Šta je novo?

Excel pomoc

simeonovic

Poštovan
Učlanjen(a)
25.08.2014
Poruke
352
Poena
69
Treba mi pomoc,imam tabelu koja je napravljena u excel-u,ona je potpuno prilagodjena tj. smanjenja toliko da ima mesta za teskt.U tabeli ima oko 1000 redova meni treba jos toliko.Kada hocu da kopiram redove da bih dobio jos mesta tabela izgubi svoju formu i velicinu i moram rucno da je podesim.Zanima me na koji nacin mogu da kopiram redove tj. da produzim tabelu?
 
Daj to lepse objasni, to sto si ispricao nema nikakve logike. Kako je smanjena tabela, kakav tekst?
 
Postoji formirana tabela koja ima 1000 redova,kada kopiram red da bih je produzio tabela se prosiri izgubi postajacu formu.Ne znam da li bih mogao nekako da okacim tabelu pa da vidite o cemu se radi ?
 
Poveća se visina reda i meni kada selektujem tabelu i povučem sa krstićem ili kada uradim copy/paste , ne znam zašto. Kada se selektuju celi redovi i kopiraju ovo se ne dešava. Uradi ili to, ili kopiraj kao što kopiraš pa selektuj sve redove i podesi visinu na 10, lako je pošto su svi iste visine.
 
Pa ovo nisu obični redovi da bi ti uradio insert row, ovo su neke merge-ovane ćelije, tako da insertom se ne rešava problem. Moraš da uradi copy - paste skupa redova koji ti odgovara. Ja sam odradio copy - paste ovih 1.000 i evo ga u attach-u, pa vidi da li ti to odgovara, ako sam zahtev dobro razumeo ( morao sam samo da prebacim tip u xls jer forum neće da zakači xlsx ).
 

Prilozi

  • Registar.xls
    950.5 KB · Pregleda: 23
Kako mislis skupa redova koji mi odgovara,ja selektujem sve redove i odradim copy past ali se redovi povecaju.Ti si ovo dobro odradio,hvala ti puno.Samo ja vec imam dokument sa unetim podacima,i javlja se prbolem kada trebam da nastavim tabelu na tom dokumentu.Hvala
 
Znaš kako kažu, Excel ti je kao žena, ima bezbroj funkcija, ali većina koristi samo osnovne 4 :)

Ako Excel koristiš kao bazu, onda nemoj mergeovati ćelije i praviti vizuelni "užitak", bojiti i praviti slične gluposti jer ti to pravi probleme u daljem radu.

Ako korisiš Excel za neke štampane forme, onda se podrazumeva da nećeš baš koristiti ogromne količine podataka, redova itd, pa može da dođe u obzir merge-ovanje, ručne izmene itd.

Ako Excel koristiš na pogrešan način, sebi ćeš otežati kasnije ažuriranje i napraviti pakao za rad.

Moj je predlog da podatke držiš u prostoj formi, bez merge-a, normalnih veličina, širina itd, a za ove forme za štampu, pregled itd, koristiš sheet 2, koji će imati manje podataka, koji će podatke prikazivati po nekom kriterijumu i zahtevu, ili da napraviš word dokument koji je inače za štampu i opcijom "mailings" iz worda povežeš word i excel dokument i radiš štampu ili pregled toga što imaš u excel bazi.

Ili sve ovo nastaviš da koristiš na ovaj način, tako što ćeš proširivati redove copy-paste varijantom, tako što uradiš select celih redova od reda 11 do reda npr 382, uradiš copy i selektuješ ceo prvi slobodan red i uradiš paste, tako ćeš prekopirati sve selektovane redove onakve kakvi jesu.

Pozdrav,
 
Vrh Dno