Šta je novo?

Excel/Word kopiranje ćelija pomoć

  • Začetnik teme Deleted member 2563
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 2563

Guest
Googlao ali slaba vajda, a znam da može 100%.

Imam Excel fajl sa recimo 100 različitih brojeva u 100 različitih ćelija. Imam Word dokument koji negde na stranici sadrži i jedan od tih 100 brojeva iz ćelije excela. Treba mi 100 word stranica koje se razlikuju samo u tom broju iz excela, a da ne podrazumeva da 100 puta kopiram/pasteujem ... Kažem znam da može da se bukvalno nekom formulom napravi da se kopiraju celije i da word pravi automatski novi list i tako 100 puta, al da me ubiješ kako, pa ako neko zna napamet a nije nešto na šta bi ste izgubili previše vremena na objasnite bio bih zahvalan, a možda i nekom drugom bude korisno...
 
Može, to se zove mailings u wordu.

Napraviš tu excel tabelu i sačuvaš je kao excel file. Svoj word dokument sačuvaš u istom folderu gde i excel ( nije ključno da budu u istom, ali da pojednostavimo ).

U wordu odeš u ribbon mailings, odabereš opciju "Select recipients" > "Use an existing list", odabereš svoj excel file, odabereš sheet odakle vuče podatke, i onda opcijom "Insert merge field" dodaješ polje u word dokumentu gde želiš da ti se pojavljuje taj broj, i na kraju ideš na preveiw da vidiš da li je ok i na kraju štampš,čuvaš 100 posebnih file-ova ili 1 sa 100 stranica ili šta već.

Jednostavno je.

Pozdrav,
 
Joooj jeste jednostavno čim ti neko kaže :d Čim si rekao mailings odmah sam se lupio po čelu, hvala puno
 
No problemo.

Pozdrav,
 
Nazad
Vrh Dno