kontaktirao sam danas Alti servis da pitam kako stoje stvari u vezi ovoga i receno mi je da se garancija nastavlja kada je u pitanju fizicko lice, a da se izdaje nova kada je u pitanju pravno lice... Jel to zaista tako? Kazem, meni onaj satic u Swatch-u zamenili bez ikakvih problema i na novi sat dali novu dvogodisnju garanciju (ali nisu izdavali novi fiskalni ili sl.)
 
Au ala oni izmišljaju, svake godine nova stvar. Ja sam prošle godine u zamenu dobio novo napajanje i dobio sam novu garanciju na dve godine. Nije bilo nikakve priče o pravnim i fizičkim licima.
 
Dosao drugi garantni list, upisali 5g garantni rok... mogli su odma tako da postupe ili bez prepirke da posalju drugi kad sam trazio.
Inace radi se o fleski, skupoj, brzoj i koje ima u prodaji sa 3g i 5g , kako kod koga...
Izgleda da se nasao u toj prodavnici neko normalan i mudar da shvati (zna) da se ne treba prepiratii sa musterijom... a mozda sam im dosadio, smorio ih, pa im je bilo lakse da mi spune zahtev... hmmm
 
Au ala oni izmišljaju, svake godine nova stvar. Ja sam prošle godine u zamenu dobio novo napajanje i dobio sam novu garanciju na dve godine. Nije bilo nikakve priče o pravnim i fizičkim licima.

Vidis, ja sam imao isti slucaj pre godinu-dve tj. OCZ napajanje koje je uzeto u WinWin-u geknulo i u zamenu dobih novi Thermaltake 750w bese sa full novom garancijom od 5 godina...To se poslovna politika menja iz godine u godinu ili....Totalno sam zaboravio na ovo tj. da je isto bio Alti u pitanju...
 
Poslednja izmena:
Ja bi mu citirao taj član zakona o obligacionim odnosima, ako ni to ne pomogne, ne znam koja inspekcija je za to nadležna, ali bih krenuo od tržišne, ako nije ona verovatno bi me uputili na nadležnu.
 
Upravo tako! I malo pripreti da ces "biti primoran" da se obratis odgovarajucoj inspekciji ako te i dalje budu pravili budalom! ;)
 
Pa nista, citiracu im to i navesti ovo sa napajanjem pa da vidimo sta i kako.A odakle izvukose ono sa fizickim i pravnim licima?!
 
Možeš prvo da se konsultuješ sa Udruženjem za zaštitu potrošača da vidiš šta će oni reći. To za pravna i fizička lica prvi put čujem.
 
Da,vidis tako cu sutra da uradim.Nije mi nesto zapelo da se prepucavam i natezem,ali mi celo ovo objasnjenje zvucalo poprilicno cudno, a i oni na taj novi uredjaj sigurno imaju garanciju proizvodjaca, pa svakako nisu na nekom gubitku....
 
Nazad
Vrh Dno