Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Malo upadam kao padobranac.Imam exe net ,odnosno to je sada supernova . Optički internet ,da li se može iskoristiti ta infrastruktura optičkih kablova u kući za hipernet , ne biH više bušio po kući :)Na koliko uređaja se može koristiti hipernet ? Dakle stavim jedan box u dnevnu sobu ,na ostale televizore ako je uopšte moguće kako ide signal ,preko koaksijalnog kabla ?
 
Prilikom gledanja sadržaja unazad, desi se da sadržaj zamrzne. Nekad traje par sekundi, pa nastavi dalje, a nekada moraš cimnuti napred nazad premotavanje da bi proradilo.
Da dopunim sam sebe. Ovo se dešava kada se sadržaj koji trenutno ide uživo, vrati unazad (npr, ako se zakasni sa početkom par minuta, pa vratiš na početak, a uživo ide 10 min ispred). te se zamrzavanje slike poklopi sa momentom kada uživo taj sadržaj prestane da se emituje, odnosno npr. bude kraj filma (a vi kasnite 10 minuta jer ste vratili), pa se vrši segmentacija sadržaja, tada dolazi do zastoja.

@Telenor Srbija , da li postoji opcija vraćanja sadržaja po satima? Odnosno, primera radi, prebacim kanal i vidim da je ono što sam ja hteo da gledam, upravo prošlo. Mogu da vratim na početak onoga što se trenutno emituje, a recimo ono je bilo prethodno na tom kanalu moram da tražim po kategorijama, umesto samo da nastavim da premotavam unazad... Da li postoji varijanta (ili će postojati) da se recimo makar trenutni dan, može vraćati vremenski unazad a ne po sadržaju?
 
@Telenor Srbija: ne uspevam da povežem Hipernet box sa aplikacijom "Android TV Remote" na telefonu. Da li je ovo uopšte moguće, ili je problem negde kod mene?
Pozdrav
 
Zdravo,

@tolero Za Hipernet usluge se koristi optička infrastruktura mts-a. Na našem sajtu možeš proveriti da li je instalacija dostupna na tvojoj adresi. Sam proces instalacije je takav da podrazumeva minimalno bušenje. Kolege će počistiti za sobom i vratiti nameštaj kao što je bio, a same kablove praktično nećeš ni videti jer koristimo tip kanalica koji se uklapaju u svaki enterijer. Više detalja o samoj instalaciji možeš pogledati ovde, kao i na ovoj temi. Ne koristimo koaksijalne kablove, već isključivo optiku kako bi došli do stana, a dalje sve ide bežično. Hipernet Duo i Trio paketi podrazumevaju jedan TV Box, dok dodatni možeš iznajmiti po ceni od 349 dinara mesečno.

@mon @rafiki Ponudu kanala je moguće proveriti na sajtu, odnosno ovde. 44 kanala na M paketima je u HD rezoluciji, dok je na L paketima taj broj 47. Znam da u ovom momentu na sajtu nije prikazano koji kanali su u HD rezoluciji i proveravam kako mogu da dostavim ovu listu. Javljam se ovde kada budem imao više detalja. Isto važi i za kvalitet zvuka. Još samo da potvrdim sa tobom @rafiki, reč je o ovoj app?

@Devix89 U ovom momentu opcija EPG-a (programskog vodiča) nije dostupna, ali će biti vraćena u nekoj od budućih verzija TV aplikacije. U međuvremenu, kada gledaš uživo kanal i klikneš strelice za gore ili dole, otvara ti se lista kanala, gde možeš pogledati trenutni, budući i prethodni program. U tom prikazu, listajući levo i desno na selektovanom kanalu možeš pogledati prethodne emisije i klikom na OK dugme je pustiti. Što se tiče ovog prvog dela i crnog ekrana kada premotavaš sadržaj - najljubaznije bih te zamolio da snimiš ovo i da mi pošalješ u poruci ili postaviš ovde, kako bih bolje razumeo i prosledio na proveru. Da li ovo primećuješ samo kada klikneš na dugme da se premota na početak sadržaja ili kada strelicama premotaš na početak emisije koju gledaš live. Takođe, da li ovo primećuješ samo kada premotavaš na početak live program ili i prilikom puštalja sadržaja iz biblioteke?

~Dejan
 
Evo već po koji put sve zabode nakon što pokušam da izađem iz HBOGO aplikacije. Vrti u nedogled, daljinski prestane da reaguje na skoro sve dugmiće (rade samo volume up/down, mute i google assistant), pa pomaže samo power off dugme na stb-u. Nakon toga sve opet radi kako treba.

Probao sam sa drugim aplikacijama (YT, Prime Video) i tu nema problema.
 
@Devix89 U ovom momentu opcija EPG-a (programskog vodiča) nije dostupna, ali će biti vraćena u nekoj od budućih verzija TV aplikacije. U međuvremenu, kada gledaš uživo kanal i klikneš strelice za gore ili dole, otvara ti se lista kanala, gde možeš pogledati trenutni, budući i prethodni program. U tom prikazu, listajući levo i desno na selektovanom kanalu možeš pogledati prethodne emisije i klikom na OK dugme je pustiti. Što se tiče ovog prvog dela i crnog ekrana kada premotavaš sadržaj - najljubaznije bih te zamolio da snimiš ovo i da mi pošalješ u poruci ili postaviš ovde, kako bih bolje razumeo i prosledio na proveru. Da li ovo primećuješ samo kada klikneš na dugme da se premota na početak sadržaja ili kada strelicama premotaš na početak emisije koju gledaš live. Takođe, da li ovo primećuješ samo kada premotavaš na početak live program ili i prilikom puštalja sadržaja iz biblioteke?

~Dejan
Hvala za hint za vraćanje unazad, nisam skontao da može da se "burla" levo - desno kroz emisije po vremenskom sledu. Hajmo redom.

1. Ovo "zamrzavanje" dešava se (za sada sam tako primetio), kada program koji ide uživo, vratimo nazad (npr. zakasnili smo na početak epizode, i vratimo 10 minuta unazad). U momentu kada se ta epizoda u realnom vremenu završi (mi smo još uvek 10 minuta iza), dolazi do zamrzavanja, verovatno jer server tada vrši "segmentaciju" sadržaja, tj počinje sa snimanjem sledeće emisije, a ovu arhivira. Pokušaću da snimim to dešavanje ovih dana kad nađem vremena.

2. Verzija aplikacije je 1.1.0 tj ažurirana je prilikom instalacije. Kašnjenje zvuka za slikom je bukvalno minimalno, kod domaćeg sadržaja se lakše uočava da postoji malo odstupanje u lipsync-u dok je program LIVE. Nisam posebno obratio pažnju da li u vraćenom programu postoji isti problem, moram proveriti.

3. "Segmentacija" odnosno particionisanje sadržaja po epizodama/filmovima/emisijama, ima manu jer je koliko vidim, vezana za vremenski raspon po unapred prilagođenoj programskoj šemi (EPG), tako da ukoliko dođe do pomeranja programa, što se realno često dešava za 5-10 minuta, sam snimljeni sadržaj je pomeren. Pa se desi da sam sinoć, npr. vratio četvrtu epizodu serije Besa, emitovanu 05.12. Prvih 15 minuta je, umesto četvrte išla, išla prethodna epizoda, što je kasnije rezultovalo da mi fali 15 minuta epizode koju sam hteo da gledam, a tih 15 minuta koji fali je snimljeno pod sadržaj koji je bio sledeći emitovan, odnosno neki film.
 
@brank0 Da li izlaziš iz aplikacije klikom na dugme Menu na daljinskom?
@rafiki Poslao sam ti PM, zamoliću te da proveriš poruku.

@Devix89 Hvala ti na detaljnijem pojašnjenju. Što se tiče prve dve stavke, proverio sam ovo sa kolegama i potvrdili su mi da je ovo poznata smetnja Što se treće stavke tiče, znamo da mogu postojati odstupanja u emitovanju programa od onog koji je predviđen programskom šemom. Nakon završetka planiranog programa, TV app automatski pušta onaj sadržaj koji je bio emitovan nakon puštenog programa na istom kanalu. U jednom od prethodnih objava sam naveo da je premotavanje sadržaja dostupno 7 dana unazad, dok se određeni program čuva i do 30 dana nakon njegovog emitovanja. Konkretno, epizoda serije koju navodiš je obeležena za čuvanje 30 dana, a sadržaj koji je emitovan ove epizode se čuvao 7 dana, pa iz tog razloga nedostaje sam kraj epizode. Hvala ti još jednom što si nam skrenuo pažnju na ovo, poradićemo na tome da početak snimanja počne kada i sam početak programa, ali verujem da razumeš da je to veoma složen proces, kako odstupanja od EPG-a mogu biti nepredvidiva. Kao workaround, za početak ćemo testirati snimanje i onoga što želimo da sačuvamo 30 dana i programa koji se emituje nakon sadržaja koji želimo da sačuvamo, kako bi TV app mogla automatski da pusti taj kraj koji je obeležen kao druga emisija.
~Dejan
 
@Telenor Srbija: na telefonu imam ovu aplikaciju (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.tv.remote). Sa njom bih trebao da mogu da upravljam osnovnim funkcijama na box-u. Aplikacija koju ste vi linkovali je za sam box.
Pozdrav
Kod mene ta aplikacija ne pronalazi više ni jedan Android TV uređaj na mreži (imam ih 4). Prestala je da radi pre nekog vremena, sad radi daljisnki sa Google TV aplikacije (bivša play movies). Pristupa mu se iz quick panela.
 
@brank0 Da li izlaziš iz aplikacije klikom na dugme Menu na daljinskom?
Prilično sam siguran da je bilo na back. Danas kad sam probao, nije se javio ovaj problem. Ima li smisla da se dešava ako se malo više šeta između aplikacija?

Sugestija/pitanje: da li bi na tematskoj strani za sport moglo nekako da se označi šta od programa-prenosa koji se emituje ide uživo? Ovako nije jasno da li je live ili snimak.
 
@rafiki Na TV platformi su sada HD kanali u samom ispisu obeleženi kao takvi. (npr RTS1 | HD). Na isti način će biti obeleženi i kanali na sajtu u narednom periodu.
@mon U ovom momentu nemamo TV kanale koji se emituju sa DD 2.1 ili DD 5.1 zvukom, kao ni HDR kanale.
@brank0 Dugme Menu ili Extra te vraćaju na početnu stranicu TV platforme i stranicu sa sadržajem drugih aplikacija. Predlažem da ih koristiš kako bi se vratio na početne stranice odakle ćeš otvarati neku drugu app. Testiraj u narednom periodu i javi nam da li se ovo ponavlja.

~Dejan
 
@Telenor Srbija Kada otprilike mozemo ocekivati tv aplikaciju za android uredjaje i da li ce biti besplatna za postpaid korisnike koji u okviru paketa imaju pravo na digitalne servise?
 
Poslednja izmena:
Zdravo svima,

Ovim putem bih želeo da članove foruma obavestim o izmenama u ponudi Hiperneta.
Uvereni smo da na tržištu nudimo najsavremenije i najbolje usluge, za verujemo da će u narednom periodu da stvore neraskidiv i trajan odnos sa našim korisnicima. Za uzvrat, korisnici će imati pristup modernoj tehnologiji koja obezbeđuje najbrži internet, savremenu televiziju, digitalnu telefoniju, a da pri tome dobiju najbolji tretman za svoj uloženi novac.

Iz tog razloga, počevši od danas, svi novi korisnici koji sklope ugovor za Hipernet pakete ostvaruju pravo na promociju koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar prvih 12 meseci, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Duži period trajanja promocije je upravo potvrda da želimo da stvorimo najbolje korisničko iskustvo i da ostvarimo dugoročnu saradnju sa svim našim korisnicima. Baš iz tog razloga želimo da svim novim korisnicima u početnom periodu što više finansijski olakšamo i da pritom obezbedimo najbolji sadržaj i jedinstveno iskustvo dok koriste Hipernet usluge.

Doći će i do promena kod postojećih Hipernet korisnika. Podsećanja radi, korisnici Hipernet Duo i Trio paketa su ostvarili pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. godine. Od prvog februara je bila planirana aktivacija promocije, koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar u trajanju od 6 meseci uz ugovornu obavezu od 24 meseca, što efektivno znači da su usluge besplatne do 01. avgusta iduće godine. Pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. zadržavaju svi korisnici Hipernet Duo i Trio paketa, a imam čast da obradujem informacijom da će promotivni period od 6 meseci svima biti produžen na 12 meseci, koji počinje da se računa od februara sledeće godine. Postojećim korisnicima Hipernet i Hipernet+ paketa će takođe biti produženo trajanje promocije sa 6 na 12 meseci, automatski.

Nadam se da će ova izmena pomoći prilikom donošenja odluke svima koji su se do sada dvoumili u vezi sa prelaskom na Hipernet, kao i da će obradovati postojeće korisnike ❄️😊
Kao i do sada, za sva pitanja ili nedoumice vam stojim na raspolaganju.

Pozdrav,
~Dejan
 
@Telenor Srbija Kada otprilike mozemo ocekivati tv aplikaciju za android uredjaje i da li ce biti besplatna za postpaid korisnike koji u okviru paketa imaju pravo na digitalne servise?
Zdravo,

U ovom momentu nemamo informaciju o tome kada će TV app za pametne telefone biti dostupna, ali ti mogu potvrditi da radimo na njenom razvoju. Takođe, aktivacija Hipernet TV-a kao jedna od aplikacija koju je moguće aktivirati u okviru postpejd paketa je takođe u planu.

~Dejan
 
Zdravo,
Evo mojih zapažanja oko HiperTV aplikacije:
  • Nedostaje bilo kakva pretraga sadržaja. Naprimer, odgledao sam jednu epizodu neke serije emitovane na jednom od TV kanala i poželeo sam da vidim da li ima još epizoda. Otišao sam na Naslovnu stranu a potom iz menija na vrhu otišao na stavku Serije. Na ekranu sa serijama ne postoji pretraga, pa sam bio prisiljen da udjem u svaku kategoriju, ali ni u jednoj nisam našao seriju koju tražim. Da li sam uspeo da odgledam nešto što ne emitujete ili je nešto drugo u pitanju? :) Takodje mi nije jasno koje sve serije su prikazane na ekranu sa serijama? Da li su to sve serije koje se emituju i koje će biti emitovane u narednom periodu, ili su to samo serije koje su već emitovane, ili nešto treće...? Isto pitanje važi za sve kategorije sadržaja.
  • Kretanje po aplikaciji je sporo, listanje pregleda kanala velikim kursorskim dugmetom je takodje sporo. Krene lepo, ali onda u nekom momentu zastane, a posle nekog vremena preskoči par kanala, pa nastavi dalje.
  • Kretanje kroz menije i ekrane aplikacije je nekonzistentno. Primer: kada u odeljku Filmovi odaberem neki film, predje se u pregled informacija o samom filmu. Ako tu stisnem dugme "nazad"(dole levo od kursorskog dugmeta), vratim se u ekran sa filmovima, ali na početak te liste, a ne na mesto na kom sam prethodno bio. Ovo je prilično frustrirajuće - jer posle svakog pregleda detalja o nekom filmu, aplikacija me vrati na početak liste i opet moram da listam sve filmove da bih došao do onog čije sam detalje upravo pregledao. Mislim da bi bilo logičnije da se povratak na prethodni ekran vrši na isto mesto sa koga se ušlo u "pod-ekran".
  • Ikonica za obaveštenja u vrhu glavnog ekrana ima plavi oblačić sa brojem dostupnih obaveštenja čak i kada nema dostupnih obaveštenja. Mislim da bi bilo logičnije da uklonite taj oblačić kada nema nepročitanih/nedostupnih obaveštenja. Ovako, svaki put kad vidim tu ikonicu (i oblačić) moram da proverim da li je u oblačiću napisana nula ili neki drugi broj.
Toliko za sada...
Pozdrav
 
