postoji li ovaj paket u zvanicnoj ponudi TV paketa?Zdravo svima,
Od danas je proširen broj kanala Hipernet TV L paketa. Nova lista kanala je dostupna OVDE.
Uživajte u ponudi 🙂
postoji li ovaj paket u zvanicnoj ponudi TV paketa?Zdravo svima,
Od danas je proširen broj kanala Hipernet TV L paketa. Nova lista kanala je dostupna OVDE.
Uživajte u ponudi 🙂
Zdravo,Da li je za pristup novim kanalima potreban PIN kod ili su otkljucani po defaultu ?
Ukoliko su otkljucani, kako ih zakljucati ?
Hvala
Imao sam i ja zuto svetlo, sve je radilo kako treba. Restartovao sam stb jer mi je bolo oči pa se vratilo zeleno.Zbog cega na stb svetli narandzasto svetlo? Do sad je svetlo zeleno kad je upaljen i crveno kad je ugasen. Sad mi svetli narandzasto kad je uplaljen
Ja sam taj ZTE STB izbrisao - isto mi nije bilo jasno na šta se odnosi, jer su pored njega postojala uredno 2 Android TV unosa za 2 stb-a koje koristim.Jedno trivijalno pitanje sa moje strane - PC/MAC uredjaji su mi jasni (iako ne mogu da im dodam custom ime kao na SBB), sta bi trebalo da predstavljaju Android TV i zasto imam jedan ZTE STB u listi, kada imam dva box-a? Koji je filter za registraciju uredjaja? Mislio sam da je uredjaj koji podrzava app (web ili android) logicno videti u listi, ali ovo mi je prilicno nedefinisano.
Ako si korisnik MTS-a i ako ti je isteko ugovor moras otici u MTS da trazis IDP broj za prelazak u Yettel jer se koristi ista infrastruktura pa ce ti preko tog broja biti uslugla preneta bez prekida. Opremu ne moras vracatu MTS-u sve dok ti radnici Yettela ne zamene opremu i aktiviraju uslugu.Podnesoh zahtev 20.02. u poslovnica u N. Sadu za Hipernet TV. I još ništa! Kažu problem sa MTS!? Čekaju neko njihovo odobrenje! Ništa mi nije nije jasno!
Ne nisam korisnik MTS! Koristim usluge Teamnet medije.Ako si korisnik MTS-a i ako ti je isteko ugovor moras otici u MTS da trazis IDP broj za prelazak u Yettel jer se koristi ista infrastruktura pa ce ti preko tog broja biti uslugla preneta bez prekida. Opremu ne moras vracatu MTS-u sve dok ti radnici Yettela ne zamene opremu i aktiviraju uslugu.
Ja sam tako uradio i presao sam bez problema, samo ocekuj kad podneses zahtev za IDP broj da ce te zvati iz MTS-a i nuditi razne pogodnosti samo da ostanes kod njih, meni su na primer nudili 24 meseca sa popustom 50%.
Hej, predlažemo ti da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo proveriti o čemu je reč i otkloniti takvu situaciju.Da li se jos nekom desava, da mu se STB restartuje jednom ili nekoliko puta u toku dana?
Meni se restartuje svakog dana oko 18h, nekad zna jednom, a nekad dva puta.
Takođe, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke, kako bismo proverili sam prenos kao i ostale detalje, stojimo ti na raspolaganju!Podnesoh zahtev 20.02. u poslovnica u N. Sadu za Hipernet TV. I još ništa! Kažu problem sa MTS!? Čekaju neko njihovo odobrenje! Ništa mi nije nije jasno!
Jel ima veze da li je staticka ili dinamicka IP adresa? Ako bi se vratio na dinamicku IP adresu jel bi opet mogao da gledam sve kanale? Mozda je glupo pitanje, ali ne razumem se bas previse u to.Nije do Yettel-a. Izgleda da je SBB uveo IP blokadu za EON u mreži za Yettel IP adrese (Eon u mreži je onajkoji se plaća direktno kroz SBB paket, dok je van mreže onaj koji se plaća na eon.tv i na njemu nema blokade).
I yettel 4g blokirano cisto da znas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari