Šta je novo?

Domaca igra Galactic Federation Demo v0.5

Gornji patch je imao bag, upravljanje misem je radilo korektno samo u 1024x768, ali sad sam ispravio i apdejtovao atacment.


Za OptiPlexa:
Ne zameram ti, meni takve kritike pomazu.

1) Kako nemam podrsku za dzojskik, pa sta si ti gledao? Podrska za dzojskik je u igri od samog pocetka.
Lepo sam rekao probaj sa dzojstikom, videces kako fino ide. Mis je tu od ovog patcha.
A i upravljanje na tastaturu je mnogo, lakse sa patchem.

3) Modeli brodova nemaju jos odgovarajuce detaljne texture.

4) Dodacu simulaciju kretanja na hudu, tako da ces videti cestice koje prolecu pored tebe i daju ti osecaj kretanja.
Bice i pozadinskih objekata ali sve u realnim velicinama, znaci neces moci da pridjes planeti kao sto mozes u freelanceru, gde je planeta velicine 5km.

5) Pa nije bas toliko slican hud-u iz freespacea? Ali nesto cu sigurno izmeniti.

6) Probaj patch

7) Nije jos gotovo

8 ) Koje su modeli iz freespacea i po cemu? Nemoj gledati screenshotove na sajtu, nego demo.
Svi brodovi su originalni.

9) Prica ce biti zanimljiva, nemoras da brines, vec sam je smislio. Mogao bih ti pokazati scenario ali drzim ga u tajnosti. Recimo da je daleko bolje od homeworlda.

Da, tesko je napraviti, ali ne ocekujem od uobrazenih igraca da to razumeju ili da misle drukcije od tebe.
Zahvalan sam ti i nastavi sa kritikama.
Da 90% se moze odraditi, ne zaboravi da je ovo jos daleko od gotovog, dosad sam dosta radio "ispod haube",
a doce na red i poboljsavanje vidljivih stvari.
Kad je zavrsim neces joj lako naci manu.
 
Pozdrav velikom Jedi-ju Radetu cheers
Nego , za zainteresovane novi mirror za Galactic Federation site :

http://www.am-games.com/GF

Hosting je preko Verata , download nije limitiran ili nedostupan kao preko AngelFire-a ... pa udrite !

Pozdrav , Misa...:boom:

P.S. Sutra imas utiske o novom demou i muzici ;)
 
Hvala za hosting Miso cheers

Za morbiusa, to sa "w tasterom" je zato sto si ostao bez energije u motorima, obrati paznju.

Probao sam da dodam nebulu u pozadinu, evo na slikama kako to izgleda.
Malo je zamuljano i nesvidja mi se dok igram iako deluje dobro na slici.
Moze se lepsa uraditi, i kad se stavi na manji deo neba izgledace mnogo bolje.
Pogledajte shotove ispod.

I ajde nek neko javi kakvo je upravljanje sa patchem :boom: :boom: :x
 
Patchovao sam i moram reci da sada vec lici na nesto. Sinoc sam okupio par drugara da isprobaju tvoju igru.
Moje misljenje, a i njihovo je da se brod jos uvek suvise zanosi pri okretanju. Znaci i dalje vazi ono sto sam ti vec rekao: "cvrsce" kontrole, ako treba i na stetu fizickog modela. Mozda malo pozitivne diskriminacije ne bi skodilo: da tvoj brod bude nesto jaci, precizniji i brzi od ostalih.
Misem se mnogo lakse upravlja. Preciznost mi je porasla sa 1% na 3%, a posle malo vezbe i na 5%. Ali jos uvek nisam u stanju da pobedim najboljeg protivnickog fightera u borbi 1 na 1 bez upotrebe raketa. Dzojstik nemam pa ne mogu da ti kazem kako je sa njim.
Svi se slazu da je igrica prilicno prazna, ali i veoma zarazna.
Jos nisam stigao da isprobam sve slasne opcije koje igra nudi ni da pravilno ocenim AI protivnika, ali nastavicu da "radim" 8) na tome.
HUD mi je malo nerazumljiv. Ne znam cemu sluze pojedini indikatori.
:happy:
 
E podesio sam u medjuvremenu jos duplo bolje, videces. :D Mislim da nece biti potrebe za diskriminacijom, eventualno na easy. Inace moja preciznost na tastaturi je u proseku 25% :mrgreen: Vezbanjem se postize dosta. Mogu bez problema de se nosim sa dvojicom najjacih. Taj najjaci crveni pretstavlja najpokretljiviji brod u igri prema tome ako mozes njega da ispratis moces i sve ostale da pogodis. Jos mora dosta da se radi na AI-u a od toga zavisi finalno fino podesavanje balansa brodova.
Jeste zarazna 8)
Uglavnom sad sam dodao nebulu iz freespacea za probu, a uradio sam i kapljice koje prolecu pored tebe u zavisnosti od brzine tako da sad imas potpun osecaj kretanja.
Na HUD-u mali plavi kruzic je vektor u kojem se trenutno kreces posto je ovo zasnovano na realnoj fizici, kad se okrenes tvoj flight computer regulise vektor potiska i trudi se da ti vektor kretanja bude napred. Ovo moze da se iskljuci ukljucenjem vector free moda na "Caps Lock".
Levo od elipsastog target displeja ti je akomulirana energija za oruzije, desno energija za motore.
U centru HUD-a brojevi: levo throttle desno brzina. Gore Desno "Fire" sto znaci da neko pljeva na tebe i ispod broj neprijatelja koji te targetuju.
Ostalo ti je valjda jasno.

Evo ti novi parametri brodova da probas.
Stavi u Models\Data
 
Igrica nije losa doduse AI je uzasan ali bice od toga dobra igra.
 
hm....jos necu nista da komentarisem....samo cu da pozelim puno srece skywalker-u ....

Moram da priznam da mi je bas drago sto je neko odavde krenuo da radi tako nesto....svaka cast !!! :)
 
Da, ovako je lakse nisaniti ali sada je i okretanje sporije.
AI me opasno nervira!!! Raspalim ja 1 na 1 sa tim najjacim fighterom i kad letimo ceono jedan ka drugom zesce se polivamo i spustim ja njemu energiju na minimum, on se okrene i pocne da bega praveci piruete i manevrisuci tako da ga je vrlo tesko pogoditi vise puta u kontinuitetu, pa tako ne mogu da ga dokrajcim, a on se stalno oporavlja. Pa kad skupi opet malo energije on opet pocne da leti ceono ka meni, sto mi opet omogucava da ga isprasim i tako u krug... Navuce coveka, moram da priznam, ali je zanimljivo samo ako to isto mozes da kazes za Super Mario Bros nakon sto si hiljaditi jubilarni put promasio platformu na koju treba da skocis i pao u provaliju.
Znam da je to sto radi najbolja strategija, ali smara, bre... Neka bezi par puta, ali neka se posle bori do smrti (njegove naravno ;) )Takodje, brodovi se fiksiraju na jednog neprijatelja, a ostale skoro da i ne primecuju (ne otvaraju vatru na njih) sto je mozda i dobro, nisam siguran.
 
Bice bolje, ne brini, na AI-u dosad nisam cestito ni radio, to su sad neke minimalne funkcije. Ali mozes i tu da se izvestis pa da ga rasturis. Uostalom gadjaj one slabije. Bice novi patch jos malo.

Hvala svima gore ;)
 
Nazad
Vrh Dno