Šta je novo?

Galactic Federation v0.7 beta demo

Yu_Skywalker

Čuven
Učlanjen(a)
15.10.2002
Poruke
81
Poena
609
Molio bih vas da isprobate moj novi demo, i da javite kako vam se cini.
Sad je igra malo bogatija explozijama partiklima pozadinskim nebulama, a sto je najvaznije ima fantastican dinamicki model ostecenja koji ce vas sigurno oduseviti.
Skocite na sajt i skinite fajl (5Mb).
http://www.ptt.yu/korisnici/r/a/radivojr/
 
Skidam , nego bas me interesuje sta bi sa Site mirror-om ?
Pogledao sam Garage Games , i ako je stvarno onako kao sto pise ... super uslovi !
 
Pa brzopletost, sta bi s mirrorom :p
Ispravio sam, da saljem update sajta?
A sto se tice izdavaca icu preko ShareIt
 
Izuzetno zanimljivo, ali da li je to kod mene bag ili svi brodovi treba da budu jednolicno sivi ? :) Imam Radeon 9700Pro, Kataliste 4.3, 512mb rama, XP procesor na dovoljno megaheraca ;)

Inace cestitam, video sam na Gamershellu najavu za igru i da su postavili demo...:)
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Pa brzopletost, sta bi s mirrorom :p
Ispravio sam, da saljem update sajta?
A sto se tice izdavaca icu preko ShareIt
Salji samo html da se ne petljam sa editovanjem , demo sam skinuo ...
Interesantno , ovo vec lici na nesto , da ne kazem da polako dobija igrivost... :D :D :D ...CESTITAM !
Hajde na mail detalje oko ShareIt-a , nastavio sam da radim punom parom i ocekujem za koji mesec da dodjem do demo-a ...

Pozdrav , Misa... :exploder:

Eh da , evo i linka na GamersHell-u koji je i sam autor zaboravio da pomene (hvala Opti !) :

http://www.gamershell.com/news_BGalacticFederationbv0.7.shtml
 
Poslednja izmena:
Da, poslao sam na gamershell juce i sinuc su ga okacili evo sad ge vec potiskuju nove vesti sa glavne stranice. Od nocas do ovog trenutka je bilo 220 downoalda. Imam problem sa fileplanet ne mogu da prosledim fajl a tamo imam sansu za jos vise dl-a. Miso molim te okaci na mirror ovaj demo, a html cu ti poslati.

Kako mislis svi brodovi sivi?
Pa onih par velikih je samo sa pljusnutom jednostavnom texturom, a fajteri su "normalni" mada tu treba jos mnogo doterivanja. Uglavnom u roku od mesec dana nameravam da sklopim kampanju doteram brodove i pustim u prodaju, pa onda polako dalje da ukrasavam i poboljsavam sve.

Inace kako vam se svidja jel zarazno, zabavno?
Bice jos bolje kad budu sfericni shildovi na brodovima upravo ih radim.
Ajde jos neke komentare da cujem :)
 
O Radivoje, kućo stara! Baš sam nešto ramišljao šta se desilo sa tvojom igrom.
Ne znam gde mi je glava ovih dana, ali ću obavezno naći vremena za tebe!
Evo, skidam novu betu, a prve utiske dobijaš sutra.
 
Veza stalno puca.
Može li odnekle da se skine pomoći DL menadžera?
 
ej meni se generalno jako svidja ali nesto mi zvuk nije na naj boljem nivou !!!! :)
jel ti u planu malko poboljsavanje zvuka !!!!
 
ToxiC je napisao(la):
ej meni se generalno jako svidja ali nesto mi zvuk nije na naj boljem nivou !!!! :)
jel ti u planu malko poboljsavanje zvuka !!!!

Pa sve treba da se poboljsa pa i zvuk, jel imas neku konkretnu zelju?
 
