Šta je novo?

EON prepaid paket više ne postoji (SPORT)?

asdex

Poštovan
Učlanjen(a)
28.05.2016
Poruke
59
Poena
60
Pozdrav svima,

Pre svega se izvinjavam ako pitam nešto što je već odgovoreno. Listao sam srodne teme ovih dana, ali nigde nisam naišao na odgovor.

Naime, od juna 2020. godine plaćam EON SPORT prepaid paket, svakog poslednjeg dana u mesecu uredno mi skinu 799 RSD sa kartice, njima dobro, meni dobro. Poslednji put su mi novac skinuli 30.08. ove godine, i znam da je u septembru bio aktivan pošto sam ispratio UFC na SK Fight. Prošlu sredu upalim da gledam Evroligu, i na početnom ekranu dobijem poruku "You are not subscribed to this channel". Odem na MojEON portal, i vidim da je pretplata otkazana (sama od sebe, nakon četiri godine). E sad stvar kreće da bude zanimljiva:
  1. Pokušam da izaberem sportski paket koji mi se prikazuje na kartici "Promena paketa", i uporno dobijam poruku "Greška pri promeni plana.". Pokušam sa više browser-a sa više operativnih sistema.
  2. Pokušam da izmenim podatke o kartici, otvori mi se stranica za autentifikaciju, i uspešno mi se sa kartice skine 1 RSD, nakon čega budem redirektovan na stranicu na kojoj samo piše "405 Method not allowed". Zanimljivo je da je u zaglavlju te stranice URL mojsbb.rs, a svugde na ostatku aplikacije budem automatski redirektovan na mojeon.rs.
  3. Nazovem korisnički servis, sačekam par minuta, i nakon toga mi ljubazna gospođa (neironično) traži da ponovim iste korake, verovatno misleći da nisam probao. Probam drugi (kasnije i treći put), i nakon toga dobijam informaciju da će moje podatke preusmeriti tehničkoj podršci.
  4. Tokom septembra sam jednom prilikom primetio da su mi otključani RTS, B92 i ostali nacionalni kanali, tako da su očigledno nešto menjali na servisu.
Od tada je prošlo šest dana, i nemam apsolutno nikakve informacije od njih. Zanima me da li je neko imao sličan problem, i da li zna nešto više o ovome? Meni sve smrdi na to da pokušavaju da ubiju taj paket, s obzirom da je EON Light TV npr. sada 2049 RSD, što je ludost sama po sebi. Jedino drugo iole logičko objašnjenje koje imam jeste da redirekcija nije dobra, jer je greška koja se dobija pri promeni podataka o kartici čista programerska. Sve u svemu, s obzirom da nisam ni u kakvoj ugovornoj obavezi sa njima, nemam puno izbora, tako da ću ih nazvati ponovo sutra, i ažurirati ovaj post.
 
Ne postoji više taj paket, dugo si i koristio, odavno su oni to ugasili... Pretpostavljam da im ne odgovara da većina bude kod MTS-a i doplati sitnu lovu za Sport Klub kanale.
 
Ja sam im plaćao 1200 din za neki porodični + sportski paket, onako po inercij, nisam ih uključivao više od 20 puta godišnje..
Sada naravno više neće dobiti ni dinara.
 
Imao sam isti problem. Zvao tri puta u 2 nedelje, nikad ništa nisu rešili. I onda, samoinicijativno sam sam promenio karticu za plaćanje (stavio neku drugu) i isto dobio grešku. Onda sam pokušao da kupim paket i, gle čuda, sve prošlo OK.
Sad čekam da istekne paket, da vidim da li će obnova proći ili ne.
Pozdrav
 
Ne postoji više taj paket, dugo si i koristio, odavno su oni to ugasili... Pretpostavljam da im ne odgovara da većina bude kod MTS-a i doplati sitnu lovu za Sport Klub kanale.
Jasno mi je da se mrze, ali mi nije jasna logika da ti hoćeš da im daš pare, a oni neće da ih uzmu. Da imam SBB isto bih ovako vijao ArenaCloud, nego prosto u naselju u kom živim ne postoji SBB, a da se vraćam na TotalTV sa optike od 1gbit, malo mi se ne radi.

