Šta je novo?

EPS račun preko neta

Čak i da oni ne vide tvoju uplatu iz bilo kog razloga, kad ti stigne račun podneseš žalbu sa dokazom o uplati i miran si - baš kao što je Panda1 napisao.
Alternativna je da se unapred brineš oko problema koji ni ne postoji, niti će postojati.
Pozdrav
 
Poslednji racun za struju mi je ocitan pogresno, te sam to prijavio e-mail-om na adresu za reklamacije. Odgovoreno mi je da cu dobiti novi racun pocetkom jula. Da li sam duzan da platim nesto od ovog pogresnog racuna dok ne stigne novi? Rok je inace bio do juce, te ne bih da mi naplacuju i kamatu.
 
Не знам да ли је правило, али наводно, кад не стигне рачун или је погрешан, уплатити износ као за претходни месец.
 
Poslednji racun za struju mi je ocitan pogresno, te sam to prijavio e-mail-om na adresu za reklamacije. Odgovoreno mi je da cu dobiti novi racun pocetkom jula. Da li sam duzan da platim nesto od ovog pogresnog racuna dok ne stigne novi? Rok je inace bio do juce, te ne bih da mi naplacuju i kamatu.

Meni su nedavno dodali 1000kwh, ja sam u roku platio kao prethodni mesec, a kada je stigao novi račun, platio sam razliku. Nisu mi obračunali kamatu.
 
Placas po novom racunu jer je datum placanja novi.
 
Многа бројила ће остати неочитана, тачније ова нова за даљинско очитавање, јер потрошачи поверују у лажи монтера, да даљинско очитавање креће истог тренутка са новим бројилом, закључају ормане, капије, не очекујући читача као до сада.
Када стигне рачун без очитане потрошње, жалити се тим квази електричарима.
 
Kad su ocitavanje za remote digitalna brojila nama su u zgradi izmenjali pre 3 meseca, pisao sam im, placam crvenu zonu svaki mesec vec sam 1 mesec imao 0 kw ocekujem da to preracunaju sve ili ako odem u centralu ima novine da pisu
 
Stigao mi račun na mejl, a na portalu ga još nema. Do sad je bilo obrnuto...
 
Meni je tako svaki mesec, stigne na mejl ali treba jos 2-3 dana da se pojavi na portalu..
 
Ja ne smem da se igram i ostanem bez papirnog racuna, iako placam tako sto skinem racun sa portala neka dolazi papir.
Inace, nema jos racuna ni papirnog a ni na portalu, Nis.
 
Beograd, prvo se pojavio na portalu pa danas dosao mail.
 
Sa portala, danas...
Наслов поруке:
Унапређење пословног система

Поштовани,
Обавештавамо Вас да су због унапређења пословног система, за купце са подручја Војводине на порталу Увид у рачун промењени наплатни број, ЕД број и шифра места испоруке. Све измене су урађене аутоматски и купци немају никакве обавезе доставе нових података. Остали подаци, име и презиме, адреса, рачуни, уплата, потрошња су непромењени. На јунском рачуну биће доступне нове инструкције за плаћање, нови број текућег рачуна и нови позив на број.
:unsure:
 
Ja ne smem da se igram i ostanem bez papirnog racuna, iako placam tako sto skinem racun sa portala neka dolazi papir.
Inace, nema jos racuna ni papirnog a ni na portalu, Nis.
На мејлу остаје све док је сервер активан, углавном не може да нестане. А може да се одштампа. Попуст од 50 динара који дају, на крају рачуна изађе око 100 динара.
 
Sa portala, danas...

:unsure:

Dobio sam i ja ovo. To mi samo znači da ne uplaćujem ništa dok ne stigne račun jer je sve promenjeno (poziv na broj i račun). Glupo je to što se to obaveštenje pojavilo danas a ne još početkom meseca. Ja inače uplaćujem svakog meseca po 5000 dinara (grejem se na struju), pa to bude taman na godišnjem nivou. Mogao sam da uplatim ranije, ipak je danas već 15-ti u mesecu a oni ni računa još nemaju. Totalni raspad.
Prošlog meseca se nikome u Somboru nisu videle uplate na netu jer su nešto menjali (sistem hahaha), i umesto da stave tako neko obaveštenje sa sajt, nisu ništa uradili. Ljudi uplatili, a uplata se ne vidi i posle dve nedelje. Kompletni idiJoti.
 
На мејлу остаје све док је сервер активан, углавном не може да нестане. А може да се одштампа. Попуст од 50 динара који дају, на крају рачуна изађе око 100 динара.
MIslio sam zbog onog pada sistema da ostanem bez papirnatog. Inace mi samo od Epsa dolaze i dalje racuni u papiru sve ostalo stize na mail
 
Stigo jutros racun na mejl,ispeglani kilovati a kamata tek sledeci mesec a u sistemu nema, sa datumom azuriranja 8.7.
 
Мени су до сада увек коректно обрачунавали. Проблеми настају кад ук*ке очитавање.
 
Da, sad ima šifra kupca koja je kod mene bivši ED broj, naplatni broj, broj računa, novi ED broj i šifra mernog mesta.
I od tri naplatna mesta (tri nekretnine), za dve mi je stigao račun na portalu a za jednu nije.
 
Koliko vidim do sad su na našim računima vrednosti za šifra korisnika, naplatni broj i ed broj svo troje bili ista brojčana vrednost od 10 cifara.
Kad stigne račun za jun videću šta je izmenjeno... i da li će onda ne daj bože konačno da proradi dodavanje "ugovora" na taj novi portal za uvid u stanje... pošto ne radi.
 
Ја сам из Панчева, данас сам добио на порталу, мејл још увек нисам.
 
Pančevo, nema računa nigde. Verovatno zavisi ko je očitao a ko nije.
Inače meni isto sve te tri stavke šifra, naplatni... su iste. Sada stoji gore kod adrese naplatni broj koji nema veze sa ta tri broja.
Videću kada okače račun.
 
Nazad
Vrh Dno