syntax
Slavan
- Učlanjen(a)
- 26.05.2004
- Poena
- 319
Rešio sam konačno da uplovim u ove vode i izabrao Fedoru12.
S obzirom da sam tek uplovio, to znači da sam totalni početnik što se tiče Linuxa.
Elem, instalacija je prošla bez problema ali me brine to što je onaj automatic bug reporting tool prijavio kernel iz nekog razloga. Jel to treba da me brine ili ne? Prilažem i sliku ako će to da pomogne:
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/21/syntax/f_11iroo6v6l6m_4284a6a.png
Verovatno ovaj bug nije bezazlen jer nisam ni drajvere za grafiku mogao da instaliram. Detalje greške koja se desila tokom instalacije drajvera sam našao u nvidia-installer.log fajlu. U gomili nebitnih informacija u log fajlu sam naišao na sledeće :
Ovo je poruka koju sam video tokom instalacije :
E sad, da li je onaj prvi, kernel bug, povezan sa ovim drugim problemom ili nije?
Šta mi je činiti?
S obzirom da sam tek uplovio, to znači da sam totalni početnik što se tiče Linuxa.
Elem, instalacija je prošla bez problema ali me brine to što je onaj automatic bug reporting tool prijavio kernel iz nekog razloga. Jel to treba da me brine ili ne? Prilažem i sliku ako će to da pomogne:
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/21/syntax/f_11iroo6v6l6m_4284a6a.png
Verovatno ovaj bug nije bezazlen jer nisam ni drajvere za grafiku mogao da instaliram. Detalje greške koja se desila tokom instalacije drajvera sam našao u nvidia-installer.log fajlu. U gomili nebitnih informacija u log fajlu sam naišao na sledeće :
Kod:
echo;
echo " ERROR: Kernel configuration is invalid.";
echo " include/linux/autoconf.h or include/config/auto.conf are missing.";
echo " Run 'make oldconfig && make prepare' on kernel src to fix it.";
echo;
Ovo je poruka koju sam video tokom instalacije :
Kod:
ERROR: Unable to load the kernel module 'nvidia.ko'. This happens most
frequently when this kernel module was built against the wrong or
improperly configured kernel sources, with a version of gcc that differs