- Učlanjen(a)
- 15.12.2001
- Poruke
- 4,269
- Poena
- 83
Za desetak godina nece postojati automobili sa litijumskim baterijama....
Ne verujem da se može napraviti značajna razlika, a iako bude, EV nije razlog. Tj. SUS motori nisu uzrok što je vreme između generacija toliko koliko je. Zapravo, to je počelo da se smanjuje odavno, sa 10-ak godina pre 50g, na 5g koliko je danas.Možda ne baš tako brzo, ali svakako će se tehnologija promeniti.
10 godina u SUS svetu je ~2 generacije jednog modela. Kod e vozila će se taj period garantovano smanjiti.
Znaš nešto što drugi ne znaju?!?Za desetak godina nece postojati automobili sa litijumskim baterijama....
Da, ici ce se na rentanje vozila,I sve više stvari će da ide ka rentanju i doplatu e servisa.
Pre neki dan sam video tekst u kome se navodi planovi za promenu načina distribucije trenutnih vozila. Dileri postaju samo servis koji radi za procenat. Drastično im se smanjuju slobode u načinu poslovanja. Imaju manje obaveza, manje troškova, ali i fiksnu proviziju.
Veoma moguće ali znaš i sam kako to ide u svetu pomahnitalog korporativnog/bankarskog kapitalizma na samrti.Za desetak godina nece postojati automobili sa litijumskim baterijama....
Nemci bas furaju zeleznicu.A možda i ja kao ljubitelj vozova nisam objektivan, pa grešim kada smatram da je železnica najbolja investicija društva koje želi čistiji transportAli tu je problem cena, posebno u poređenju sa punim automobilom
Ma nisam ja tako optimističan oko bilo kakvih većih izmena za kratko vreme. Vidiš da Tesla ne može ni kočnice da napravi kako treba :d Automobili (a i svi proizvodi generalno) su sve složeniji i potrebno je dosta testiranja da bi se uvideli nedostaci. A ako je reč o proizvodima koji direktno utiču na bezbednost, uslovi su stroži. Pa i sa baterijama isto tako. Neko će napraviti (r)evoluciju, svi će potrčati za tim, i za 5-10 godina će se videti da ima dosta drugih problema uzrokovanih time. I opet ispočetka. Ne kažem da ne treba ići u tom pravcu, ali nema smisla da se ovoliko gura, napraviće se više štete nego koristi.@Space Beer kod EV vozila će se u narednim godinama brzo menjati stvari, pre svega na polju baterija i punjenja, pa će proizvođači izbacivati restilizacije. Na karoserije promene neke sitne detalje, a ubace novi tip baterije ili novi način punjenja.
I sve više stvari će da ide ka rentanju i doplatu e servisa.
Pre neki dan sam video tekst u kome se navodi planovi za promenu načina distribucije trenutnih vozila. Dileri postaju samo servis koji radi za procenat. Drastično im se smanjuju slobode u načinu poslovanja. Imaju manje obaveza, manje troškova, ali i fiksnu proviziju.
To se odnosi na otključavanje putem aplikacije na mobilnom telefonu. Standardna kartica za otključavanje naravno radi bez ikakvog servera, samo što mislim da je u nekom trenutku ona postala opciona, da je dobiješ samo ako tražiš.Skoro je bio slučaj da je Tesla server pao i ljudi nisu mogli da otključaju i pokrenu svoj auto. Jer je neka budala mislila da je ok da nemaš mehanički ključ.
Koliko mi se čini, ne postoji mogućnost otključavanja ni iznutra ako nema struje. Neverovatno kako je to prošlo homologaciju/regulative. Možda grešim, možda ima mehanički ključ, neka me neko ispravi.
Frend bio pred covid u Parizu, povratna Frankfurt-Pariz sa ICE bila 75€.karta za put 500-700km ih košta bar 400€, a automobilom je npr. 150€.
A mozda je i taJ Tesla rent-a-carA mozda je i ta tesla rent-a-car![]()
Postoji i jedna imenica srednjeg roda koja se završava na A: “DOBA”.Imenice koje se zavrsavaju sa A su zenskog roda u srpskom jeziku.
TA ALFA
TA TOYOTA
Neces reci
TAJ TOYOTA
TAJ ALFA
Ko je probao švajcarski SBB taj zna šta je uživanje vozom, ne samo za turistička putovanja nego i za odlazak na posao. Ali kod nas nema vizije za tako nešto, samo "koliko sam ja tu dobar" politika.A možda i ja kao ljubitelj vozova nisam objektivan, pa grešim kada smatram da je železnica najbolja investicija društva koje želi čistiji transport![]()
Sve suprotno od istine... Ali važno da si se ti nasladio. Nikad mi neće biti jasni ljudi koji su protiv novih tehnologija.Pogledajte prilog 331760
A da se ne zaboravi da na niskim temperaturama baterije elektricnih vozila gube i do 40% svog kapaciteta.![]()
To naravno nije moguće sa tehnologijom koja ne proizvodi izduvne gasove.Stuck in their cars overnight, 22 people died from cold or carbon monoxide poisoning from exhaust fumes. Among them were 10 children.