Šta je novo?

Domaca igra Galactic Federation Demo v0.5

Yu_Skywalker

Čuven
Učlanjen(a)
15.10.2002
Poruke
81
Poena
609
Upravo sam objavio nov demo moje igre:

http://www.ptt.yu/korisnici/r/a/radivojr/
 
Pobogu Jox , pa vidis valjda po linku ctp;
Nego Rade , nabavi li ti source ili da saljem ?
Cujemo se uskoro .

Pozdrav , Misa...:boom:
 
pa ne vidim...
nemam taj SK kod sebe...
U svakom slucaju, pohvala za pionirski poduhvat pravljenja igre...
 
hmm probao sam demo ali me jednsa stvar intrigira... da li ce igra biti optizmiovana za igranje preko tastature? ili misha? ili dzojstika... preko tstature je kako da kazem uzas blagi :) za sada... mada je ipak demo... i ono super je kad je masovna bitka sa onoliko brodova przish na sve strane :) kako napreduje zvuk?
 
Red je bilo da neko nas namesti igru. Onaj fijasko sa 3rd world me je obeshrabrio.
 
G!!! je napisao(la):
hmm probao sam demo ali me jednsa stvar intrigira... da li ce igra biti optizmiovana za igranje preko tastature? ili misha? ili dzojstika... preko tstature je kako da kazem uzas blagi :) za sada... mada je ipak demo... i ono super je kad je masovna bitka sa onoliko brodova przish na sve strane :) kako napreduje zvuk?

Zar nije optimizovana :?
Jeste malo teze pogoditi ali kako bi ti voleo da komande reaguju?
Uradicu malu zadrsku kad se pritisne taster da delic sekunde usporenije reaguje.
Bice dobrog zvuka i muzike :D
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Da ja sam iz SK.

Citao sam clanak i moram ti reci da si me odusevio. Nego treba li ti kakva pomoc?
 
Ja licno vrlo malo. Jos pokusavam da naucim Flash za izradu svojih igrica tipa "ne ljuti se covece". Ali prijavljujem se za beta testiranje.
Mozda bih mogao da pitam neke drugove da urade muziku za igru, samo reci kakvu si zamislio.
 
Imam vec tri kompozitora :D
Mozes da budes beta tester,
ajd malo prouci igru pa mi jave tvoje sugestije zelje itd...
 
Povecaj broj poligona za brodove i ja ti radim modele istih. :mrgreen:

E da, efekti sami posebi bi mogli maaalcice da budu detaljniji. Mogu i oko njih da se pozabavim ako oces.

I ubaci podrsku za misa!
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Povecaj broj poligona za brodove i ja ti radim modele istih. :mrgreen:

E da, efekti sami posebi bi mogli maaalcice da budu detaljniji. Mogu i oko njih da se pozabavim ako oces.

I ubaci podrsku za misa!


Mis je za lenjivce :mrgreen:

Uradicu mnogo bolje explozije i prelivanje pogodjenih stitova.

Modeli mogu malko detaljnijia ali trebaju onda i low poly za nivo detalja zbog velikog broja brodova. Ustvari najveci problem su testovi kolizija koji uzimaju dosta procesorskog vremena. Zato tezim manjem broju trouglova.
 
Svaka cast!

Svoj deo posla si extra odradio, svaka cast na to, mogla bi da padne neka podrsja za misa, HUD malo da se poboljsa, neki lock on na neprihjatelja, da znas koga da vitlas. Zamerka je za dizajn brodova, sirimasni su jako modeli, a kad vec koristis texture 512x512 slobodno neka se popuni textura. Ovako je iskorisceno 15% prostora, tj. kao da imas 128x128 texturu, ali koliko vidim nisi ti to radio, to neka modelari obrate paznju. Jos jednom, svaka cast! Ako ti bude trebala bilo kakava pomoc rado cu ti izaci u susret!
 
Bice upravljanje sa misem naravno. Na kakav tacno lockon mislis?
Znam to za texture bice sredjeno.
 
Ma nije problem napraviti i low poly modele, ali ovi glavni definitnvno moraju da budu detaljniji.

Targeting postoji, samo pritisti "T" :mrgreen:

Takodje treba odraditi i bolje texture, ali kapiram da to nije do tebe ;)

U svakom slucaju cheers , i ako ti treba pomoc vici.

Takdje ubaci vise elemetana bre u svemir... nisu samo zvezde prisutne :mrgreen: . Cinmi se da bi oduvao sve redom kad bi izgledao kao homeworld2!
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
Upravo sam objavio nov demo moje igre:

http://www.ptt.yu/korisnici/r/a/radivojr/

ako ti treba jos beta testera ja sam za
 
lock on

Mislio sam lock on tipa kada vitlas neki brod da ga oznaci nekom drugom bojom na radaru, tj. istekne u odnosu na ostale. A slazem se sa MAD_MUzzY-em, treba jos pozadinskih elemenata, bilo bi kul da stavis neki fensi bitmap u pozadinu kao sto ima u Homeworldu 2, mozda jeste kiceraj ali narod to voli :D .
I naravno, moze i neka zvezda, tj. svetlosni izvor koji te zaslepi ako se okrenes prema njemu, pa onda dobijas i neke strateske forice, tipa, prednost imaju oni kojima je ta zvezda iza ledja itd... Mada to su samo neke moje ideje. :wave;
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Ma nije problem napraviti i low poly modele, ali ovi glavni definitnvno moraju da budu detaljniji.

Targeting postoji, samo pritisti "T" :mrgreen:

Takodje treba odraditi i bolje texture, ali kapiram da to nije do tebe ;)

U svakom slucaju cheers , i ako ti treba pomoc vici.

Takdje ubaci vise elemetana bre u svemir... nisu samo zvezde prisutne :mrgreen: . Cinmi se da bi oduvao sve redom kad bi izgledao kao homeworld2!


Mislim da fighteri ne moraju da budu detaljniji ali cu im napraviti mnogo detaljnije texture i bice bolje kalkulisanje normala tako da ce izgledati dobro iako su low poly. Kapitalne cu uraditi sa vise trouglova. Radicu ja i texture, nabavio sam mnogo mocan program Genetica za generisanje kontinualnih textura.
Bice malo nebula ali nebih voleo previse obojen svemir nerealno.

Proucitajte readme pisu sve komande. Targetuj na "H" a mozes i misem.
 
Re: lock on

Cooler je napisao(la):
Mislio sam lock on tipa kada vitlas neki brod da ga oznaci nekom drugom bojom na radaru, tj. istekne u odnosu na ostale. A slazem se sa MAD_MUzzY-em, treba jos pozadinskih elemenata, bilo bi kul da stavis neki fensi bitmap u pozadinu kao sto ima u Homeworldu 2, mozda jeste kiceraj ali narod to voli :D .
I naravno, moze i neka zvezda, tj. svetlosni izvor koji te zaslepi ako se okrenes prema njemu, pa onda dobijas i neke strateske forice, tipa, prednost imaju oni kojima je ta zvezda iza ledja itd... Mada to su samo neke moje ideje. :wave;

Pa i ocnacen je belom bojom i okruzen zutim kvadraticem, zar nevidis zuti kvadratic na radaru. :rtfm:

Ok za zvezde. :D
 
Sve pohvale za rad i trud. :happy: :happy: :happy:

Samo nastavi tako type; i obavezno nasminkaj igru efektima, zvezdama, raznim izmaglinama, povecaj broj poligona i stavi kvalitetnije tekstura, jer je to sve ono sto ljudi prvo primete (nazalost).
 
Yu_Skywalker je napisao(la):
...




Mislim da fighteri ne moraju da budu detaljniji ali cu im napraviti mnogo detaljnije texture i bice bolje kalkulisanje normala tako da ce izgledati dobro iako su low poly. Kapitalne cu uraditi sa vise trouglova. Radicu ja i texture, nabavio sam mnogo mocan program Genetica za generisanje kontinualnih textura.
Bice malo nebula ali nebih voleo previse obojen svemir nerealno.

Proucitajte readme pisu sve komande. Targetuj na "H" a mozes i misem.

Naravno da netreba preterivati, ali imaj na umu da ti neke kampanje budu i malko drugacijim delovima svemira ... ma samo pogledaj Homeworld2 :mrgreen:
Neke od pozadina cu ti rado ja odraditi imam sav software za to...
 