Evo poslacu ti ja kompletan opus Iron Maidena da ga ubacis u igru, da vi's kako je lepse napucavanje uz kasapljenje gitarama... :)
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Miso molim te okaci na mirror ovaj demo, a html cu ti poslati.
Ako ne posaljes do veceras , sam cu da ga editujem :smash:

Sto se tice utiska , i dalje mislim da si pozurio bar 1-2 meseca sa demo-om .
Morao si da ubacis bar 1 misiju , kao i kakvu-takvu muziku ... naravno da 3d-modeli budu atraktivniji sa lepsim teksturama .
Znam da te to smara iz tvoje perspektive programera , i znam koliki trud je ulozen u svaku , pa i najmanju sitnicu ali definitivno je neophodno za publiku koja je razmazena gomilom igara sa fancy efektima .
Ovako ce puno ljudi skinuti demo , razocarace se i nece biti zainteresovani za kupovinu kad bude zavrseno ...
Ono jes' da su indikatori za ammo i health u HALO-u daleko od SOTA (state of the art :D tm) ali je igra IGRIVA - cak zarazno igriva , i to je tajna njenog uspeha .
Sigurno ne mozes da se meris sa stranim developer-ima u tehnickom pogledu - ostaje ti sustina a to je IGRIVOST .
Hajde budi vredan pa salji taj html :whip:

Misa...:exploder:
 
Ama u redu, znam ovo je daleko od zavrsenog sto se tice grafike, ali mogu vec uskoro da ga objavim da zaradjuje neku sicu dok ja dalje doterujem stvari.
Moj engine ima ogroman potencijal, i sad lako mogu da napravim recimo strategiju poput homeworlda ili neku arkadicu za dodatni profit.

Hteo sam da pitam ima li neko od vas dobru ideju za igru bilo kakvu, da je uzmem za razmatranje za neki od buducih projekata. Ako je ideja dobra autoru 5% zarade. Uzmite u obzir geo mod koji moj engine poseduje.
 
Prvo, ovo je veliki napredak u odnosu na raniju verziju. Svaka čast!
Drugo, one magline su nekako ružne i baš odskaču od pozadine. Da li si imao i neke lepše slike galaksija? A evo i jedne ideje - zvezde bi mogle biti i različitih veličina.
Kako koristim afterburn, boost ili kako si ga već nazvao, kada upravljam mišem?
Jesi li petljao oko AI rutine?
Mogao bi da recimo odrediš taster na koji bi wingmane mogao da pozivaš upomoć.
Takođe bi mogao da uvedes targetovanje brodova koji tebe targetuju, pošto je često teško provaliti ko te puni.
Lasere si definitivno popravio, i sada izgledaju baš kako treba, ali možda ne bi bilo zgoreg vratiti da svi prijateljski brodovi imaju istu boju lasera, čisto radi snalaženja.
Ajde malo prepričaj scenario igre. Ja sam amaterski SF pisac (pre 20-tak dana sam dobio i prvu nagradu u životu i još uvek pričam o tome), tako da bih tu mogao najviše da ti pomognem.
Stvar je postala i zahtevnija, tako da kod mene zna i da malo secne. Sutra verovatno menjam procesor pa ću ti raći kako ide.

Eto to su neke stvari koje mi u prvi mah padaju na pamet. Sačekaj dok se ponovo naviknem na mehaniku igre pa ću biti u stanju da ti dam još koji predlog.

Računaj da sam kaparisao i onih 5 % koje nudiš, samo da smislim za šta bi još mogao da upotrebiš ovaj endžin. Umetnost ne treba žuriti.
 
MichaelZ je napisao(la):
Najzad sam raspetljao tvoje lose linkove i upload-ovao mirror :party:

Pa sto si dirao :zgran: link sa amgames treba da pointuje na ptt a sad sa am pointuje na am :mad:

Morbiuse,
afterburn je na Tab, i sto ne upravljas tastaturom? Inace vec sam dodao sfericne stitove i sad je mnogo zanimljivije i zaraznije. Kad te puni neki najbolje da pritisnes H, to je inteligentno biranje cilja znaci na primer ako neki tebe napada bice prioritetno selektovan iako ti nije najblizi. Bice i zvanje wingmena u pomoc. Sto se tice zahtevnosti secne samo dok se poziva geomod jer opterecuje cpu, ali moce to jos malko da se optimizuje kasnije za slabije masine. Scenario necu jos da pricam :p
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Pa sto si dirao :zgran: link sa amgames treba da pointuje na ptt a sad sa am pointuje na am :mad:
Ma O.K. to , nego linkovi na shotove i sam demo... :p
Vraticu ti link na tebe :wave:
Javljaj ima li reakcija sa GamersHell-a i kakav je dil sa ShareIt (na mail) :D

