Epson L386 je počeo da prijavljuje grešku za koju u uputstvu piše da se odnosi na jastučić za mastilo, kome je potrebna zamena. Iako je uređaj davno izašao iz garantnog roka, zvao sam ovlašćeni servis, ali oni ne žele da daju bilo kakve procene preko telefona već moram da odnesem uređaj njima i da sačekam da mi jave mejlom. Nisu mi baš blizu, a i bojim se da će se odužiti dobijanje povratne informacije.
Na internetu vidim da postoje programi koji resetuju neki brojač koji se odnosi na taj jastučić pa da bi trebalo na taj način ova greška da nestane. Ima ih raznih, a zajedničko im je da traže da se kupi licenca za njihovo korišćenje (10 - 20 evra) pa bi mi značilo ako je neko već koristio neki i uspešno rešio problem, da mi napiše sa kog tačno sajta ga je kupio. Neki sajtovi izgledaju sumnjivo pa nisam siguran da li softver koji nude uopšte rešava problem. Takođe, ako je neko nosio štampač u servis koji za ovu uslugu nije naplatio pola njegove vrednosti, značilo bi da napiše gde.

Na internetu vidim da postoje programi koji resetuju neki brojač koji se odnosi na taj jastučić pa da bi trebalo na taj način ova greška da nestane. Ima ih raznih, a zajedničko im je da traže da se kupi licenca za njihovo korišćenje (10 - 20 evra) pa bi mi značilo ako je neko već koristio neki i uspešno rešio problem, da mi napiše sa kog tačno sajta ga je kupio. Neki sajtovi izgledaju sumnjivo pa nisam siguran da li softver koji nude uopšte rešava problem. Takođe, ako je neko nosio štampač u servis koji za ovu uslugu nije naplatio pola njegove vrednosti, značilo bi da napiše gde.
