morbius je napisao(la):
Kakvo crno upravljanje tastuturom u današnje doba! Miš, miš i samo miš! Siguran sam i da bar 90 % igrača deli moje mišljenje.
Primetio sam neki efekat za koji mislim da je to što nazivaš sferični štit. Dobro izgleda.
Nakon raspada broda, nije moguće komade dalje rasturati. Ovo malo kvari utisak.
Priča je najvažniji deo igre i mnogo je u stanju da unapredi ili unakazi gameplay. Nažalost, mnogo je više situacija kada se dešava ovo drugo.
Recimo, odlična priča je ono što je pretvorilo Legacy of Kain seriju igrica od obične hack-n-slash gluposti koju ja ne bih igrao ni mrtav u vrlo zanimljivo parče zabavnog softvera. To je jedan od svetlih primera, dok scenarija mnogih drugih igara izgledaju kao da ih je napisalo dete od 6 godina.
Evo ti nekoliko saveta: moraš imati makar tri ili četiri strane u sukobu, što ti daje mogućnost obrta u radnji. Takođe, već godinama nema dobre igrice bez malo izdaje i zabijanja noža u leđa (to istovremeno razbija monotoniju pošto je igraču omogućeno da puca na brodove koji su veći deo igre bili prijateljski). Ime igre je, po meni, čist promašaj jer se teško pamti i suviše asocira na Star Trek. Nadam se da nije u pitanju sukob ljudi i vanzemaljaca, jer to je do sada već suviše puta viđeno. Mnogo bolja kombinacija je sukob korporacija, plemičkih ili trgovačkih kuća i sl. mada je i to do sada prežvakano i moralo bi da se unose dosta originalnih stvari da bi funkcionisalo. A možda je u pitanju nelinearna mercinary kampanja, kao u FreeLance?
Ako nećeš javno, baci mi priču u kratkim crtama na PM. Obećavam da je neću širiti dalje.
Hajde ja cu da ti odgovorim u medjuvremenu ...
Uglavnom si u pravu sa komentarima , a za pricu ti garantujem da je sjajna - pravi mali SF . Neke licnosti i dogadjaji su "blago prekopirani" iz par klasika filmske i industrije igara :d ajd' sad...
Nije poenta u tome , moze prica da bude za anale knjizevnosti , problem je odmah iza ugla ... implementacija (izvedba , primena...) .
Malo si naceo temu Gameplay-a (moja omiljena tema) , po meni radi se o balansu gomile parametara koje cine igru ZARAZNOM .
Slika+zvuk+efekti+input+tezina+prica+...
Zato uporno pokusavam da ga malo usporim (mlad je :cigar: ) i da mu pomognem da realnije procenjuje stvari .
Greska je za igru u ovakvom razvojnom stanju da objavis kako izlazi za mesec dana ... daj boze ali ne verujem .
Za igru ovog tipa (svemirska simulacija) ako racunas na nesto vise od shareware-a moras imati TIM sposobnih umetnika pored programera koji je dokazano sposoban

(2D , 3D , muzika , ...) .
To je kod nas nemoguce na bilo kom nivou (entuzijazam , amaterski , profi) .
Trebalo bi placati ljude 1-2 godine , i snositi rizik sam .
Ako ides na entuzijazam , on brzo splasne u ispitnom roku , na leto , zbog devojke , ...
Nije cudo sto su Nemci uradili prvu DX9 igru i to takvog kvaliteta na vreme .
Pored discipline potrebne su pare i kvalitetan i uigran tim , da li pricati dalje o ispunjenju tih uslova kod nas ?
Moja ideja u tom pogledu je igra koja jos NIJE VIDJENA , ne mora da ima PS3.0 vodu itd. vec da bude jednostavna za izradu (max. 2-3 ljudi) a adiktivna poput Tetrisa .
Vise o tome uskoro ...