Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Da li je za pristup novim kanalima potreban PIN kod ili su otkljucani po defaultu ?
Ukoliko su otkljucani, kako ih zakljucati ?
Zdravo,

Predefinisani PIN kod je 1111 i moguće ga je promeniti sledećim koracima: Podešavanja -> Roditeljska kontrola-> Unesi novi PIN za Roditeljsku kontrolu

Ukoliko imaš bilo kakvih dodatnih pitanja, stojimo ti na raspolaganju putem privatne poruke 🙂
 
Malo sam podivljao po pitanju daljinaca 😁

IMG_20230305_091352.jpg

Imao sam ozbiljnu zezanciju juče u pokušajima da uparim Yettel daljinski sa tvom (13 godina stara Panasonic plazma). Trenutni status je da sam juče uspeo da zablokiram Yettel daljinski, volume nije hteo da reaguje uopšte, samo je pokušavao ka TVu da pojača/smanji (svetlelo TV dugme), ali bez odziva. Pa sam ga resetovao, pa sam se ubijao da ga BT uparim ponovo... Ma, opšte zezanje.
Dok ne vratim EON opremu, koristiću njihov daljinac, pošto na njemu sve tv komande rade, a u međuvremenu ću pokušavati i dalje. Barem imam tri daljinska ako nešto zeznem.

Inače, CEC mi ne radi, a na EONu je radio i normalno palio i gasio tv.
Pošto sam tek juče dobio Yettel, o interfejsu više komentara kasnije
 
Poslednja izmena:
Jedno trivijalno pitanje sa moje strane - PC/MAC uredjaji su mi jasni (iako ne mogu da im dodam custom ime kao na SBB), sta bi trebalo da predstavljaju Android TV i zasto imam jedan ZTE STB u listi, kada imam dva box-a? Koji je filter za registraciju uredjaja? Mislio sam da je uredjaj koji podrzava app (web ili android) logicno videti u listi, ali ovo mi je prilicno nedefinisano. :)
 

Prilozi

  • yettel_uredjaji.png
    yettel_uredjaji.png
    57.1 KB · Pregleda: 29
Je l zna neko kako funkcioniše "snimanje" filma/serije na hipernet tv-u? Kada kliknem da "snimim" odredjeni sadržaj piše da ističe posle nedelju dana od regularnog emitovanja.
 
Jedno trivijalno pitanje sa moje strane - PC/MAC uredjaji su mi jasni (iako ne mogu da im dodam custom ime kao na SBB), sta bi trebalo da predstavljaju Android TV i zasto imam jedan ZTE STB u listi, kada imam dva box-a? Koji je filter za registraciju uredjaja? Mislio sam da je uredjaj koji podrzava app (web ili android) logicno videti u listi, ali ovo mi je prilicno nedefinisano. :)
Ja sam taj ZTE STB izbrisao - isto mi nije bilo jasno na šta se odnosi, jer su pored njega postojala uredno 2 Android TV unosa za 2 stb-a koje koristim.
 
Da li se jos nekom desava, da mu se STB restartuje jednom ili nekoliko puta u toku dana?
Meni se restartuje svakog dana oko 18h, nekad zna jednom, a nekad dva puta.
 
Podnesoh zahtev 20.02. u poslovnica u N. Sadu za Hipernet TV. I još ništa! Kažu problem sa MTS!? Čekaju neko njihovo odobrenje! Ništa mi nije nije jasno!
 
Podnesoh zahtev 20.02. u poslovnica u N. Sadu za Hipernet TV. I još ništa! Kažu problem sa MTS!? Čekaju neko njihovo odobrenje! Ništa mi nije nije jasno!
Ako si korisnik MTS-a i ako ti je isteko ugovor moras otici u MTS da trazis IDP broj za prelazak u Yettel jer se koristi ista infrastruktura pa ce ti preko tog broja biti uslugla preneta bez prekida. Opremu ne moras vracatu MTS-u sve dok ti radnici Yettela ne zamene opremu i aktiviraju uslugu.
Ja sam tako uradio i presao sam bez problema, samo ocekuj kad podneses zahtev za IDP broj da ce te zvati iz MTS-a i nuditi razne pogodnosti samo da ostanes kod njih, meni su na primer nudili 24 meseca sa popustom 50%.
 
Ako si korisnik MTS-a i ako ti je isteko ugovor moras otici u MTS da trazis IDP broj za prelazak u Yettel jer se koristi ista infrastruktura pa ce ti preko tog broja biti uslugla preneta bez prekida. Opremu ne moras vracatu MTS-u sve dok ti radnici Yettela ne zamene opremu i aktiviraju uslugu.
Ja sam tako uradio i presao sam bez problema, samo ocekuj kad podneses zahtev za IDP broj da ce te zvati iz MTS-a i nuditi razne pogodnosti samo da ostanes kod njih, meni su na primer nudili 24 meseca sa popustom 50%.
Ne nisam korisnik MTS! Koristim usluge Teamnet medije.
 
Da li se jos nekom desava, da mu se STB restartuje jednom ili nekoliko puta u toku dana?
Meni se restartuje svakog dana oko 18h, nekad zna jednom, a nekad dva puta.
Hej, predlažemo ti da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo proveriti o čemu je reč i otkloniti takvu situaciju.
Podnesoh zahtev 20.02. u poslovnica u N. Sadu za Hipernet TV. I još ništa! Kažu problem sa MTS!? Čekaju neko njihovo odobrenje! Ništa mi nije nije jasno!
Takođe, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke, kako bismo proverili sam prenos kao i ostale detalje, stojimo ti na raspolaganju!

Lep pozdrav!
 
Nije do Yettel-a. Izgleda da je SBB uveo IP blokadu za EON u mreži za Yettel IP adrese (Eon u mreži je onajkoji se plaća direktno kroz SBB paket, dok je van mreže onaj koji se plaća na eon.tv i na njemu nema blokade).
 
Pre par dana sam presao na staticku IP adresu jer sin nije mogao da igra neku igricu online zbog NAT type-a koji je bio strict. Jel ima neke veze sa tim sto sam promenio IP adresu na staticku?
 
Neko vreme je radio EON iz SBB mrežena Supernovi, pa je SBB blokirao te adrese, sada se slično desilo i sa Yettel IP adresama.
 
Nije do Yettel-a. Izgleda da je SBB uveo IP blokadu za EON u mreži za Yettel IP adrese (Eon u mreži je onajkoji se plaća direktno kroz SBB paket, dok je van mreže onaj koji se plaća na eon.tv i na njemu nema blokade).
Jel ima veze da li je staticka ili dinamicka IP adresa? Ako bi se vratio na dinamicku IP adresu jel bi opet mogao da gledam sve kanale? Mozda je glupo pitanje, ali ne razumem se bas previse u to.
 
Ne bi trebalo da je do toga.

Edit: Na drugoj temi su, takođe prijavili da im se ovo desilo tako da je definitivno SBB uveo blokadu.
 
U teoriji ako se vratiš na dinamicku adresu, možda ubodes neku koju SBB nije blokirao. Ali ko zna da li je SBB blokirao ceo Yettel-ov opseg ili ne, u suštini je samo pitanje vremena kada će da blokiraju do kraja ako nisu.
 
Ovo je do SBB-a
 
imam ja jedno pitanje, ovaj box mi se restartuje povremeno u sred gledanja, gledam nesto i ono mi izbaci HIPERNET preko celog ekrana i treba mu onda minu 2 da se vrati, e ima vajda da se zalim podrsici, inace spojen je na mrezni kabal tako da nebi trebalo da je do neta
 
Zdravo, deo korisnika trenutno nema mogućnost praćenja TV programa N1, Nova S i Sport kluba. Ne postoje ograničenja na strani Yettel mreže, a naše ekipe trenutno proveravaju razloge nedostupnosti ovih sadržaja. Ukoliko se poteškoće ne uklone u narednom periodu, korisnici se mogu obratiti provajderu kanala sa kojima imaju poteškoće.
 
Nazad
Vrh Dno