Imao sam isti problem. Zvao tri puta u 2 nedelje, nikad ništa nisu rešili. I onda, samoinicijativno sam sam promenio karticu za plaćanje (stavio neku drugu) i isto dobio grešku. Onda sam pokušao da kupim paket i, gle čuda, sve prošlo OK.
Sad čekam da istekne paket, da vidim da li će obnova proći ili ne.
Pozdrav
Hvala na savetu, palo je i meni ovo na pamet. Probao sam i sa drugom karticom, pa ponovo vratio posle na svoju, oba puta nije prošlo. Doduše, obe su Visa kartice Raiffeisen banke, vezane za različita dva računa. Ne znam da li ima nešto i do ovoga.
 
@asdex: jesi li probao da, nakon dodavanja druge kartice, kupiš paket?
Meni su obe kartice Raiff.
Pozdrav
 
@asdex: jesi li probao da, nakon dodavanja druge kartice, kupiš paket?
Meni su obe kartice Raiff.
Pozdrav
Upravo to... Ne znam, meni je i dalje sumnjivo da ta redirekcija vraća kod 405 i pokušava redirekciju na mojsbb.rs. Deluje mi kao da neko posle promene domena nije ukodovao novi, nakon što se WSPay zatvori. Ispratiću još neko vreme šta se dešava, bilo mi je bitno da nije izolovani slučaj. Ne bih sad previše da polivam po njima kao kolega programer, ali portal im je sr*nje. Pored toga što je greška ispisana zelenom bojom, fale im prevodi, fali im ikonica za paket, i svašta još nešto..
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-11-05 at 23.08.15.png
    Screenshot 2024-11-05 at 23.08.15.png
    307 KB · Pregleda: 207
  • Screenshot 2024-11-05 at 23.05.45.png
    Screenshot 2024-11-05 at 23.05.45.png
    102 KB · Pregleda: 216
Vidi, ja sam zvao tri puta. Sva tri puta su rekli da vide da imam problem, sva tri puta su rekli da će podići tiket ka tehničkoj podršci, sva tri puta sam prošao proceduru kupovine paketa da u real-time vide grešku. Za grešku 405 su rekli da se javlja ali da nema uticaja na sam problem. Tokom prvog poziva su mi rekli da postoji problem da neki korisnici Sport paketa ne mogu da ga ponovo kupe. Tokom drugog i trećeg poziva su mi rekli da "ne vide da je podignut tiket tehničkoj podršci" :) Jednom sam prošao i proceduru dodavanje kartice, ali sam dodao istu karticu koja je već bila definisana. I ništa...
Onda sam probao da dodam neku drugu karticu i posle toga sam uspešno kupio paket. E sad, ne sećam se da li se tokom dodavanja te kartice javila greška 405, mislim da jeste, ali ne garantujem.
Pozdrav
 
Vidi, ja sam zvao tri puta. Sva tri puta su rekli da vide da imam problem, sva tri puta su rekli da će podići tiket ka tehničkoj podršci, sva tri puta sam prošao proceduru kupovine paketa da u real-time vide grešku. Za grešku 405 su rekli da se javlja ali da nema uticaja na sam problem. Tokom prvog poziva su mi rekli da postoji problem da neki korisnici Sport paketa ne mogu da ga ponovo kupe. Tokom drugog i trećeg poziva su mi rekli da "ne vide da je podignut tiket tehničkoj podršci" :) Jednom sam prošao i proceduru dodavanje kartice, ali sam dodao istu karticu koja je već bila definisana. I ništa...
Onda sam probao da dodam neku drugu karticu i posle toga sam uspešno kupio paket. E sad, ne sećam se da li se tokom dodavanja te kartice javila greška 405, mislim da jeste, ali ne garantujem.
Pozdrav
Ništa, moraću i ja da budem uporan izgleda, zovem danas ponovo.
 