Misa...
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Morbiuse,
afterburn je na Tab, i sto ne upravljas tastaturom? Inace vec sam dodao sfericne stitove i sad je mnogo zanimljivije i zaraznije. Kad te puni neki najbolje da pritisnes H, to je inteligentno biranje cilja znaci na primer ako neki tebe napada bice prioritetno selektovan iako ti nije najblizi. Bice i zvanje wingmena u pomoc. Sto se tice zahtevnosti secne samo dok se poziva geomod jer opterecuje cpu, ali moce to jos malko da se optimizuje kasnije za slabije masine. Scenario necu jos da pricam :p
Kakvo crno upravljanje tastuturom u današnje doba! Miš, miš i samo miš! Siguran sam i da bar 90 % igrača deli moje mišljenje.
Primetio sam neki efekat za koji mislim da je to što nazivaš sferični štit. Dobro izgleda.
Nakon raspada broda, nije moguće komade dalje rasturati. Ovo malo kvari utisak.

Priča je najvažniji deo igre i mnogo je u stanju da unapredi ili unakazi gameplay. Nažalost, mnogo je više situacija kada se dešava ovo drugo.
Recimo, odlična priča je ono što je pretvorilo Legacy of Kain seriju igrica od obične hack-n-slash gluposti koju ja ne bih igrao ni mrtav u vrlo zanimljivo parče zabavnog softvera. To je jedan od svetlih primera, dok scenarija mnogih drugih igara izgledaju kao da ih je napisalo dete od 6 godina.
Evo ti nekoliko saveta: moraš imati makar tri ili četiri strane u sukobu, što ti daje mogućnost obrta u radnji. Takođe, već godinama nema dobre igrice bez malo izdaje i zabijanja noža u leđa (to istovremeno razbija monotoniju pošto je igraču omogućeno da puca na brodove koji su veći deo igre bili prijateljski). Ime igre je, po meni, čist promašaj jer se teško pamti i suviše asocira na Star Trek. Nadam se da nije u pitanju sukob ljudi i vanzemaljaca, jer to je do sada već suviše puta viđeno. Mnogo bolja kombinacija je sukob korporacija, plemičkih ili trgovačkih kuća i sl. mada je i to do sada prežvakano i moralo bi da se unose dosta originalnih stvari da bi funkcionisalo. A možda je u pitanju nelinearna mercinary kampanja, kao u FreeLance?
Ako nećeš javno, baci mi priču u kratkim crtama na PM. Obećavam da je neću širiti dalje.
 
Poslednja izmena:
morbius je napisao(la):
Kakvo crno upravljanje tastuturom u današnje doba! Miš, miš i samo miš! Siguran sam i da bar 90 % igrača deli moje mišljenje.
Primetio sam neki efekat za koji mislim da je to što nazivaš sferični štit. Dobro izgleda.
Nakon raspada broda, nije moguće komade dalje rasturati. Ovo malo kvari utisak.

Priča je najvažniji deo igre i mnogo je u stanju da unapredi ili unakazi gameplay. Nažalost, mnogo je više situacija kada se dešava ovo drugo.
Recimo, odlična priča je ono što je pretvorilo Legacy of Kain seriju igrica od obične hack-n-slash gluposti koju ja ne bih igrao ni mrtav u vrlo zanimljivo parče zabavnog softvera. To je jedan od svetlih primera, dok scenarija mnogih drugih igara izgledaju kao da ih je napisalo dete od 6 godina.
Evo ti nekoliko saveta: moraš imati makar tri ili četiri strane u sukobu, što ti daje mogućnost obrta u radnji. Takođe, već godinama nema dobre igrice bez malo izdaje i zabijanja noža u leđa (to istovremeno razbija monotoniju pošto je igraču omogućeno da puca na brodove koji su veći deo igre bili prijateljski). Ime igre je, po meni, čist promašaj jer se teško pamti i suviše asocira na Star Trek. Nadam se da nije u pitanju sukob ljudi i vanzemaljaca, jer to je do sada već suviše puta viđeno. Mnogo bolja kombinacija je sukob korporacija, plemičkih ili trgovačkih kuća i sl. mada je i to do sada prežvakano i moralo bi da se unose dosta originalnih stvari da bi funkcionisalo. A možda je u pitanju nelinearna mercinary kampanja, kao u FreeLance?
Ako nećeš javno, baci mi priču u kratkim crtama na PM. Obećavam da je neću širiti dalje.

