Oki
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.10.2007
- Poruke
- 3,289
- Poena
- 410
Ok ajde da vas pitam bash shto se reklamacija tiche, kako cju da ubedim prodavca da nisam ja pokvario odredjenu robu vecj da mi je doshla "pokvarena" ili tokom vremena korishcjenja da se pozovem na tu istu garanciju? Ako sam koristio programe third party uzmimo u obzir na nelegalnom sistemu [90% ljudi koristi krekovane vindoze, da zaradjuem i ja bih ga kupio za 150e nije sporno] Imamo sledecju situaciju :
Garanciji ne podlezu kvarovi nastali zbog:
- Neadekvatne instalacije ili nestrucnog rukovanja ili neadekvatnog odrzavanja
- Mehanickog, hemijskog ili bilo kakvog drugog ostecenja u transportu, prilikom raspakivanja ili koriscenja uredjaja
- Varijacija u naponu elektricne mreze, udara groma, i pratecih pojava, VISE SILE [sta god to znacilol], i elementarnih nepogoda
- koriscenja software-a, medija za reporodukciju [bilo optickih ili magnetnih], uredjaja za povezivanje...koji NISU prozivod ili autorizovani od strane proizvodjacha [ aj taj klok]
-uticaja vlage,vode,toplote,vibracija,prasine...
i naravno ako utvrde da je na reklamiranoj opremi vrsena neovlascena servisna intervencija, nestrucnoi nesavesno koriscenje proizvoda...
i ima zanimljiv momenat " U slucaju neopravdane reklamacije,kupac snosi sve evenualne troskove po vazecem cenovniku servisa davaoca garancije"
Ovo gore je tipichan primer Garantnog lista..znachi ajde ko ima volje da prokomentarishe celu ovu prichu. Zanima me samo zato shto recimo ako uredjaj koristim godinu ipo dana i samo "neshto crkne" kako cju ja njih da ubedim da nisam ja majke mi, nego da eto - sam od sebe je crko [ recimo matichna plocha] i zhelim novu. Ubedjen sam 99% da cje izmisliti neshto od onoga gore i da u najgorem sluchaju cjesh platiti TI shto si ih "iscimao bez veze".
Nisam imao nikada prilike za sada da neshto reklamiram ali bilo bi ok da ko je to radio slobodno podeli na ovom topiku, ta iskustva su ipak ja mislim dobra da se prochitaju.
Pozdrav
Garanciji ne podlezu kvarovi nastali zbog:
- Neadekvatne instalacije ili nestrucnog rukovanja ili neadekvatnog odrzavanja
- Mehanickog, hemijskog ili bilo kakvog drugog ostecenja u transportu, prilikom raspakivanja ili koriscenja uredjaja
- Varijacija u naponu elektricne mreze, udara groma, i pratecih pojava, VISE SILE [sta god to znacilol], i elementarnih nepogoda
- koriscenja software-a, medija za reporodukciju [bilo optickih ili magnetnih], uredjaja za povezivanje...koji NISU prozivod ili autorizovani od strane proizvodjacha [ aj taj klok]
-uticaja vlage,vode,toplote,vibracija,prasine...
i naravno ako utvrde da je na reklamiranoj opremi vrsena neovlascena servisna intervencija, nestrucnoi nesavesno koriscenje proizvoda...
i ima zanimljiv momenat " U slucaju neopravdane reklamacije,kupac snosi sve evenualne troskove po vazecem cenovniku servisa davaoca garancije"
Ovo gore je tipichan primer Garantnog lista..znachi ajde ko ima volje da prokomentarishe celu ovu prichu. Zanima me samo zato shto recimo ako uredjaj koristim godinu ipo dana i samo "neshto crkne" kako cju ja njih da ubedim da nisam ja majke mi, nego da eto - sam od sebe je crko [ recimo matichna plocha] i zhelim novu. Ubedjen sam 99% da cje izmisliti neshto od onoga gore i da u najgorem sluchaju cjesh platiti TI shto si ih "iscimao bez veze".
Nisam imao nikada prilike za sada da neshto reklamiram ali bilo bi ok da ko je to radio slobodno podeli na ovom topiku, ta iskustva su ipak ja mislim dobra da se prochitaju.
Pozdrav