Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Meni na fonu normalno radi.
 
Da li je neko uspeo da koristi Yettel web app za televiziju ili ios app. Nisam skontao kako ovo da aktiviram. Imam Hipernet M duo ali nemam broj u Yettelu i aplikacija mi ne dozvoljava napredne opcije bez broja. Iako mogu da budem korisnik i placam internet i televiziju svaki mesec.

@Yettel Srbija Moze li pomoc oko koriscenja ovih usluga? Hvala.
 
Da li je neko uspeo da koristi Yettel web app za televiziju ili ios app. Nisam skontao kako ovo da aktiviram. Imam Hipernet M duo ali nemam broj u Yettelu i aplikacija mi ne dozvoljava napredne opcije bez broja. Iako mogu da budem korisnik i placam internet i televiziju svaki mesec.

@Yettel Srbija Moze li pomoc oko koriscenja ovih usluga? Hvala.
Možeš da se registruješ ili mejlom ili telefonom. Nije neophodno da se ide preko telefona. Ako neće da ti se prijavi na Hipernet TV, probaj da odeš da napraviš Yettel nalog preko Moj Yettel aplikacije - preko websajta, ali napravi nalog sa mejlom.
Ako ni to neće, korisnički servis bi morao da to završi začas...
 
Hej zdravo,
Da li je neko uspeo da koristi Yettel web app za televiziju ili ios app. Nisam skontao kako ovo da aktiviram. Imam Hipernet M duo ali nemam broj u Yettelu i aplikacija mi ne dozvoljava napredne opcije bez broja. Iako mogu da budem korisnik i placam internet i televiziju svaki mesec.

@Yettel Srbija Moze li pomoc oko koriscenja ovih usluga? Hvala.
@DzoniPro022 Ispravan link za gledanje naše digitalne televizije je https://www.hntv.rs/ 👈 Kako bi gledao ovako nešto bilo bi potrebno da si naš korisnik takve usluge, što već ispunjavaš kao uslov, potrebno je da se uloguješ na samu aplikaciju ili putem našeg portala, https://www.yettel.rs/nalog/app/ 👈 Za sve dodatne informacije ili nejasnoće kucni nam putem privatne poruke, rado ćemo pomoći.

Lep pozdrav!
 
Hej zdravo,

@DzoniPro022 Ispravan link za gledanje naše digitalne televizije je https://www.hntv.rs/ 👈 Kako bi gledao ovako nešto bilo bi potrebno da si naš korisnik takve usluge, što već ispunjavaš kao uslov, potrebno je da se uloguješ na samu aplikaciju ili putem našeg portala, https://www.yettel.rs/nalog/app/ 👈 Za sve dodatne informacije ili nejasnoće kucni nam putem privatne poruke, rado ćemo pomoći.

Lep pozdrav!
Ulogovan sam na Vasu aplikaciju, probao da gledam preko weba, skinuo ios aplikaciju i nikako da pokrenem televiziju.. ios aplikacija vrti u nedogled prilikom prijave.. E1F72DF2-AA3E-466C-A308-846A35B58027.png4A99E442-BCF6-41EF-976F-D6CA20FB66F4.png
 
@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan

Imam Sharp TV i daljinski od TV sam upario na Yettel STB uređaj i sada sa daljinskim od TV-a upravljam sa STB uređajem, ali nisam uspeo Hipernet daljinski da uparim sa TV-m. Hipernet daljiski ima dva TV dugmeta? Na koje se TV dugme misli?
 
Poslednja izmena:
Valjda ono gore desno, pored dugmeta za uključivanje/isključivanje.
Tim dugmetom se daljinski prebacuje u mod za upravljanje TV-om. Skroz levo je STB, za mod upravljanja STB-om.
Pozdrav
 
Valjda ono gore desno, pored dugmeta za uključivanje/isključivanje.
Tim dugmetom se daljinski prebacuje u mod za upravljanje TV-om. Skroz levo je STB, za mod upravljanja STB-om.
Pozdrav

Hipernet daljinski je bluetooth daljinski ili nije? Nikako mi ne uspeva na Sharpu.
 
Bluetooth veza je za box, za tv je IR koliko sam skapirao.
 
Ne, to je bag pri kome se, kada je duže vreme STB ugašen, daljinski izgubi bluetooth konekciju sa STB-om, i zato ti zeleno dugme blinka.
Kada upališ STB - ali preko infrared-a jer daljinski radi u tom režimu, vratiće se bluetooth konekcija.
Meni se to dešavalo na starim verzijama softvera, na novoj 2.11 se ne dešava koliko sam primetio.
Verovatno je glupost da bi se uštedelo na baterijama na daljinskom, ili glupi sofverski bag, ne znam...
Kako se pali infraredom?
 
Kako se pali infraredom?
Pa uperiš daljinski u Box i pritisneš dugme za paljenje :)
Naravno, ako je tebi isti problem kao kod mene - ako to ne pomaže, onda je nešto drugo u pitanju.
Ja sam na teži način otkrio - box sam spustio iza TV-a, da se ne vidi. Vidim daljinski blinka, Box se ne pali... rekoh izem ti bagovito đubre, upalim box na dugme... i tako par puta. Na kraju sam provalio da je zapravo samo infrared aktivan dok blinka zelena lampica i da hoće daljinski da upali box, ako je box na vidnom mestu i daljinski uperen u njega :) Ništa od sakrivanja iza TV-a, jbga. Ali kada se box upali, odmah se vrati na bluetooth sam i radi dalje bez problema. I ako se box iole redovno koristi, daljinski ne gubi bluetooth. Izgleda ima neki "sleep" režim koji se aktivira posle nekog vremena...
 
