Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Poređenje automobila i bicikla nije smisleno. Bicikl u parku nije ništa neobično, ali bi vozač auta koji bi ga uterao u park bio hospitalizovan ili uhapšen.
 
Stvarno? Kod mene u topčiderskom parku malo malo kola, jedno vreme da izbegnu špic, a inače redovno da prave slike za svadbu pa da mlada ne pešači, šta li...
 
Ja pre neki dan kod bivseg fanatika na bulevaru oslobođenja momak čuči i slika neku devojku nasred bici staze, ljudi im iz oba pravca zvone njih dvoje u umetnickom zanosu, dede i babe im je** mater a njih dvoje u cudu se gledaju. Kada su zavrsili slikanje onda su slepljeni nastavili da stoje nasred staze i bulje u ekran fotoaparata
 
Ha ha, mislim da sam video isti par, talenti :) .
Ko misli da su biciklisti bahati u Srbiji, treba da ode u Amsterdam i da prođe kao pešak ili autom, pa da vidi kako voze biciklisti. Imaju apsolutno prvenstvo u većini situacija i nad pešacima i nad automobilima i ne koče nigde, nisu retki slučajevi kad u punoj brzini pokupe nesrećnog pešaka, verovatno turistu koji je, ne znajući pravila, prelazio neoprezno preko biciklističke.
Vozio sam tamo bicikl i odličan je osećaj, jer svi paze na tebe i sklanjaju ti se.
 
Sinoc vozim bike i naravno idem po trotoaru jer se po malo plasim auta kad prolaze toliko blizu mene. Ide par ispred mene i ne mogu da ih obidjem, nijesam zvonio da ih ne prepadam nego cekam trenutak da se provucem. Lik se u jednom momentu okrece prema meni i kaze sto ne vozis po asfaltu debilcino. Iskreno, nijesam znao sto da mu odgovorim jer toliki bezobrazluk od covjeka u srednjim godinama nijesam ocekivao. Ajde da sam ga udario, da sam ga prepao ili kocio iza njega da skripe gume, nista od toga. Samo sam vozio iza njih i cekao da se pomjere. ***** te zivote.
 
Biciklu je više mesto na kolovozu nego na trotoaru medju sporim pešacima ali treba 8nati u vidu da bicikl voze razne kategorije kao gore na slici što sam postavio i da to nije kategorija koja nekoga životno ugrozava
 
Ono, nijesam nikoga ugrozio, niti smetao ikome.. Nijesam ni svirao da mi se pomjere.. Jednostavno cekam da se sklone.. Ali dobro..
 
Ja jesam biciklista, ali pošto dosta setam sa decom i psom znam koliko je nezgodno kada se trotoar deli sa biciklistima.
Pešaci bi onda trebalo da se kreću jedan iza drugog što je besmisao.

Svi moraju da dele svoju traku jedino motorna vozila ne vole ništa da dele
 
Ja sam pre 15 godina došao u NS službeno, izašao iz auta i blejim tražeći firmu u koju sam išao. Nisam ni provalio da stojim na bic stazi. Lik se zafurao i opaučio me kormanom tu negde oko bubrega. I neka je kad sam bio selja. Tako da, legalno vaspitavanje bahatih pešaka je sasvim prihvatljivo.
 
U pravu si, i ja tako kolima kada pešaci stoje na kolovozu.
 
