Šta je novo?

emmi ili gde da NE kupim

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

sholim011

Slavan
Učlanjen(a)
20.04.2005
Poruke
42
Poena
304
Uvaljuju polovne komponente kao nove. Kupio sam konfiguraciju (ja sam je sastavio, ali sam trazio da mi je sklope pre preuzimanja) u aprilu 2012. godine, hard disk je riknuo je pre par dana. Nazalost sam izgubio garanciju i racun te sam ga odneo u obliznji servis gde su mi pokazali da je hard disk radio 780 dana sto mu dodje preko dve godine neprekidnog rada. Nadam se da cu pronaci dokumentaciju jer nameravam da im napravim ozbiljne probleme oko toga.

Nadam se da ce informacija biti od koristi, pozdrav.
 
Heh, 90% su ti "uvalili" repariran hdd.
 
Meni su uvalili polovnu graficku, vracena jer je bacala artefakte, a sa gornje strane je imala tragove kao da je nesto curilo po njoj na sta nisam u prvi mah obratio paznju dok nisam kupio drugu i druga je radila normalno....
 
To se radi godinama, što naravno nije pohvalno.

Bila je čak i ona tema o reklamiranom procesoru u BG-u koji je završio u BiH, ako se ne varam.
 
Bilo je i slucajeva da su ljudi dobijali kartice sa papiricima "zamena za jacu", tj neko je pre njih kupio tu karticu i vratio je nazad i trazio jacu uz doplatu pa su tu koriscenu posle nekome utrapili....
 
Uvaljuju polovne komponente kao nove. Kupio sam konfiguraciju (ja sam je sastavio, ali sam trazio da mi je sklope pre preuzimanja) u aprilu 2012. godine, hard disk je riknuo je pre par dana. Nazalost sam izgubio garanciju i racun te sam ga odneo u obliznji servis gde su mi pokazali da je hard disk radio 780 dana sto mu dodje preko dve godine neprekidnog rada. Nadam se da cu pronaci dokumentaciju jer nameravam da im napravim ozbiljne probleme oko toga.

Nadam se da ce informacija biti od koristi, pozdrav.

gotovo sam siguran da je rec o nesporazumu jer Emmi (Alti) nikada nije prodavao reparirane diskove (sto se ne moze reci za neke druge firme i distributere), niti ih je ugradjivao u gotove konfiguracije ili konfiguracije po zelji.
da nije rec o 780 sati?
pokusaj da nadjes garanciju pa da resimo problem.
 
Evo ja kupio neispravan mis, cekam preko 2 nedelje da serviseri utvrde da desni klik i scroll klik ne radi :S:
 
gotovo sam siguran da je rec o nesporazumu jer Emmi (Alti) nikada nije prodavao reparirane diskove (sto se ne moze reci za neke druge firme i distributere), niti ih je ugradjivao u gotove konfiguracije ili konfiguracije po zelji.
da nije rec o 780 sati?
pokusaj da nadjes garanciju pa da resimo problem.

Pa tesko da je bas 780h, 24x30=720 tj mesec dana, a covek je uzeo pre godinu dana.
Moguce da je i neki radnik to samoinicijativno uradio, pa ako prodje prodje...uvalio svoje recimo, a sebi uzeo nov i odneo kuci, a pitanje je da li sad i radi vise tamo?
Ili je to mozda i uradio pred otkaz?
 
Poslednja izmena:
ti bas imas bujnu mastu (ne kazem da je nemoguce ali koja je sansa za tako nesto?). ne radi svakom HDD 24/7. meni ne radi vise od par sati dnevno, ja bih se lagano uklopio u tu cifru. lepo da covek nadje garanciju pa da se proveri koji je HDD i od kog uvoznika uzet. ovako zvuci sumljivo.
ono sto ja znam je da nikada nismo prodavali reparirane diskove, a kamoli ih prodavali kao nove obmanjujuci kupce.
 
Meni je emmi uvalio upljuvan skroz monitor sve van kesica raspakovano, sve ono jako lose upakovano sa prasinom po njemu. Za 30.000 dobih polu koriscen monitor. Zalio sam se ali ne vredi. A odmah posle toga za isti digli cenu za 5000.
 
Meni je emmi uvalio upljuvan skroz monitor sve van kesica raspakovano, sve ono jako lose upakovano sa prasinom po njemu. Za 30.000 dobih polu koriscen monitor. Zalio sam se ali ne vredi. A odmah posle toga za isti digli cenu za 5000.

Izgleda da i ti imas bas bujnu mastu, sto bi rekao Chinaski....

ti bas imas bujnu mastu (ne kazem da je nemoguce ali koja je sansa za tako nesto?). ne radi svakom HDD 24/7. meni ne radi vise od par sati dnevno, ja bih se lagano uklopio u tu cifru. lepo da covek nadje garanciju pa da se proveri koji je HDD i od kog uvoznika uzet. ovako zvuci sumljivo.
ono sto ja znam je da nikada nismo prodavali reparirane diskove, a kamoli ih prodavali kao nove obmanjujuci kupce.

Pa sansa je ta da je coveku uvaljen polovan HDD, sa mastom ili bez nje, tako je.
 
da li emmi ima neki svoj ovlasceni servis?!
uzeli smo od njih pre par meseci monitor za firmu i posle nepunih mesec dana je pocelo da treperi osvetljenje u donjem levom uglu i ide do preko polovine ekrana. zvali smo i kazu da zovemo njihov ovlasceni servis iako je u garanciji. kolega je izgubio sat i po vremena telefonirajuci i nije nista uspeo da resi. svi nabrojani servisi na njihovom sajtu kazu da nemaju nikakve veze sa njima pa bi popravka morala da se plati. dodatni problem je sto bi covek ostao bez monitora u firmi ko zna koliko dugo dok mu ovi rese ili ne rese problem. na kraju je digao ruke i nije hteo da ide do njihove radnje ali je zato zavrsio sa kupovinom kod njih.
 
ne secam se da li je direktno i njih zvao. bas cu mu preneti sutra. hvala.
 
Kupovao sam vise puta u Emmiju jer u blizini i stanujem i mogu reci da su momci uvek bili kulturni i usluzni i mogu samo da ih pohvalim. A za ove reklamacije posle godinu dana... ne znam sta bih rekao. I ako je nesto vec islo u servis, onda je moglo biti zamenjeno i u tom servisu.
 
Isto tako.
Kupovao sam do sada u Emmi-ju svašta nešto, uglavnom 3,5" hard diskove, 4-5 kom., ali bile su tu i dve fleške, sodimm memorija, SSD,... Za sada sve radi bez problema, a i pri kupovini je sve bilo 100% novo, pošto sam sve komponente kupio u originalnom pakovanju.
Ne kažem da je ovako bilo i sa svima vama, ali što se mene tiče nemam primedbi, iako reklamirao do sada nisam, na svu sreću, pa ne mogu da kažem ništa za taj deo.
 
Sto se tice reklamacija robe posle godinu dana ili tome slicno do sada sam svaku takvu reklamaciju uspesno resio a imao sam ih 50ak sigurno. Sve sam kupovao preko neta i reklamacije slao u Cacak.
 
Pa sansa je ta da je coveku uvaljen polovan HDD, sa mastom ili bez nje, tako je.

a ti si 100% siguran da mu je uvaljen polovan? na osnovu cega? to su bas teske optuzbe, bez ikakvog temelja. kao sto rekoh, neka nadje covek garanciju pa da se ispita o cemu je rec i neka napise ovde epilog, otkljucacu thread. ovako je sve smesno, tek da se pljune po nekome.
ovaj thread nema nikakvog smisla. ko ima problem resava ga u radnji, forum nije mesto za resavanje reklamacije.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno