Šta je novo?

Fahrenheit

Marac

Čuven
Učlanjen(a)
06.10.2003
Poruke
774
Poena
619
Jeli ko probao, vidim da ima na 1dvd-u.
 
Stigla je danas i igra je odlična, igra se sa tri lika.Radnja se odvija baš ko i u filmovima, ma vrhunski najbolje da probate jer nisma dobar u opisivanju igara.
 
svi koji su igrali su rekli sve najbolje.meni ce download biti gotov veceras,tako da sutra pisem utiske.
 
ja sam probao demo na kratko i svidja mi se. cim zavrsim sa ispitima uzimam da igram malo.
 
Sta je to uopste? Avantura?
 
yep
avantura iz treceg lica,kamera na furu max paynea.

evo copy/paste sa exxtrema
Ovo cudo bi trebalo da izadje za koji dan. Nadam se kod nas do kraja nedelje.

Prevrnuo sam ceo site igre i po onome sto sam video ovo ce biti totalno luda avantura (igrac je u ulozi osumnjicenog), prica i atmosfera su totalni mrak, okruzenje i atmosfera nesto slicno Max Paynu.... Evo malo opisa:

Fahrenhei pripada žanru avantura - koje se fokusiraju na stvaranje atmosfere, istraživanje i rešavanje zagonetki, a ne na čistu akciju, adrenalin i reflekse kao što je to slučaj kod većine popularnih naslova u današnje vreme. Radi se o napetom trileru u kome igrač preuzima nekoliko najvažnijih uloga i pokušava preživeti, rešiti komplikovanu zagonetku - i izbeći ponor ludosti.

New York preplavljuje serija ubistava čiji su izvrsioci 'obični' ljudi koji se ne sećaju razloga zbog kojeg su počinili nasilje. Lucas Kane budi se u WC-u restorana s krvlju na rukama i saznanjem da je upravo ubio nepoznatog čovjeka čije tijelo leži na podu. Šta uraditi dalje? Hoće li izjuriti iz WC-a i bežati koliko ga noge nose ili će pokušati sakriti tragove - pre nego u toalet uđe neki drugi gost? Odluka je na vama, a sve što kažete i učinite ('može se upotrebiti protiv vas') uticace kasnije na tok događaja, kad u ulozi dvoje detektiva dođete istražiti slučaj. Na primer, ako Lucas sakrije dokaze, biće teže otkriti izvrsioca.

Na priču ćemo gledati iz perspektive nekoliko likova, koje ćemo naizmenicno voditi tokom igre. David Cage, scenarista i režiser igre, tvrdi da je to moguće zato što svi likovi imaju isti cilj: rešavanje zagonetke, a tehniku uticaja svakog od likova na osnovnu priče zove 'savijanje priče'.Taj princip omogućava da svaki igrač od igre izvuče različito iskustvo, ovisno o akcijama koje će sa svakim likom preduzeti - a u kombinaciji sa zrnastim prikazom te filmskim korištenjem kamere da će nam osjećaj da gledamo napeti film u kojem sami istovremeno i ucestvujemo.

Dodatna specifičnost Fahrenheita biće način kontrole. U pokušaju da povezivanje lika i igrača učine što čvršćim programeri su izbacili standardne detalje poput pokazivača energije, i spiska predmeta. Na primer, kad naš lik priđe vratima, desnim klikom misa moći ćemo ih otvoriti - ali u onolikoj meri u kojoj želimo: brzo i snažno, pažljivo i samo na nekoliko centimetara ili nešto između. Isti način kontrole biće implementiran i u akcione sekvence, kojih će u igri biti značajan broj. Ovaj spoj napetosti, akcije, intuitivnih kontrola i originalne priče bice jako zanimljiv.
 
Upravo isprobao demo i shta da kazem:

Ovo nije igra vec film :) .
Jedino programerima zameram shto lipsync nisu bolje napravili. I da demo je JAKO kratak. Mada ako pozurite u WC:u i iz onog aparata (kondoma ?) izvuchete coin mocete da slushate dzubox. :D

Igrao sam sa XBOX gamepadom i kontrole su potpuno zbunjujuce...dok nisam skontao kako se barata sa desnim analognim. Nisam isprobavao na tastaturi pa ako neko jest nek iznese utiske.

Sve u svemu jako dobra i originalna igra...pravo osvezenje.

