Pozdrav svima,
Pre svega se izvinjavam ako pitam nešto što je već odgovoreno. Listao sam srodne teme ovih dana, ali nigde nisam naišao na odgovor.
Naime, od juna 2020. godine plaćam EON SPORT prepaid paket, svakog poslednjeg dana u mesecu uredno mi skinu 799 RSD sa kartice, njima dobro, meni dobro. Poslednji put su mi novac skinuli 30.08. ove godine, i znam da je u septembru bio aktivan pošto sam ispratio UFC na SK Fight. Prošlu sredu upalim da gledam Evroligu, i na početnom ekranu dobijem poruku "You are not subscribed to this channel". Odem na MojEON portal, i vidim da je pretplata otkazana (sama od sebe, nakon četiri godine). E sad stvar kreće da bude zanimljiva:
Pre svega se izvinjavam ako pitam nešto što je već odgovoreno. Listao sam srodne teme ovih dana, ali nigde nisam naišao na odgovor.
Naime, od juna 2020. godine plaćam EON SPORT prepaid paket, svakog poslednjeg dana u mesecu uredno mi skinu 799 RSD sa kartice, njima dobro, meni dobro. Poslednji put su mi novac skinuli 30.08. ove godine, i znam da je u septembru bio aktivan pošto sam ispratio UFC na SK Fight. Prošlu sredu upalim da gledam Evroligu, i na početnom ekranu dobijem poruku "You are not subscribed to this channel". Odem na MojEON portal, i vidim da je pretplata otkazana (sama od sebe, nakon četiri godine). E sad stvar kreće da bude zanimljiva:
- Pokušam da izaberem sportski paket koji mi se prikazuje na kartici "Promena paketa", i uporno dobijam poruku "Greška pri promeni plana.". Pokušam sa više browser-a sa više operativnih sistema.
- Pokušam da izmenim podatke o kartici, otvori mi se stranica za autentifikaciju, i uspešno mi se sa kartice skine 1 RSD, nakon čega budem redirektovan na stranicu na kojoj samo piše "405 Method not allowed". Zanimljivo je da je u zaglavlju te stranice URL mojsbb.rs, a svugde na ostatku aplikacije budem automatski redirektovan na mojeon.rs.
- Nazovem korisnički servis, sačekam par minuta, i nakon toga mi ljubazna gospođa (neironično) traži da ponovim iste korake, verovatno misleći da nisam probao. Probam drugi (kasnije i treći put), i nakon toga dobijam informaciju da će moje podatke preusmeriti tehničkoj podršci.
- Tokom septembra sam jednom prilikom primetio da su mi otključani RTS, B92 i ostali nacionalni kanali, tako da su očigledno nešto menjali na servisu.