Šta je novo?

Excel kopiranje podataka iz jednog fajla u drugi

ciki022

Slavan
Učlanjen(a)
16.05.2006
Poruke
2,108
Poena
379
Imam jednu Excel tabelu sa podacima, znaci kao na primeru, svaka celija posebno

PETAR PETROVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 LAMPA
PETAR PETROVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 TELEVIZOR
PETAR PETROVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 RACUNAR
JOVAN JOVANOVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 MIKROTALASNA
JOVAN JOVANOVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 TELEVIZOR
JOVAN JOVANOVIC BEOGRAD ZEMUN GOLSVORTIJEVA 22 MOBILNI
RISTA RISTIC BEOGRAD ZEMUN PODGORICKA 55 TASTATURA
RISTA RISTIC BEOGRAD ZEMUN PODGORICKA 55 KAMERA

Potrebno je da iskopiram odredjene podatke u novi sheet, u stvari treba da popunim "formular" u tom novom sheetu, PETAR PETROVIC da bude u jednom sheetu, na jednom listu, a JOVAN JOVANOVIC u drugom itd, i to naravno, automatski, nekom skriptom
NIje nikakav problem da da selektujem PETRA PETROVICA, da ga paste-ujem u neki privremeni sheet, a odatle da linkujem podatke u taj krajnji formular, al je to mnogo manuelnog rada
 
Poslednja izmena:
A što ne probaš mailings iz Word-a, to služi tome.

U tom svom Excel-u sačuvaš to u formatu koji sada imaš ( to odvojeno po kolonama isl ). Sačuvaš to i zatvoriš taj Excel.

Otvoriš novi Word dokument, napraviš, prekopiraš ili šta god taj tvoj forumlar gde sada imaš "rupe" na tim mestima gde idu podaci ( taj formular imaš samo na jednom listu, nemoj ga kopirati onoliko puta koliko imaš linija u Excel-u jer će to posle Word odraditi automatski ).

U Word-u odeš u mailings tab, i odabereš "Select Recipients", Use existing list, odabereš svoj excel file i odradiš nekoliko next, next prozora.

Onda odeš na prvu "rupu" u formularu i iz mailings tab-a odabereš "Insert merge field". Ubaciš polje koje je potrebno na tom mestu i tako odradiš za svako sledeće.

Na kraju odeš na Preview results ili na Finish i dobijaš to što ti treba.

Pozdrav,
 
Nazad
Vrh Dno