- Učlanjen(a)
- 17.11.2021
- Poruke
- 518
- Poena
- 85
Mali update za Nick Jr.: Dobio sam potvrdu da je neispravan prikaz programske šeme za ovaj kanal a ja ću svakako pisati kada budem imao nekih novosti.
~Dejan
~Dejan
Hvala puno na svim odgovorima!!Mali update za Nick Jr.: Dobio sam potvrdu da je neispravan prikaz programske šeme za ovaj kanal a ja ću svakako pisati kada budem imao nekih novosti.
~Dejan
Znači nisam jedini. Češće se desi kada se duže koristi neka aplikacija (Youtube, npr.) pa se vrati nazad na TV app. Workaround bez full restarta je reset internet konekcije, pa ručno otvaranje TV aplikacije iz liste aplikacija u podešavanjima.U poslednjih nedelju dana se (skoro) svakodnevno dešava da box odjednom ostane bez internet veze. Najčešće dok je otvorena neka od aplikacija (YT, HBOGO) ali hoće i u aplikaciji za TV. Gašenje preko daljinskog ne menja ništa i pomaže samo restart uređaja. Pritom, internet preko kabla, kao i wifi, rade najnormalnije.
Meni isključivo u aplikaciji (hbogo, ređe youtube), ali definitivno nakon dužeg korišćenja (film, nekoliko epizoda serije i sl). Biće da ima različitih manifestacija istog problema.Znači nisam jedini. Češće se desi kada se duže koristi neka aplikacija (Youtube, npr.) pa se vrati nazad na TV app. Workaround bez full restarta je reset internet konekcije, pa ručno otvaranje TV aplikacije iz liste aplikacija u podešavanjima.
Jednom mi se desilo to i tokom vraćanja sadržaja unazad.
A1 vec ima u ponudi preprodaju Netflix vaucera. Mogli bi TLN da se upuste u lokalizaciju Netflix-a. Prvi su bili za mnoge nove stvari od Deezera do raznih drugih digitalnih servisa. Adaptacija netflixa uz tv usluge bi bila pun pogodak.@Bandzi8 Netflix sertifikat teško da će biti, još nisam video da je neko dobio sertifikat.
Aplikacije su u izradi i verovatno će biti uskoro (ima u nekoliko postova)
Nešto nedostaje, Smart TV aplikacija za Android TV OS. Koliko se sećam rečeno je da će biti i za Android TV, ili ipak ne? Ja konkretno imam Android TV Box, a uskoro i Tesla TV, koji je Android. Smatram da Smart TV aplikacija samo za LG/Samsung nije baš dobro. I Android TV OS treba imati u vidu.Radimo na razvoju Web platforme, mobilnih aplikacija (Android, iOS), aplikacija za Smart TV (LG, Samsung) kao i aplikacije za Apple TV.
Sjajno, svaki detalj!Hipernet TV paketi za sada nisu dostupni, ali će biti dostupna njihova kupovina kao postpejd varijanta (samo pristup app ili i kupovina STB uređaja) i pripejd varijanta
E o ovome govorim, ovo se zove podrška, sluša, pamti, rešava. Jesmo, diskutovali smo o ovome i jedva čekam aplikacije i IPTV pretplate!!! Zato i kažem i mislim da će ovo biti najbolja IPTV usluga jednog provajdera i aplikacija + podrška za istu.Hvala na svim predlozima, o ovome smo već diskutovali i ukoliko dođe do promena i novih informacija, obavestićemo
I ja sam u poslednje vreme često na HBO GOu i desi se da se izgubi internet, ni YouTube ne radi. Isto sam restartovao uređaj svaki put dok nisam provalio da je dovoljno da se izvuče LAN kabl i ponovo vrati. Dok problem postoji na ovim aplikacijama, TV radi ok.Meni isključivo u aplikaciji (hbogo, ređe youtube), ali definitivno nakon dužeg korišćenja (film, nekoliko epizoda serije i sl). Biće da ima različitih manifestacija istog problema.
Hvala za foru. Idem da probam na oba STB-a...@brank0 I meni se to desilo, ja sam rešio ručnim podešavanjem mreže. Dao sam mu ručni DNS (primarni isti kao gateway, sekundarni sa 8.8.8.8) i onda je povukao net na boxu, i od tada šljaka.
Probao... RADI! I na WIFI i na LAN STB-u!@brank0 I meni se to desilo, ja sam rešio ručnim podešavanjem mreže. Dao sam mu ručni DNS (primarni isti kao gateway, sekundarni sa 8.8.8.8) i onda je povukao net na boxu, i od tada šljaka.
Nema na čemu.Hvala za foru. Idem da probam na oba STB-a...
Drugim recima, u Network settings, ne DHCP, nego Static, right?
Probao... RADI! I na WIFI i na LAN STB-u!
Hvala za foru jos jednom
Interesantno, ali bih voleo da problem bude rešen na drugi način. Da sve radi kako treba, a ne svako malo da mora "gimnastika" sa kablom, resetom...I ja sam u poslednje vreme često na HBO GOu i desi se da se izgubi internet, ni YouTube ne radi. Isto sam restartovao uređaj svaki put dok nisam provalio da je dovoljno da se izvuče LAN kabl i ponovo vrati. Dok problem postoji na ovim aplikacijama, TV radi ok.
Sve je ok od jutra posle.Zdravo,
Prethodne večeri smo primetili da nešto manji broj Hipernet korisnika ima smetnje u radu servisa, koje smo otklonili u toku noći.
Hvala što ste podelili info da je sada sve okej @brank0 @mmikan Da li mogu da vas zamolim za povratne informacije da li je i kod vas sve u redu sada @Protke! @magicna_ruka ?
@M J Nažalost, u ovom momentu nemam preciznije informacije koje bih mogla da podelim, svakako da i se i mi trudimo i želimo da to bude što pre. Obaveštavaćemo o svim promenama i rado prenositi lepe vesti ovim putem.
Značilo bi nam da nam više informacija o tome proslediš u privatnoj poruci kako bi detaljnije proverili @DrugClan, potreban nam je ili broj ugovora(koji je moguće pronaći na Moj Telenor app u delu Profil) ili ako je tako lakše, može i neki postpejd/registrovani broj telefona koji se vodi na istog korisnika kao i Hipernet @Devix89
Dodatne info: Na Moj Telenor app u delu Profil, korisnici pored toga što mogu pristupiti podacima o brojevima ugovora, imaju i vidljive informacijame o kupljenim uređajima za Hipernet usluge sa određenim podešavanjima kao što su restart Rutera, promena šifre i naziva WiFi mreže, dok za MESH satelit i STB postoji opcija za restart. Tu se nalazi i opcija Roditeljske zabrane gde se može zabraniti pristup pojedinačnim URL-ovima za konkretan uređaj povezan na mrežu, uz mogućnost unosa i tačno određenog vremenskog intervala ili dana kada žele da onemoguće pristup nekom uređaju.
~Sara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari