Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

ne verujem da će biti
 
Oni kao da su odustali i od ovog foruma i od cele priče sa televizijom. Aplikaciju za IOS i Android više niko ni ne pominje, ne mogu da se izbore da ovo malo što su izbacili funkcioniše kako treba. Ja razumem da je vreme godišnjih odmora ali ovo je stvarno mnogo loše, od kvaliteta usluge do nepostojeće podrške. Ranije su bar kurtoazno odgovarali na poruke.
 
Yettel ne ulazi tek sad u ovu priču: ja sam korisnik njihove TV usluge bezmalo godinu dana, a ceo projekat je u Telenoru počeo još pre nekoliko godina. Za ovih godinu dana nisam primetio nikakav pomak u kvalitetu usluge. TV aplikacija je minorno brža nego što je bila, funkcionalnost je i dalje nikakva. Pa najobičnija pretraga ne postoji, a ne nešto komplikovanije...
Uvodjenje broadband i TV usluge je bio jedan od značajnih ciljeva Telenora Srbija za 2021-u godinu. Usluga je puštena komercijalno (na mišiće, ali je ipak puštena), i to je to. Bonusi su pokupljeni, lovorike podeljene a dalji razvoj čeka neka bolja vremena. Podrška nas već godinu dana uverava da se na razvoju radi - možda i rade, ali mi rezultate tog rada ne vidimo.
Pozdrav
 
Ako se ne uozbilje dok prodje ovaj promo period iz ugovora tražiću raskid. Verovatno da ima načina. Ja gledam eon van mreže, preko ovog yettel box-a i sve je fluidno. Ovaj hiper i ne gledam.
 
Dolazimo u situaciju da se Yettel box koristi za instaliranje aplikacija tipa Eon, Iris go, Kodi itd. Mogu misliti kako je korisnicima koji ne mogu doci tako lako do user/pass vec su oslonjeni na Yettel kao osnovnog provajdera televizije.

Postoji jedna dobra stvar u svemu ovome. Umesto mene su odlucili da ne produzavam ugovor posle dve godine koriscenja.

Ovo me podseca na anegdotu o smislu postojanja Edge-a kao browsera: sluzi iskljucivo da instaliras Firefox ili Chrome.
 
Da ne ispadne da samo kritikujem. Sinoć je usluga Yettel televizije radila sasvim pristojno. Svega nekoliko puta u toku večeri slika se zakočila ali nije bilo brljavljena set top boksova i obaranja rezolucije.

Nadam se da su rešili problem sa slikoma i da će u budućnosti ta kompanija isporučivati usluge onako kako je propisano ugovorom.
 
Ja sam sinoć gledao drugo poluvreme Mančestera i celu Zvezdinu utakmicu, preko VPN i radilo je korektno
 
Pozdrav, pratim ovaj forum odkada sam uzeo Yettel za distribuciju TV, Interneta, negde krajem juna ove godine. U početku, još je bilo i solidno, ali u nazad 10tak dana gledanje TV programa je nepodnošljivo, u sred gledanja pojavljuje se ona strelica sa krugom, prilikom vraćanja unazad slika zamrzava, javlja da nema Interneta, sve funkcioniše usporeno, moram da restartujem box bar 20tak puta dnevno, kvalitet slike je lošiji. Mislim i da Internet nije na nivou dogovorenog.
Šta je razlog ne znam i iskreno, razočaran sam. Bez obzira na 12 X 1,00 mislim da mora biti bolji kvalitet. Ako je nešto do setovanja javite da probam, ali .....
 
Pozdrav, odnedavno sam vaš korisnik..
Za početak,
Interesantna je ideja tematskog sortiranja sadržaja, strining-like i to što hoćete da postignete, ali kako kad malo malo pa nekom sadržaju ili fali početak ili kraj i ako moram da puštam prethodni ili naredni sadržaj preko EPG onda mi tematska podela ništa ne znači. Naravno da je to posledica nepoštovanja programske šeme televizija, ali i premotavanja...
Način na koji je uopšte rešeno premotavanje je loš, to kao da je segment aplikacije koji je naknadno i nezavisno ubačen i nije uvezan ni sa čim (prethodno pomenuto da u toku pregleda premotanog sadržaja više nema mogućnosti listinga na strelice gore-dole).
Možda bi rešenje bilo da su u pitanju prečice koje neće direktno puštati sadržaj već voditi u odredjenju tačku timeline-a EPG-a, ili da omogućite puštanje prethodne ili naredne emisije dok se gleda premotani sadržaj.
Zašto taster strelica-back nema uvek istu funkciju, kao što je to na telefonima, da bi došao do slike na tv bez ikakvog info-a nekad moram da stisnem dva tastera (npr nakon tastera Menu -> TV -> Strelica back...
Razumem da su to sitnice, ali ovo su samo neke od....
Pozdrav
Zdravo @joe.dragan,
Svakodnevno radimo na usavršavanju i unapređenju svih naših usluga, svakako ti hvala na svim sugestijama i predlozima, budi siguran da ćemo ih preneti na pravu adresu, lep pozdrav!

~Nemanja A.
 
Očekujemo i Premier League TV kanal u vašoj ponudi jer je upravo danas taj kanal startovao na Telekomu i Supernovi. @Yettel Srbija
 
Dobro, i?
Osim što me stalkuješ...
sto se uzbudjavas, nista posebno. nego ovaj deo foruma je kao zamisljena da bude rezervisana za nekog sponzora kao zvanicna podrska sta li? pa mi cudno da spominjes vpn i to bez neke realne potrebe.
 
Pa to je pohvala za provajdera da ne dozvoljavaju gledanje Arena izvan našeg područja
Znači da znaju svoj posao
 
Jednostavno moram da napišem i ocenu Hipernet tv koju je dao moj sin (10god), i to najbolje citiranjem našeg razgovora:
-Što nece, pa šta će mi 400 kanala kad nista neće da učita?
-Pa dobro, ti i onako uglavnom gledaš YouTube,
-Pa onda to i nije televizija.
Toliko.
 
Aplikacija je kolaps... Neće biti produženja, ne bude li promene. Čak mi dođe i da im isplatim džabe mesece (za instalaciju će da vidimo) i uzmem nešto krštenije.


Od ovih šablonskih odgovora mi se k****. Odgovorili su na sugestiju, a na poruke žalbe ništa.

Bravo.
Aplikacija je kolaps... Neće biti produženja, ne bude li promene. Čak mi dođe i da im isplatim džabe mesece (za instalaciju će da vidimo) i uzmem nešto krštenije.


Od ovih šablonskih odgovora mi se k****. Odgovorili su na sugestiju, a na poruke žalbe ništa.

Bravo.
 
Nije moguće gledati televiziju, ovo je katastrofa !
A podrška @Yettel Srbija ovde na forumu je nikakva, neodgovorna..užasna !!!
Sramota !!!
Isplatiću popust od 2.500 din i raskidam ugovor do kraja meseca.
 
Pridružujem se komentarima i potvrđujem da je aplikacija totalni krš, i nešto najsporije što sam video u životu. Menjanje kanal koje traje po 5 sekundi, zakucavanje prilikom vraćanja unazad, strelica koja vrti u krug na svakih 10 minuta, ispadanje sa mreže, ovo je totalni amaterizam.

Žalosno je da Hipernet služi da bi se na njega instalirala EON aplikacija i gledao tv preko njega, jer na taj način sve radi normalno. znači nije problem u box-u, problem je u aplikaciji. Da ne pominjemo to što ne postoji aplikacija za telefon, mada kako su ovu za box napravili, ova za telefon bi verovatno resetovala fon na fabrička podešavanja.

Sve u svemu katastrofalna usluga.
 
Oni su sve obrnuli naopačke
Preko webos aplikacije radi kako treba, preko browera radi kako treba
Ali ono najvažnije, i osnovno, preko njihovog boxa, koji su oni odabrali, sa njihovom aplikacijom, ne radi kako treba
 
Nazad
Vrh Dno