Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Mali update za Nick Jr.: Dobio sam potvrdu da je neispravan prikaz programske šeme za ovaj kanal a ja ću svakako pisati kada budem imao nekih novosti.

~Dejan
 
Što se tiče sugestija, nakon mesec dana upotrebe, složio bih se sa većinom koja je ovde napisana, posebno sa kolegom Rafikijem. Fali fluidnost kroz kretanje aplikacijom, dosta je slab odziv na komande u nekim trenucima, čeka se po sekund, dva, nekad i duže. EPG će mnogo olakšati browsing sadržaja unazad.

Da li će naredno ažuriranje Hipernet aplikacije izaći pre zvaničnog početka ugovora 01.02.?

Zna li se približno kada će biti lansirana aplikacija za ostale platforme?
 
Mene interesuje da li su u planu 4K HDR kanali? To je jedino prakticno sto bih me privuklo da predjem sa SBB-a na optiku i vas kao providera.
 
Zdravo,

Imam novosti u vezi sa Nick Jr. kanalom. Hvala @Protke! i @DrugClan na strpljenju i što ste nam ukazali na ovo. Puštene su izmene na TV platformi koje bi trebalo da usklade prikaz programske šeme sa sadržajem koji se emituje, pa vas molim da proverite da li je sada sve okej :)

@Devix89 Apdejt TV aplikacije je u pripremi, međutim nemam informacije o datumu puštanja ažuriranja koje bih mogla da podelim u ovom trenutku.
@= IGY = Na Hipernet TV platformi se trenutno ne emituju 4K kanali koji svakako nisu rasprostranjeni na našem tržištu. Platforma je napravljena da podržava 4K sadržaj koji svakako imamo u planu da uvedemo u budućnosti. Hipernet TV Box je 4K kompatibilan što znači da druge aplikacije koje možeš instalirati mogu i da emituju sadržaj u ovoj rezoluciji.

~Mila
 
U poslednjih nedelju dana se (skoro) svakodnevno dešava da box odjednom ostane bez internet veze. Najčešće dok je otvorena neka od aplikacija (YT, HBOGO) ali hoće i u aplikaciji za TV. Gašenje preko daljinskog ne menja ništa i pomaže samo restart uređaja. Pritom, internet preko kabla, kao i wifi, rade najnormalnije.
 
U poslednjih nedelju dana se (skoro) svakodnevno dešava da box odjednom ostane bez internet veze. Najčešće dok je otvorena neka od aplikacija (YT, HBOGO) ali hoće i u aplikaciji za TV. Gašenje preko daljinskog ne menja ništa i pomaže samo restart uređaja. Pritom, internet preko kabla, kao i wifi, rade najnormalnije.
Znači nisam jedini. Češće se desi kada se duže koristi neka aplikacija (Youtube, npr.) pa se vrati nazad na TV app. Workaround bez full restarta je reset internet konekcije, pa ručno otvaranje TV aplikacije iz liste aplikacija u podešavanjima.

Jednom mi se desilo to i tokom vraćanja sadržaja unazad.
 
Znači nisam jedini. Češće se desi kada se duže koristi neka aplikacija (Youtube, npr.) pa se vrati nazad na TV app. Workaround bez full restarta je reset internet konekcije, pa ručno otvaranje TV aplikacije iz liste aplikacija u podešavanjima.

Jednom mi se desilo to i tokom vraćanja sadržaja unazad.
Meni isključivo u aplikaciji (hbogo, ređe youtube), ali definitivno nakon dužeg korišćenja (film, nekoliko epizoda serije i sl). Biće da ima različitih manifestacija istog problema.
 
@Bandzi8 Netflix sertifikat teško da će biti, još nisam video da je neko dobio sertifikat.

Aplikacije su u izradi i verovatno će biti uskoro (ima u nekoliko postova)
 
@Bandzi8 Netflix sertifikat teško da će biti, još nisam video da je neko dobio sertifikat.

Aplikacije su u izradi i verovatno će biti uskoro (ima u nekoliko postova)
A1 vec ima u ponudi preprodaju Netflix vaucera. Mogli bi TLN da se upuste u lokalizaciju Netflix-a. Prvi su bili za mnoge nove stvari od Deezera do raznih drugih digitalnih servisa. Adaptacija netflixa uz tv usluge bi bila pun pogodak.
Uskoro bi trebalo uskoro da dobije okviran datum izlaska, ovako nije fora :)
 
Mislim da bi polako trebalo da se bliži vreme izlaska Smart TV i Mobilne aplikacije za korisnike van mreže. 2-3 paketa u Postpaid i Prepaid varijanti, sa načinima plaćanja ili putem Telenor broja ili putem platne kartice Mobi banke odnosno bilo koje banke.

Ako to uspete, do četvrt finala ili polu finala Lige šampiona a najkasnije moguće do nove sezone Premijer lige, sa Arena sport kanalima obavezno u 1920x1080@50fps sa minimum 7000Kbps Bitrate, uradili ste pravu stvar. @Telenor Srbija

Nama je užasno potreban jedan stabilan i kvalitetan striming servis, za sada se "mučim" sa Iris Smart, 25fps sport kanali, interfejs ne tako zavidan, update 1 u 3 meseca, neka hvala. Samim tim što ste prisutni na forumu je ogromna stvar i za svaku pohvalu, pa makar i bila testna verzija aplikacije to ne bi bio problem. Ako bi problem bio uskladiti cenu IPTV paketa pa neka i bude viša. Recimo Arena sport paket sa samo Arena kanalima 1000-1200 RSD, ko voli neka izvoli. Sa kvalitetnim 50fps strimovima, konstantnom podrškom, 7-14 dana premotavanja na svim kanalima, nije puno.
 
Zdravo,

Trenutno na STB uređaju nije dostupno preuzimanje Netflix aplikacije, a svakako da radimo na tome da pribavimo sertifikacije koje su neophodne za pomenuti striming servis. @Bandzi8 @sarulja91 :)

Radimo na razvoju Web platforme, mobilnih aplikacija (Android, iOS), aplikacija za Smart TV (LG, Samsung) kao i aplikacije za Apple TV. Hipernet TV paketi za sada nisu dostupni, ali će biti dostupna njihova kupovina kao postpejd varijanta (samo pristup app ili i kupovina STB uređaja) i pripejd varijanta. @Strale_123
Hvala na svim predlozima, o ovome smo već diskutovali i ukoliko dođe do promena i novih informacija, obavestićemo pa predlažem da pratite forum :)


Hvala @brank0 i @Devix89 što ste nam ukazali na ovo. Kako bih mogla detaljnije sve da proverim, zamoliću vas da nam u privatnoj poruci prosledite broj ugovora, pa ćemo naravno obavestiti i ostale članove foruma ovim putem kad dođemo do rešenja i više informacija.

~Sara

 
Radimo na razvoju Web platforme, mobilnih aplikacija (Android, iOS), aplikacija za Smart TV (LG, Samsung) kao i aplikacije za Apple TV.
Nešto nedostaje, Smart TV aplikacija za Android TV OS. ;) Koliko se sećam rečeno je da će biti i za Android TV, ili ipak ne? Ja konkretno imam Android TV Box, a uskoro i Tesla TV, koji je Android. Smatram da Smart TV aplikacija samo za LG/Samsung nije baš dobro. I Android TV OS treba imati u vidu.
Hipernet TV paketi za sada nisu dostupni, ali će biti dostupna njihova kupovina kao postpejd varijanta (samo pristup app ili i kupovina STB uređaja) i pripejd varijanta
Sjajno, svaki detalj!
Hvala na svim predlozima, o ovome smo već diskutovali i ukoliko dođe do promena i novih informacija, obavestićemo
E o ovome govorim, ovo se zove podrška, sluša, pamti, rešava. Jesmo, diskutovali smo o ovome i jedva čekam aplikacije i IPTV pretplate!!! Zato i kažem i mislim da će ovo biti najbolja IPTV usluga jednog provajdera i aplikacija + podrška za istu.
 
Kad se očekuja ta prodaja STB uredjaja/pripaid paketi itd, 2 meseca prodje i ništa i dalje sve u krug...
 
@Telenor Srbija
Da li se nešto trenutno dešava?
STB trenutno odbija da povuče net sa routera - nekoliko reboot-ova i STBa i routera nisu pomogli. Rezultat je nepostojanje bilo kakvog TV programa na TVu.
Interneta ima - upravo kucam sa mobilnog kome je ugašen data transfer.
 
I kod mene je isto sa stb celo vece. Internet inace radi na televizoru (native apps mu rade), na mom telefonu ne radi (samsung), kod zene na iphone rade aplikacije, ali ne i web browsing.

Ukupno, cesce se dogadjaju zamrzavanja i kocenja u poslednjih par nedelja na stb, moram po 2-3 puta dnevno da ga resetujem sto ume da iznervira.
 
Kod mene ne radi ni tv app. Nemoguće je pokrenuti bilo koju drugu app na boksu, ne rade wifi i lan. Sve puklo.
 
Ni kod mene ne radi nijedan od dva STB-a. Prvo je pukao onaj u cerkinoj sobi preko WIFI (STB2), a pre sat vremena i drugi u dnevnoj sobi (STB1) preko LAN-a. Tvrde da nemaju Internet, i kad ih restartujem, STB2 i dalje ne nalazi Internet, a STB1 se nekako i startuje, nadje TV programe i radi na RTS1 sve dok ne probas da promenis kanal ili startujes YouTube. Tada se zakoci i tvrdi da nema Internet. Restartovao sam ruter i imam Internet jer upravo ovo kucam sa Maca konektovanog na LAN. I svi mobilni u kuci imaju internet preko WIFI.
Izgleda da TV program ide preko nekog drugog porta, razlicitog od ostatka Internet usluge.

@Telenor Srbija Sta se dogadja sa Hipernet TV ?!?
 
Jutros barem rade wifi i lan. Situacija sa tv ista kao sinoć i identična ovoj koja je opisana u prethodnom postu = ne radi.
 
@brank0 I meni se to desilo, ja sam rešio ručnim podešavanjem mreže. Dao sam mu ručni DNS (primarni isti kao gateway, sekundarni sa 8.8.8.8) i onda je povukao net na boxu, i od tada šljaka.
 
Meni isključivo u aplikaciji (hbogo, ređe youtube), ali definitivno nakon dužeg korišćenja (film, nekoliko epizoda serije i sl). Biće da ima različitih manifestacija istog problema.
I ja sam u poslednje vreme često na HBO GOu i desi se da se izgubi internet, ni YouTube ne radi. Isto sam restartovao uređaj svaki put dok nisam provalio da je dovoljno da se izvuče LAN kabl i ponovo vrati. Dok problem postoji na ovim aplikacijama, TV radi ok.
 
@brank0 I meni se to desilo, ja sam rešio ručnim podešavanjem mreže. Dao sam mu ručni DNS (primarni isti kao gateway, sekundarni sa 8.8.8.8) i onda je povukao net na boxu, i od tada šljaka.
Hvala za foru. Idem da probam na oba STB-a...
Drugim recima, u Network settings, ne DHCP, nego Static, right?
@brank0 I meni se to desilo, ja sam rešio ručnim podešavanjem mreže. Dao sam mu ručni DNS (primarni isti kao gateway, sekundarni sa 8.8.8.8) i onda je povukao net na boxu, i od tada šljaka.
Probao... RADI! I na WIFI i na LAN STB-u!
Hvala za foru jos jednom (y)
 
Poslednja izmena:
Hvala za foru. Idem da probam na oba STB-a...
Drugim recima, u Network settings, ne DHCP, nego Static, right?

Probao... RADI! I na WIFI i na LAN STB-u!
Hvala za foru jos jednom (y)
Nema na čemu. :)

@Telenor Srbija mogu li dostaviti broj mobilnog/adresu, da ne ganjam sad ugovor među papirima? Ili postoji negde u Hipernet/Moj Telenor aplikaciji taj info?
 
Zdravo,

Prethodne večeri smo primetili da nešto manji broj Hipernet korisnika ima smetnje u radu servisa, koje smo otklonili u toku noći.
Hvala što ste podelili info da je sada sve okej @brank0 @mmikan :) Da li mogu da vas zamolim za povratne informacije da li je i kod vas sve u redu sada @Protke! @magicna_ruka ?

