Šta je novo?

EPS račun preko neta

Stigao konačno danas papirni račun za struju. Mail naravno da nije i dalje.

I naravno da i sad sa ovim novim, promenjenim "naplatni broj" NE radi dodavanje ugovora na portal EPS-a kao što nije ni sa starim ni posle 3 puta pisanja EPS-u na mail i zahtevaju da to reše i dostavljanjem podataka sa očitane lične karte.
 
Vidim promenili su i racun banke sa 845 (Fiksni broj računa REPUBLIKE SRBIJE) na 200 (BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA, AD, BEOGRAD). Bas zanimljivo.
Sad treba samo ubaciti silne nule a ne zahebati nesto.
 
"Silne nule" se dodaju same.
 
Jeste sad hoce i tako, ranije sam imao problema.
Valjda ce proci uplata na novi broj.
 
Proći će uplata, ne brini, postoje "kontrolni brojevi" u slučaju da se neki broj preskoči ili pogrešno upiše... Može da se desi da ne proknjiže uplatu, ali u tom slučaju samo im pošalješ dokaz o uplati (meni su tako preko email-a rešili)...🙂
 
I naravno da i sad sa ovim novim, promenjenim "naplatni broj" NE radi dodavanje ugovora na portal EPS-a kao što nije ni sa starim ni posle 3 puta pisanja EPS-u na mail i zahtevaju da to reše i dostavljanjem podataka sa očitane lične karte.

Evo danas sam svečano uspešno dodao oba EPS ugovora na portal. Koristeći nove, promenjene naplatne brojeve.
Istorijat potrošnje, računa i uplata sadrži samo jun 2024. i ništa više 😅
 
Meni odbijen prigovor na 0 kw i sledeci mesec dolazi dupli racun.
 
Ti nemoj da cekas dupli racun vec uplati prosecno kolko trosis.
Kad dodje sledeci bice ili mala doplata ili samo za taj mesec.
 
Ја још чекам одговор и уговор за бројило од мајке, рачун није стигао, уплатио сам као и до сада, да не би остао неки дуг.
 
Da li se reklamacije podnete preko šaltera mogu pratiti preko aplikacije?

Pošto je tek od junskog računa ugovor dostupan na portalu, sve prethodne prigovore sam podneo preko šaltera (3-4 mesečna računa za redom, uključujući i junski), ali se ništa ne pojavljuje na portalu. 90% sam siguran da ti prigovori nisu ni uneti i da je neko na šalteru Elektrovojvodine kriv ali čisto da pitam da li je neko imao takvog iskustva.
 
Nikako mi ne ide u glavu, kuca na dedu od SFRJ, stan na oca od 2000, ne mogu da se dodaju ugovori jer navodno nikada nisu ni potpisani. Inace kucu sam kupio pre 2 godine, ugovor sa njima nikada nisam potpisao iako je sve prevedeno na mene, odradim kreairanje naloga i dodam kucu. Isto za vikendicu koja se vodi na dedu od momenta izgradnje.
Kako sad se ova dva ugovora vide, nikad potpisana?! Sve je app...

Opet nema online racuna za Vojvodinu?
 
Meni izašla sva 4 vojvođanska računa, datum izrade 18.08.
 
Sombor isto preključe. Već i uplata prošla na sajtu.
 
Racun je konacno stigao, do duse samo na mejl, na portalu ne postoji...
 
Novi Sad, dve adrese, i dalje ništa od julskih računa se nije pojavilo na portalu.
 
Vidim da je Novi Sad već duže u problemu oko tih računa. Verovatno se ekipa tamo sastoji od najkvalitetnijih teletabisa koji pojma nemaju gde rade i šta je njihov posao. Tragikomično.
 
Nije samo NS problem, problem je sto popisivacima daju neku sicu i nema ko da radi. U poslednje vreme postoji i dodatni problem, jer se komplikuje unos stanja. I poceli su da “gube” spiskove stanja popisivaca. Zbog cega su mnogi popusivaci poludeli, jer posao koji su uradili ispada da nisu i automataki im se skida sa plate. A i ljudi ih napadaju kako nisu zapisali stanje a videli su ih da su to uradili, tako da ce malo ko jos da se zeza sa ovim i problem ce biti sve veci.

Meni licno je bilo mnogo bolje staro resenje Elektrovojvodine, na sajtu posaljes stanje i cekas racun. Po novom treba da juris email nadlezne sluzbe ili da podneses prigovor nakon neocitanog racuna, sto mnogo komplikuje stvari.
 
Проблем је ту што стање на бројилима обезбеђује Електродистрибуција, они податке дају ЕПС-у снабдевање који праве обрачун.
Ништа од тога не би требало да занима нас потрошаче, али је кроз ово видљива лоша организација у електропривреди. Колико је то присутно министарству и шта се предузима није нам познато, али не би било згорег да се дигне на виши ниво. Ћута и компанија једва чекају неки разлог за протест.
 
U poslednje vreme postoji i dodatni problem, jer se komplikuje unos stanja. I poceli su da “gube” spiskove stanja popisivaca. Zbog cega su mnogi popusivaci poludeli, jer posao koji su uradili ispada da nisu i automataki im se skida sa plate.

Ako su uspeli pored spiskova da izgube i slike na kojima su stanje brojila i broj brojila onda su stvarno, što bi moja pokojna baba rekla, za batine.
Čega god da se dohvate to se osuši.
Nekada se sve to radilo "uz pomoć štapa i kanapa" i nikad problem, sada ova čuvena njihova "digitalizacija" sve se raspade.
 
Околина Новог Сада. На порталу се рачун појавио јуче 27.08. На њему пише да је издат 26.08. Папирни рачун није још стигао, Рок за уплату за попуст од 5% је 28.08. Већ други месец овако. Ма браво....
 
Ako su uspeli pored spiskova da izgube i slike na kojima su stanje brojila i broj brojila onda su stvarno, što bi moja pokojna baba rekla, za batine.
Čega god da se dohvate to se osuši.
Nekada se sve to radilo "uz pomoć štapa i kanapa" i nikad problem, sada ova čuvena njihova "digitalizacija" sve se raspade.
Kad god nešto rade, dodatno zabrljaju, a sada pored toga što su menjali brojila, menjali su i aplikaciju za očitavanje, tako da je prilika za kurcšlus više nego ikad.
 
Pored tačnog očitavanja, prednost koju nude nova brojila jeste uvid u potrošnju. Pored mesečnih podataka, dostavljaju se i dnevni i satni podaci. Potrošači će preko veb sajta moći da vide svoju potrošnju i da razumeju tačno kako troše struju.

Je l' ovo znaci da cemo na sajtu imati uvid u dnevnu/satnu potrosnju? :D
Nesto sumnjam..
 
Pa super je ova nova baza, inovacije itd. Dobijes racun 27., rok za placanje 28. Bravo! :cool:
 
Vidim ko god je dobio to novo brojilo sa daljinskim očitavanjem je dobio g**no. Da li se može nekako odbiti to brojilo i zadržati staro?
 
Apsolutno nije tako. Gomila ljudi je dobila novo brojilo, i radi im kako treba. Mnogi nisu ni svesni da im je brojilo zamenjeno.
Da odbiješ zamenu: ne možeš. Najverovatnije, brojilo nije tvoje, već si ga predao Elektrodistribuciji, a šta oni rade sa njime nije tvoja stvar. Jedino možeš da se žališ na pogrešno merenje, ali i to tek kad dobiješ račun, pa posumnjaš na rad brojila.
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno