Šta je novo?

Fallout 3 sadržaj na New Vegas endžinu?

RazbojNick

Čuven
Učlanjen(a)
05.02.2004
Poruke
6,141
Poena
865
Malo me je smorio NV nedostatkom dostojnih protivnika i sadržaja, bar do sledećeg DLC. FO3 je krcat time, ali je gejmplej nezgodniji. Pošto su trojka i NV zasnovane na vrlo sličnim endžinima, hteo sam da vidim da li je neko probao i uspeo da potera FO3 fajlove sa novim endžinom? Google mi je dao 0 rezultata.
 
Odlično. Saću vidim kako radi.
 
Malo me je smorio NV nedostatkom dostojnih protivnika i sadržaja, bar do sledećeg DLC. FO3 je krcat time, ali je gejmplej nezgodniji. Pošto su trojka i NV zasnovane na vrlo sličnim endžinima, hteo sam da vidim da li je neko probao i uspeo da potera FO3 fajlove sa novim endžinom? Google mi je dao 0 rezultata.

NV ima manjak sadrzaja i dostojnih protivnika u odnosu na FO3?

Da nije obratno!
 
Nije. FO3 ima više jačih protivnika (super mutant overlord, snažniji deathclaw, albino scorpion, ghoul reaver, enclave soldier varijante) i krajolik mi je puno prijatniji. Takodje, izbalansiran je odnos izmedju količina konvencionalnog i energetskog oružja, koji je u NV previše pomeren ka konvencionalnom. Sa druge strane, fale mi Jury Rigging, bolji crafting i masa perkova.
 
Igrao sam obje igre, i NV mi je bio daleko tezi. Pogotovo deathclaw, a posebno mother-deathclaw ili kako vec? One nekakve pcele takodjer.

Puno vise sadrzaja ima NV, bolju pricu, frakcije, itd.
 
Kad stavite MMM mod, bice svega previshe i dosta teshko!
 
Igrao sam obje igre, i NV mi je bio daleko tezi. Pogotovo deathclaw, a posebno mother-deathclaw ili kako vec? One nekakve pcele takodjer.

Puno vise sadrzaja ima NV, bolju pricu, frakcije, itd.
Mother deathclaw nema šta da traži pored Super Mutant Overlord (ili Behemoth). Četiri Gatling laser punjenja mi trebaju da ih oborim sa 100 (max) poena u Energy Weapons veštini. U NV, Mother deathclaw pada od 2 Minigun (koji je slabiji u odnosu na verziju iz FO3) sa 50-60 poena u Guns veštini. O Ghoul Reaversima koje je doneo Point Lookout ne treba trošiti reči, najgori i najjači protivnici do sada. Cazadori su smehotresni na 25+ nivou, Riot shotgun ih uništava, isto kao i deathclaws. Mother Deathclaw nestane kad predješ taj zadatak, sem ako nećeš u Dead Wind Cavern.

FO3 mnogo brže respawnuje protivnike, u NV se prošetam tri in-game dana kroz Cazador Nest i ništa. Robote kad pobiješ, nema ih više, tako da Pulse grenade i mine nemaju svrhu. Energy weapons nema smisla poboljšavati, na 90 ljudskih protivnika, jedan daje energetsko oružje.
 
Poslednja izmena:
Ima vec neko vreme kako sam presao igre ali koliko se secam u NV su deathclaw i pcele dosta teski ali kad se malo napreduje postaju mnogoooo laksi + postoje fore i bug-ovi za deathclaw-ove, a kad se uzme jaci bokser (zaboravio sam kako se zove) pcele padaju iz 2-3 udarca.
 
Za sada ovo radi vrlo dobro, 4-. Zamerke su: veća nestabilnost od vanilla NV (do sada je puk'o kad sam hteo da koristim crafting bench, brzo snimanje-učitavanje-autosnimanje i nasumice, na prikazu krajolika), duplirane stvari (stimpak koji leči tokom vremena i koji leči odmah, 10mm municija koja vredi 1 i 2, itd. i nasumične brljotine (crveni markeri umesto žutih, ali ne smeta, samo malo istripuje da ne smeš da diraš/uzmeš), ali je skroz igrivo i dobro.

Imba je što putem waypointa možeš da dobiješ 2-3 nivoa bukvalno na startu, još u Mojave wasteland, ali dobro...
 
Poslednja izmena:
Veliki bag: nikako NE uzimajte perkove iz FO3 (putem zadataka, recimo), inače igra zaglavi i ctrl+alt+del.
 
BETA je! Ali fina idea!
 
Mother deathclaw nema šta da traži pored Super Mutant Overlord (ili Behemoth). Četiri Gatling laser punjenja mi trebaju da ih oborim sa 100 (max) poena u Energy Weapons veštini. U NV, Mother deathclaw pada od 2 Minigun (koji je slabiji u odnosu na verziju iz FO3) sa 50-60 poena u Guns veštini. O Ghoul Reaversima koje je doneo Point Lookout ne treba trošiti reči, najgori i najjači protivnici do sada. Cazadori su smehotresni na 25+ nivou, Riot shotgun ih uništava, isto kao i deathclaws. Mother Deathclaw nestane kad predješ taj zadatak, sem ako nećeš u Dead Wind Cavern.

FO3 mnogo brže respawnuje protivnike, u NV se prošetam tri in-game dana kroz Cazador Nest i ništa. Robote kad pobiješ, nema ih više, tako da Pulse grenade i mine nemaju svrhu. Energy weapons nema smisla poboljšavati, na 90 ljudskih protivnika, jedan daje energetsko oružje.

Pa ti pricas o DLC-ovima. Njih nisam igrao.

Jedva sam sebe natjerao da predjem FO3 do kraja.
 
Više od pola ovoga što sam napisao nema veze sa DLC sadržajem. Samo SMO i Reaveri.
 
ja se tog behemotha seca da sam ubio u roku od 30 sekundi.. posle sam igrao jos malo i batalio fo3 jedna od najgorih igara ikada koja je unistila ili okrenula fallout lore upsidedown...

nv se vrati malo korenima i fala bogu da ima vise konvecionalnog naruzanja (i da ne objasnjavam zbog cega je bolja, smoricu sve :)) sve u svemu nv daleko deluje izazovnije i zabavnije
 
Nazad
Vrh Dno