@M J Nažalost, u ovom momentu nemam preciznije informacije koje bih mogla da podelim, svakako da i se i mi trudimo i želimo da to bude što pre. Obaveštavaćemo o svim promenama i rado prenositi lepe vesti ovim putem.

Značilo bi nam da nam više informacija o tome proslediš u privatnoj poruci kako bi detaljnije proverili @DrugClan, potreban nam je ili broj ugovora(koji je moguće pronaći na Moj Telenor app u delu Profil) ili ako je tako lakše, može i neki postpejd/registrovani broj telefona koji se vodi na istog korisnika kao i Hipernet @Devix89 :)

Dodatne info: Na Moj Telenor app u delu Profil, korisnici pored toga što mogu pristupiti podacima o brojevima ugovora, imaju i vidljive informacijame o kupljenim uređajima za Hipernet usluge sa određenim podešavanjima kao što su restart Rutera, promena šifre i naziva WiFi mreže, dok za MESH satelit i STB postoji opcija za restart. Tu se nalazi i opcija Roditeljske zabrane gde se može zabraniti pristup pojedinačnim URL-ovima za konkretan uređaj povezan na mrežu, uz mogućnost unosa i tačno određenog vremenskog intervala ili dana kada žele da onemoguće pristup nekom uređaju.


~Sara
 
I ja sam u poslednje vreme često na HBO GOu i desi se da se izgubi internet, ni YouTube ne radi. Isto sam restartovao uređaj svaki put dok nisam provalio da je dovoljno da se izvuče LAN kabl i ponovo vrati. Dok problem postoji na ovim aplikacijama, TV radi ok.
Interesantno, ali bih voleo da problem bude rešen na drugi način. Da sve radi kako treba, a ne svako malo da mora "gimnastika" sa kablom, resetom...
 
Zdravo,

Prethodne večeri smo primetili da nešto manji broj Hipernet korisnika ima smetnje u radu servisa, koje smo otklonili u toku noći.
Hvala što ste podelili info da je sada sve okej @brank0 @mmikan :) Da li mogu da vas zamolim za povratne informacije da li je i kod vas sve u redu sada @Protke! @magicna_ruka ?

@M J Nažalost, u ovom momentu nemam preciznije informacije koje bih mogla da podelim, svakako da i se i mi trudimo i želimo da to bude što pre. Obaveštavaćemo o svim promenama i rado prenositi lepe vesti ovim putem.

Značilo bi nam da nam više informacija o tome proslediš u privatnoj poruci kako bi detaljnije proverili @DrugClan, potreban nam je ili broj ugovora(koji je moguće pronaći na Moj Telenor app u delu Profil) ili ako je tako lakše, može i neki postpejd/registrovani broj telefona koji se vodi na istog korisnika kao i Hipernet @Devix89 :)

Dodatne info: Na Moj Telenor app u delu Profil, korisnici pored toga što mogu pristupiti podacima o brojevima ugovora, imaju i vidljive informacijame o kupljenim uređajima za Hipernet usluge sa određenim podešavanjima kao što su restart Rutera, promena šifre i naziva WiFi mreže, dok za MESH satelit i STB postoji opcija za restart. Tu se nalazi i opcija Roditeljske zabrane gde se može zabraniti pristup pojedinačnim URL-ovima za konkretan uređaj povezan na mrežu, uz mogućnost unosa i tačno određenog vremenskog intervala ili dana kada žele da onemoguće pristup nekom uređaju.


~Sara
Sve je ok od jutra posle.
Nije radila hipernet TV aplikacija na STBu niti Netflix na TVu.
EON na STBu je proradio još tu noć, prvo malo šepao pa onda normalno.
 
Sve je super, hvala!

Zahtevalo je reboot rutera, reboot stb uredjaja, a zatim brisanje i ponovno dodavanje wifi mreze. Nakon svih restartovanja je poceo da tvrdi da wifi nema interneta u sebi. :)
 
Pink Premium je u sd varijanti, to je stvarno bezveze..
A ako već imate lokalne TV, onda stavite iz svakog kraja po jednu.. npr Pirot, Vranje, Leskovac, Pazar, Užice, Čačak, Kv, Ks... Ima tu dosta kanala..
Ili uklonite ove sadašnje koje imate...
Dosta sporo se menjaju kanali.. baš sporo..
 
Nazad
Vrh Dno