Šta je novo?

DooM III i swap-ovanje

Gidra85

Čuven
Učlanjen(a)
15.12.2001
Poruke
1,856
Poena
650
Ljudi imam dole navedenu konfiguraciju (signature) i skoro stalno mi dolazi do seckanja tj. swap-ovanja pri otvaranju nekih vrata. Stalno disk drlja. :mad: Sta da radim? Ne brine me toliko framerate vec to usnimavanje sa hdd-a.
E da na hdd-u imam 97 GB prazno ako to nesto znaci. :D


POZ :wave:
 
Poslednja izmena:
Otkucaj u start/run msconfig , pa iskljuci sve sto nije neopjodno za funkcionisanje igre, a u igri stavi umesto hih medium. Za AGP u BIOS-u stavi max 128MB, nikako 256 ili 512. ( mozes cak probati i sa 64MB)
 
a) Malo RAM-a...
b) Fragmentacija HD-a
c) Stavi na MEDIUM
 
Sta mislite da bi duplo vise RAM-a zaustavilo swap-ovanje hdd-a?
Uzeo bih 2 X Corsair VS512MB400 512MB PC3200 DDR za po 85 evra. Jel to ok cena? :D Inace kakva je memorija? Moguce da meni dodatno swap-uje zato sto mi memorija radi asinhrono. A sa novom memorijom bih resio taj problem.


POZ :wave:
 
Poslednja izmena:
Nemoguce da dodatno swap-uje zato sto memorija radi asinhrono.
Kolicina swap-ovanja zavisi samo od kolicine raspolozive memorije, ne od njene brzine.
 
Sa 1Gb ti nebi swap-ovalo sigurno, mozda samo ponekad. Meni je FC swap-ovao kao blesav dok sam imao 512Mb i 1024x768 na high detaljima je bilo prilicno neigrivo, 800x600 na medium je jos i nekako moglo ([email protected], Ti4200@300/600) a kada sam pazario jos 512 otada sve ide glatko na 1024/high/very high. Sa DoomIII je sigurno ista situacija, mada licno nisam probao mislim da je 1Gb za DoomIII vise nego dovoljno.
 
doom3 engine ne ume da keshira ceo nivo, tako da nema neke velike razlike izmedju 512 i 1024 mega... mozda ce u nekom patchu da naprave precache kao sto je to uradjeno u unreal engine-u.
 
Meni sasvim ok radi sa 512 MB, s' tom razlikom sto nije igrivo na ultra high details zbog vecih tekstura.
FC ide sasvim solidno na 512MB, samo mnogo zavisi od toga kako je podesen win. i koliko ima startovanih nepotrebnih servisa koji jedu RAM.
 
Vrh Dno