Zdravo @rafiki,

Hvala ti na povratnim informacijama.
Što se tiče povezivanje epizode serija i pretrage, u planu je razvoj ovih funkcionalnosti, zajedno sa glasovnom pretragom. U katalogu se nalazi sadržaj koji je prethodno emitovan na kanalima i koji je dostupan za gledanje. Takođe, u narednim verzijama TV aplikacije ćemo se potruditi da povećamo njenu fluidnost, a tvoj feedback za povratak na prethodni meni ću preneti na pravu adresu. Za ikonicu obaveštenja smo već imali prijava, da odvlači pažnju i izmenu ovoga ćemo imati u planu nakon otklanjanja većih smetnji.

~Dejan
 
Još jedno zapažanje, ovog puta čisto kozmetičke prirode: tokom uključivanja TV box-a, kao i ponekad prilikom prelaska sa neke druge aplikacije na Hipernet TV aplikaciju, na ekranu se pojavi poruka: "Your TV service is loading". Lično mi ne smeta, ali mislim da bi bilo lepše da sinhronizujete jezik ove poruke sa jezikom koji je postavljen kao sistemski na box-u (kod mene je trenutno izabran srpski). Ili, ako ovo prethodno nije moguće - da poruka bude na srpskom - pretpostavljajući da vam je Srbija glavno ciljno tržište.
Pozdrav
 
Meni je i dalje najveća zamerka "out of sync" tona i slike. Zna da bude baš primetno.
 
Pitanje: nakon ažuriranja "Moj Telenor" aplikacije, pojavile se opcije za aktiviranje dodataka. Stoji i za HBO, i za Cinemax da su 0.00 din. Da li je bug ili dok traje test mogu da se aktiviraju besplatno?
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-01-02-09-38-02-564_rs.telenor.mymenu.jpg
    Screenshot_2022-01-02-09-38-02-564_rs.telenor.mymenu.jpg
    31.2 KB · Pregleda: 33
Pitanje: nakon ažuriranja "Moj Telenor" aplikacije, pojavile se opcije za aktiviranje dodataka. Stoji i za HBO, i za Cinemax da su 0.00 din. Da li je bug ili dok traje test mogu da se aktiviraju besplatno?
Zdravo,

HBO i Cinemaxx dodaci se naplaćuju, ali je greškom unurar app navedeno da su 0 dinara. Prosleđeno je ovo kolegama koji rade Moj Telenor app na ispravku, trebalo bi da u narednim danima budu prikazane ispravne cene, koje možeš pogledati ovde.

~Dejan
 
Да ли неко од оних који су прешли са мтса на теленор може да каже да ли има разлике у слици на ТВу?
 
Не, мислим на квалитет слике и за СД и за ХД, типа мени је на СББ био на ТВу бољи, на МТСу лошије па ме интересује како је на Теленору у односу на МТС.
 
Zdravo,
Evo mojih zapažanja oko HiperTV aplikacije:
  • Nedostaje bilo kakva pretraga sadržaja. Naprimer, odgledao sam jednu epizodu neke serije emitovane na jednom od TV kanala i poželeo sam da vidim da li ima još epizoda. Otišao sam na Naslovnu stranu a potom iz menija na vrhu otišao na stavku Serije. Na ekranu sa serijama ne postoji pretraga, pa sam bio prisiljen da udjem u svaku kategoriju, ali ni u jednoj nisam našao seriju koju tražim. Da li sam uspeo da odgledam nešto što ne emitujete ili je nešto drugo u pitanju? :) Takodje mi nije jasno koje sve serije su prikazane na ekranu sa serijama? Da li su to sve serije koje se emituju i koje će biti emitovane u narednom periodu, ili su to samo serije koje su već emitovane, ili nešto treće...? Isto pitanje važi za sve kategorije sadržaja.
  • Kretanje po aplikaciji je sporo, listanje pregleda kanala velikim kursorskim dugmetom je takodje sporo. Krene lepo, ali onda u nekom momentu zastane, a posle nekog vremena preskoči par kanala, pa nastavi dalje.
  • Kretanje kroz menije i ekrane aplikacije je nekonzistentno. Primer: kada u odeljku Filmovi odaberem neki film, predje se u pregled informacija o samom filmu. Ako tu stisnem dugme "nazad"(dole levo od kursorskog dugmeta), vratim se u ekran sa filmovima, ali na početak te liste, a ne na mesto na kom sam prethodno bio. Ovo je prilično frustrirajuće - jer posle svakog pregleda detalja o nekom filmu, aplikacija me vrati na početak liste i opet moram da listam sve filmove da bih došao do onog čije sam detalje upravo pregledao. Mislim da bi bilo logičnije da se povratak na prethodni ekran vrši na isto mesto sa koga se ušlo u "pod-ekran".
  • Ikonica za obaveštenja u vrhu glavnog ekrana ima plavi oblačić sa brojem dostupnih obaveštenja čak i kada nema dostupnih obaveštenja. Mislim da bi bilo logičnije da uklonite taj oblačić kada nema nepročitanih/nedostupnih obaveštenja. Ovako, svaki put kad vidim tu ikonicu (i oblačić) moram da proverim da li je u oblačiću napisana nula ili neki drugi broj.
Toliko za sada...
Pozdrav
@Telenor Srbija ovo potpisujem sve.
Takođe, ne mogu reći da je odgovor
U katalogu se nalazi sadržaj koji je prethodno emitovan na kanalima i koji je dostupan za gledanje.
zadovoljavajući jer je sadržaj nasumičan, i npr ne prikazuje stvari koje smo gledali i više puta premotavali.
Konkretan primer:
Svako veče sa ćerkom pred spavanjac odgledam jednog Radoznalog Džordža na Minimaxu.
U dečijoj sekciji ga nema apsolutno nigde, ni nakon čestog premotavanja na baš njega.
U najboljem slučaju će mi se na homepage u impliciranim recent kanalima prikazati Minimax koji ću otvoriti, čekati X sekundi da se uradi preload thumbnailova okolnih kanala i programa pre/posle i onda ću morati da pešaka unazad tražim kada je bio.
Ovo bi sve bilo za prolaznu ocenu da je makar u rangu sa (čak i ultra lagovitim iz nekog razloga) D3 kojeg sam imao pre ovoga. Ali tamo sam:
1) Mogao da vidim grafički šta je pre/posle na EPG
2) Nije mi posle par sekundi gasio tu vrstu pretrage da moram ponovo da tražim (sa sve onim sporo/brzo momentima koje je opisao @rafiki )
I nakon svega, kada tako premotam neki sadržaj gubim svaku funkciju pregleda drugog sadržaja na koji bih skočio. Čak me ni stopiranje ne ostavlja na toj emisiji nego me vraća na program uživo, pa traži nazad jovo-nanovo.
Jedino što radi je premotavanje onog što je trenutno pušteno, što je takođe loše jer preskače u inkrementima koji se skaliraju sa dužinom sadržaja, pa je npr. premotavanje jutarnjih programa od 5-6 sati dužine skoro nemoguće jer je najmanji tik od ~5min
Sve to u kombinaciji sa nepostojanjem pretrage ili makar relevantnih sugestija čini sistem neupotrebljivim, pa sam morao uzeti konkurentsku opciju "EON van mreže".
Samo primer mogućnosti premotavanja tamo:
  • Odabereš kanal koji želiš. Otvori se padajući meni za dane, kao default stoji na danas i trenutnom vremenu - uživo
  • Odabereš dan
  • Odabereš emisiju
  • Scroll preko scroll bara kroz emisiju radi sa (vrlo frekventnim i relevnatnim) thumbnailovima, ide u malim inkrementima, nakon dužeg premotavanja ubrzava. Premotavanje preko dugmadi napred/nazad ide u različitim inkrementima.
  • EPG je dostupan u bilo kom momentu u punoj funkciji i puštena emisija ne prekida playback, sve funkcije ostaju uz punu mogućnost otkazivanja EPG menija
Sve ovo je primer UX pakla vs. UX skoro-savršenstva.
Ne pokušavam vređati ili kuditi Telenor zbog ovog - više sam nego zahvalan na produženju promotivnog perioda, ali TV aplikacija je gotovo neupotrebljiva. Nadam se da će se videti neki osetniji skok nakon tog 01. februara od kad kreće da nam se računa ugovor.

