Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Zanima me iskustvo trotinetdzija sto se tice uzbrdica - da li bez problema moze recimo da se popne uz francusku ulicu (osoba tezine 75 kg)? I suprotno - sto se tice kocenja kada se spusta niz francusku?

Edit: Radim na Dorcolu, zivim kod SIV-a, kako bi to izgledalo da trotinetom idem na posao? :) Sada idem kolima, oko 5 km udaljenost, i to predjem za recimo 15-20 minuta. Zanima me i ekonomski faktor, posto u oba smera to bude 10 km, tj 1 litar benzina = ~150 din.
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Ne razumem neke postove pojedinaca ovde o tome kako su trotineti postali
ili će postati odjednom tolika opšta opasnost??
 
Ne razumem neke postove pojedinaca ovde o tome kako su trotineti postali
ili će postati odjednom tolika opšta opasnost??
Ti nisi video sliku iznad? Klinac tera trotinet na autoputu.... da li ti treba još neki post ili možeš u glavi da zamisliš prolazak šlepera od 8 tona sa 80kmh tik pored morona na trotinetu?

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Mogao je taj isti klinac biciklom izaći na autoput.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Što ga nimalo ne bi činilo pametnijim niti bi ta njegova glupost bila manja. ;)
 
Cene su za sada 'etenske, ali ima li neko iskustva sa nečim ovakvim: http://www.supersoco.eu/en/

Jeste premalo gledajuci da je to motor, ali za neku normalnu voznju moze biti sasvim dovoljno.

meni licno ovo izgleda preglomazno za te performanse, prakticniji bi bio u formi nekog zgodnog gradskog skutera nego motocikla, onda bi ovih 45km/h bilo sasvim primereno.

LOL, juče NShappy pomenuo ovaj SuperSoko motorčić i danas dobijam reklamu od Gige, poznatog domaćeg retailera, MP cena za dlaku ispod 400K din tj. oko 3300 evrića :shock: :lupko: neko tu nekog ozbiljno :hump:
čini mi se da se tu :cigar: neke ozbiljno toksične travke.
 
Ti nisi video sliku iznad? Klinac tera trotinet na autoputu.... da li ti treba još neki post ili možeš u glavi da zamisliš prolazak šlepera od 8 tona sa 80kmh tik pored morona na trotinetu?

Da video sam jednom i budalu koja vozi po autoputu u kontra smeru pa mi taj njegov auto nije kriv...i ?
dalabu bilo i biće, dok se kao društvo ne promenimo biće i ovakvih situacija...ništa novo za nas ovde.
 
Poslednja izmena:
Samo što je razlika u tome što još uvek za volan ne sedaju deca od 10 godina... Generalno nemam ništa protiv, skuter, bajs, trotinet daj Bože da ih bude više a manje kola. Ali takođe sam za to da svaki roditelj snosi odgovornost za kupovinu deci nečega što ima samostalan pogon a nisu pedale, ruke ili noge.

Na ovu temu možemo diskutovati u nedogled... nema potrebe. *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* ima i biće samo je pitanje koliku bi kaznu trebalo da popiju... tu baš manjkamo [emoji4]

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Izađeš kod nas u saobraćaj i sve ti bude jasno za 15 minuta...
Odeš u Cirih i ne možeš da se navikneš prvih mesec dana,
a auta, motora, kamiona, trotineta ,bicikleta čudesa i tamo i
ovde isto ali ljudi..e to nije.
 
Preterujete ove trotinet uglavnom voze starije osobe, decu nisam baš video.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Sad ce prvo da uvedu atest za trotinete, pa registraciju, pa....a u sustini nije losa stvarcica, korisna.
 
Neko je pisao za super sokola i 45 kmh.. Koliko znam može da se otključa na 60+ kmh.
 
Videh čoveka kako kolje drugog čoveka nožem, a mislio sam da je nož za seckanje luka...
Neinformisanih je bilo i biće...
 
Samo što je razlika u tome što još uvek za volan ne sedaju deca od 10 godina... Generalno nemam ništa protiv, skuter, bajs, trotinet daj Bože da ih bude više a manje kola. Ali takođe sam za to da svaki roditelj snosi odgovornost za kupovinu deci nečega što ima samostalan pogon a nisu pedale, ruke ili noge.

Hmm. Da. Trotinet je kriv. Nisu roditelji. Naslov od pre neki dan kog sam se setio:

https://www.blic.rs/vesti/hronika/s...00-na-sat-pa-udario-u-drugi-automobil/c6l592p

Inaće dovoljno je da ukucaš u google "maloletnik" i "auto" ili "motor" pa vidi koliko ćeš stotina udesa i nesreća imati gde su klinci upravljali automobilima i motorima i izazvali nesreće.

Slažem se da treba regulisati, kao i kazniti ove koji voze po autoputu, al opet, idi*ta je uvek bilo i biće.
 
Poslednja izmena:
Hmm. Da. Trotinet je kriv. Nisu roditelji. Naslov od pre neki dan kog sam se setio:

https://www.blic.rs/vesti/hronika/s...00-na-sat-pa-udario-u-drugi-automobil/c6l592p

Inaće dovoljno je da ukucaš u google "maloletnik" i "auto" ili "motor" pa vidi koliko ćeš stotina udesa i nesreća imati gde su klinci upravljali automobilima i motorima i izazvali nesreće.

Slažem se da treba regulisati, kao i kazniti ove koji voze po autoputu, al opet, idi*ta je uvek bilo i biće.

Nisam razumeo...ja i govorim da roditelj mora da odgovara za sve loše što maloletnik napravi.
Poenta je u tome da u moderno doba više nema klasike koji su deci davali čar igre...trotinet, skejt, bajs su bile iskonske dečije igračke koje su pri tome bukvalno formirale um i telo deteta koje se moralo potruditi da nešto na tome postigne (be znam da li se neki od vas sećaju filma BMX banditi...ko je posle tog filma hteo Poniku? :) ).

Sad je sve to izuzetno dostupno i deca traže izizov u istom smislu, što je prirodno. Odatle sav taj haos o kojem pričaš. A greška je u roditeljima koji ne shvataju te stvari i olako prihvataju zahteve dece bez jasnih i svrsishodnih granica...takoreći roditelje deca vaspitavaju kroz priču "samo da je mir", tu ja vidim problem vezan konkretno za trotinet.
 
Ne znam o kakvoj deci je reč, što bakara reče, ja videh bar 50 trotineta do sada, bukvalno ni jedan nije vozilo dete, već osobe preko 25+.
 
Ne znam o kakvoj deci je reč, što bakara reče, ja videh bar 50 trotineta do sada, bukvalno ni jedan nije vozilo dete, već osobe preko 25+.

Heheh eto ne primećujemo isto...trenutno su se zaista pokrenuli sa trotinetima ima ih baš dosta. Svaki dan minimum desetak trotineta primetim, kod mene na poslu dolaze pacijenti sa trotinetima i mole da nam ostave u ambulanti na čuvanje :)

E kad se taj deo tržišta omasovi a tu je pošto je trotinet postao dostupan za 30k pogodi ko će za rođendan, dobre ocene i dr. dobijati te stvarčice :)
 
Da se razumemo, ne govorim ništa protiv, šta više izuzetno podržavam ali mislim da to treba biti pametno regulisano ako budem ikad u mogućnosti pazariću onaj elektro KTM kroser samo tako :)...što se kod nas naravno neće desiti. Mi ni krštene biciklističke staze nemamo kako treba. Juče prolazim kroz Ruzveltovu na trotoaru ispred AMSS preko cele širine biciklističke staze parkiran džip zaposlenog radnika AMSS...osoba kojoj je posao sigurnost na putu, sasvim dovoljno.
 
Trebalo bi uvesti da zuti prsluk bude obavezan.
 
Slažem se. To sa prslucima je najelegantniji način da se isti ukinu.
Ljude će da bude blam da to nose i... gotovo :)
Tak'i smo narod.
 
Malo obavestenje, informacija kako god...

Posle probe Evo modela iz E-Primea, juče sam probao i Polar Mirage Pro bajs kod čoveka koji se bavi elektrifikacijom bicikala na prilično ozbiljnom nivou inicijali na KP su D.L. da ne reklamiram, ko zna o kome pričam, zna.

I mogu reći da bajs leti (i zimi)!

Imao je motor od 1kw, bateriju od 500Wh i ide kao zmaj.

Ono što mi se nije svidelo je način davanja gasa da tako kažem, kao i način vožnje.

Naime, dozira se struja na palac, poput šiftera na menjaču samo bez onih cak cak momenata nego sve ide glat naravno, možda bi bilo bolje rešeno da je poput motora princip.
I što nema asistenciju pri vrtenju pedala nego ide kombinacija gasa rukom i pedalanja....ali valjda funkcioniše dobro kad se navikne nemam pojma.

Uglavnom 80% mi se dopada, 20% će se valjda dopasti kad se odlučim za kupovinu....

Živi bili!
 
Nisam razumeo...ja i govorim da roditelj mora da odgovara za sve loše što maloletnik napravi.
Poenta je u tome da u moderno doba više nema klasike koji su deci davali čar igre...trotinet, skejt, bajs su bile iskonske dečije igračke koje su pri tome bukvalno formirale um i telo deteta koje se moralo potruditi da nešto na tome postigne (be znam da li se neki od vas sećaju filma BMX banditi...ko je posle tog filma hteo Poniku? :) ).

Sad je sve to izuzetno dostupno i deca traže izizov u istom smislu, što je prirodno. Odatle sav taj haos o kojem pričaš. A greška je u roditeljima koji ne shvataju te stvari i olako prihvataju zahteve dece bez jasnih i svrsishodnih granica...takoreći roditelje deca vaspitavaju kroz priču "samo da je mir", tu ja vidim problem vezan konkretno za trotinet.

Pa i ja i kažem da mora roditelj da bude odgovoran. Imam klince od 8 i 5 godina, obojica voze i trotinet (klasičan, na dva točka) i bajseve. Obojica su vozili trotinete po rampama u skejt parku i bolje voze trotinet od mene, ali su uvek u full opremi (kacige, štitnici za laktove, kolena, šake, duge pantalone...) i pod nadzorom.

Roditelj mora da bude odgovoran i da nauči svoju decu kako se ponašaju u saobraćaju.

S druge strane ne možeš zabraniti ljudima da koriste el. trotinet, bajs i sl. jel imaš par neodgovornih idi*ta.

To bi bilo kao kad bi rekli kuhinjski nož je opasan jer možeš da ubiješ nekog njime, a nema nikakve regulative za isti. Hajde da zabranimo prodaju kuhinjskih noževa, da uvedemo obaveznu obuku za korišćenje istog, da se svaki kuhinski nož registruje, ima serijski broj ... S druge strane korišćenje vatrenog oružja je regulisano zakonom, to je sve kako treba, daj da pospešimo prodaju pištolja, to je bezbedno.

Trebalo bi uvesti da zuti prsluk bude obavezan.

Ako isto važi za motocikliste, bicikliste, one na rolerima, skejtovima kao i pešake noću na putevima van naseljenih mesta i bilo gde gde nema ulične rasvete, onda da. Takođe i svaki vozač kad parkira auto uveče gde nema ulične rasvete da obavezno obuće žuti prsluk pre izlaska iz auta da ga ne bi zakačili na parkingu.
 
Poslednja izmena:
Ljudi ne pravite od muve magarca, vozite i koristite normalno i po propisima i nikome se neće desiti ništa loše.

Btw. da li je neko kod Šaomija M365 probao ove opcije sa m365botox i šta se sa njima više dobija ili gubi?

Boot with ECO mode:
The scooter will always start in ECO mode.

Russian throttle algorithm (from CFW):
Changes the throttle algorithm from speed-control to power-control.
 
Heheheh ako misliš da sam ja za zabranu tu si nešto pogrešio, ja sam za ekspanziju svega toga ali sa adekvatnom infrastrukturom.
 
Malo obavestenje, informacija kako god...

Posle probe Evo modela iz E-Primea, juče sam probao i Polar Mirage Pro bajs kod čoveka koji se bavi elektrifikacijom bicikala na prilično ozbiljnom nivou inicijali na KP su D.L. da ne reklamiram, ko zna o kome pričam, zna.

I mogu reći da bajs leti (i zimi)!

Imao je motor od 1kw, bateriju od 500Wh i ide kao zmaj.

Ono što mi se nije svidelo je način davanja gasa da tako kažem, kao i način vožnje.

Naime, dozira se struja na palac, poput šiftera na menjaču samo bez onih cak cak momenata nego sve ide glat naravno, možda bi bilo bolje rešeno da je poput motora princip.
I što nema asistenciju pri vrtenju pedala nego ide kombinacija gasa rukom i pedalanja....ali valjda funkcioniše dobro kad se navikne nemam pojma.

Uglavnom 80% mi se dopada, 20% će se valjda dopasti kad se odlučim za kupovinu....

Živi bili!

Ja nešto merkam tog lika...on prodaje i kitove za samougradnju po ok ceni. Mislim da je ok varijanta, čovek daje i garanciju na sve tako da nije neki divljak u potpunosti.
 
Heheheh ako misliš da sam ja za zabranu tu si nešto pogrešio, ja sam za ekspanziju svega toga ali sa adekvatnom infrastrukturom.

Da, to...

Ovi lelektrični dvotočaši i medijska buka oko njih bi mogli biti metod pritiska na urbaniste i grad, da se više radi na osposobljavanju i izgradnji bike staza tamo gde ih nema.

U Novom Sadu npr, koji se savršen za lake dvotočkaše, u zadnjih par decenija su totalno s'eb'li infrastrukturu jer se rade iz temelja nova naselja gde biciklističkih staza ili nema uopšte, ili ih ima proforme radi (nacrtana jedna bela uzdužna linija na ionako već preuskom trotoaru). Do kraja '80-ih je biciklistička staza bila vrlo jasan i važan deo projekta svake nove ulice i novog dela grada. Od tada, jok! :mad:

Vrlo je jasno da "elita" ( :vomit: ) koja odlučuje o urbanizmu/parama/investicijama/planiranju, bicikl je možda vozila zadnji put sa 12 godina starosti, i naravno, nikada kao prevozno sredstvo. Sada treba baš potencirati el.trotinete, i ubadati oči primedbama da nema gde da se voze, a moglo bi biti, uz malo dobre volje od strane urbanista.
 
Nazad
Vrh Dno