Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Ok je meni i e-bajs (čak i pedalek) s tim što ja više cenim recimo Cube i Haibike ili Flyer, to su zaista proizvođači sa dugom tradicijom.
MS energy su "svaštari" rade s onim što smatraju popularnim i dobrim za ostvarivanje profita, našli su nekog OEM proizvođača u kini, dogovorili se oko boja i logoa i naručili neku količinu. Sutra će raditi napajanja za kompove, prekosutra aspiratore i tako...
 
Evo da podelim jos jedan skuter.



Ok je meni i e-bajs (čak i pedalek) s tim što ja više cenim recimo Cube i Haibike ili Flyer, to su zaista proizvođači sa dugom tradicijom.
MS energy su "svaštari" rade s onim što smatraju popularnim i dobrim za ostvarivanje profita, našli su nekog OEM proizvođača u kini, dogovorili se oko boja i logoa i naručili neku količinu. Sutra će raditi napajanja za kompove, prekosutra aspiratore i tako...
Kakav je Capriolo?

 
Iskreno ne verujem da bilo koji od ovih trotineta može da izvuče 60Km teret od 90+kg, morali bi da mi daju na par dana da vozim i lično se uverim da bi poverovao.
Paaa mogu u teoriji, po ravnici i u Eco modu
 
Evo ja da se pohvalim da sam jutros na putu do posla sa mojim trotinetom m365 pro stigao i do cifre od 5000km.
 

Prilozi

  • 20220614_232953.jpg
    20220614_232953.jpg
    129.2 KB · Pregleda: 127
  • 20220614_080346.jpg
    20220614_080346.jpg
    208.5 KB · Pregleda: 108
  • 20220614_080221.jpg
    20220614_080221.jpg
    242.3 KB · Pregleda: 145
Evo ja da se pohvalim da sam jutros na putu do posla sa mojim trotinetom m365 pro stigao i do cifre od 5000km.
Свака част! Ја сам мој тек пребацио 500 километара.

Видим да си кочење мотором ставио на најслабије. Ја сам мој оставио на најјаче. Некако ми кочница није гарант да ће смањити брзину довољно брзо. Некако и ауто више успоравам са мотором него кочницама.
Највише се "плашим" када скрећем на бици стази на семафору под 90 степени. Имам осјећај да ћу да закачим ивичњак. Онда притиснем гас и искључим темпомат и тако скренем. Кочницу ретко кад користим.
 
Vozim ga po suvom ali ga teram i zimi i leti. 45. blok - Slavija to mi je svakodnevna relacija. Ovu kilometrazu sam napravio za godinu i 10 meseci. S njim idem i do Mirijeva i na Banovo brdo ... Znaci teram ga gde god da treba da idem. Nije mi samo po NB. Gume su 10" , malo je promenjen FW pa ide brze ( 37-38km/h), ugadio sam migavce, siranu, dodatno svetlo , retrovizor... Vozim ga i danju i nocu i smatram da treba da sam dobro uocljiv u saobracaju. Gde god mogu koristim biciklisticke staze a gde ih nema idem ulicom. Trotoare koristim samo kad moram i maksimalno postujem pesake ( svirnem im unapred da se ne uplase i obavezno im se zahvalim - nije tesko biti fin ) Kaciga - biciklisticka na koju sam instalirao treptavac.
Sto se kocenja tice, jeste meni je na "week" jer sam video da mom nacinu voznje to vise odgovara. Vozio sam ga par meseci i na "medium" ali mi ovako vise odgovara. Na najjacem stepenu ga nisam nikad koristio jer kazu da motor tada moze da posalje veliku struju nazad i da spali plocu. Ja sam pre hakovanja pojacavao sve kontakte na ploci bas da bi izbegao eventualne probleme sa elektronikom i evo za sada se nista nije desilo.
 

Prilozi

  • 20220615_105653.jpg
    20220615_105653.jpg
    109.2 KB · Pregleda: 131
  • 20220615_105724.jpg
    20220615_105724.jpg
    165.8 KB · Pregleda: 131
Taj trotinet da ide 38km/h?

ako je to tacno to je impresivno ali sumnjam da se osecas bezbedno
 
Ne vozim ga svuda 38 na sat... i njemu treba da se zaleti do te brzine... to je neka max brzina koju moze da postigne i najcesce je to u Jurija Gagarina pored buvljaka, preko mosta, biciklisticka prema mostu na Adi pored Sajma ili tako neki duzi pravac bez raskrsnica ili nekih drugih prepreka. Brzina kojom se najcesce vozim je oko 30-35km/h. Neko je pominjao i nacin stajanja na trotinetu. Mnogi stoje kao da su drvo, sa ispravljenim kolenima ili drze noge paralelno sto je totalno pogresno. Ja sam sve vreme u nekom polu cucnju bas iz razloga amortizacije svake neravnine na putu. Takav nacin stajanja mi i omogucava da se brze i bezbednije krecem. Imam 52 godine i dugo sam vozio i bicikle i velike motore ( odatle i nick acakawa ) i znam o cemu vam pricam. Sad spadoh na trotinet ! :) A bio sam cool tip ! :D
 
Znači u j Gagarina da obratim pažnju na trotinet koji stiže moj Bajs😉
 
Da. Kad god mogu, dopunjujem ga. Jednom ili dva puta mi se desilo da mi bat. bude ispod 10%. U pocetku kad sam ga jos testirao... Evo malopre stigoh sa posla i odmah na dopunu. Kpd kuce ga uvek punim na 100% a na poslu na 99-100% ali nikad da mi pozeleni punjac. Sa Slavije imam nizbrdicu do Palate pravde i ako mi je full napunjen onda mi iskljuci kocenje motorom da bi zastitio baterije od prepunjavanja.

Kao sto vidite, za nepunih 13km mi je potrosio 30% sto je meni vise nego dovoljno. Ne putujem ja do Smedereva pa da mi treba radijus kretanja od 45km. Ovakav rezim snage i brzine mi totalno odgovara.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220615-164819_m365 Tools.jpg
    Screenshot_20220615-164819_m365 Tools.jpg
    115.6 KB · Pregleda: 96
Bicikl treba da ima domet od najmanje 110 km, da s elektro-pogonom ide najmanje 25 km/h, da poseduje LED svetla napred i pozadi, te da budu ispunjeni i određeni uslovi za montirane kamere.
Вероватно ће да изигравају пресретаче за возаче Глово, Донеси и остале на бици стазама.
 
Ma da, zamisli kad likovima koji se iz kancelarije peške mrdnu samo do toaleta kažu: "evo vam bicikli da vijate ljude po ulici"...
 
Jel za to cudo treba registracija, jer po nekim karakteristikama moze se podvesti pod električne bicikle.
 
Šta mu znači "3-level speed adjustable"?
Koliko max da vuče, i kolika da bude max brzina. Zapravo regulišeš max snagu motora.
Zgodno da ne preteraš sa ubrzanjima, i ne cediš bateriju previše.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Netačno, ovo je moped, i po snazi i po maksimalnoj brzini od 45km/h. Dakle registracija je neophodna žuta tablica i AM kategorija u vozačkoj dozvoli.
 
^ Ovo naravno ako želiš da budeš legalan učesnik u saobraćaju i voziš ga redovno kao i bilo koji 49ccm skuter. Ali ovako samo po izgledu i ne razlikuje se mnogo u odnosu odnosu na ostale kineske električne bicikle(top brzina 25km/h na elektro pogon), pa verovatno ako ne divljaš po biciklističkoj stazi, možeš proći neopaženo.
 
Ovo spada pod skuter,cena je 1500e.

LX04 Električni skuter
Moderan izgled, male veličine, LCD zaslon, alarm na daljinsko upravljanje, kvalifikovano za EEC, 1.440W BOSCH motor i disk kočnice, prenosiva litijumska baterija od 48V28Ah, LED svetla i digitalni brzinomer.
CENA: 1.500,00 EUR-a


Inace drzava daje subvenciju od 250e do 31. oktobra 2022. godine.
 
Nazad
Vrh Dno