PS Na gamepadu rade i vibracije shto josh doprinosi atmosferi... :) npr. na pochetku dok sjedi na WC sholji i pada u trans gamepad pochne da vibrira sve brze i brze...valjda mu puls raste i srce pochne da brze kuca...kad padne u trans vibracije nestanu...cool. AKo imate gamepad koji ima vibracije ukljuchite tu opciju. :D

PS2 Obavezno igrajte u 1280x1024.
 
ako tek imate gamepad i force feedback :)
 
eeeeeeeeeeeeee sta nam uradise proklete konzuletine sad cu za obicnu avanturu morati da kupujem neki tamo gamepad :(((
Ja sam stigao do dela gde treba da se kao klinac sunjas pored vojnika ali sam izgubio zivaca jer nemam tri ruke da kontrolisem 80% tastature i misa u isto vreme :(((
Igra izgleda ineventivno mada neverujem da ce ostati dugo u secanju ipak je to vise kao interaktivni film.. mozda u buducnosti ako taj zanr bude napredovao pa da postane stavro 100% kao stare dobre avanture
 
danas sam je zavrsio.igra je na mene ostavila izuzetno snazan utisak.prica je odlicna,jako nepredvidljiva,nelinerna,ma sta covek vise da pozeli.muzika i zvuk je takodje u rangu sa pricom.nadam se da ce sa ovom igrom zapoceti nova era u zanru avantura.
jedina mana igre je zastarela grafika,koja zaista izgleda ocajno za danasnje uslove.ali,grafika moze da smeta prvih pet minuta dok vas igra ne uvuce u sebe.tada sam zaboravio na sve ostalo i utonuo u ovu neverovatnu igru.
obavezno stivo za sve ljubitelje avantura i sve ostale kojima nije stalo samo do eye candy grafike i gomile akcije,vec obracaju paznju i na pricu i lepotu same igre.
OBAVEZNO PROBAJTE!!!
 
Takodje..Pre neki dan kao krenem da probam igru u 22h uveche, i ujutru u 8 je zavrshim :)

Znachi, kao shto neko reche, ovo nije igra, ovo je film. Atmosfera, pricha, sve je mnogo jako uradjeno, a iako je igra realno linearna (mada imash da birash kojim cesh putem ici, i ima tri zavrshetka), uopshte ne ostavlja takav utisak. Upravljati ubicu, a onda policajca koji ga juri je neverovatan zbun, jednostavno ne znash za koga da "navijash" u pochetku :)

Retko uopshte igram neke igre, a pogotovo ih ne prelazim, ali ovo je zasluzilo da se predje. I btw, igrao sam na PS2 joypadom :)
 
Odlicna prica i ideja, ocajna realizacija... pojednini segmenti igre podsecaju na decije igrice, posebno segmenti sa "pogodi dugmic na vreme" forama... ne znam... meni jednostavno nije nista posebno...
 
Pored toga sto su problemcici za decu 10 godina tu je i kratkoca igre - pa ovo ima ~8 sati gameplaya? Pa zamislite da ste platitli tu igru onoliko koliko kosta.Krsh...
 
Poslednja izmena:
Ja je preso pre neki dan i mogu reci da mi se bas svidela.
 
filipenko je napisao(la):
Pored toga sto su problemcici za decu 10 godina tu je i kratkoca igre - pa ovo ima ~8 sati gameplaya? Pa zamislite da ste platitli tu igru onoliko koliko kosta.Krsh...

Pa POKUSHAJ da napravish takvu igru pa ce ti biti jasno zashto koshta koliko koshta... :)

Elem, neko reche da je grafika ochajna...shto nikako neshtima. Pomeni grafika nije na nivou HL2 ili Doom3 ali je ipak super odradjena i odlichno ukomponovana. I shto je najvaznije ima atmosferu.
 
A1200 je napisao(la):
Pa POKUSHAJ da napravish takvu igru pa ce ti biti jasno zashto koshta koliko koshta... :)

Elem, neko reche da je grafika ochajna...shto nikako neshtima. Pomeni grafika nije na nivou HL2 ili Doom3 ali je ipak super odradjena i odlichno ukomponovana. I shto je najvaznije ima atmosferu.