Probao.
Uh, al su kontrole rogobatne! Znam da je ovo alfa, ali... Nema sanse da pogodim neprijatelja. Brzi su ko oko (sto je dobro), a ja moram da prebiram po tasterima. Ako pravac, nisanjenje i paljba ne bude kontrolisao mis (a sigurno ti je to u planu) ovo nece moci da se igra.
Evo kako bih ja udesio kontrole: pored toga sto rekoh za mis, valjalo bi da tasteri za kretanje budu strelice umesto klasicnog W,A,S,D. Najvaznije i najcesce koriscene komande da budu dodeljene tasterima iz okruzenja (r.shift, enter, kp_ins...) dok egzotika tipa Increase Shield Recharge i sl. treba da bude na periferiji. Naravno ako udesis mogucnost da korisnik dodeljuje tastere onda nema veze. Ja bih se radije opredelio za pojednostavljenje komandnog inerfejsa iako to znaci izbacivanje nekih mogucnosti. Ovi silni tasteri za targetovanje bi trebalo da budu zamenjeni jednim jedinim i gotovo. Ko ce u zaru borbe sa stotinu neprijatelja da se bakce sa Transfer Power from Engine to Shield pogotovo kad se uzme u vid koliko su letelice slabasne. Ja volim jednostavnost, mada ne misle svi kao ja.
Izuzetno mi se svidja broj neprijatelja na ekranu. Sve pohvale na tome! Ali laserski zraci koji lete su malo ruznjikavi i odvlace paznju sa brodova, mada pretpostavljam da tu nema pomoci.
Takodje mi nije jasno zasto moj brod tako sporo reaguje. Neprijatelj se krece brze.
Pozadina je strasno prazna. Samo zvezde.
Takodje bi trebalo malo popuniti prazan prostor, sto bi popravilo osecaj kretanja. Ovako kao da stalno stojim u mestu. Mozda neki meteori ili krs od unistenih brodova, ali samo ako ne bi suvise oborilo framerate.
Sve u svemu nije lose B)
Igracu jos i sta primetim sigurno cu ti reci.
 
Ok primljeno k znanju.
Da, definitvno je problem u funkciji koja regulise rotacioni potisak,
izmenicu to pa ce se brod manje zanositi kad nisanis.
Neko voli jednostavnost neko ne.
Transferi energije su kljucna svar, da igras malo duze video bi.
Videcu sta moze da se ucini povodom lasera.
Nisi ti jos video masovne bitke :D
Probaj ovu misiju.
Overvrajtuj i ova dva txt fajla u models\data\

**Atacment izbrisan vidi ispod**
 
Uh... stvarno si preterao! Ovako nesto bih voleo da vidim u multiplejeru ali nemoj stavljati u singl.
Mnogo se bre mucim sa ovim komandama. Jedva cekam da probam verziju za misa.
Imao sam jedan neprijatan problem u prvoj misiji. Naime w taster mi je otkazao poslusnost i brod je reagovao kako je on hteo. To se desilo samo jednom, kada sam reloadovao misiju sve je bilo OK.
Ako zelis ovoliko protivnika morao bi uvesti precizne i ostre kontrole, ako treba i na ustrb fizickog modela.
Pa kad konacno budem mogao da uzmem misa i zesce raspalim po protivnicima (i cak ih pogodim) onda cu moci lepo i na miru da isprobavam ostale mogucnosti kao na primer transfere energije.
U SK si pominjao i ekonomski model?
Ideja za lasere: neka budu bledjih boja, a brodovi neka budu jarkih boja da bi bili upadljiviji.
Kao sto vidis zesce sam se zagrejao. :boom:
Bice nesto od ovoga. 8)
 
Evo podesio sam brodove, probaj ovaj patch.
Sad je mnogo lakse kontrolisati ga na tastaturu. Probaj da drzis shift dok upravljas strelicama, to ti je turn umesto rollturn.
Sa ovim patchem mozes da upravljas misem, ukljuci ga na "M".
Medjutim to je jako neprakticno, a nema sanse drukcije da se napravi.
Ne poredi sa freelancerom jer je tamo sasvim drukciji koncept, em je externi pogled em nisanis topovima koji imaju trenutan odziv a ne celim brodom kao ovde.
Kao sto nemozes autom da upravljas misem tako nemozes ni svemirskim brodom. Za ovo je jojstick. Probaj sa jojstickom i videces kako fino ide.
Reci mi kakav ti je framerate?
Ovo se odnosi na sve diskutante, molio bih vas da isprobate patch, i recite mi kakve su performanse na vasim masinama.
 