Ja sam pre 15 godina došao u NS službeno, izašao iz auta i blejim tražeći firmu u koju sam išao. Nisam ni provalio da stojim na bic stazi. Lik se zafurao i opaučio me kormanom tu negde oko bubrega. I neka je kad sam bio selja. Tako da, legalno vaspitavanje bahatih pešaka je sasvim prihvatljivo.
Još da ti se to desilo na Bulevaru Kralja Petra I, i da si se posle biciklisti izvinjavao...
Meni se desilo da sam vozio biciklističkom normalnom brzinom i lik ni da pogleda samo zakoračio na biciklističku, pokupio sam ga kormanom, točkom mu uleteo između nogu, ali sam uspeo ukočiti i nije pao. Odmah mi se izvinjavao i obojica smo dobro prošli. Isto pre 15ak godina, ali kontam da nisi taj slučaj.
Činjenica je da ljudi ne gledaju, mnogi ljudi su negde duboko u svojim mislima i problemima i kao takvi učestvuju u saobraćaju a to može biti veoma opasno. Učestvujem u saobraćaju i kao pešak i kao biciklista i kao vozač i uvek pazim na druge učeniske u saobraćaju.
I povrh svega nam se sad pojave električna, skoro nečujna vozila a mi nismo naučeni kako treba da se ponašamo kao učesnici u saobraćaju pa ih ni ne vidimo ni ne čujemo.
Drugar vozi električni trotinet i po biciklističkoj idu ljudi pešaka iako imaju pešačku stazu, svira im, ali to "zvonce" ima neobičan ton na koji se nisu navikli i jednostavno ignorišu... Jedno vreme sam vozio bajk i koristio onu trubicu, sviram jednom sa udaljenosti od 10ak metara, čuju me, sledeći put je par sekundi kasnije ali sa udaljenosti od 3-4 metra i vidiš kako ljudi skaču sa biciklističke kada im do mozga dođe da taj bicikl ide dosta brzo :D
Radilo se na edukaciji :)
 
U pravu si, i ja tako kolima kada pešaci stoje na kolovozu.
Ok, volim i ja sarkazam. Samo, razlika je što imaš mnogo situacija gde pešaci imaju pravo da se kreću kolovozom i da stoje na istom, dok ne znam takve primere kad su u pitanju biciklističke staze.
Nego, ima li nekog ko je budžio bicikl nov/star npr. kod lika na Zvezdari, ona kombinacija motor 500 W, baterija 600 Wh, da ima približno 90 kg? Interesuje me koliko realno takav bajs po Beogradu pređe bez pedalanja ili sa pedalanjem samo po ravnom. Ono šta piše u oglasu, piše na tarabi, pa me zanima nečije iskustvo.
 
Poslednja izmena:
Interesuje me da li je moguća prepravka pedaleca, tj. da se na pedalec u nekom servisu doda mogućnost pogona samo na struju? Dakle da se vozi i dalje kao pedalec, ali da ima dodatno i tu mogućnost za ne daj Bože. Hvala.
 
Našao info, može u zavisnosti od trenutne opreme.
 
Mislis da obican bajs pretvoris u e bajk ali da mozes da pedalis. Tako funkcionisu e bajkovi sa pogonom u zadnjem tocku. Uvek mozes nabudziti svoj bajs
 
Чуо сам да на Телепу (Нови Сад) то неко ради, али не знам ко. Ако неко зна, може да ми јави кроз приватну поруку или може и овде у теми. Узела ми жена тротинет, али ја би више да терам и бицикло, али да има и електрични погон, јер кад идем на посао волео би да се не ознојим.

Овај мој стари бицикл није за хибрид (погон + ел. мотор), па би вероватно купио МТБ, па га преправио у тај хибрид. Вероватно би јефтиније било него да купујем нов електрични бицикл.
 
Ne, mislio sam kao što ssm i napisao... pedalec je već električni bicikl, ali ima samo asistenciju, a ne i pogon samo na struju bez pedalanja.
@salekojot Za ns ne znam, u Bg je najbolji za konverziju običnog u el. Latinović na Zvezdari, a imaš i lika u Rumi, ako hoćeš mogu da ti pošaljem broj.
 
Не треба, хвала. Мајстор за ауто ми управо јавио да треба да се ради пливајући замајац. 😟
 
...cime procitati firmware sa Ring trotineta i kako ih modovati, tipa kao sto se moze sa M365? Hvala
 
Imam jedno pitanje za sve vas koji koristite el. trotinet. Kupio bih jedan kao prevozno sredstvo do posla, Arena-centar. Šta mi preporučuje od ova dva modela: Segway max30 ili MS energy e21?
 
Nemam iskustvo ni sa jednim od ta dva ali kad bi uzimao, uzeo bi Segway Max 30.
Poznatiji je, ima veću bazu korisnika što znači da ima i više dodatne opreme i ako ti se pojavi neki problem lakše ćeš naći rešenje,
veća je verovatnoća da može da se hakuje za veću brzinu itd.
 
Segway je 350w, 100kg, uspon 20% 60km, a ms energy e21 500w, 75km,120kg, uspon 25%. Jači je svakako msenergy, ali mi je segway poznatija firma i ima odlične recenzije na stranim sajtovima. Tu mi je dilema, max30 spada u top modele po međunarodni recenzijama a ovog nigde nema. Ne računam profi trotinet.
 
Segway je 350w, 100kg, uspon 20% 60km, a ms energy e21 500w, 75km,120kg, uspon 25%. Jači je svakako msenergy, ali mi je segway poznatija firma i ima odlične recenzije na stranim sajtovima. Tu mi je dilema, max30 spada u top modele po međunarodni recenzijama a ovog nigde nema. Ne računam profi trotinet.
koliko kg imas i kako ces da ga koristis. Probaj tako da gledas
ja sam na 105kg + ranac sa lap, bude 107kg. Do posla nekih 5km, ravno sve, NBG. Imao dilemu kao i ti, uzeo sam Segway. Ja zadovoljan.
 
Licno imam G30 Max malo jace od mesec dana i zadovoljan sam sa njim. Probao sam i od kolege MS Energy e10 (450W) i obojica smo konstatovali da je G30 prijatniji za voznju, lagano ubrzava i lagano koci. Dok kod e10 je i ubrzanje i kocenje jace, ostrije. Sve zavisi ko sta voli. Meni je licno jos i e10 klimaviiji, mozda zbog toga sto ima suspenziju, nije mi se dopalo to posle G30.
Sto se tice MS Energy e21, kako vidim nema suspenziju, znaci slicniji je G30 Max plus jaci motor i kocnice, veci domet.
 
Приметио сам код мене, а чујем по улици да се Шаоми тротинети шкрипе и климају после пређених дугих вожње. Савет за оне којима се дешава, да притегну 4 зартња у горњем делу волана. Она 4 која се морају заврнути приликом склапања новог тротинета.

Заменио пуњиву гуму на задњем точку, она што ми се пре пробушила. Платио сам је 2600 у продавници бициклова на сајму у Новом Саду. Тражили су 800 за монтажу, рекао сам себи, не дам! Хммм требао сам дати. Имао сам упалу мишића на ногама два дана. 😃

Жена оставила тротинет на сунцу и после осам сати посла, дошлу кући. Температура тротинета била 52 степена. Укључила јој се сијалица на тротинету за температуру. Морао сам чекати да се охлади да га напуним. Лепо се каже да волан није за жене 😃
 
Zdravo razmišljam se o kupovini trotineta juče sam probao Segway neki najbolji model msm da je G30 max 60-65km znam da je domet perfekcija ali preskupo za mene ko tinejdžera.
Ja sam gledao ove MS modele konkretno N3 i M10 i Xiaomi Pro 2 i M365 Pro, 1S ono tražim do 300 evra tako modele da me služi za po gradu lagano pošto nisam direktno u centru(Leskovac).
Gledam naravno polovno tržište i najviše mi se dopao M10 ali sa crnim ručkama koje mu duplo bolje stoje, i Pro 2 mi se svidja ali je dosta skuplji i kažu da je MS komforniji od njega a kod ovog je Pro 2 je prednost domet, ali ja planiram da dodam na M10 dodatnu bateriju da ima nekih 50 km.
Takođe da pitam ima li velike razlike izmedju 8,5 i 10 inchnih točkova baš ovi su veći naravno teži dosta
 
Da li neko ima iskustva sa e-bajkovima koji imaju manje tj. dvadeseto-inčne točkove, kao što su Cube compact, Isy, Qio...?

Imam regularan stariji MTB, a razmišljam o nečemu ovakvom za lokalni transport bez znoja. Deluju kao izdržljiva magarad.

Ili bolje da konvertujem stari bajk u e bajk?
Mada me pedalec više privlači...
 
Nazad
Vrh Dno