Hah, sad sam bacio pogled na mojsbb. Tamo mi i dalje stoji stara kartica, a ne ona koju sam dodao neposredno pre kupovine paketa.
Pozdrav
 
Znači nisam jedini!Ja sam imao Porodični + Sport Paket pripejd,svaki mesec skidalo automatski.Zadnji put je skinulo 13.09.2024.U oktobru,prvo sam video na TV da mi piše KUPITE PAKET.Odem na portal Moj SBB i vidim da mi je pretplata otkazana.Pokušao sam prvo nastavi sa paketom,isto mi je izlazilo greška pri promeni plana.Ubacivao sam ponovo karticu i radio autorizaciju,i opet nije moglo,od tada sam zvao korisnički centar jedno 15 puta,vrteli me u krug,sve što ste i vi gore naveli da su vam govorili,čak je bilo i pitanje da li imam dovoljno sredstava na računu ili da neko nije ušao i otkazao mi paket.Išao sam i u poslovnicu,gde su mi rekli da se nebave pripejd korisnicima u poslovnici i da moram isključivo preko korisnički centar,ali su mi otvorili zahtev i kao zvaće me neko iz tehničke podrške.Posle tri dana zove me neka žena i ja ponovo celu priču,šta se desilo,opet pod pitanja da li imam para na računu i itd.I onda,znate vi ste imali paket koji više ne postoji,znam da ne postoji i to odavno ali redovno sam ga imao i redovno je išla naplata.Naravno ništa nisu uradili i kao zvaće me neko iz tehničke podrške,na moje pitanje,a čekaj te,ko ste vi?Kaže iz tehničke podrške.Više sam poludeo objašnjavajući im sve ispočetka.Od tada je prošlo 15 dana,niko ne zove,prave se ludi.
 
Znači nisam jedini!Ja sam imao Porodični + Sport Paket pripejd,svaki mesec skidalo automatski.Zadnji put je skinulo 13.09.2024.U oktobru,prvo sam video na TV da mi piše KUPITE PAKET.Odem na portal Moj SBB i vidim da mi je pretplata otkazana.Pokušao sam prvo nastavi sa paketom,isto mi je izlazilo greška pri promeni plana.Ubacivao sam ponovo karticu i radio autorizaciju,i opet nije moglo,od tada sam zvao korisnički centar jedno 15 puta,vrteli me u krug,sve što ste i vi gore naveli da su vam govorili,čak je bilo i pitanje da li imam dovoljno sredstava na računu ili da neko nije ušao i otkazao mi paket.Išao sam i u poslovnicu,gde su mi rekli da se nebave pripejd korisnicima u poslovnici i da moram isključivo preko korisnički centar,ali su mi otvorili zahtev i kao zvaće me neko iz tehničke podrške.Posle tri dana zove me neka žena i ja ponovo celu priču,šta se desilo,opet pod pitanja da li imam para na računu i itd.I onda,znate vi ste imali paket koji više ne postoji,znam da ne postoji i to odavno ali redovno sam ga imao i redovno je išla naplata.Naravno ništa nisu uradili i kao zvaće me neko iz tehničke podrške,na moje pitanje,a čekaj te,ko ste vi?Kaže iz tehničke podrške.Više sam poludeo objašnjavajući im sve ispočetka.Od tada je prošlo 15 dana,niko ne zove,prave se ludi.
Jako bih voleo da me nazove neko iz tehničke podrške, pa da ga pitam šta je tačno "tehnički" problem, s ozbirom da imam dovoljno iskustva kao programer. Realnost je verovatno ta da su u novoj verziji aplikacije samo poništili sve prepaid korisnike koji su koristili stare pakete. Razmišljao sam i da probam da zaista promenim paket, odnosno izaberem novi od 2049 RSD, ali se bojim da ako to uradim više neću imati opciju da se vratim na sportski, koji mi se i dalje uredno prikazuje. Ne bih imao ništa protiv ni da mi je stigao email u kom je sve objašnjeno, nego druže, nemoj me praviti budalom. :rolleyes:

Da stvar bude jača, preko člana porodice imam EON koji radi na SBB mreži, i koristim ga kao zamenu za ovaj svoj, tako što se kačim na VPN. Mana je ta što na televizoru nemam podešen VPN, pa mogu da ga gledam samo na računaru. Čak i to bih mogao da namestim uz nekoliko sati truda, na nivou kućnog WiFI-ja, ali eto, bilo mi je draže da im uredno plaćam paket, i da ne moram da brinem o ovim stvarima.
 
Poslednja izmena:
Jako bih voleo da me nazove neko iz tehničke podrške, pa da ga pitam šta je tačno "tehnički" problem, s ozbirom da imam dovoljno iskustva kao programer. Realnost je verovatno ta da su u novoj verziji aplikacije samo poništili sve prepaid korisnike koji su koristili stare pakete. Razmišljao sam i da probam da zaista promenim paket, odnosno izaberem novi od 2049 RSD, ali se bojim da ako to uradim više neću imati opciju da se vratim na sportski, koji mi se i dalje uredno prikazuje. Ne bih imao ništa protiv ni da mi je stigao email u kom je sve objašnjeno, nego druže, nemoj me praviti budalom. :rolleyes:

Da stvar bude jača, preko člana porodice imam EON koji radi na SBB mreži, i koristim ga kao zamenu za ovaj svoj, tako što se kačim na VPN. Mana je ta što na televizoru nemam podešen VPN, pa mogu da ga gledam samo na računaru. Čak i to bih mogao da namestim uz nekoliko sati truda, na nivou kućnog WiFI-ja, ali eto, bilo mi je draže da im uredno plaćam paket, i da ne moram da brinem o ovim stvarima.
Probao sam da kupim i veći paket sa tog naloga,isto nije moglo,greška pri promeni plana,jer dok sam bio na vezi sa "Tehničkom podrškom" gde su me ubeđivali da je samo problem za taj paket koji više ne postoji,reko ajde sada da kupim ovaj Eon Light od 2049,kaže gospodine nije ta cena nego 1700,jeste ako potpišem ugovor ali ja sam bio pripejd i ne želim ugovor.Međutim nije prošlo, isto izbacuje grešku pri promeni plana.Ali i dalje mi stoji ponuda da nastavim Poridični + Sport paket.Neće te niko zvati,na žalost.Mene su samo jednom zvali i to od otvaranja zahteva u poslovnici a ja sam njih zvao 15 puta,vrteo priču ispočetka i svi oni kao zvaće vas neko,zabeleženo je i niko nije zvao,odlučio sam još jednom ću ih zvati da probam i samo ću da dodam na kraju da u koliko opet me ne budu zvali,ima da idem kod konkurencije da gostujem na TV i da ispričam kako me vozaju od polovine Oktobra,jer SBB voli da se čuje istina :p.
 
Kontaktirao sam support na Twitteru, evo šta sam dobio kao odgovor:
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-11-07 at 19.09.40.png
    Screenshot 2024-11-07 at 19.09.40.png
    351.9 KB · Pregleda: 165
  • Screenshot 2024-11-07 at 19.09.53.png
    Screenshot 2024-11-07 at 19.09.53.png
    280.9 KB · Pregleda: 176
Ma kako da ne.
Gle čuda svima koji su koristili te pakete je prestalo plaćanje.
Kod mene prvo za ujaka, a posle nedelju dve i moj nalog.
Probao obnovu kartice i prošlo kada sam prihvatio paket od 2200 din (ili koliko je već) (za ujaka).
Toliko o tome.
 
Ma kako da ne.
Gle čuda svima koji su koristili te pakete je prestalo plaćanje.
Kod mene prvo za ujaka, a posle nedelju dve i moj nalog.
Probao obnovu kartice i prošlo kada sam prihvatio paket od 2200 din (ili koliko je već) (za ujaka).
Toliko o tome.
Ovo i jeste razlog zašto sam uporan da dobijem odgovor. Kao što sam i napisao u nekom od prethodnih postova, ne volim da me neko pravi budalom. Kada obnavljaš ugovor za telefon, kažu ti lepo "Vaš paket više ne postoji, ali možete izabrati neki od sličnih.". Jedan imejl sa objašnjenjem bi bio dovoljan. Mada bi isto tako bilo u redu da korisnicima koji su plaćali od početka to omoguće. Ukoliko se ne varam, ljudi koji su od starta plaćali ArenaCloud, i dalje plaćaju sportski paket po početnoj ceni.
 
Ma kako da ne.
Gle čuda svima koji su koristili te pakete je prestalo plaćanje.
Kod mene prvo za ujaka, a posle nedelju dve i moj nalog.
Probao obnovu kartice i prošlo kada sam prihvatio paket od 2200 din (ili koliko je već) (za ujaka).
Toliko o tome.
Da,nije realno da svima koji su imali te stare pakete odjednom prestalo plaćanje.Na mom nalogu stoji i dalje paket taj stari, da nastavim,ali prijavljuje grešku.
Probao sam i taj veći paket,isto nije htelo.
Iz korisničke "podrške" mi rekli,jedan od po njima rešenja, da otvorim novi nalog i da će da radi ali naravno tu neće biti paket koji sam koristio redovno bez prekida.
Ali,što bi otvarao novi mail,pa gospodine to vam je 5 minuta.
Kao što asdex kaže,bar da su poslali mail sa porukom,to je to,do kraja meseca i prestaje taj paket sa radom ako želite da nastavite da koristite naš servis,
potrebno je da izaberete neki od aktuelnih paketa iz naše ponude.
Ovako nas prave budalama....
 
da otvorim novi nalog i da će da radi ali naravno tu neće biti paket koji sam koristio redovno bez prekida
Hahahahahah JE ZI VO!

Vidite kako na malom broju slučajeva dolazimo do različitih informacija. Na kraju krajeva, zašto bi radilo na novom nalogu ako je problem do autentifikacije kartice? Ili gospoda očekuju da ja imam 4-5 tekućih računa, pa ih šaltam po potrebi.
 
Da,nije realno da svima koji su imali te stare pakete odjednom prestalo plaćanje.Na mom nalogu stoji i dalje paket taj stari, da nastavim,ali prijavljuje grešku.
Probao sam i taj veći paket,isto nije htelo.
Iz korisničke "podrške" mi rekli,jedan od po njima rešenja, da otvorim novi nalog i da će da radi ali naravno tu neće biti paket koji sam koristio redovno bez prekida.
Ali,što bi otvarao novi mail,pa gospodine to vam je 5 minuta.

Kao što asdex kaže,bar da su poslali mail sa porukom,to je to,do kraja meseca i prestaje taj paket sa radom ako želite da nastavite da koristite naš servis,
potrebno je da izaberete neki od aktuelnih paketa iz naše ponude.
Ovako nas prave budalama....
Ovako odradi ako hoćeš na novi paket.
Ponovo dodaj istu karticu da ti skinu 1 din.
Nakon toga kreni u kupovinu novog paketa (ti od 2k din).
Tako je meni prošlo.
 
Hahahahahah JE ZI VO!

Vidite kako na malom broju slučajeva dolazimo do različitih informacija. Na kraju krajeva, zašto bi radilo na novom nalogu ako je problem do autentifikacije kartice? Ili gospoda očekuju da ja imam 4-5 tekućih računa, pa ih šaltam po potrebi.
A tek scena,na moje prvo zvanje korsničke podrške 13.10 gde sam objasnio koji problem imam i da mi je zadnja naplata bila 13.09,dobio sam odgovor
da mi je zadnja naplata Juna meseca,gde sam rekao da nema šanse,ali gospodine,ovde piše Trio Gold Extra paket,Jun zadnji put ste platili.
Gospođo,koji Trio Gold Extra paket i koji Jun,ja taj paket nemam od 2021 godine.Sačekaj te da vidim. :ROFLMAO:
U glavnom,oni mene i dalje drže u sistemu za Trio Gold Extra,tadašnju moju mail adresu koju sam koristio za taj paket.
Kasnije sam pokušao da otvorim Eon van mreže Porodični + Sport Paket pripejd,ali nije mogao da prođe taj mail,rečeno mi je da će me držati u sistemu 6 meseci.
Otvorio sam novi mail zbog Eon-a van mreže,i posle toliko godina i dalje mi stari nalog drže u sistemu.
Za ovih 15 poziva sa njihovim call centrom i razgovori sa operaterima,bilo je mnogo bisera,razumem da neke stvari moraju da pitaju i ako deluju glupo,
ali ne razumem,zašto ih uče ako nešto ne znaju,pošteno bi bilo reći, gospodine,neko će vas kontaktirati kad sve proverimo.
Kasnije u jednom od poziva sam im opet spomenuo da mi izbrišu stari nalog,i da nije u redu da ga toliko drže u sistemu.
Onda su krenuli da mi objašnjavaju, da ja ne znam oko toga i kako to ide,tj nisam upućen i da to drže iz bezbednosti korisnika,
gde sam odgovorio,ok,u redu,hajde onda iz bezbednosti korisnika,tj mene,da mi utvrdite ko mi je otkazao pretplatu a ja nisam i nema niko pristup nalogu osim mene.
Dotična je prvo ćutala 10 sekundi,i onda mi saopštila da će me neko pozvati,ali evo niko ništa,valjda još utvrđuju "bezbednost" ili šta već ....
Ovako odradi ako hoćeš na novi paket.
Ponovo dodaj istu karticu da ti skinu 1 din.
Nakon toga kreni u kupovinu novog paketa (ti od 2k din).
Tako je meni prošlo.
Probao sam dva puta dodavanje kartice i dva puta skinulo po 1 din,
ali,opet u pokušaju da kupim isti ,tj nastavim paket ili veći Eon Light od 2049 isto mi pokazuje grešku pri promenu plana.
Drugi put sam pokušao dok sam bio na vezi sa jednim od operatera,gde mi je opet sugerisano,* a da možda nemam para na računu*.
 
Poslednja izmena:
@asdex Izgleda da je problem bio sa Visa karticom RF banke,sa kojom si ti plaćao Eon van mreže?
Niko me još nije zvao,naravno nisam ni očekivao.Juče se čuo sa drugarom i pitao me da li sam nešto uradio povodom problema sa Eonom,rekao sam da nisam,mrka kapa,i lik mi da predlog da probam sa karticom Dinom jer je i on imao problema sa RF Visom što kod nas i u inostranstvu,nekad hoće a nekad neće da radi.
Uđem na portal,vidim rebrending sajta,probam da nastavim,međutim,nema više Eon sport + Porodični paket,uradim opet autorizaciju RF Visa kartice,skine 1 RSD i
probam da kupim Eon Light pripejd od 2049 ,isto greška pri promeni plana.
Ubacim Dinu RF banke,izvršim autorizaciju,skine 1 RSD,kliknem na kupovinu Eon Light pripejd i prođe 🥺😩.
Ja konj,propade mi paket koji sam imao,više kanala i još plaćao 1200 RSD 😢
Nije mi padalo na pamet da je do Visa kartice,sa njom sve ostalo plaćam online servise.
Inače sada mi stoji na Moj SBB sačuvana Dina za plaćanje,a pored nje sličica od Mastercard,koju nemam 🙂 .
 
@asdex Izgleda da je problem bio sa Visa karticom RF banke,sa kojom si ti plaćao Eon van mreže?
Niko me još nije zvao,naravno nisam ni očekivao.Juče se čuo sa drugarom i pitao me da li sam nešto uradio povodom problema sa Eonom,rekao sam da nisam,mrka kapa,i lik mi da predlog da probam sa karticom Dinom jer je i on imao problema sa RF Visom što kod nas i u inostranstvu,nekad hoće a nekad neće da radi.
Uđem na portal,vidim rebrending sajta,probam da nastavim,međutim,nema više Eon sport + Porodični paket,uradim opet autorizaciju RF Visa kartice,skine 1 RSD i
probam da kupim Eon Light pripejd od 2049 ,isto greška pri promeni plana.
Ubacim Dinu RF banke,izvršim autorizaciju,skine 1 RSD,kliknem na kupovinu Eon Light pripejd i prođe 🥺😩.
Ja konj,propade mi paket koji sam imao,više kanala i još plaćao 1200 RSD 😢
Nije mi padalo na pamet da je do Visa kartice,sa njom sve ostalo plaćam online servise.
Inače sada mi stoji na Moj SBB sačuvana Dina za plaćanje,a pored nje sličica od Mastercard,koju nemam 🙂 .
Nisi ništa zeznuo, sada kada kliknem na "Ponovo aktivirati uslugu" (iako piše EON SPORT i stoji 799 RSD), prebaci me na stranicu gde mogu da izaberem samo jedan od nova tri paketa. Tako da, izgleda da je sportski paket i zvanično mrtav.
 
Nisi ništa zeznuo, sada kada kliknem na "Ponovo aktivirati uslugu" (iako piše EON SPORT i stoji 799 RSD), prebaci me na stranicu gde mogu da izaberem samo jedan od nova tri paketa. Tako da, izgleda da je sportski paket i zvanično mrtav.
Da,sada,ali onda dok je prikazivao ponudu Eon sport + Porodični paket,da sam tada probao sa Dinom,jer meni i sada nije htelo sa Visom,tek je proradilo kad sam zamenio karticu. 😩
 
Da,sada,ali onda dok je prikazivao ponudu Eon sport + Porodični paket,da sam tada probao sa Dinom,jer meni i sada nije htelo sa Visom,tek je proradilo kad sam zamenio karticu. 😩
Nema to veze, meni i dalje stoji ponuđen sportski paket, ali kada pokušam da ga obnovim, prebaci me na stranu gde su samo novi paketi..
 
Nema to veze, meni i dalje stoji ponuđen sportski paket, ali kada pokušam da ga obnovim, prebaci me na stranu gde su samo novi paketi..
Nisi me razumeo,stoji sada tako,ali u oktobru,kada sam išao na nastavi,imao sam opciju da kupim Eon sport + Porodični paket i ispod ovi novi paketi,gde sam probao tada, i taj moj i ovaj novi da kupim isto ništa nije htelo.Kao i juče,nije hteo novi paket,ali starog više nije bilo u ponudi,sve dok nisam promenio karticu,umesto Visa stavio Dinu,zato mislim da sam tada probao sa Dinom da bi prošlo.
Stari paket se izgubio posle rebrending sajta i app.
 
Slicno mi se desilo, posle nemogucnosti kupovine Sport paketa ni nakon promene kartice nisam uspevao ni da kupim Light paket, pa su nakon 3-4 poziva i poruka preko chat-a iz tehnicke sluzbe zakljucili da je neki problem s nalogom i da napravim novi a da stari deaktiviraju pa ce proraditi. I sad s novim nalogom mogu da kupim Light ali Sport paketa vise nema, lepo su me udesili, skoro tri puta skuplje...

Da li postoji neka povoljnija alternativa ovom Light paketu, treba mi Evroliga, F1 i MotoGP? Ili bar neki veci popust (od 2 meseca za 1din) na postpaid paket preko neke promocije, agenata, bilo kako?
 
Slicno mi se desilo, posle nemogucnosti kupovine Sport paketa ni nakon promene kartice nisam uspevao ni da kupim Light paket, pa su nakon 3-4 poziva i poruka preko chat-a iz tehnicke sluzbe zakljucili da je neki problem s nalogom i da napravim novi a da stari deaktiviraju pa ce proraditi. I sad s novim nalogom mogu da kupim Light ali Sport paketa vise nema, lepo su me udesili, skoro tri puta skuplje...

Da li postoji neka povoljnija alternativa ovom Light paketu, treba mi Evroliga, F1 i MotoGP? Ili bar neki veci popust (od 2 meseca za 1din) na postpaid paket preko neke promocije, agenata, bilo kako?
Meni na starom nalogu i nakon promene kartice (prebacivanja na Dinu) i dalje stoji Sport paket, ali ga ne mogu obnoviti. Prosto redirekcija na sajtu je takva da možeš da izabereš samo jedan od novih paketa, u potpunosti je ubijen sportski.

Ja za sada furam EON iz SBB mreže sa VPN-om, jedina mana je što moram preko HDMI-ja da se povezujem na TV kada je neki veći event u pitanju (tipa utakmica Evrolige u četvrtak). Znam da jedan drugar kupuje sezonski Euroleague pass, i sigurno je jeftiniji od mesečne pretplate za EON. Moraš samo uzeti u obzir da će ti komentatori biti na engleskom. Što se tiče F1 i MotoGP stvarno ne znam, pošto to ne pratim.
 
Da li postoji neka povoljnija alternativa ovom Light paketu, treba mi Evroliga, F1 i MotoGP? Ili bar neki veci popust (od 2 meseca za 1din) na postpaid paket preko neke promocije, agenata, bilo kako?
postoji tema za SBB pa vidi/pitaj tamo
Znam da jedan drugar kupuje sezonski Euroleague pass, i sigurno je jeftiniji od mesečne pretplate za EON. Moraš samo uzeti u obzir da će ti komentatori biti na engleskom. Što se tiče F1 i MotoGP stvarno ne znam, pošto to ne pratim.
za ovakve servise tu je podforum "online servisi"
 
Nazad
Vrh Dno