Evo da se i ja ubacim kao pasionirani HC veteran svemirskih simulacija :) Napomena: Nemoj me uzimati na zub ako neke stvari budu delovale malko preostro, tako se izrazavam :D

1) Nemati podrsku za misa ili dzojistik u ovakvom tipu igre je katastrofa. Ajde, vidim, kazes bice misha, ali sta sa Dzojistikom ????? 90% ljudi koji igraju ovakve stvari mnogo polazu na "filing" koji im daje dzojistik (Uostalom dzojistik i jeste palica zadovoljstva :D), i ja ga recimo uvek koristim u takvim igrama kad god mogu jer jednostavno daje osecaj razlicitosti u odnosu na recimo obican fps.

2) Frejm rejt - sasvim solidan. Sve radi besprekorno, cak i sa ovim misijama sa ogromnim brojem brodova. Masina je inace [email protected] ghz, 512mb touched by Simpson memorije :), Radeon 9700 Pro.

3) Modeli brodova su katastrofa. Nemoj me pogresno shvatiti ali gde su detalji ? Nisam doduse probao sa ovim patchom, a usput sam i izbrisao demo :( tako da ne mogu da vidim kakve si izmene uneo, ali...

4) Objekti u svemiru ????? Sta je ovo ? Gde su oni ? Znam da je tesko praviti takve stvati, pa jos sam, ali ne mozes da napravis svemir bez objekata samo sa raznobojnim zvezdicama. Planete, priblizene zvezde, neke svemirske kapije, nesto...One zvezde su uzasne (makar meni). Najgore od svega je sto uopste nemam osecaj da se brod pomera ukoliko ga usmerim ka zvezdama. Naprosto nema objekata a zvezde sutotalno stacionarne kako god da usmerima hud. Nema apsolutno nikakveog osecaja kretanja (sto je potpuno pogresno, zvezde trebaju da promicu, makar one na ivici - naravno, ne onako smesno kao u Star Warsu ili uvodu u Star Trek, ali ti kad kreces napred suzava ti se vidno polje i one zvezde po ivicama moraju da nestaju)

5) kad smo vec kod hud-a, izmeni ga malo, makar simbolicno. Tuzice te autori Freespace-a da si ih pokrao ;P a usput ces izbeci direktno poredjenje sa Freespace-om cim neko pokrene igru.

6) Kontrole su uzas. Nije sve u realnosti, ima nesto i u igrivosti :) Dobar primer je recimo Cs. Ili Freespace. Poenta je da nadjes dobar balans, a kontrole ovakve kakve su, i za iskusnije, a kamoli za pocetnike, vrlo, vrlo teske.

7) AI ? Ili AS ? (Artificial Stupidity :d) Kontrola Wingmena ? Bar je ja nisam provalio.

8) Modeli brodova - uf, znam da je ovo posebna prica i da je to vrlo tesko napraviti ali ovo su sve sami modeli iz Freespace-a

9) Prica. Pazi, svojevremeno prica nije mnogo znacila, medjutim ljudi se mnogo menjaju pa je tako i trziste postalo izuzetno izbirljivo. Oni koji su se pre 5 godina przili na Quake 2 kao blesavi nisu mogli da smisle Unreal 2 prosle godine. Trziste je postalo daleko razmazenije nego ranije i svako trazi pomalo od svega u svakoj igri. Propast je (to je barem moje skromno misljenje) posle Freespace-a, Starlancera i slicnih svemirskih arkada (ali i onih koje nisu arkadae, kao recimo Independece War 2) napraviti igru koja ne ide uz neku pricu u skladu sa kojom se misije odvijaju, uz neku smislenu radnju, twistove & turnove i generalno u celoj igri i pojedinacno, po misijama

Eto toliko. Jos jednom ponavljam, izvinjavam se ako sam bio preostar u nekim stvarima, znam da je to tesko napraviti, ali takav sam.
Generalna primedba - suvise si stvari uzeo iz Freespace-a, sto je sa jedne strane dobro, ali sa druge strane puno rizikujes da svako ko bude kupio ili probao igru cim pokrene kaze "Vidi ovo je Freespace ali u dosadnom okruzenju, bez razlicitih oblasti u svemiru, bez objekata, sa losijom grafikom od Freespace-a koji je izasao pre 5 godina" i jednostavno batali igru.

Pozdrav. nadam se da sam malo pomogao :wave; Mada je pitanje mogu li se popraviti/ubaciti 90% ovih stvari koje sam pobrojao.
 
Vrh Dno