Ovo cudo bi trebalo da izadje za koji dan. Nadam se kod nas do kraja nedelje.
Prevrnuo sam ceo site igre i po onome sto sam video ovo ce biti totalno luda avantura (igrac je u ulozi osumnjicenog), prica i atmosfera su totalni mrak, okruzenje i atmosfera nesto slicno Max Paynu.... Evo malo opisa:
Fahrenhei pripada žanru avantura - koje se fokusiraju na stvaranje atmosfere, istraživanje i rešavanje zagonetki, a ne na čistu akciju, adrenalin i reflekse kao što je to slučaj kod većine popularnih naslova u današnje vreme. Radi se o napetom trileru u kome igrač preuzima nekoliko najvažnijih uloga i pokušava preživeti, rešiti komplikovanu zagonetku - i izbeći ponor ludosti.
New York preplavljuje serija ubistava čiji su izvrsioci 'obični' ljudi koji se ne sećaju razloga zbog kojeg su počinili nasilje. Lucas Kane budi se u WC-u restorana s krvlju na rukama i saznanjem da je upravo ubio nepoznatog čovjeka čije tijelo leži na podu. Šta uraditi dalje? Hoće li izjuriti iz WC-a i bežati koliko ga noge nose ili će pokušati sakriti tragove - pre nego u toalet uđe neki drugi gost? Odluka je na vama, a sve što kažete i učinite ('može se upotrebiti protiv vas') uticace kasnije na tok događaja, kad u ulozi dvoje detektiva dođete istražiti slučaj. Na primer, ako Lucas sakrije dokaze, biće teže otkriti izvrsioca.
Na priču ćemo gledati iz perspektive nekoliko likova, koje ćemo naizmenicno voditi tokom igre. David Cage, scenarista i režiser igre, tvrdi da je to moguće zato što svi likovi imaju isti cilj: rešavanje zagonetke, a tehniku uticaja svakog od likova na osnovnu priče zove 'savijanje priče'.Taj princip omogućava da svaki igrač od igre izvuče različito iskustvo, ovisno o akcijama koje će sa svakim likom preduzeti - a u kombinaciji sa zrnastim prikazom te filmskim korištenjem kamere da će nam osjećaj da gledamo napeti film u kojem sami istovremeno i ucestvujemo.
Dodatna specifičnost Fahrenheita biće način kontrole. U pokušaju da povezivanje lika i igrača učine što čvršćim programeri su izbacili standardne detalje poput pokazivača energije, i spiska predmeta. Na primer, kad naš lik priđe vratima, desnim klikom misa moći ćemo ih otvoriti - ali u onolikoj meri u kojoj želimo: brzo i snažno, pažljivo i samo na nekoliko centimetara ili nešto između. Isti način kontrole biće implementiran i u akcione sekvence, kojih će u igri biti značajan broj. Ovaj spoj napetosti, akcije, intuitivnih kontrola i originalne priče bice jako zanimljiv.
driver je napisao(la):ako tek imate gamepad i force feedback![]()
filipenko je napisao(la):Pored toga sto su problemcici za decu 10 godina tu je i kratkoca igre - pa ovo ima ~8 sati gameplaya? Pa zamislite da ste platitli tu igru onoliko koliko kosta.Krsh...
A1200 je napisao(la):Pa POKUSHAJ da napravish takvu igru pa ce ti biti jasno zashto koshta koliko koshta...![]()
Elem, neko reche da je grafika ochajna...shto nikako neshtima. Pomeni grafika nije na nivou HL2 ili Doom3 ali je ipak super odradjena i odlichno ukomponovana. I shto je najvaznije ima atmosferu.
unixer je napisao(la):Eh, taman htedoh da vam napishem par redova...kad me Mana pretekao....nishta, ostaje mi samo da dam zakljucak, igra (film) Fahrenheit je neshto potpuno drugacije od onoga na shta smo navikli i kao takva zasluzuje mesto u istoriji igara!!
I mislis isto si tako mogao da biras izmedju vise ponudjenih opcija, da direktno utices na psihicko stanje lika i tok radnje,sa slicnim sistemom kontrole i toliko akcije u jednoj "avanturi". Da ne govorim o razradi karaktera, prici, atmosferi... Ne ovo nije deja vu, ovo je nesto sasvim novo i neverovatno originalno. I jos nesto, muziku je pisao Angelo Badalamenti (Twin Peaks), a zvucni efektii su meni znatno bitniji od grafike. Jos nesto mi je bilo zanimljivo. Kao Mocap Menager potpisala se Valerie De Palma! Da li je to mozda cerka Briana De Palme?!?MrSa je napisao(la):ma gde je potpuno drugacije, josh pojavom prvih igara na cd/u postojalo je par igara na istu foru, samo si kliktao po nekom "pravom" filmu na mesta koja obelezi na ekranu... bila je jedna od njih na 6 diskova ako se neko seca neka mi pomogne... Je*o igru u kojoj nema onterakcije nego je sve predefinisano, ne znam kako to moze da vas zadovolji
Problem je u tebi. U trenutku kada se upale obe strelice, u tu stranu vuces obe pecurkice? Auff kakva te akcija ocekuje kada odes prvi put na posao!Dandy je napisao(la):Probao sam upravo. Interesantan koncept, videcu do kraja kakav ce utisak da ostavi.
Nego ja iz nekih 20-ak pokusaja nisam prosao onaj deo tutorijala gde ti testira reflekse i treba da izbegnes kola... jel' problem u meni ili je jos neko zaglavio tu?
Pa vidis, meni je upravo to jako zanimljivo, kada trebas iskonski da se potrudis, da bi dobio dodatne informacije ili odradio zadatak. Kao npr. u mrtvacnici ili deo kada sviras gitaru. Uff. bas super.zeljko je napisao(la):Dandy do tebe je
Potrebo je da stiskas i na w,s,a,d, i na numerickoj tastaturi po redu kako se lampice pale, brzina nije bas toliko vazna.... inace ako imas sa time problema stavi igru na easy... Inace sekvencu su naporne (dugacke) po nekad ali mi nisu bile problem jedino me je zamarolo ono priitskanje levo/desno
Aha! Znaci treba da pomerim obe kontrole istovremeno? Hm... ja sam mislio da su te kontrole duplirane kao alternativa, ne kao dopuna jedna drugoj.Mana je napisao(la):Problem je u tebi. U trenutku kada se upale obe strelice, u tu stranu vuces obe pecurkice? Auff kakva te akcija ocekuje kada odes prvi put na posao!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari