Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Niko nista ne hejtuje, ja volim da vidim novu tehnologiju na ulici. Problem je sto to voze deca koja nemaju blage veze sa propisima u saobracaju.

Nisam ni mislio na tebe ;)
Ali ako procitas samo zadnjih desetak strana videces slicne postove za tortinet kao sto je ovaj hektorov za e-bicikla. Iskreno, nemam ja nista protiv hejtera, svako ima pravo na svoje misljenje. Samo sumnjam da neko pri kupovini bilo kog prevoznog sredstva vodi racuna o tome da li ce nekom biti odvratan ili ne :)
 
Ma problem je u ponasanju takvih ljudi. Nemam ja nista protiv (normalnih ljudi), ali takav seljanizam prezirem. Iako nisam agresivan tip, svasta mi prodje kroz misli :)
Kad bih uzimao el bicikl, koristio bi, recimo 10-20% njegove snage + ostalo moja snaga. Da se bas ne oznojim ko zver do posla, ili ako vetar bas jako dova u lice, pa da se podpomognes. To mi je nekako realno.
 
Pročitah od početka do kraja 40 strana i ima 5 postova gde se priča o trotinetu i 567 o njihovim vozačima..Pišite malo više o njima vi koji ih imate, razmišljam se da uzmem jedan
 
Potpuno nebitno bar za našu zemlju, stvar koja tu nije napisana je da je 98% vozača u tim nesrećama iznajmilo trotinet/biciklu prvi ili drugi put u životu i onda krenu da se glupiraju. U smilsu da loše precene svoje sposobnosti i granice samog vozila... nekad jednostavno i u fazonu vidi šta ja mogu za instagram itd. To kod nas nije trenutno problem, pošto još uvek nemamo firme koje masovno iznajmljuju iste kao u drugim zemljama.
Mislim da umesto se vrti priča u krug oko toga na 50 strana, bolje recimo postavite po neki interesantan klip kad naiđete mislim da je to korisnije da se izvuče pouka šta ne raditi na trotinetu/bicikli.
Kasnije ako dođe do promene situacije kod nas u zakona/iznajmljivanja možemo da se vratimo toj diskusiji. Do tada evo par zanimljivih klipova.




 
Normalnom coveku ne trebaju klipovi i pouke kao sto nema zakona koji ce ograniciti ljudsku glupost i nepromisljenost.
Npr u mojoj firmi imamo izuzetno striktna i stroga pravila o bezbednosti na radu sa zestokim kontrolama jer ima dana kada preneses i do 1000 tona gotovog proizvoda po smeni a okruzen si ljudima dok radis.
I pored toga imam jednom nedeljno hitnu u firmi jer se neko glupirao/ nije razmisljao/zurio sta vec...
Ako u takvom okruzenju imas nesrece, sta ocekujes od javnog saobracaja sa sve trotinetima? :)

TuturuTu on rmn7
 
Npr u mojoj firmi imamo izuzetno striktna i stroga pravila o bezbednosti na radu sa zestokim kontrolama jer ima dana kada preneses i do 1000 tona gotovog proizvoda po smeni a okruzen si ljudima dok radis...

Eh da, i kod mene u firmi, imamo vrlo striktne procedure i pravilnike oko bezbednost na radu. A okruženje jeste opasno. Onda pravilnici do besmisla pokušavaju da predvide i preduprede sve moguće situacije. Ali onda pri kraju pravilnika piše nešto tipa: "Dok radite, koristite zdrav razum, pazite da ne povredite sebe ili nekog drugog...."

Ta poslednja je jedna od najsmislenijih rečenica u pravilniku. :p
 
Iznajmio danas kod usca Pro Cox model bicikla. Presao 22 km i bilo je veoma zabavno. Potrosio je oko polovinu baterije za tu kilometrazu, ali bilo je nekoliko km uspona na toj ruti. Siroki tockovi bas olaksavaju voznju kada treba da se prelazi preko prepreka i prilikom penjanja na trotoar. Isao sam sa drugarom, iznajmili dva ista bajsa, jedan je bio super, drugi je dosta skripao. Ovaj model ne moze sam da savlada malo zesce uspone, vec samo pomaze prilikom penjanja na iste. Ali pomaze bas dosta - za uspon gde "crknem" dok se popnem sa obicnim bajsom, sa ovim sam se popeo sa lakocom.
 
Koliko košta iznajmljivanje tog ebicikla kod Ušća? Znam da je ranije Planet bike kod Jugoslavije iznajmljivao Bosch pedelec. To treba probati. To je pravo uživanje u vožnji.
Viđao sam po gradu te ebicikle sa debelim gumama i svi škripe. Da li imaju problem sa žbicama zbog težine ili im škripi zadnji amortizer?
 
Ja nisam skapirao sta tacno skripi na belom bajsu (iznajmili smo jedan beli i jedan crni bicikl), ali posebno jako skripi kada pritisnes kocnice. E sad, nemam pojma sta je uzrok skripanja cak i kada ne kocis. Crni bajs nije skripao uopste. Pomenuo sam to skripanje i radnicima. Oni su mi rekli da se desava da skripi tako kada ga oni ne podese dobro. Desava im se nekad da skripi i crni :d Kapiram da imaju neko odrzavanje s vremena na vreme, pa da ga tu dobro ne utegnu. Ali to je samo moje nagadanje.

Cena za Pro Cox model je 600 rsd za sat, 1000 rsd za 2 sata.
Danas je od 10-15h bila akcija (nisam siguran da li je akcija svakim radnim danom ili samo ponedeljkom) 1+1 - ako iznajmis jedan bajs, drugi dobijes besplatno. Postoji samo ogranicenje da akcija vazi samo za iznajmljivanja na sat ili dva. Ako ti treba na duzi period od toga onda akcija ne vazi.
 
Postovi kao što je napisao Nothingman su vrlo korisni, iskustva iz prve ruke, bravo!

Ja sam u međuvremenu "saznao" da mi više odgovara mid drive nego hub motor...prirodnije je, nekako postaneš jedno sa biciklom ako tako mogu da se izrazim. :)

A mislim da sam se i odlučio i za model koji bi uzeo samo da se skupe parice i mislim da je to to, ima na oglasima polovan lepo očuvan, malo prešao nešto manje od 700km, za 1200e gore dole.

Jedva čekam, onda će dolazak i odlazak na posao postati prava uživancija umesto mučenje (Gradska Bolnica-Tošin Bunar).
 
Poslednja izmena:
Cubić je super, uzimaj pre no što boš krene da ugrađuje nove motore koji ne mogu da se čačkaju.
 
Да ли је неко почео да прави елтротинете са мало већим точковима? Да не буде све прегломазно као елмопеди али да не буду ни точкићи који не могу да прођу тек тако улицама. Виђам неке мопеде са малим (за мопеде) али дебелим гумама и седиштем, они реално могу да прођу као мопеди али су тежи за уношење на неки спрат или у фирму.
Мислим ипак да ће морати да се направи нешто између јер елтротинете могу да возе млађи па и окретнији, они мало трапавији или старији ће да имају проблем са стајањем на дасци и са малим точковима.

А елролери? ;)
 
Ovo stvarno stoji rasuto ko ... po livadi :)
Skenirao sam bar-kod, izađe ova aplikacija. Solun je u pitanju inače.20190711_160341.jpg20190711_153325.jpgScreenshot_20190711-155929_Google Play Store.jpg
 
Nego, šta očekivati od ovakvih polovnjaka? Računam da je mehanika ok, barem to može da se vidi. Ajde da kažemo i motor ali šta da baterijom, kakvo stanje očekivati i koliko su zamene?IMG-5e23b4e0dc83d36c8c0ad1604f5ea17a-V.jpgIMG-5347b8195eb22a20d23f46a5ecc1262d-V.jpgIMG-073d86eca54b86ec56aa739b382571a9-V.jpg
 
Poslednja izmena:
Kocka je ali mislim da se moze nabudziti sve. Dobar majstor ali ima i dosta tutorijala online za diy projekte, racunam da se baterija moze resiti
 
Ma baterije nisu frka sa se menjaju. Dosta nasih to radi, zamene ti celije i cepaj, ko nova. Ali racunas na to u startu da ce ti mozda zapasti izakana baterija.

Tapatalk from Poco loco
 
Preko naših oglasa sam uzeo stari Cube MTB sa Bosch performance motorom i preko 5000 predjenih kilometara. Baterija je bila izguljena i na jednom mestu čak i zakrpljena. Ali nikakav problem nisam primetio, niti je imala smanjeni kapacitet.
 
Ja b' rek'o su da ovi što ginu i prave najveća sr'nj na el. trotinetima, zapravo prvi put u životu krenuli nekim dvotočkašom u saobraćaj. Sada ovako k'o matori. Možda su k'o deca vozili bicikle.

Ko ima neka iskustva sa biciklom npr, sigurno neće na trotinetu praviti veće propuste u vožnji nego što je pravio bajsom.

I šta dižu frku oko jednog pokojnog trotinetiste?!? Koliko ih dnevno gine na biciklovima i motorima?
 
Ja b' rek'o su da ovi što ginu i prave najveća sr'nj na el. trotinetima, zapravo prvi put u životu krenuli nekim dvotočkašom u saobraćaj. Sada ovako k'o matori. Možda su k'o deca vozili bicikle.

Ko ima neka iskustva sa biciklom npr, sigurno neće na trotinetu praviti veće propuste u vožnji nego što je pravio bajsom.

I šta dižu frku oko jednog pokojnog trotinetiste?!? Koliko ih dnevno gine na biciklovima i motorima?

Ne kapiraš...nije poenta u neodgovornom moronu na trotinetu već u onom drugom nesrećniku koji će u zatvor zbog budale neodgovorne.

Biciklisti su 100x svesniji okoline u kojoj voze dok se vožnja el. trotineta shvata olako a realno nije naivno. Moja koleginica ima evo skoro mesec dana el. trotinet i već je počela da nam priča kako je imala susret sa kučetom koje joj je izletelo...kaže da je jedva zakočila i da je jedva na nogama ostala. Ona koja vozi sporije i koristi i trotoar i ulicu za vožnju...Bulevar K. Aleksandra...zamisli trotoarom da voziš 15-20kmh među pešacima.

U svakom slučaju opasno loš izum ako se ne koristi odgovorno.
 
Ja jos nisam video da nekom 'stoji' da vozi trotinet, neverovatno nezgrapna naprava a i tako deluju ljudi na njima..
 
Ma neka izgleda kao da vučeš tumor od 30 kg sa sobom, nema gužve, spakuješ ga gde hoćeš, nekih 15ak puta je jeftinije nego da voziš kola, nema registracije, nema parkinga...
 
Pa to, da iz nekog razloga mora da izgleda kao ruzicasti flamingo sa tockovima, ljudi bi i dalje vozili? Bitno da je prakticno :)
 
Da li je izgled prihvatljiv ili ne, stvar je ukusa.
 
Nazad
Vrh Dno