Šta je novo?

Garancija na Samsung HDD

jaksa

Odeljenje za zaštitu naroda
Super Moderator
Učlanjen(a)
04.06.2002
Poruke
6,347
Poena
985
Imam Samsung hdd od 2TB iz 2011, bez ikakvih papira.
Kolika je garancija na samsung hdd i da li je ostvariva samo preko s/n?
 
trebalo bi da je tri godine, alti je bio uvoznik, pa probaj...
 
Kontaktiraj alti ili prodavnicu gde je kupljen i vidi jel ti mogu poslati garanciju, meni su greskom dali kracu garanciju pa su mi trazili s/n ali sam svakako isao do prodavnice gde sam kupio i tu su mi izdali drugu garanciju.
 
Nema računa, ne zna se da li je kupljen ovde.
Pitanje je da li sa s/n može da se ostvari garancija, i kolika je. Disk je iz 2011.
 
Garancija na sve Samsung HDD-o-ve se ostvaruje preko Seagate-a, a ako se ne zna poreklo diska moraćeš da ostvariš direktan kontakt sa Seagate-om i da vidiš šta i kako. Ja ti samo mogu reći da je u mom slučaju procedura išla ovako:
Samsung HD204UI kupljen kod user-a JoKa (Atom), počeo da trokira zbog loših sektora, primljen na reklamaciju, poslat direktno Seagate-u, posle oko 2 nedelje sam dobio Seagate Barracuda 2 TB Refubrished koji i dalje radi, a garancija je nastavila da teče i uskoro se završava.
Ako je disk napravljen početkom 2011. velika je verovatnoća da je garancija 3 godine, pošto je to pre "velikog potopa" na Tajlandu i sada već legendarnog povećanja cene hard diskova od celih 100% i skraćenja garancije na 2 godine.
Ukucaj serijski broj na Seagate sajtu pa ćeš da vidiš koliko mu je još ostalo: http://support.seagate.com/customer/en-us/warranty_validation.jsp
 
Hvala na vrlo konkretnom odgovoru. Seagate kaže da je disk u garanciji, a poslao sam mail asbisu da vidim šta je činiti.
 
Pff, prihvataju garanciju samo na disk kupljen ovde.

Kontaktiran je Seagate direktno i garancija je ostvariva ako se disk pošalje u Amsterdam, pa šalju novi nazad. Bolje i to nego crknutih 2TB.
Inače seagate chat support i vrlo su korektni.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno