Šta je novo?

Elektro i samovozeci automobili

Samo je pitanje dana kada ce proizvodjaci poceti da daju 15 godina ili 1 milion km garanciju na bateriju.
 
Prva sajamska voznja Instera.
Nezvanična cena za Koreju je 21.000 USD,što će reći da je početna cena za evropu,od oko 24.000 evra,tačna,kako su to neki objavili.
Poseduje I-Pedal način vožnje,koji je opisan kako radi,jedinstven za ovu kategoriju vozila.
 
Poslednja izmena:
Nova realnost. Novim geneacijama American Muscle Car izgledaju kao stare krntije, a realno, za potrebe gradske vožnje to i jesu.

To što nama matorim zacakle oči na neki (svaki?) Mustang ili Shelby iz šezdesetih godina prošlog veka, ne znači da je to zaista bolje :)
 
Nije to nova, nego nametnuta realnost. A kakva realnost, takve i nove generacije, i obrnuto.
I ubeđen sam da Mitar nije mislio na retro USA automobile od 5m lima i 5000 kubika, nego na zlatno doba autoindustrije, koje je agendaški prekinuto i prebačeno u smer koji vređa inteligenciju.
 
Namerno sam otišao malo u ekstrem, ali poenta je ista. Ako je tehnologija pogona nametnuta, niko ne sprečava proizvođače da prave lepe automobile.

A zlatno doba... Mehanički, rekao bih da je počelo da bledi pre 20+ godina.... Recimo negde na kraju životnog veka W124 i pojave W210. O estetici možemo da raspravljamo, ali i to gubi smisao neku godinu kasniju kada su automobili počeli toliko da liče jedni na druge, jer zapravo i jesu isti auto, pod drugim brendom.

Mali električni automobili se ne dizajniraju za nas, već za one koji se nisu rodili u vreme kada smo mi već imali vozačke dozvole. Da ne živim u gradu, vozio bih Isuzu DMax 😬
 
Inster EV za Korejsko tržište, počeo je sa prodajom.Početna cena je 21.000 evra za Long Range model sa 49kwh baterijom.
Ovo je spisak standardne opreme,na dnu su opcije za doplatu,čisto da se ima neki uvid u moguću cenu kod nas,i da budemo spremni za sutrašnju objavu cene, za domaću Grande Pandu.

49kWh lithium-ion battery
Regenerative braking system
electronic shifting column
heat pump system
battery conditioning system
Integrated driving mode
Indoor V2L

Intelligent safety technology:
Lane keeping assistance
High beam assist
Driver attention warning
Front vehicle departure notification
Intelligent Speed Limit Assist
Forward collision avoidance assist (vehicle/pedestrian/bicycle rider)
Lane departure prevention assistance

Safety:
7 airbag system (1st row airbag/center side/side, rollover response curtain)
Indirect tire pressure warning device
tire first aid kit
Safety unlock
Child seat anchors (2 in 2nd row)
Rear seat passenger notification
Multi-collision prevention automatic braking system
Virtual engine sound (pedestrian protection)

Exterior:
Dark metallic radiator grille
15-inch alloy wheels & tires
LED daytime running lights
Body color outside mirror (heated, electric folding, electric adjustment, rock folding, LED turn signal lamp)
Metal Paint Skid Plate
rear disc brake
Auxiliary brake light
Tinted glass (windshield/1st row door/2nd row door/backlight)

guts:
Cluster (10.25-inch color LCD)
1st row sun visor mirror
1st row sun visor lamp
LED interior lights (map lamp, room lamp)
Driver's seat armrest
Recycled PET Yarn Floor Mat
Dot pattern BIO door garnish
Recycled PET yarn headlining (pixel pattern)
Metal painted inside door handle
Genuine leather steering wheel (with heating)
Ambient mood lamp
Artificial leather interior (door armrest, center console)

Sheet:
Artificial leather seats
1st row heated seats
driver's seat ventilated seat
Driver's seat manual height adjustment
1st row 4way headrest
2 rows 5:5 split folding
2nd row detachable headrest

Convenience:
Aero type wiper
Manual tilt & telescopic steering wheel
auto light control
USB Type A terminal (1 for data transfer)
USB C type terminal (1 charging per row)
Power outlets (1 per row)
rear monitor
Front/rear parking distance warning
Safety assistance for pedal misoperation
cruise control
Button start & smart key
Smart key remote start
Full automatic air conditioner (auto defog, micro air filter)
D&N room mirror
Rain sensor
Rear Wiper & Washer
Electric parking brake (including auto hold)
covering shelf
1-row button type outside door handle
Paddle shift
Safety power window (driver's seat)

Multimedia:
10.25-inch navigation (Blue Link, phone projection, Hyundai CarPay, Bluetooth hands-free)
General audio system (6 speakers)

Optional items:
Hi-pass system
200,000 won
sunroof
400,000 won
Hyundai Smart Sense Ⅰ
1,000,000 won
Convenience Plus
600,000 won
comfort
600,000 won
exterior design
1,200,000 won
parking assist
700,000 won
van package
400,000 won
 
Poslednja izmena:
Besmisleno mi je dati toliki novac za autić na baterije.
 
Nekome je besmisleno dati 208,00 dinara za litar dizela.

Za taj novac,neko će na EV-u,preći 500km u gradu,ratu za kredit,neće plaćati iz novčanika,već od onih para koje je ranije izdvajao za dizel,pa se pitam, šta je ovde besmisleno,za auto koji je 12cm duži,u odnosu na Suzuki Ignis?
Jedino što može biti besmisleno,je da je velika većina novih automobila,skuplja u Srbiji, nego bilo gde u okruženju, i niko nikada nije sproveo, bilo kakvu istragu povodom toga.

Link za današnje zvanično predstavljanje nove Pande:

 
Poslednja izmena:
Ima gomila novih SUS automobila za te novce ovde u Srbiji. Svaki dan mi izlazi reklama za C4x za 21000, jer vozim Citroena, a ima gomila manjih i jeftinijih.
Jesu cene automobila otišle u 3 lepe, ali nisu baš toliko. Dok ja potrošim na gorivo razliku samo u ceni... Pritom moram da razmišljam o % baterije.
C3 ide od 15000, znači 6000 mi ostaje za gorivo u startu... a još manje zagađuje, pogotovo Srbiju. ( :
 
Poslednja izmena:
Naravno da svaki dan izlazi reklama,treba naći nekoga ko želi najproblematičniji motor u evropi,sa neadekvatnom snagom za tu vrstu vozila.Ko baš malo prelazi,nigde ne putuje,njemu je to svakako dobra ponuda.
 
Ima gomila novih SUS automobila za te novce ovde u Srbiji. Svaki dan mi izlazi reklama za C4x za 21000, jer vozim Citroena, a ima gomila manjih i jeftinijih.
Jesu cene automobila otišle u 3 lepe, ali nisu baš toliko. Dok ja potrošim na gorivo razliku samo u ceni... Pritom moram da razmišljam o % baterije.
C3 ide od 15000, znači 6000 mi ostaje za gorivo u startu... a još manje zagađuje, pogotovo Srbiju. ( :
Probaj da kupiš taj C4x za 21.000€, pa javi kako je prošlo, da li su imali tu boju koja toliko košta i koliko su bile doplate za opremu koja je već ugrađena na dostupnim primercima.
 
Kod svih salondžija,ista je situacija, za te akcijske ponude.
Vagenovci su prvi,doveli to do savršenstva.Posle ih je Kia prešišala, u obmanama sa redovnim cenama i popustima.
 
Probaj da kupiš taj C4x za 21.000€, pa javi kako je prošlo, da li su imali tu boju koja toliko košta i koliko su bile doplate za opremu koja je već ugrađena na dostupnim primercima.
Probaj isto to sa ovim EV-om.
 
Probaj isto to sa ovim EV-om.
Ovim EV što još uvek nije dostupan za kupovinu?
C4x košta od 21.890, jedna siva boja je u toj ceni, a sve ostalo je 250 do 600€.
Sve ostalo nije bitno, jer auto nije 21, već bliže ili preko 22 hiljade.

Ne branim nijedan tabor, vozim dizel, samo ne volim odokativne postove.
BTW Citroen mi se nikada nije dojmio kao auto, ali taj C4x mi nekako baš dobro izgleda, bez obzira što nikada više ne bih vozio zasečeni kupe dizajn. Sa godinama valjda više cenim zapreminu utovarnog prostora, od estetike.
 
Poenta je da to sa bojama i paketom opreme važi gotovo svuda, a odokativna procena... pa nisam bog zna šta promašio cenu. Ovaj Inster je za korejsko tržište, ovde sigurno neće biti povoljniji.
Glede Citroena, u stvari C4 u svojoj klasi ima uglavnom najveću zapreminu gepeka, ja imam prethodni model i to mi je bila jedna od bitnijih karakteristika pri kupovini. Ovaj jeste zasečen, ali je i ceo dosta viši.
 
Inster sam naveo,kao podsetnik za dan,kada se kod nas bude pojavio.Da na delu vidim,koliko je standardne opreme izbačeno,a ujedno i povećana cena.
 
Zvanična reklama za Grande Pandu:

Prvo javno predstavljanje:
 
Poenta je da to sa bojama i paketom opreme važi gotovo svuda, a odokativna procena... pa nisam bog zna šta promašio cenu. Ovaj Inster je za korejsko tržište, ovde sigurno neće biti povoljniji.
Glede Citroena, u stvari C4 u svojoj klasi ima uglavnom najveću zapreminu gepeka, ja imam prethodni model i to mi je bila jedna od bitnijih karakteristika pri kupovini. Ovaj jeste zasečen, ali je i ceo dosta viši.
"Promašio" si taman toliko da mogu tvoju poruku da nazovem clik bait, jer si me naveo da proveravam cenu automobila :)
Naveo si manju cenu i to manju od cene verzije koju je gotovo nemoguće dobiti, a ta verzija dolazi sa čeličnim felnama, crnim retrovizorima i bravama (nisam znao da se to još uvek pratkikuje - osim kao metalik fora da bude crno) hrčak motorom (najslabiji motor u gami)...

Zvanična reklama za Grande Pandu:

Prvo javno predstavljanje:

Nisam siguran da li mi više bodu oči ovi natpisi na bokovima ili ove plastične maske na zadnjoj svetlosnoj grupi.
Možda uživo sve to lepo izgleda.
 
Sve je to u rangu Dačije,samo možda malo lepše upakovano.
Na snimcima se može čuti zvuk zatvaranja vrata,tapacirung vrata je užasan.
Možda saznamo ko proizvodi motor,inverter,OBC,baterije,možda je to bolja strana,ali pošto je napravljen i reklamiran kao pristupačan-jeftin,nema tu nekog ozbiljnijeg kvaliteta.
Videćemo garantne uslove za bateriju i sklopove,možda se tu sazna nešto više,vezano za kvalitet.
Mogu samo da zamišljam, kako su rešili hlađenje baterija,a to je najvažnija stvar na bilo kom EV vozilu,za dugotrajnost baterija.
 
Poslednja izmena:
Promašio" si taman toliko da mogu tvoju poruku da nazovem clik bait, jer si me naveo da proveravam cenu automobila :)
Naveo si manju cenu i to manju od cene verzije koju je gotovo nemoguće dobiti, a ta verzija dolazi sa čeličnim felnama, crnim retrovizorima i bravama (nisam znao da se to još uvek pratkikuje - osim kao metalik fora da bude crno) hrčak motorom (najslabiji motor u gami)...
Izlazi mi često reklama za C4 i C4X, verovatno zbog Citroen aplikacije. Iskreno, nisam nikada otvorio, samo piše C4 19 i nešto i C4X 21 i nešto. Nekad mi izađe za C3, 14 i nešto. ( :
Kontam da su bazične verzije, ali imaju sad svi klimu, elektropodizače, vazdušne jastuke, multimediju i kontrole na volanu. U principu, meni samo to i treba, sve ovo ostalo (što imam na mom) je samo muka za popravke, a naći iskusnog autoelektričara danas je noćna mora. To je još jedna stvar koja me odbija od EV.
 
Sto se tice c4x, odes u salon i kupis taj za 20k, idi pa vidi. Meni je malo cudno izlazenje, losije resenje za ledja. Cekamo c3 aircross
 
Dobro, imam ja svoje probleme, eto i ova vozila na baterije gledam, ali u Citroen salon ne bih išao. Možda me neko vidi da ulazim 😬

Šala, šala, sve je to sada ista konfekcija :)
 
Jel se zna kad kreće prodaja nove Pande?
 
Nazad
Vrh Dno