Šta je novo?

Fia Gtr

mickeyrs

Čuven
Učlanjen(a)
11.05.2005
Poruke
1,903
Poena
695
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 9800X3D + Corsair H100i PRO XT
Matična ploča
Asus ROG Strix B850I Gaming
RAM
Kingston Beast 2x16GB 6000@CL30
GPU
MSI Ventus 2080Ti
Storage
Kingston KC3000 1TB
Zvuk
Edifier R1700BT
PSU
Corsair SF1000
Kućište
FormD T1 2.0 Black
Monitor
Dell U2724DE + Dell U2724D + Alienware AW2724DM
Miš & tastatura
Logitech MX Keys S +MX Master 3S
Laptop
Lenovo T14s Gen2 + Anywhere mouse 3S
Mobilni telefon
Sony Xperia 5 IV
Pristup internetu
  1. Optički internet
Kakva su (bila) vaša vremena sa F360 u Demo v2?


Nešto mi mnoooogo slabo ide ovo, nekad sam sa GP2 na tastaturi imao super vremena, sad u ovome ni volan ne pomaže. Jeste skroz druga priča, ali sam posle 100nak krugova uspeo tek da se spustim na 2:38. :( Probao malo setupe sa neta, malo modifikacije prema raznim guideovima i vidim otpilike da mi je glavni problem trail braking pošto mi je užasno nestabilan auto na kočenjima, napomena da sve držim na OFF sem menjača (za sada) u Simulation modu, mada su preporuke da se vozi na Low za AntiLock i Traction. Prema onom Motecu, vidim nekih 10tak s koje bi imalo odakle skinuti, ali to je i dalje više od 10s sporije po krugu od top vremena koja se viđaju na netu... Kad bih mogao bar ispod 2:25 bilo bi super. Kakva su vaša iskustva s početka igranja?
 
Nisi bas pratio ovu tematiku. Ne znam koji volan koristis i kako si ga podesio, ali vremena su ti prilicno losa za 100 - tinjak krugova. Tu oko 2:24 su solidna vremena. Nisam vozio taj demo, pa cak ni ferari 360 po Spa iako sam presao vise hiljada krugova u GTR. Ako si vec pocetnik i sa volanom i sa GTR provjeri da li si sve podesio kako treba. O tome vise mozes naci u prethodnim temama o GTR-u kao i o adresi na netu gdje se okupljaju ljubitelji ovakvih simulacija (necu vise da zloupotrebljavam forum :D ).
 
vip je napisao(la):
Nisi bas pratio ovu tematiku. Ne znam koji volan koristis i kako si ga podesio, ali vremena su ti prilicno losa za 100 - tinjak krugova. Tu oko 2:24 su solidna vremena. Nisam vozio taj demo, pa cak ni ferari 360 po Spa iako sam presao vise hiljada krugova u GTR. Ako si vec pocetnik i sa volanom i sa GTR provjeri da li si sve podesio kako treba. O tome vise mozes naci u prethodnim temama o GTR-u kao i o adresi na netu gdje se okupljaju ljubitelji ovakvih simulacija (necu vise da zloupotrebljavam forum :D ).

Gledao sam ovde na forumu stare postove o GTRu i ne videh nešto specijalno, po netu bio na nekoliko foruma (bhmotors, simracingworld, rscnet...) i vidim da nešto ne radim kako treba. :) Znam da su vremena slaba, zato i pitam, volan je Logitech black Momo, podešavanja sam skinuo od nekog grka/amera i dosta je to bolje nego default settings tako da mi deluje da volan nije problem, valjda. Da sam nov sa volanom, jesam, prvih nekoliko dana sam se patio da jedan krug napravim kako treba. Gledao sam i hotlaps ljudi, recimo 2.17 i 2.22 sa F360 i kapiram da mi je problem na kočenju jer mi tu nešto mnogo teško ide, tj. mnogo je nestabilan auto. Nisam iskreno ni pokušavao sa uključenim AntiLock, jel' nije to možda razlog? Kako se vozi po ovim on-line ligama? Možeš i na PM da mi baciš linkove ako imaš neki sajt koji sam propustio, u glavnom imam vremena da odvozim po dve seanse sa 3-4 leteća kruga, nikako da se na duže ubacim u vožnju...
 
Ako je Momo u pitanju vazno je da si za FF ukljucio reversed effects. Ova opcija mora biti cekirana u polju gdje podesavas FF (ako si vec skinuo podesavanja trebalo bi da je ukljucena). I ne treba da koristis pomoci sem clutch ili ti kvacila ako vec zelis da simuliras nesto. Ima vec neko vrijeme otkad ne igram GTR tako da ne mogu bas da se sjetim svih pojedinosti. Imas i u opciji za podesavanje kontrola nastimavanje osjetljivosti za svaku od njih, tako da mozes pogledati koja ti je vrijednost za kocnicu. Probaj sa smanjivanjem, mada nisi spomenuo da li koristis odgovarajuci setup automobila za Spa i tu moze biti razlog. Inace je Spa dosta nezgodna po pitanju kocenja, jer na nekim mjestima bez obzira na setup tockovi blokiraju. Uglavnom se radi o nizbrdicama sa neravninama i onoj poslednjoj krivini od 180 stepeni koja je po meni nesto zabrljana, treba je bas uvjezbati da ne bi opropastio citav krug.
ako hoces da se takmicis sa konkurencijom sa prostora ex-yu u hot lapingu (ili da vidis kako voze) imas www.mg-gaming.net, a ako te interesuje kako funkcionise zajednica posvecena simulacijama voznje idi na www.nacionalnaklasa.com/forum , jer tamo mozes saznati vise informacija o konkretno GTR-u i kako da podesis volan i eventualnoj kupovini igre.
 
Ja lično vozim sa svim isključenim pomagalima osim kvačila, ali mi malo smeta kad svi okolo spominju simuliranje i urnebesno teške uslove za vožnju i činjenicu da, navodno, ta kola mogu samo vanzemaljci da voze. Racing kola su i napravljena da se lako voze, a isto tako bi bilo lepo da se raspitate gde je dozvoljeno korišćenje ABSa i TCa, pre nego počnete da širite teorije o simuliranju :)...
 
Bane® je napisao(la):
Ja lično vozim sa svim isključenim pomagalima osim kvačila, ali mi malo smeta kad svi okolo spominju simuliranje i urnebesno teške uslove za vožnju i činjenicu da, navodno, ta kola mogu samo vanzemaljci da voze. Racing kola su i napravljena da se lako voze, a isto tako bi bilo lepo da se raspitate gde je dozvoljeno korišćenje ABSa i TCa, pre nego počnete da širite teorije o simuliranju :)...

U pravu si oko pomoći, u oficijelnom GT šampionatu beše koriste i ABS i TC, nisam pratio preterano? Ne treba da pravimo simulaciju realniju od realnosti... :)

@vip, jeste, uključeni su Reverse effects, sa default podešavanjima na startu nisam mogao da držim pravac koliko se voaln ritao, sad je sve OK po tom pitanju. Skinuo sam i neke dodatne .ini konfiguracije pa probam da vidim kakave su razlike, ništa drastično.
Ostaje da sam namestim osetljivost kočnice, jer sam sad u subotu tek ukačio da sam i sa 40% pedale prejako stiskao i da mi zato blokira... Moraću da ubacim onaj deadzone bar desetak % jer mi ne ide da kočnicu držim pritisnutu 1cm za optimalno kočenje. I moram neku normalnu stolicu da nađem, u ovoj sad nema šanse da navatam dobar položaj.

Overiću i ove sajtove što si dao, mada sam na nacionalnoj klasi bio i nisam previše GTR postova video... Ma samo da se skinem na 2:30, sad sam na 2:37 i kad bih sabrao najbolje sektore iz različitih krugova, bilo bi oko 2:32 vreme. Što će reći, svakim danom, u svakom pogledu... :)
 
Nisam siguran da su voznje u Dtm-u, Wrc i F1 bas tako lake. U cemu je onda stos i zasto ne moze bas svaki od takmicara da bude Shneider, S. Loewe ili M.Schumacher.Zasto Fisichela nije prvak, a ne bas Alonso? Mozda bi i M.Pavlovic mogao da bude prvak u svojoj formuli.
 
mickeyrs je napisao(la):
U pravu si oko pomoći, u oficijelnom GT šampionatu beše koriste i ABS i TC, nisam pratio preterano? Ne treba da pravimo simulaciju realniju od realnosti... :)

Overiću i ove sajtove što si dao, mada sam na nacionalnoj klasi bio i nisam previše GTR postova video... Ma samo da se skinem na 2:30, sad sam na 2:37 i kad bih sabrao najbolje sektore iz različitih krugova, bilo bi oko 2:32 vreme. Što će reći, svakim danom, u svakom pogledu... :)


Ne koriste ABS (niti znam za takav sampionat u kome se koristi), samo TC.

Na NK ima o gtr najmanje 5 hiljada postova, a ako je to malo onda jebg :) Mozda se nisi snasao, postavi pitanje slobodno tamo i "usmjericemo te".

Budi uporan ako ti se svidja gtr, ja sam dosta vremena ostavio njemu i ne kajem se...jos :D
 
Bane® je napisao(la):
Racing kola su i napravljena da se lako voze, a isto tako bi bilo lepo da se raspitate gde je dozvoljeno korišćenje ABSa i TCa, pre nego počnete da širite teorije o simuliranju :)...

Kad vec insistiras da se raspitamo. Izvod iz Fia pravilnika za GT seriju sezona 2005. Od ove sezone je prvi put dozvoljen Traction Control ali GTR igra pokriva Fia Gt sezonu 2003 pa prema tome bez pomoci je realno.

Kod:
A traction control system operating exclusively on the engine from
data provided by wheel rotation speed sensors is authorised.
Any other automatic or electronic chassis control system or
function is forbidden even if it is fitted on the original car.
This includes anti-lock braking, damper, suspension or ride height
adjustment, power braking, four-wheel steering, moveable ballast.
Semi-automatic or automatic gearboxes, power-driven clutches
with electronic or pneumatic control are forbidden unless they are
fitted on the series vehicle homologated by the FIA or from the list
of acceptable cars drawn up by the FIA.
 
Poslednja izmena:
SaS je napisao(la):
Kad vec insistiras da se raspitamo. Izvod iz Fia pravilnika za GT seriju sezona 2005. Od ove sezone je prvi put dozvoljen Traction Control ali GTR igra pokriva Fia Gt sezonu 2003 pa prema tome bez pomoci je realno.
Iskreno, nemam pojma šta je u Fia GT dozvoljeno, jer to takmičenje pratim samo ovlaš, jer mi me ti automobili i ne zanimaju previše + mi se ne dopadaju neka pravila koja su očigledna, pa sam tako pričao globalno, šta me samo čekate na volej :D...
 
Bane® je napisao(la):
Iskreno, nemam pojma šta je u Fia GT dozvoljeno, jer to takmičenje pratim samo ovlaš, jer mi me ti automobili i ne zanimaju previše + mi se ne dopadaju neka pravila koja su očigledna, pa sam tako pričao globalno, šta me samo čekate na volej :D...

Molim nek se javi jos neko koga ne zanimaju ferrari 550, corvette c5r, Maserati MC12, Porsche 996 GT3... :) Ako ima jos takvih, odoh odmah da :smash: glavom u zid ;)
 
Poslednja izmena od urednika:
vip je napisao(la):
Molim nek se javi jos neko koga ne zanimaju ferrari 550, corvette c5r, Maserati MC12, Porsche 996 GT3... :) Ako ima jos takvih, odoh odmah da :smash: glavom u zid ;)
Imam pravo na svoje mišljenje i svoj izbor...

Uglavnom, svaki sledeći post koji se na neki način nije u vezi sa igrom, biće obrisan (pa zato nemam nameru da spominjem neki brži šampionat i bolja kola).

PS. Guru, odnosi se i na tebe i spominjanje onoga što si mislio da spomeneš ;)...
 
Poslednja izmena:
Bane® je napisao(la):
Imam pravo na svoje mišljenje i svoj izbor...

Ko je rekao da nemas pravo na svoje misljenje? :trust: Ja cudim tvom misljenju :D

Bane® je napisao(la):
Uglavnom, svaki sledeći post koji se na neki način nije u vezi sa igrom, biće obrisan (pa zato nemam nameru da spominjem neki brži šampionat i bolja kola).
.

Kako nema veze sa igrom, svi automobili su iz igre sem Maseratija koji se moze dodati odgovarajucim modom, jer se naknadno pojavio u sampionatu. Sem toga valjda mogu raspravljati o automobilima iz igre, cak i GTR pise na vratima :)
Pogresno tumacis ton mojih postova ili postova mojih istomisljenika, tako da ne moras da demonstrirs svoje moderatorske moci ;)
 
Poslednja izmena:
vip je napisao(la):
Sem toga valjda mogu raspravljati o automobilima iz igre, cak i GTR pise na vratima :)...
Ne možeš, jer će se to vrlo brzo pretvoriti u driverovo, lukijino, calibrnio i moje prepiranje o automobilima, skylineovima od 1000+ konja i bmw prototipima iz 60 i neke... koje ne vodi nigde. Belive me, mnogo sam ovde i znam kuda to vodi... Štaviše, u bazi foruma već ima dovoljno takvih diskusija, a forum ni direktno, ni indirektno nema veze sa kolima.
 
Bane® je napisao(la):
Ne možeš, jer će se to vrlo brzo pretvoriti u driverovo, lukijino, calibrnio i moje prepiranje o automobilima, skylineovima od 1000+ konja i bmw prototipima iz 60 i neke... koje ne vodi nigde. Belive me, mnogo sam ovde i znam kuda to vodi... Štaviše, u bazi foruma već ima dovoljno takvih diskusija, a forum ni direktno, ni indirektno nema veze sa kolima.

OK, nisam imao nameru da se napravi taki thread... Nešto nisam u mogućnosti da preterano pratim forume u poslednje vreme, pa ne stigoh da odgovorim ranije, a još manje sam vežbao GTR u međuvremenu, tek, otkrio sam jednu bitnu stvar a to je - treba (mi) puno vremena. Uspeo da spojim par sati jednog vikenda i spustio sam se za 2s, ali tek u trećoj-četvrtoj turi letećih krugova . Verovatno da mogu češće, bilo bi bolje, ali šta da se radi. :( Bitno je da sad bez problema idem 2:35-36. :)
 
Nazad
Vrh Dno