Ma mogu oni da naprave i raketu za Mars za komercijalnu upotrebu ali kome je prodati...
Cisto govorim iz perspektive onoga za koga je taj proizvod namenjen tj. zapadnjaka, pa zasto ne reci i Srbina koji voli da se poigra i koji je voljan da plati original ako smatra da moze da dobije nesto zauzvrat - lako je meni iz Srbije da nabavim tu igru za koju stotinu dinara ili skinem sa neta, meni je to super, ali zamisli da das 40€ za PC ili 55€ za PS2 verziju toga i igras 8 sati i cao. Ko ce to da kupi?
Ista je fora bila sa Max Payne-om. Kec je bio brutalno nahvaljen kao svetsko cudo, maltene. Naravno, tih 10-12h gameplaya bez multipleja na zapadu se ne oprastaju i Max Payne 2 koji je sledio isti recept nadajuci se ponovnom sisanju ovaca je doziveo totalni fijasko, iako nigde nije ocenjen sa manje od 90% igra je bila finansijski promasaj godine
 
Filipenko, a kako tebi ne dosadi da igrash jedne te iste igre godinama, ti bi za to placao svaki put 40€ ako nema druge kombinacije ? Ovo je neshto sveze, neshto shto do sada nije napravljeno, i za mene je vrlo kvalitetno potrosheno vreme, i odgovara mi shto igra nije duza, jer ja sve shto nije "moj zanr" mogu da igram samo iz komada, da sam prekinuo na pola, nikad je ne bih zavrshio.

Ja ne igram nikakve igre koje nemaju veze sa simulacijom voznje, a ovo je uspelo da mi zadrzi paznju, zbog atmosfere, priche i novog nachina igranja.
 
A kako tebi ne dosadi da igras jedne te iste voznje godinama?
Tako i meni odgovara da pogledam neku voznju sa dobrom grafikom na 10 minuta, a ako mi se svidi mogu i da je igram na sat-dva jer duze ne mogu da izdrzim od dosade ali necu posle ovde da pricam kako je ta voznja vrh jer se eto meni svidela...
 
Poslednja izmena:
Pa ja ne igram jedne te iste voznje, voznje se razlikuju prvo po klasama automobila kojih ima gomila, a onda po sve realnijoj fizici i zvuku, grafika mi je poslednja stavka, i ja voznje ne igram protiv AIa, vec protiv zivih ljudi, ili sam sa sobom iz uzitka. Tvoje igre napreduju, ali kako mozesh da znash da li je to bolje ili loshije, kad su produkt nechije mashte ? :)
 
Pa i ja igram Warcrafte, Warhammer, CS Source i slicno protiv zivih ljudi...:)
 
Igra je fenomenalna. Ovakav miks adrenalina, srece i uzbudjenja ne pamtim kada sam doziveo. Mozda tamo neke '85-te kada sam od caleta dobio stoni fliper. Salu na stranu, avanture nikada nisam voleo, ali ovo je nesto stvarno posebno. Razumljivo da se hard core igracima avantura mozda ova igrica i nece toliko dopasti, ali isto tako verujem da ce milioni ljudi pucati od srece pikajuci pecurkice na joypadu. Upravo ta mesavina zanrova, avanture i akcijem, na tako svojstven i inovantan nacin cine ovu igru neverovatnom. Upravo zbog atmosfere, razrade karaktera, rezije (rezije u pravom smislu reci), price, inovantnosti, igricu ce jednostavno uci u anale igacke industrije hteli vi to da priznate ili ne.
A sto se grafike tice hm...neko je ovde polupao loncice. Graficki je na nivou nebrusenog dijamanta, da ima malo vise sporednih objekata, igrica bi bila pravi dragulj. U svakom slucaju nesto nezaobilazno.
A sto se tice lokalnih smaraca, moje je dobro tvoje ne valja, ko ne igra ovo taj je prost, radi sta ti JA kazem, stvarno bi trebali da stave prst na celo i zapitaju se o smislu zivota, svom ponasanju i da shvate da svet nije unificiran i da ne vole svi ono sto i oni vole i da pocnu malo vise da postuju ljude oko sebe, posto upravo oni to najvise prizeljkuju. ALi post prelazi u offtopic, zar moderatori ne trebaju da odrzavaju red na forumu, da ne podrivaju svadju i padaju na plitke provokacije.
Svaka cast A1200, bas sam mislio da posaljem pismo developerima, "Quantic Dream"-u, i da im se izvinem sto koristim piratsku verziju i da cu valjda jednog dana i ja imati 50EU da dam za originalnu igru
 
Eh, taman htedoh da vam napishem par redova...kad me Mana pretekao....nishta, ostaje mi samo da dam zakljucak, igra (film) Fahrenheit je neshto potpuno drugacije od onoga na shta smo navikli i kao takva zasluzuje mesto u istoriji igara!!
 
Probao sam upravo. Interesantan koncept, videcu do kraja kakav ce utisak da ostavi.
Nego ja iz nekih 20-ak pokusaja nisam prosao onaj deo tutorijala gde ti testira reflekse i treba da izbegnes kola... jel' problem u meni ili je jos neko zaglavio tu?
 
unixer je napisao(la):
Eh, taman htedoh da vam napishem par redova...kad me Mana pretekao....nishta, ostaje mi samo da dam zakljucak, igra (film) Fahrenheit je neshto potpuno drugacije od onoga na shta smo navikli i kao takva zasluzuje mesto u istoriji igara!!

ma gde je potpuno drugacije, josh pojavom prvih igara na cd/u postojalo je par igara na istu foru, samo si kliktao po nekom "pravom" filmu na mesta koja obelezi na ekranu... bila je jedna od njih na 6 diskova ako se neko seca neka mi pomogne... Je*o igru u kojoj nema onterakcije nego je sve predefinisano, ne znam kako to moze da vas zadovolji
 
MrSa je napisao(la):
ma gde je potpuno drugacije, josh pojavom prvih igara na cd/u postojalo je par igara na istu foru, samo si kliktao po nekom "pravom" filmu na mesta koja obelezi na ekranu... bila je jedna od njih na 6 diskova ako se neko seca neka mi pomogne... Je*o igru u kojoj nema onterakcije nego je sve predefinisano, ne znam kako to moze da vas zadovolji
I mislis isto si tako mogao da biras izmedju vise ponudjenih opcija, da direktno utices na psihicko stanje lika i tok radnje,sa slicnim sistemom kontrole i toliko akcije u jednoj "avanturi". Da ne govorim o razradi karaktera, prici, atmosferi... Ne ovo nije deja vu, ovo je nesto sasvim novo i neverovatno originalno. I jos nesto, muziku je pisao Angelo Badalamenti (Twin Peaks), a zvucni efektii su meni znatno bitniji od grafike. Jos nesto mi je bilo zanimljivo. Kao Mocap Menager potpisala se Valerie De Palma! Da li je to mozda cerka Briana De Palme?!?
No imam pitanje za vas u vezi same igre .
Pokusavam vec x- puta da pobegnem iz kancelarije liftom, nakon prvog napada buba-utvara, ali mi nikako ne polazi za rukom. Bekstvo liftom stvarno iziskuje poprilicno vestine. Ako je neko uspeo moze li kratko da opise sta se desava ukoliko lik uspe da pobegne liftom?
 
Dandy je napisao(la):
Probao sam upravo. Interesantan koncept, videcu do kraja kakav ce utisak da ostavi.
Nego ja iz nekih 20-ak pokusaja nisam prosao onaj deo tutorijala gde ti testira reflekse i treba da izbegnes kola... jel' problem u meni ili je jos neko zaglavio tu?
Problem je u tebi. U trenutku kada se upale obe strelice, u tu stranu vuces obe pecurkice? Auff kakva te akcija ocekuje kada odes prvi put na posao!
 
Poslednja izmena:
Dandy do tebe je :p
Potrebo je da stiskas i na w,s,a,d, i na numerickoj tastaturi po redu kako se lampice pale, brzina nije bas toliko vazna.... inace ako imas sa time problema stavi igru na easy... Inace sekvencu su naporne (dugacke) po nekad ali mi nisu bile problem jedino me je zamarolo ono priitskanje levo/desno
 
zeljko je napisao(la):
Dandy do tebe je :p
Potrebo je da stiskas i na w,s,a,d, i na numerickoj tastaturi po redu kako se lampice pale, brzina nije bas toliko vazna.... inace ako imas sa time problema stavi igru na easy... Inace sekvencu su naporne (dugacke) po nekad ali mi nisu bile problem jedino me je zamarolo ono priitskanje levo/desno
Pa vidis, meni je upravo to jako zanimljivo, kada trebas iskonski da se potrudis, da bi dobio dodatne informacije ili odradio zadatak. Kao npr. u mrtvacnici ili deo kada sviras gitaru. Uff. bas super.
Ali eto, ona narodna kol'ko ljudi tol'ko i cudi se potvrdjuje.
 
Mana je napisao(la):
Problem je u tebi. U trenutku kada se upale obe strelice, u tu stranu vuces obe pecurkice? Auff kakva te akcija ocekuje kada odes prvi put na posao!
Aha! Znaci treba da pomerim obe kontrole istovremeno? Hm... ja sam mislio da su te kontrole duplirane kao alternativa, ne kao dopuna jedna drugoj.
Tnx :wave:
 
Nazad
Vrh Dno