Takođe, konkretno pitanje:
Kada će se program Nick Jr. sinhronizovati sa onime što je prikazano u programskom rasporedu? Ovo sam već napominjao ranije, ne znam kako jedan (toliko gledan) kanal može imati takav problem. Znam da smo mi koji deci puštamo probrane crtaće u manjini, ali opet.

Unapred zahvalan
Bojan P.
 
I mene nervira što prikazuje da je Pepa Prase, a u stvari ide Plavka :)

Ne verujem da će UX biti poboljšan tako brzo.
Napomenuo bih da je i EON bio kritikovan jer u početku nije bio prikazivan sadržaj koji se premotava.
A i njima je trebalo, mislim, godinu dana ako ne i duže da to ubace.

Ne znam koja je svrha HBO Premium paketa kada se ne dobija HBO GO.
 
Poslednja izmena:
I mene nervira što prikazuje da je Pepa Prase, a u stvari ide Plavka :)

Ne verujem da će UX biti poboljšan tako brzo.
Napomenuo bih da je i EON bio kritikovan jer u početku nije bio prikazivan sadržaj koji se premotava.
A i njima je trebalo, mislim, godinu dana ako ne i duže da to ubace.

Ne znam koja je svrha HBO Premium paketa kada se ne dobija HBO GO.
A nije mi ni problem što se prikazuje jedno a ide drugo, nego što ne mogu da premotavanjem nađem ono što hoću da gledam, gubi mi funkciju premotavanje skroz...

Kontam da jeste EON bio kritikovan, ali kada probijaš tržište kao 4. onda ćeš makar malo spremniji krenuti, posebno kada znaš šta su bili problemi onih pre tebe... I thumbnails pri premotavanju nije ni blizu problem kao druge navedene stvari.

HBO GO se lako dobije uz neki Telenor mobilni paket koji ima slotove za aplikacije, kontam da igraju na tu kartu
 
Zdravo,

@Protke! Hvala na povratnim informacijama. Verujem da će većinu stavki koje si naveo biti rešeno EPG opcijom koja će vrlo brzo biti i puštena kroz ažuriranje Hipernet TV aplikacije. Izdvajanje oniljene liste kanala jeste u planu, ali u ovom momentu nije u planu razvoj mogućnosti za izdvajanje omiljenog sadržaja. Komentar sam svakako preneo kolegama na razmatranje. Što se tiče dužine koraka za premotavanje, ona zavisi od dužine trajanja sadržaja i prosledio sam ovaj komentar kolegama. Što se tiče Nick Jr. kanala, još uvek su provere u toku, mada verujem da razumeš da nismo u mogućnosti da utičemo na tačnost šeme prikazivanja sadržaja koji dobijemo od samog kanala.

@DrugClan HBO Premium paket donosi HBO 1-3 i Cinemaxx 1-2 kanale, koji se mogu aktivirati i odvojeno.

~Dejan
 
Nazad
Vrh Dno