Šta je novo?

Flash sajt za diplomski

voodoons

Čuven
Učlanjen(a)
14.08.2005
Poena
680
Hocu za diplomski da napravim sajt potpunosti u flashu pa me interesuje koji program i literaturu je najbolje da koristim? Vidim da postoji Dreamweaver MX 2004, Flash MX 2004, Flash 4, Flash 5, itd. pa me interesuje koji je najlaksi za ucenje posto sam apsolutni pocetnik sto se flash-a tice.

Zavis koliko hoces sebi da zakomplikujes zivot i koji su zahtevi sajta. Za nesto bazicno ti je dovoljan i Flash 4 sa minimum actionscript-a. Mozes naci na internetu gomilu besplatnih tutorijala a ako te zanima neka e-knjiga javi mi se na pm.

NHF, al' na kom je to faxu dovoljno da napravis sajt u flash-u za diplomski?

Tema bi mi bila Primena flesha u web dizajnu pa bi shodno tome napravila neki sajt koji ne bi bio ni previse komplikovan a ni previse jednostavan. U pitanju je PMF, mada je to samo moj predlog teme, ne znam hoce li mi je odobriti.

Delija je napisao(la):
NHF, al' na kom je to faxu dovoljno da napravis sajt u flash-u za diplomski?

Sta je to NHF?

Poslednja izmena od urednika:
voodoons je napisao(la):
Tema bi mi bila Primena flesha u web dizajnu pa bi shodno tome napravila neki sajt koji ne bi bio ni previse komplikovan a ni previse jednostavan. U pitanju je PMF, mada je to samo moj predlog teme, ne znam hoce li mi je odobriti.

Izvini, kolega, al' od kad mi na faxu imamo diplomski ? I koji profan podrzava rad u flash-u osim ako nije neka suva numerika.

Edit:
Pardon, Koleginice. Tek sam sad snimio.
poz.

Poslednja izmena:
Ako već hoćeš da učiš rad sa nekom aplikacijom, najbolje je početi od poslednje verzije, što je valjda Flash MX, osim ako nije izašla nova verzija nakon što je Adobe preuzeo Macromedia-u.
Samo da te obradujem, Flash je veoma težak za učenje. Ja otprilike znam toliko da umem da napravim lepe i zanimljive dugmiće, banere, menije i razne efekte, ali actionscript nikada nisam u dovoljnoj meri savladao.