Hajde ja cu da ti odgovorim u medjuvremenu ...
Uglavnom si u pravu sa komentarima , a za pricu ti garantujem da je sjajna - pravi mali SF . Neke licnosti i dogadjaji su "blago prekopirani" iz par klasika filmske i industrije igara :d ajd' sad...
Nije poenta u tome , moze prica da bude za anale knjizevnosti , problem je odmah iza ugla ... implementacija (izvedba , primena...) .
Malo si naceo temu Gameplay-a (moja omiljena tema) , po meni radi se o balansu gomile parametara koje cine igru ZARAZNOM .
Slika+zvuk+efekti+input+tezina+prica+...
Zato uporno pokusavam da ga malo usporim (mlad je :cigar: ) i da mu pomognem da realnije procenjuje stvari .
Greska je za igru u ovakvom razvojnom stanju da objavis kako izlazi za mesec dana ... daj boze ali ne verujem .
Za igru ovog tipa (svemirska simulacija) ako racunas na nesto vise od shareware-a moras imati TIM sposobnih umetnika pored programera koji je dokazano sposoban :D (2D , 3D , muzika , ...) .
To je kod nas nemoguce na bilo kom nivou (entuzijazam , amaterski , profi) .
Trebalo bi placati ljude 1-2 godine , i snositi rizik sam .
Ako ides na entuzijazam , on brzo splasne u ispitnom roku , na leto , zbog devojke , ...
Nije cudo sto su Nemci uradili prvu DX9 igru i to takvog kvaliteta na vreme .
Pored discipline potrebne su pare i kvalitetan i uigran tim , da li pricati dalje o ispunjenju tih uslova kod nas ?
Moja ideja u tom pogledu je igra koja jos NIJE VIDJENA , ne mora da ima PS3.0 vodu itd. vec da bude jednostavna za izradu (max. 2-3 ljudi) a adiktivna poput Tetrisa .
Vise o tome uskoro ...
 
Ne znam da li sam ja corav, ali nigde ne vidim opciju za upravljanje misem.
Kako se upravlja misem u ovom demou ?
 
Mis i tastatura u svemirskoj simulaciji ??? Dzojistik, dzojistik i samo dzojistik :)
 
Ma dzjojstik je za ovo, neznam kako mozes da igras misem, meni je mnogo lakse na tastaturu. Upravljanje misem se ukljucuje na M. Nema u toj verziji sfericnih stitova to sam tek uradio. Raspadanje debrisa, verovatno ce i to biti omoguceno kad se jos dotera geo mod, za sad debrisi ne reaguju na kolizije da ne opterecuju cpu (posebno kod olupina velikih brodova).
Ne moze prica u kratkim crtama, morao bih da ti posaljem ceo dokument al bolje da te drzim u neizvesnosti :d
Shminkanje grafike je sitnica od posla u poredjenju sa programiranjem.
Neka igra startuje kao shareware ali ce konstantno rasti.
Uskoro ce dostici izgled Nexusa (IG3).
Nemam ja problema sa entuzijazmom ;)
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Shminkanje grafike je sitnica od posla u poredjenju sa programiranjem.
Neka igra startuje kao shareware ali ce konstantno rasti.
Uskoro ce dostici izgled Nexusa (IG3).
Nemam ja problema sa entuzijazmom ;)
Sitnica... :zgran:
Sto se tice entuzijazma neosporno :D , ne bi dogurao ovoliko :type:
Hvala za link , pogledacu...
 
Nazad
Vrh Dno