Sto se tice prijavljivanja na aplikaciju/nalog, tj. https://www.yettel.rs/nalog/app/
Probao sam sa unosom broja Hipernet ugovora - možda će to rešiti problem, ali ne prihvata. Uvek izlazi poruka...
Da li se neko prijavljivao ovako? Da li je stvarno do formata?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230126_103234~4.jpg
    Screenshot_20230126_103234~4.jpg
    74.8 KB · Pregleda: 22
Pa uperiš daljinski u Box i pritisneš dugme za paljenje :)
Naravno, ako je tebi isti problem kao kod mene - ako to ne pomaže, onda je nešto drugo u pitanju.
Ja sam na teži način otkrio - box sam spustio iza TV-a, da se ne vidi. Vidim daljinski blinka, Box se ne pali... rekoh izem ti bagovito đubre, upalim box na dugme... i tako par puta. Na kraju sam provalio da je zapravo samo infrared aktivan dok blinka zelena lampica i da hoće daljinski da upali box, ako je box na vidnom mestu i daljinski uperen u njega :) Ništa od sakrivanja iza TV-a, jbga. Ali kada se box upali, odmah se vrati na bluetooth sam i radi dalje bez problema. I ako se box iole redovno koristi, daljinski ne gubi bluetooth. Izgleda ima neki "sleep" režim koji se aktivira posle nekog vremena...
Ja tih problema za sad nisam imao, box mi stoji iza tv-a. Teoretski bi daljinski trebao konstantno da bude povezan sa boxom jer box se ne gasi već samo ode u neki sleep mod. Isto kao i na Mi Box S.
 
E meni ne pali tako, blinka i tek posle 10 sek ili više kad opet pritisnem onda se upali, na dugme na sam box hoce odma. A to se desi posle x minuta ugasenog boxa, ako ugasim i upalim ok al evo sad posle 10 15 min nije upalio iz prve.
 
Sto se tice prijavljivanja na aplikaciju/nalog, tj. https://www.yettel.rs/nalog/app/
Probao sam sa unosom broja Hipernet ugovora - možda će to rešiti problem, ali ne prihvata. Uvek izlazi poruka...
Da li se neko prijavljivao ovako? Da li je stvarno do formata?
Tu pod broj ugovora upises sa racuna broj koji je u formatu x.xxxxxx
Ja sam taj korak uradio i sve je povezano.
Ali oni problemi sa slike i dalje postoje.

Da li postoji na forumu neko kome Yettel tv aplikacija radi na iosu. Onda cu bar znati da je do mene. Korisnicka podrska je apsolutno nesposobna i komentari odnosno saveti podrske sta da se proba su na nivou deteta iz skole za svakog ko se bar malo razume kako funkcionisu aplikacije, kes memorija i sl.
Vise me brine da se prave ludi i vrte ljude sa pricom da je problem pojedinacan i da se resava, proverava itd do trenutka kada aplikacija mozda i bude funkcionalna.

@Yettel Srbija Unapred se izvinjavam ako gresim al jos nisam imao iskustva sa nekim ko moze da mi prosledi strucniji odgovor i kome ios aplikacija funkcionise.
 
Problem je u tome što još nisam dobio prvi račun - nov sam korisnik.
Možeš li da mi kažeš, u odnosu na broj koji ti stoji u zaglavlju ugovora, kako izgleda taj broj?
 
Hej zdravo,
Ulogovan sam na Vasu aplikaciju, probao da gledam preko weba, skinuo ios aplikaciju i nikako da pokrenem televiziju.. ios aplikacija vrti u nedogled prilikom prijave.. Pogledajte prilog 372957Pogledajte prilog 372958
@Dzombache @DzoniPro022 Ukoliko i nakon brisanja keš memorije kao i reinstalacije aplikacije ne uspevate da se povežete, kucnite nam putem privatne poruke, kako bismo izvršili potrebna podešavanja i provere. Takođe je ovo potrebno učiniti i ako je u pitanju Android operativni sistem.
Imam Sharp TV i daljinski od TV sam upario na Yettel STB uređaj i sada sa daljinskim od TV-a upravljam sa STB uređajem, ali nisam uspeo Hipernet daljinski da uparim sa TV-m. Hipernet daljiski ima dva TV dugmeta? Na koje se TV dugme misli?
Kako bi povezao daljinski uređaj sa svojim TV uređajem potrebno je da pritisneš dugme TV u gornjem desnom uglu daljinskog upravljača, a nakon toga možeš postupiti po navedenoj proceduri.
Probao sam sa unosom broja Hipernet ugovora - možda će to rešiti problem, ali ne prihvata. Uvek izlazi poruka...
Da li se neko prijavljivao ovako? Da li je stvarno do formata?
Rado bismo proverili da li su ispravni podaci uneti prilikom pokušaja, kao i ukoliko jesu, šta je to što pravi ovakvu smetnju, budi slobodan i kucni nam. Broj ugovora je iskazan u formatu 6.XXXXXX, njega možeš pronaći na računu ili u samom ugovoru koji je potpisan.

Lep pozdrav!
 
Nazad
Vrh Dno