Da odgovorim sam sebi, može da se uplati razlika i sve je ok.Generisao sam takse za nova dokumenta preko eplati i nešto mi brljavila aplikacija banke sa skeniranjem QR kodova i uplatih za jednu taksu 80 para manje. Da li bi prihvatili drugu uplatnicu sa razlikom ili moram novu taksu a za ovu da tražim povrat sredstava? Nalog mi otišao kao hitan pa ne mogu da storniram.
Stigle meni, i to dve. Nisam mogao da nađem potvrde/uplatnice da sam platio te takse, pa sam platio.Nisam siguran da li je post za ovu temu ili eSanduče, ali da li je još nekom stigla automatska opomena za plaćanje nečega što je već plaćeno (u mom slučaju neka taksa za RGZ, plaćena još pre pola godine)? Na telefon se nisu javljali (praznici su, pa kao hajde...), e-mail je poslat istog dana kada je opomena stigla, ali odgovora nema.
Meni stiglo 30.12. subota, isto taksa za RGZNisam siguran da li je post za ovu temu ili eSanduče, ali da li je još nekom stigla automatska opomena za plaćanje nečega što je već plaćeno (u mom slučaju neka taksa za RGZ, plaćena još pre pola godine)? Na telefon se nisu javljali (praznici su, pa kao hajde...), e-mail je poslat istog dana kada je opomena stigla, ali odgovora nema.
Наша евиденција показује да нисте извршили уплату:
1. Републичку административну таксу у износу од 5.400,00 динара,
2. Републичку административну таксу за опомену за плаћање дуга у износу од 330 динара.
Jeste li uspeli da redite ovaj problem,isto se i meni desava zadnja dva danaMucim se vec 5 dan.
Nakon registracije na Euprava, instaliranjem aplikacije Consent ID , parametri iz poste i sve po redu, imam problem.
Nigde ne mogu da nadjem odgovor za ovu situaciju ili ja jednostavno ne kapiram.
Na racunaru ukucam svoju email adresu, izaberem logovanje preko mobilne aplikacije i kada "ode zahtev" na Consent ID (u mobilnom) tamo se pojavi bukvalno na jednu STOTINKU i ode u History gde pise da je "istekao"-Expired. Tako 453 puta, izludeh.
Otisla sam ponovo u postu, objasnila, dali mi nove parametre, sve jovo nanovo uradim, ista prica.
Zanosim se da probam na drugom telefonu, ali tehnicki ne znam kako. Uradila sam backup na ovom "spornom" telefonu ali ne znam kako da posaljem taj zip file na drugi telefon.
Podrsku ne znam kako kontaktirati, pisala sam im jos prosle nedelje preko euprava websajta, nista se ne desava. Pretpostavljam da ih ne mogu dobiti telefonom bilo gde.
Moze li mi neko dati savet?
Hvala unapred
Nisam lepo objasnio. Skinem fajl. prebacim preko diska ili mega clouda na nov telefon, ali kada dodjem do koraka u novom ID "uvezi datoteku iz foldera" tada dobijem da je nemoguće, zato što je nepoznat fajl.Probaj drugi file explorer
Meni se isto to desilo, onda sam selektovao backup sa Gdrive i proslo je.Nisam lepo objasnio. Skinem fajl. prebacim preko diska ili mega clouda na nov telefon, ali kada dodjem do koraka u novom ID "uvezi datoteku iz foldera" tada dobijem da je nemoguće, zato što je nepoznat fajl.
MozeDa li moze online da se podnese zahtev za pravljenje naloga na eupravi ako se nema licna karta sa cipom?
Isao sam dokumenta vozacka dozvola pokreni i dobio poruku.Jesi li siguran da si pokušao da zakažeš termin u MUP-u za zamenu vozačke, a ne da online putem podneseš zahtev za zamenu vozačke?
Za ovo drugo ti treba sertifikat, ono prvo nisam ni siguran da može (bar u BG).
Pozdrav
Nemoj da placas preko sajta to nikako.Hvala puno, kontaktirao sam ih, stiglo mi je resenje o registraciji u sanduce.
Imam jos jedno pitanje, da li je neko skoro pravio pasos za dete?
Konkretno imam pitanje pri generisanju uplatnice na eupravi, da li se na uplatnicu unose podaci (ime, prezime, jmbg, prebivaliste...) roditelja, ili podaci deteta? I da li moze da se desi da mi traze dokaz o uplati ako platim preko sajta eUprave?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari