Šta je novo?

Dve dSLR dvojbe

Shane

Slavan
Učlanjen(a)
12.01.2006
Poena
309
Znači 'četirlema'.

Razmišljam da 'uniđem' u dSLR vode, pa su misaona grananja sledeća:

1. Kojemu se jatu prikloniti, razmišljam se između Canon-a i Nikon-a. Ima li tu nekih caka koje se ne tiču striktno modela već npr. objektiva i bliceva (npr. da li je neki od pomenutih brendova povoljniji u tom domenu, ko ima kvalitetnije i/ili jeftinije objektive i bliceve i sl.)

2. Ajd da kažemo da novac nije problem (do neke granice) (a ipak imajući na umu da sam početnik u dSLR svetu), šta biste mi preporučili:
2a) Da počnem sa 'početnom klasom' (zvuči logično) dSLR aparata (npr. dvojba bi bila EOS 1000D ili D60), ili
2b) ... da odmah uskočim u nešto dublju vodu (u kom slučaju je dvojba između EOS 40D i D90), ili
2c)... nešto sasvim treće (neki Olympus, Sony,...).

Tnx!
:wave:

Dopuna:
polovni aparati nisu opcija!

Poslednja izmena:
Ako nisi iskusan uzmi 1000d al ako jesi. . .onda bi mogao i 50d ali i 40d i d90!
Pozz.

Pa ako si pocetnik ondani jedno ni drugo :D
I jedan i drugi su skupi i nemaju IS u samom aparatu vec u objektivu , objektivi su skupi ko djavo.
Mozda neki Sony ili Olimpus E510 na pr. Dok se ne izostris pa onda ako skontas da sebe vidis u tome samo napred na Canon 450D i jace.
Pozz

Znači 'četirlema'.

Razmišljam da 'uniđem' u dSLR vode, pa su misaona grananja sledeća:

1. Kojemu se jatu prikloniti, razmišljam se između Canon-a i Nikon-a. Ima li tu nekih caka koje se ne tiču striktno modela već npr. objektiva i bliceva (npr. da li je neki od pomenutih brendova povoljniji u tom domenu, ko ima kvalitetnije i/ili jeftinije objektive i bliceve i sl.)

2. Ajd da kažemo da novac nije problem (do neke granice) (a ipak imajući na umu da sam početnik u dSLR svetu), šta biste mi preporučili:
2a) Da počnem sa 'početnom klasom' (zvuči logično) dSLR aparata (npr. dvojba bi bila EOS 1000D ili D60), ili